Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Математика. шаршы

Математика
Сабақтың тақырыбы : Шаршының ауданы

Сабақтың мақсаты : 1.Шаршының ауданын табу ережесімен таныстыру.
2.Есептер шығарту,оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту.
3.Ыждағаттылыққа,ұқыптылыққа,дербестікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : сайыс сабақ.
Әдісі : Әңгімелеу,баяндау,түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі : Геометриялық фигуралар,шаршы. Интерактивті тақта.

Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру.

<<Кеш жарық>> әнінің музыкасымен.
Кел,балақай,кеш жарық,
Келіп жүрме,кеш қалып
Қане,сабақ бастайық,
Көп қызықты еске алып.

Көңілдерге қонып тұр,
Сәтті мезгіл болып тұр.
Кеңейді ой-сана,
Есептерді шешіп бір.

Мектебіңе келесің,
Қуанышқа енесің.
Жамандықтан жиреніп,
Жақсылыққа ересің.

Құлақ түре қалдың ба,
Қызығына қандың ба ?
Фигуралар сан түрлі,
Теңдеулер де бар мұнда.

Қымбатты оқушылар,біз бүгінгі сабақты үш топқа бөлініп сайыс сабақ түрінде өтеміз.
Олар <<Үшбұрыштар>>, <<Төртбұрыштар>>, <<Шаршылар>> тобы.

Әр топтың командасы өздерін таныстырады.

І. <<Төртбұрыштар>> тобы.
Біз төртбұрышпыз,
Сырласуға өзіңмен,
Асығып-ақ жүр едік.
Міне,.бүгін көрістік.
Бір қабырғасы артық боп.
Ағасы болдық үшбұрыштың,
Төрт қабырға,төрт төбе боп,
Үйдің ішін құрадық.

ІІ. <<Үшбұрыштар>> тобы
Саспаңдар,балалар біз үшін,
Көрсетті төртбұрыш өз күшін.
Ал,үшбұрыш батырың,
Жылжып келеді ақырын.
Саспа,үшбұрыш,саспа сен,
Жаңылып қалма жауаптан.
Қалма артынан өкініп.

ІІІ. <<Шаршылар>> тобы.

Ақ жаулықты аналар,
Басына тартқан бұрыштап.
Шаршы көкең мен болам,
Қарап қойың дұрыстап.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар,бүгінгі сабағымызға көп қонақтар келіп отыр екен.
<<Келгенше қонақ ұялады,келгесін үй иесі ұялады>>дегендей ұятқа қалмауға тырысайық.
<<Білекті бірді жығар,білімді мыңды жығар>> дегендей,өткен тақырыбымызды пысықтап алайық.

І-топ : Ұзындығы 7 см,ал ені 3 см тіктөртбұрыштың ауданы неге тең ?
ІІ-топ: Ауданы 24 см квадрат тіктөртбұрыштың ұзындығы 6 см. Ені неге тең ?
ІІІ-топ : Ауданы 40 см квадрат тіктөртбұрыштың ені 4 см. Ұзындығы неге тең ?

ІІІ. <<Біле бергім келеді >> Жаңа сабаққа дайындық.
Қай топ жоғалған фигураны тез табады ?

Жоғалған фигура шаршы.

<<Ой қозғау>>
Шаршы туралы не білесің ?

Оқулықпен жұмыс. Слайд.

№1 Шаршының ауданы қалай табылады ?

Көбейтінді Қысқаша жазылуы Оқылуы

2 * 2 2 екінің квадраты
3 * 3 3 үштің квадраты
4 * 4 4 төрттің квадраты
........ ... ......
а * а а а- ның квадраты

Егер шаршының қабырғасының ұзындығы а- ға тең болса, онда оның ауданы а - қа тең болады.

<<Қына тасқа бітеді ,білім басқа бітеді>> демекші( слайд № 2) өрнек құрып шығарамыз.

№4 <<Оқусыз білім жоқ,білімсіз күнің жоқ>> Әр топтан бір оқушы шығып,теңдеуді шешеді.
<<Ойлы болсаң,озарсың>>
<<Ойна да ,ойла>> Логикалық есептер шығару.

* Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын 100 теңге ақшасы бар еді.Ол дүкеннен сатып алған құрал-жабдығы үшін 97 теңге төлеуі тиіс. Қалай тез есептеп беруге болады ?
* Тұз артылған есек пен мақта артылған ат өзеннен жүзіп өтті. Есек судан шығысымен ойнақтап кетті. Ал,ат болса, төрт тағандап жатып қалды.Неліктен ?
* Мараттың үйінде папасы,мамасы және ағасы бар. Құсы және төрт алтын балығы бар.Осы үйдегі тұрғындардың саны қанша ?
№6 <<Талапты бала- талпынған құстай>>
І-топ 12 л - 4 ыдысқа ІІ-топ 200 тг - 2 қуыршақ
15 л - ? 400 тг - 1 қуыршақтан
Оның неше қызы бар ?

ІІІ- топ
Шаршының ауданы 30 см,ұзындығы 5 см. Ені неге тең ?

№5. <<Өзім дегенде ,өгіз қара күшім бар>>

І-топ ІІ-топ ІІІ-топ
36+(87-52)-27 =44 5 * 8 +21 : 3 3 * 9 + 2 * 9

№8 Өзіңді тексер.
Әр топ қалдықпен бөлуді тексереді.

301 : 3 =100(қалд.1) 320:100=3(қалд.20) 303: 3 =100 (қалд.3)

№10. Жаңа білімді бекітуге <<Есті болсаң,есіңе сақта>>.

Сабақты қорытындылау.
Біз нені үйрендік ?

1.Өрнек құруды
2.Шаршының ауданын табуды
3.Теңдеу шешуді
4.Есеп шығаруды.
Бағалау.
Үйге тапсырма : №3 есеп.


Құрметті редакция алқасы !
Отаралиева Гүлсім Мұхамбедиқызы Маңғыстау облысының Қарақия ауданындағы Құрық орта мектеп-гимназиясының жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі. Еңбек өтілі -40 жыл.
Гүлсім Мұхамбедиқызының өткізген ашық сабақтары мен тәрбие сағаттары аудан көлемінде жоғары бағаланып келеді. Оның шәкірттері облыстық,аудандық пән олимпиадаларының жүлдегерлері.
Гүлсім Мұхамбедиқызының төмендегі сабақтарын өзі тұрақты оқырманы болып жүрген республикалық <<Бастауыш сыныпта оқыту>> журналына ұсына отырып,журнал бетінде жариялауыңызды сұраймыз.
Журнал бетінен жарық көреді деп үміттенеміз.

Бастауыш сыныптар бойынша
оқу ісінің меңгерушісі : Бабаева Жібек Шамғалиқызы.

25.10.2013 ж.


Ұқсас жұмыстар
Шаршы салу және оның периметрін табу
Математикалық брейн-ринг сыныптан тыс шарасының жоспары
ХХi ғасырдағы жас математигі
Қосудың шаршы түріндегі кестесі
Бірінші топ
Қасқырдың тапсырмасы күрделі
Шаршының қабырғалары
Пифогор теоремасы. 8 сынып
Логикалық фокустар
Фигураның ауданын тап
Пәндер