Қазақ халқының қолөнері. дүниетану 3 сынып

Пән:дүниетану

Сабақтың тақырыбы : Қазақ халқының қолөнері Сабақтың мақсаты : Оқушыларды қазақ халқының қолөнері, қазақ шеберлігін сұлулықты қабылдауға үйрету. Дамытушылық мақсаты:Оқушылардың ой-өрісін, сәндік нақыштарды бейнелеуде өрнектерді ретімен орналастырып үйрету, сабаққа деген қызығушылығын, шеберлігін дамыту. Тәрбиелік мақсаты:Ұлттық өнерді қастерлеуге, дәстүрді сақтауға, ұқыптылыққа, сұлулықты түсіне білуге, табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Көрнекіліктер:интерактивті тақта, ою-өрнек суреттері.

C:\Users\Бибигуль\Desktop\фото 1\Фото0074.jpg C:\Users\Бибигуль\Desktop\фото 1\Фото0077.jpg C:\Users\Бибигуль\Desktop\фото 1\Фото0071.jpg

Сабақ кезеңдері
Мазмұны
Ж Жеті модульдің қолданылуы
Сабақ кезеңдері:

1. Білу

«Жылы сөз» тренингін өткізу

Мазмұны:

Оқушылар бір-біріне жақсылық, сәттілік тілейді. Жұмбақтар шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашады.

Қанатын қазша жаяды, Үйрекше мойнын созады, Далаға құсша қонады. (Киіз үй)

Ж Жеті модульдің қолданылуы: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Сабақ кезеңдері: Жаңа сабақты ашу
Мазмұны: Болжау стратегиясы -Балалар мына бейнеде не көріп тұрсыңдар?(киіз үйдің есігі) -Бұл үйдің артында не болуы мүмкін? (оқушылардың жауаптары) -Бұл бұйымдарды кім жасауы мүмкін? (оқушылардың болжамдары) Қолөнер
Ж Жеті модульдің қолданылуы: Диалогтік оқыту.
Сабақ кезеңдері: 2. Түсіну
Мазмұны:

1. Ұсталар

2. Зергерлер 3. Шеберлер

4. Ісмерлер Әр топ түсінектеме береді

Ж Жеті модульдің қолданылуы:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық

технологияларды пайдалану.

Сабақ кезеңдері: 3. Қолдану
Мазмұны: Оюларға сүйсініп, Қайран қалып тұрасың. Көре білсең түсініп, Одан көп сыр ұғасың-демекші қазақтың тарихын, өмірін өрнектер бойынша оқып білуге болады. (Интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі) Әр топ бір ою үлгісін қию.
Ж Жеті модульдің қолданылуы:

Оқытуда

ақпараттық-коммуникациялық

технологияларды пайдалану,

Сабақ кезеңдері: 4. Талдау
Мазмұны:

Оюдың түрлері бар, ассосация құрып топтастыру.

қосмүйіз

сыңарөркеш арқармүйіз

құстұмсық

қошқармүйіз

түйетабан

Ж Жеті модульдің қолданылуы: Диалогтік оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті.
Мазмұны: Оқушылармен сергіту сәтін өткіздім
Ж Жеті модульдің қолданылуы: Ақпаратты-коммуникациялық технология
Сабақ кезеңдері: 5. Жинақтау
Мазмұны:

Венн диаграммасы арқылы салыстыру.

Айырмашылықтары

Өркеш мүйіз Құстұмсық

Түйенің қос өркешін Құстың тұмсығын бейнелейді тұспалдаудан туған

Ұқсастықтары

Ою.

Қазақтың ұлттық оюы.

Ж Жеті модульдің қолданылуы: Дарынды және талантты балаларды оқыту.
Сабақ кезеңдері: 6. Бағалау
Мазмұны: «Менің өмірімдегі ою-өрнектің маңызы» туралы эссе жазу
Ж Жеті модульдің қолданылуы: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Ұқсас жұмыстар
Қазақ халқының қолөнері
Қазақ халқының қолөнері - ұзақ тарихы бар ежелгі өнер
Сабақ кезеңдері
Қазақ халқының ұлттық киімдері
Қамшы өру
Ою - өрнек сыр шертеді
Қазақ халық қолөнері мен шеберлері
Орыс халқының қолөнері - гжель
Қазақ халқының ұлттық қолөнері, ою-өрнек және ағашқа салынатын ою-өрнектер. 9- сынып
Моғолстанның құрылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz