Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ халқының қолөнері. дүниетану 3 сынып
Пән:дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының қолөнері Сабақтың мақсаты: Оқушыларды қазақ халқының қолөнері,қазақ шеберлігін сұлулықты қабылдауға үйрету. Дамытушылық мақсаты:Оқушылардың ой-өрісін,сәндік нақыштарды бейнелеуде өрнектерді ретімен орналастырып үйрету,сабаққа деген қызығушылығын,шеберлігін дамыту. Тәрбиелік мақсаты:Ұлттық өнерді қастерлеуге,дәстүрді сақтауға, ұқыптылыққа ,сұлулықты түсіне білуге,табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Көрнекіліктер:интерактивті тақта,ою-өрнек суреттері.
Сабақ кезеңдері
Мазмұны
Ж Жеті модульдің қолданылуы
1. Білу
<<Жылы сөз>> тренингін өткізу
Оқушылар бір-біріне жақсылық,сәттілік тілейді. Жұмбақтар шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашады.
Қанатын қазша жаяды, Үйрекше мойнын созады, Далаға құсша қонады.(Киіз үй)
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Жаңа сабақты ашу
Болжау стратегиясы -Балалар мына бейнеде не көріп тұрсыңдар?(киіз үйдің есігі) -Бұл үйдің артында не болуы мүмкін? (оқушылардың жауаптары) - Бұл бұйымдарды кім жасауы мүмкін? (оқушылардың болжамдары)Қолөнер
Диалогтік оқыту.
2. Түсіну
1.Ұсталар
2.Зергерлер 3.Шеберлер
4.Ісмерлер Әр топ түсінектеме береді
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды пайдалану.
3.Қолдану
Оюларға сүйсініп, Қайран қалып тұрасың. Көре білсең түсініп, Одан көп сыр ұғасың-демекші қазақтың тарихын,өмірін өрнектер бойынша оқып білуге болады.(Интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі) Әр топ бір ою үлгісін қию.
Оқытуда
ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды пайдалану,
4. Талдау
Оюдың түрлері бар,ассосация құрып топтастыру.
қосмүйіз
сыңарөркеш арқармүйіз
құстұмсық
қошқармүйіз
түйетабан
Диалогтік оқыту,дарынды және талантты балаларды оқыту
Сергіту сәті.
Оқушылармен сергіту сәтін өткіздім
Ақпаратты-коммуникациялық технология
5. Жинақтау
Венн диаграммасы арқылы салыстыру.
Айырмашылықтары
Өркеш мүйіз Құстұмсық
Түйенің қос өркешін Құстың тұмсығын бейнелейді тұспалдаудан туған
Ұқсастықтары
Ою.
Қазақтың ұлттық оюы.
Дарынды және талантты балаларды оқыту.
6. Бағалау
<<Менің өмірімдегі ою-өрнектің маңызы>> туралы эссе жазу
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының қолөнері Сабақтың мақсаты: Оқушыларды қазақ халқының қолөнері,қазақ шеберлігін сұлулықты қабылдауға үйрету. Дамытушылық мақсаты:Оқушылардың ой-өрісін,сәндік нақыштарды бейнелеуде өрнектерді ретімен орналастырып үйрету,сабаққа деген қызығушылығын,шеберлігін дамыту. Тәрбиелік мақсаты:Ұлттық өнерді қастерлеуге,дәстүрді сақтауға, ұқыптылыққа ,сұлулықты түсіне білуге,табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Көрнекіліктер:интерактивті тақта,ою-өрнек суреттері.
Сабақ кезеңдері
Мазмұны
Ж Жеті модульдің қолданылуы
1. Білу
<<Жылы сөз>> тренингін өткізу
Оқушылар бір-біріне жақсылық,сәттілік тілейді. Жұмбақтар шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашады.
Қанатын қазша жаяды, Үйрекше мойнын созады, Далаға құсша қонады.(Киіз үй)
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Жаңа сабақты ашу
Болжау стратегиясы -Балалар мына бейнеде не көріп тұрсыңдар?(киіз үйдің есігі) -Бұл үйдің артында не болуы мүмкін? (оқушылардың жауаптары) - Бұл бұйымдарды кім жасауы мүмкін? (оқушылардың болжамдары)Қолөнер
Диалогтік оқыту.
2. Түсіну
1.Ұсталар
2.Зергерлер 3.Шеберлер
4.Ісмерлер Әр топ түсінектеме береді
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды пайдалану.
3.Қолдану
Оюларға сүйсініп, Қайран қалып тұрасың. Көре білсең түсініп, Одан көп сыр ұғасың-демекші қазақтың тарихын,өмірін өрнектер бойынша оқып білуге болады.(Интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі) Әр топ бір ою үлгісін қию.
Оқытуда
ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды пайдалану,
4. Талдау
Оюдың түрлері бар,ассосация құрып топтастыру.
қосмүйіз
сыңарөркеш арқармүйіз
құстұмсық
қошқармүйіз
түйетабан
Диалогтік оқыту,дарынды және талантты балаларды оқыту
Сергіту сәті.
Оқушылармен сергіту сәтін өткіздім
Ақпаратты-коммуникациялық технология
5. Жинақтау
Венн диаграммасы арқылы салыстыру.
Айырмашылықтары
Өркеш мүйіз Құстұмсық
Түйенің қос өркешін Құстың тұмсығын бейнелейді тұспалдаудан туған
Ұқсастықтары
Ою.
Қазақтың ұлттық оюы.
Дарынды және талантты балаларды оқыту.
6. Бағалау
<<Менің өмірімдегі ою-өрнектің маңызы>> туралы эссе жазу
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz