Математика. шаршы

Математика
Сабақтың тақырыбы : Шаршының ауданы
Сабақтың мақсаты : 1. Шаршының ауданын табу ережесімен таныстыру.
2. Есептер шығарту, оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту.
3. Ыждағаттылыққа, ұқыптылыққа, дербестікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : сайыс сабақ.
Әдісі : Әңгімелеу, баяндау, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі : Геометриялық фигуралар, шаршы. Интерактивті тақта.
Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру.
«Кеш жарық» әнінің музыкасымен.
Кел, балақай, кеш жарық,
Келіп жүрме, кеш қалып
Қане, сабақ бастайық,
Көп қызықты еске алып.
Көңілдерге қонып тұр,
Сәтті мезгіл болып тұр.
Кеңейді ой-сана,
Есептерді шешіп бір.
Мектебіңе келесің,
Қуанышқа енесің.
Жамандықтан жиреніп,
Жақсылыққа ересің.
Құлақ түре қалдың ба,
Қызығына қандың ба ?
Фигуралар сан түрлі,
Теңдеулер де бар мұнда.
Қымбатты оқушылар, біз бүгінгі сабақты үш топқа бөлініп сайыс сабақ түрінде өтеміз.
Олар «Ү шбұрыштар», «Төртбұрыштар», «Шаршылар» тобы.
Әр топтың командасы өздерін таныстырады.
І. «Төртбұрыштар» тобы.
Біз төртбұрышпыз,
Сырласуға өзіңмен,
Асығып-ақ жүр едік.
Міне, . бүгін көрістік.
Бір қабырғасы артық боп.
Ағасы болдық үшбұрыштың,
Төрт қабырға, төрт төбе боп,
Үйдің ішін құрадық.
ІІ. «Үшбұрыштар» тобы
Саспаңдар, балалар біз үшін,
Көрсетті төртбұрыш өз күшін.
Ал, үшбұрыш батырың,
Жылжып келеді ақырын.
Саспа, үшбұрыш, саспа сен,
Жаңылып қалма жауаптан.
Қалма артынан өкініп.
ІІІ. «Шаршылар» тобы.
Ақ жаулықты аналар,
Басына тартқан бұрыштап.
Шаршы көкең мен болам,
Қарап қойың дұрыстап.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар, бүгінгі сабағымызға көп қонақтар келіп отыр екен.
« Келгенше қонақ ұялады, келгесін үй иесі ұялады »дегендей ұятқа қалмауға тырысайық.
« Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар » дегендей, өткен тақырыбымызды пысықтап алайық.
І-топ : Ұзындығы 7 см, ал ені 3 см тіктөртбұрыштың ауданы неге тең ?
ІІ-топ: Ауданы 24 см квадрат тіктөртбұрыштың ұзындығы 6 см. Ені неге тең ?
ІІІ-топ : Ауданы 40 см квадрат тіктөртбұрыштың ені 4 см. Ұзындығы неге тең ?
ІІІ. « Біле бергім келеді » Жаңа сабаққа дайындық.
Қай топ жоғалған фигураны тез табады ?
Жоғалған фигура шаршы.
«Ой қозғау»
Шаршы туралы не білесің ?
Оқулықпен жұмыс. Слайд.
№1 Шаршының ауданы қалай табылады ?
Көбейтінді Қысқаша жазылуы Оқылуы
2 * 2 2 екінің квадраты
3 * 3 3 үштің квадраты
4 * 4 4 төрттің квадраты
. . .
а * а а а- ның квадраты
Егер шаршының қабырғасының ұзындығы а- ға тең болса, онда оның ауданы а - қа тең болады.
« Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді » демекші( слайд № 2) өрнек құрып шығарамыз.
№4 « Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ » Әр топтан бір оқушы шығып, теңдеуді шешеді.
« Ойлы болсаң, озарсың »
«Ойна да, ойла» Логикалық есептер шығару.
- Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын 100 теңге ақшасы бар еді. Ол дүкеннен сатып алған құрал-жабдығы үшін 97 теңге төлеуі тиіс. Қалай тез есептеп беруге болады ?
- Тұз артылған есек пен мақта артылған ат өзеннен жүзіп өтті. Есек судан шығысымен ойнақтап кетті. Ал, ат болса, төрт тағандап жатып қалды. Неліктен ?
- Мараттың үйінде папасы, мамасы және ағасы бар. Құсы және төрт алтын балығы бар. Осы үйдегі тұрғындардың саны қанша ?
№6 « Талапты бала- талпынған құстай »
І-топ 12 л - 4 ыдысқа ІІ-топ 200 тг - 2 қуыршақ
15 л - ? 400 тг - 1 қуыршақтан
Оның неше қызы бар ?
ІІІ- топ
Шаршының ауданы 30 см, ұзындығы 5 см. Ені неге тең ?
№5. « Өзім дегенде, өгіз қара күшім бар »
І-топ ІІ-топ ІІІ-топ
36+(87-52) -27 =44 5 * 8 +21 : 3 3 * 9 + 2 * 9
№8 Өзіңді тексер.
Әр топ қалдықпен бөлуді тексереді.
301 : 3 =100(қалд. 1) 320:100=3(қалд. 20) 303: 3 =100 (қалд. 3)
№10. Жаңа білімді бекітуге «Есті болсаң, есіңе сақта».
Сабақты қорытындылау .
Біз нені үйрендік ?
1. Өрнек құруды
2. Шаршының ауданын табуды
3. Теңдеу шешуді
4. Есеп шығаруды.
Бағалау.
Үйге тапсырма : №3 есеп.
Құрметті редакция алқасы !
Отаралиева Гүлсім Мұхамбедиқызы Маңғыстау облысының Қарақия ауданындағы Құрық орта мектеп-гимназиясының жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі. Еңбек өтілі -40 жыл.
Гүлсім Мұхамбедиқызының өткізген ашық сабақтары мен тәрбие сағаттары аудан көлемінде жоғары бағаланып келеді. Оның шәкірттері облыстық, аудандық пән олимпиадаларының жүлдегерлері.
Гүлсім Мұхамбедиқызының төмендегі сабақтарын өзі тұрақты оқырманы болып жүрген республикалық «Бастауыш сыныпта оқыту» журналына ұсына отырып, журнал бетінде жариялауыңызды сұраймыз.
Журнал бетінен жарық көреді деп үміттенеміз.
Бастауыш сыныптар бойынша
оқу ісінің меңгерушісі : Бабаева Жібек Шамғалиқызы.
25. 10. 2013 ж.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz