Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Жалқы және жалпы есім, қазақ тілі, 2- сынып



[pic]

Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Құрық селосындағы Құрық орта мектеп-
гимназиясының жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі
Таңқаев Аманбай Әбітұлы

|Қысқа мерзімді жоспар|11.02.2014 ж. |Таңқаев Аманбай |Қазақ тілі |2- сынып |
| | |Әбітұлы | | |
|Сабақтың тақырыбы | «Жалқы және жалпы есім» |
|Сабақтың мақсаты |Білімдік: жалқы және жалпы есімдер туралы түсінік ала |
| |отырып, жаттығулар орындай отырып, білімдерін жетілдіреді |
| |Дамытушылық:білімге деген қызығушылықтары оянады |
| |Тәрбиелік: топтық жұмыс жасап, достық қарым-қатынаста |
| |бір-біріне көмектеседі, сыйластық қалыптасады |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар жалпы есім мен жалқы есімді бір-бірінен ажыратады. |
| |Жалқы есімнің бас әріппен жазылуын есте сақтайды. Постер |
| |қорғауға жаттығады. Кері байланысқа үйренеді. |
| |Қазақ тілі -2 сынып, «Атамұра» баспасы, электронды оқулық- |
|Сілтеме |қазақ тілі пәні үшін |
|Сабақта қолданылытын |Оқулық, стикрлер, А-4, кесте, жетондар, электронды оқулық, |
|материалдар: |тірек сызбалары, плкаттар,монитор. |
|Сабақта қолданылатын |Топтық жұмыс, түсіндіру, АКТ, талдау және СТО |
|әдістер: |технологиялары |
|Сабақтың барысы |
|І.Ұйымдастыру бөлімі |Оқушыларды түгендеу. Оқушылар шөже, ал мұғалім қораз |
|(3 минут) |бейнесіне еніп «Шөжелер» би қимылы арқылы топқа бөлінеді |
| |(І топ жан-жануарлар мен аңдар, |
| |ІІ топ ыдыстар, ІІІ топ жеміс-жидектер) |
|Үй тапсырмасын | 332- жаттығу, зат есім ережесі (үш топқа мысалдар |
|тексеру (7 минут) |келтірту) |
| |Үй жұмысын және өтілген материалдарды пысықтау барсында |
| |тірек сызбасы арқылы жұмыстар жүргізу. |
| |Топтық жұмыс: Монитор арқылы бірнеше сурет көрсету ( |
| |музыкалық сүймелдеумен) Сол суреттердің атын есте қалу |
| |бойынша жаздырту. |
|Жаңа сабақ |Жалқы және жалпы есім. Оқушыларға 333-жаттығуды ауызша |
|(6 минут) |орындату арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашу және мысалдар |
| |келтіру. Ереже шығарту. |
|Бекіту | Көркем жазуға «шөжелер» сөзін жаздыртамын. |
|(8 минут) |334- жаттығуды біреше рет оқытып алған соң жатқа айтқызу.|
| |335-жаттығудағы сөздерді пайдаланып сөйлем құрату |
|Сергіту сәті |АКТ қолдану «Ква-ква» |
|(2 минут) | |
|Оқулық пен тақтамен |Тақтаға 336 жаттығуды орындатамын , талдау жасатамын |
|жұмыс (5 минут) | |
|Тұжырым жасау (5 |Электрондық оқулық арқылы мәтін ішіндегі жалқы есімдерді |
|минут) |тапқызу(Оқушылар тыңдайды, есте қалған сөздерді табады) |
|Шығармашылық жұмыс (4|Үш топ берілген тапсырма бойынша постер қорғайды(жер-су |
|минут) |аттары, адамға байланысты және жалпы есім) |
| |Оқушының аты-жөні____________________________________ |
|Сематикалық карта |сұрақтар |
|бойынша жұмыс (3 | |
|минут) |сөздер |
| |Кім? |
| |Не? |
| |Кімдер? |
| |Нелер? |
| |Жалқы есім |
| |Жалпы есім |
| | |
| |Нағашылар |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| |Шаналар |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| |+ |
| | |
| |Қойшы |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| |Астана |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
| |Гүлдана |
| |+ |
| | |
| | |
| | |
| |+ |
| | |
| | |
|Қорытындылау Бағалау |Сабақты сұрақ- жауап әдісі бойынша қорытындылау, оқушыларды|
|Үйге тапсырма |бағалау,үйге ереже жаттап келу және жалқы есімге үш сөйлем |
|Кері байланыс |жазып келу. Оқушылар сабақтан алған |
|(2 минут) |әсерлерін ортаға салады. |

Ашық сабақтан көрініс

[pic]

Оқушылар шығармашылық жұмыстарын қорғауда

[pic]

Оқушылар еңбектену үстінде


Ұқсас жұмыстар
Жалқы және жалпы есім. 3-сынып
Жалқы есім мен жалпы есім. қазақ тілі, 2-сынып
Мәтін түрлері. Сипаттау мәтіні
Жалпы және жалқы есім
Топқа бөлу тәсілі
Сөз таптары. Зат есім туралы
Зат есім. 6 сынып
Жалқы және жалпы есім
Сабақтың максаттары. Сабақтың барысы
Жалпы есім және жалқы есім
Пәндер