Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Математика. шаршы
Математика
Сабақтың тақырыбы : Шаршының ауданы
Сабақтың мақсаты : 1.Шаршының ауданын табу ережесімен таныстыру.
2.Есептер шығарту,оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту.
3.Ыждағаттылыққа,ұқыптылыққа,дербестікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : сайыс сабақ.
Әдісі : Әңгімелеу,баяндау,түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі : Геометриялық фигуралар,шаршы. Интерактивті тақта.
Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру.
<<Кеш жарық>> әнінің музыкасымен.
Кел,балақай,кеш жарық,
Келіп жүрме,кеш қалып
Қане,сабақ бастайық,
Көп қызықты еске алып.
Көңілдерге қонып тұр,
Сәтті мезгіл болып тұр.
Кеңейді ой-сана,
Есептерді шешіп бір.
Мектебіңе келесің,
Қуанышқа енесің.
Жамандықтан жиреніп,
Жақсылыққа ересің.
Құлақ түре қалдың ба,
Қызығына қандың ба ?
Фигуралар сан түрлі,
Теңдеулер де бар мұнда.
Қымбатты оқушылар,біз бүгінгі сабақты үш топқа бөлініп сайыс сабақ түрінде өтеміз.
Олар <<Үшбұрыштар>>, <<Төртбұрыштар>>, <<Шаршылар>> тобы.
Әр топтың командасы өздерін таныстырады.
І. <<Төртбұрыштар>> тобы.
Біз төртбұрышпыз,
Сырласуға өзіңмен,
Асығып-ақ жүр едік.
Міне,.бүгін көрістік.
Бір қабырғасы артық боп.
Ағасы болдық үшбұрыштың,
Төрт қабырға,төрт төбе боп,
Үйдің ішін құрадық.
ІІ. <<Үшбұрыштар>> тобы
Саспаңдар,балалар біз үшін,
Көрсетті төртбұрыш өз күшін.
Ал,үшбұрыш батырың,
Жылжып келеді ақырын.
Саспа,үшбұрыш,саспа сен,
Жаңылып қалма жауаптан.
Қалма артынан өкініп.
ІІІ. <<Шаршылар>> тобы.
Ақ жаулықты аналар,
Басына тартқан бұрыштап.
Шаршы көкең мен болам,
Қарап қойың дұрыстап.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар,бүгінгі сабағымызға көп қонақтар келіп отыр екен.
<<Келгенше қонақ ұялады,келгесін үй иесі ұялады>>дегендей ұятқа қалмауға тырысайық.
<<Білекті бірді жығар,білімді мыңды жығар>> дегендей,өткен тақырыбымызды пысықтап алайық.
І-топ : Ұзындығы 7 см,ал ені 3 см тіктөртбұрыштың ауданы неге тең ?
ІІ-топ: Ауданы 24 см квадрат тіктөртбұрыштың ұзындығы 6 см. Ені неге тең ?
ІІІ-топ : Ауданы 40 см квадрат тіктөртбұрыштың ені 4 см. Ұзындығы неге тең ?
ІІІ. <<Біле бергім келеді >> Жаңа сабаққа дайындық.
Қай топ жоғалған фигураны тез табады ?
Жоғалған фигура шаршы.
<<Ой қозғау>>
Шаршы туралы не білесің ?
Оқулықпен жұмыс. Слайд.
№1 Шаршының ауданы қалай табылады ?
Көбейтінді Қысқаша жазылуы Оқылуы
2 * 2 2 екінің квадраты
3 * 3 3 үштің квадраты
4 * 4 4 төрттің квадраты
........ ... ......
а * а а а- ның квадраты
Егер шаршының қабырғасының ұзындығы а- ға тең болса, онда оның ауданы а - қа тең болады.
<<Қына тасқа бітеді ,білім басқа бітеді>> демекші( слайд № 2) өрнек құрып шығарамыз.
№4 <<Оқусыз білім жоқ,білімсіз күнің жоқ>> Әр топтан бір оқушы шығып,теңдеуді шешеді.
<<Ойлы болсаң,озарсың>>
<<Ойна да ,ойла>> Логикалық есептер шығару.
* Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын 100 теңге ақшасы бар еді.Ол дүкеннен сатып алған құрал-жабдығы үшін 97 теңге төлеуі тиіс. Қалай тез есептеп беруге болады ?
* Тұз артылған есек пен мақта артылған ат өзеннен жүзіп өтті. Есек судан шығысымен ойнақтап кетті. Ал,ат болса, төрт тағандап жатып қалды.Неліктен ?
* Мараттың үйінде папасы,мамасы және ағасы бар. Құсы және төрт алтын балығы бар.Осы үйдегі тұрғындардың саны қанша ?
№6 <<Талапты бала- талпынған құстай>>
І-топ 12 л - 4 ыдысқа ІІ-топ 200 тг - 2 қуыршақ
15 л - ? 400 тг - 1 қуыршақтан
Оның неше қызы бар ?
ІІІ- топ
Шаршының ауданы 30 см,ұзындығы 5 см. Ені неге тең ?
№5. <<Өзім дегенде ,өгіз қара күшім бар>>
І-топ ІІ-топ ІІІ-топ
36+(87-52)-27 =44 5 * 8 +21 : 3 3 * 9 + 2 * 9
№8 Өзіңді тексер.
Әр топ қалдықпен бөлуді тексереді.
301 : 3 =100(қалд.1) 320:100=3(қалд.20) 303: 3 =100 (қалд.3)
№10. Жаңа білімді бекітуге <<Есті болсаң,есіңе сақта>>.
Сабақты қорытындылау.
Біз нені үйрендік ?
1.Өрнек құруды
2.Шаршының ауданын табуды
3.Теңдеу шешуді
4.Есеп шығаруды.
Бағалау.
Үйге тапсырма : №3 есеп.
Құрметті редакция алқасы !
Отаралиева Гүлсім Мұхамбедиқызы Маңғыстау облысының Қарақия ауданындағы Құрық орта мектеп-гимназиясының жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі. Еңбек өтілі -40 жыл.
Гүлсім Мұхамбедиқызының өткізген ашық сабақтары мен тәрбие сағаттары аудан көлемінде жоғары бағаланып келеді. Оның шәкірттері облыстық,аудандық пән олимпиадаларының жүлдегерлері.
Гүлсім Мұхамбедиқызының төмендегі сабақтарын өзі тұрақты оқырманы болып жүрген республикалық <<Бастауыш сыныпта оқыту>> журналына ұсына отырып,журнал бетінде жариялауыңызды сұраймыз.
Журнал бетінен жарық көреді деп үміттенеміз.
Бастауыш сыныптар бойынша
оқу ісінің меңгерушісі : Бабаева Жібек Шамғалиқызы.
25.10.2013 ж.
Сабақтың тақырыбы : Шаршының ауданы
Сабақтың мақсаты : 1.Шаршының ауданын табу ережесімен таныстыру.
2.Есептер шығарту,оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту.
3.Ыждағаттылыққа,ұқыптылыққа,дербестікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : сайыс сабақ.
Әдісі : Әңгімелеу,баяндау,түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі : Геометриялық фигуралар,шаршы. Интерактивті тақта.
Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру.
<<Кеш жарық>> әнінің музыкасымен.
Кел,балақай,кеш жарық,
Келіп жүрме,кеш қалып
Қане,сабақ бастайық,
Көп қызықты еске алып.
Көңілдерге қонып тұр,
Сәтті мезгіл болып тұр.
Кеңейді ой-сана,
Есептерді шешіп бір.
Мектебіңе келесің,
Қуанышқа енесің.
Жамандықтан жиреніп,
Жақсылыққа ересің.
Құлақ түре қалдың ба,
Қызығына қандың ба ?
Фигуралар сан түрлі,
Теңдеулер де бар мұнда.
Қымбатты оқушылар,біз бүгінгі сабақты үш топқа бөлініп сайыс сабақ түрінде өтеміз.
Олар <<Үшбұрыштар>>, <<Төртбұрыштар>>, <<Шаршылар>> тобы.
Әр топтың командасы өздерін таныстырады.
І. <<Төртбұрыштар>> тобы.
Біз төртбұрышпыз,
Сырласуға өзіңмен,
Асығып-ақ жүр едік.
Міне,.бүгін көрістік.
Бір қабырғасы артық боп.
Ағасы болдық үшбұрыштың,
Төрт қабырға,төрт төбе боп,
Үйдің ішін құрадық.
ІІ. <<Үшбұрыштар>> тобы
Саспаңдар,балалар біз үшін,
Көрсетті төртбұрыш өз күшін.
Ал,үшбұрыш батырың,
Жылжып келеді ақырын.
Саспа,үшбұрыш,саспа сен,
Жаңылып қалма жауаптан.
Қалма артынан өкініп.
ІІІ. <<Шаршылар>> тобы.
Ақ жаулықты аналар,
Басына тартқан бұрыштап.
Шаршы көкең мен болам,
Қарап қойың дұрыстап.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар,бүгінгі сабағымызға көп қонақтар келіп отыр екен.
<<Келгенше қонақ ұялады,келгесін үй иесі ұялады>>дегендей ұятқа қалмауға тырысайық.
<<Білекті бірді жығар,білімді мыңды жығар>> дегендей,өткен тақырыбымызды пысықтап алайық.
І-топ : Ұзындығы 7 см,ал ені 3 см тіктөртбұрыштың ауданы неге тең ?
ІІ-топ: Ауданы 24 см квадрат тіктөртбұрыштың ұзындығы 6 см. Ені неге тең ?
ІІІ-топ : Ауданы 40 см квадрат тіктөртбұрыштың ені 4 см. Ұзындығы неге тең ?
ІІІ. <<Біле бергім келеді >> Жаңа сабаққа дайындық.
Қай топ жоғалған фигураны тез табады ?
Жоғалған фигура шаршы.
<<Ой қозғау>>
Шаршы туралы не білесің ?
Оқулықпен жұмыс. Слайд.
№1 Шаршының ауданы қалай табылады ?
Көбейтінді Қысқаша жазылуы Оқылуы
2 * 2 2 екінің квадраты
3 * 3 3 үштің квадраты
4 * 4 4 төрттің квадраты
........ ... ......
а * а а а- ның квадраты
Егер шаршының қабырғасының ұзындығы а- ға тең болса, онда оның ауданы а - қа тең болады.
<<Қына тасқа бітеді ,білім басқа бітеді>> демекші( слайд № 2) өрнек құрып шығарамыз.
№4 <<Оқусыз білім жоқ,білімсіз күнің жоқ>> Әр топтан бір оқушы шығып,теңдеуді шешеді.
<<Ойлы болсаң,озарсың>>
<<Ойна да ,ойла>> Логикалық есептер шығару.
* Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын 100 теңге ақшасы бар еді.Ол дүкеннен сатып алған құрал-жабдығы үшін 97 теңге төлеуі тиіс. Қалай тез есептеп беруге болады ?
* Тұз артылған есек пен мақта артылған ат өзеннен жүзіп өтті. Есек судан шығысымен ойнақтап кетті. Ал,ат болса, төрт тағандап жатып қалды.Неліктен ?
* Мараттың үйінде папасы,мамасы және ағасы бар. Құсы және төрт алтын балығы бар.Осы үйдегі тұрғындардың саны қанша ?
№6 <<Талапты бала- талпынған құстай>>
І-топ 12 л - 4 ыдысқа ІІ-топ 200 тг - 2 қуыршақ
15 л - ? 400 тг - 1 қуыршақтан
Оның неше қызы бар ?
ІІІ- топ
Шаршының ауданы 30 см,ұзындығы 5 см. Ені неге тең ?
№5. <<Өзім дегенде ,өгіз қара күшім бар>>
І-топ ІІ-топ ІІІ-топ
36+(87-52)-27 =44 5 * 8 +21 : 3 3 * 9 + 2 * 9
№8 Өзіңді тексер.
Әр топ қалдықпен бөлуді тексереді.
301 : 3 =100(қалд.1) 320:100=3(қалд.20) 303: 3 =100 (қалд.3)
№10. Жаңа білімді бекітуге <<Есті болсаң,есіңе сақта>>.
Сабақты қорытындылау.
Біз нені үйрендік ?
1.Өрнек құруды
2.Шаршының ауданын табуды
3.Теңдеу шешуді
4.Есеп шығаруды.
Бағалау.
Үйге тапсырма : №3 есеп.
Құрметті редакция алқасы !
Отаралиева Гүлсім Мұхамбедиқызы Маңғыстау облысының Қарақия ауданындағы Құрық орта мектеп-гимназиясының жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі. Еңбек өтілі -40 жыл.
Гүлсім Мұхамбедиқызының өткізген ашық сабақтары мен тәрбие сағаттары аудан көлемінде жоғары бағаланып келеді. Оның шәкірттері облыстық,аудандық пән олимпиадаларының жүлдегерлері.
Гүлсім Мұхамбедиқызының төмендегі сабақтарын өзі тұрақты оқырманы болып жүрген республикалық <<Бастауыш сыныпта оқыту>> журналына ұсына отырып,журнал бетінде жариялауыңызды сұраймыз.
Журнал бетінен жарық көреді деп үміттенеміз.
Бастауыш сыныптар бойынша
оқу ісінің меңгерушісі : Бабаева Жібек Шамғалиқызы.
25.10.2013 ж.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz