Дүниетану пәнінен орта мерзімді жоспарлау

ДҮНИЕТАНУ ПӘНІНЕН ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлығын қосқанда
Негізгі дерек көздер
№: 1
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырыбы: Біржылдық, екіжылдық және көпжылдық өсімдіктер

Мақсаты: Өсімдіктердің өмір сүру ұзақтығы жайлы білуі тиіс

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер : диалог

2. Оқыту мен оқуда АКТ- ды пайдалану Суреттер көрсету, пікір алмасу

Топпен жұмыс

3. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: «Өсімдік түрлері»- ой қозғау, топтастыру,

4. Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау. Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау

Оқып үйренудің нәтижесі:

Өсімдіктерді өмір сүруіне қарай топтарға ажырата алады;

Олардың өсіп-өніуіне байланысты қажеттілігін сипаттай алады;

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Формативті бағалау, «Бағдаршам»
Барлығын қосқанда:

Тренинг «Шаттық шеңбері»,

Сұрақ - жауап - «Өсімдік түрлері»,

«Суреттер сөйлейді» суреттер; «Өсімдіктер көрмесі» -топтық,

мәтінмен жұмыс

І - топ: Біржылдық өсімдіктер туралы оқиды, суретін салу;

ІІ - топ: Екіжылдық өсімдіктер туралы оқиды, сурет салады;

ІІІ - топ: Көпжылдық өсімдіктер туралы оқиды, сызбасын толтыру;

Үй тапсырмасы: А - Мәтінді оқу, әңгімелеу, В -Емен мен күнбағысты салыстыру, С - «Әр топтан 10-нан өсімдік атауын жазу » дерек;

« Бағдаршам» арқылы бағалау

Негізгі дерек көздер: Компьютер, оқулық, үлестірмелі материалдар, ватман, маркер
№: 2
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырыбы: Жабайы және мәдени өсімдіктер

Мақсаты: Оқушыларда жабайы және мәдени өсімдіктер туралы түсінік және өсімдіктердің адам өмірдегі маңыздылығын қалыптастыру

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Диалог «Кім білгіш?» ойыны.
2. Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану: «Жабайы және мәдени» аудио -визуалды демонстрациялау

3. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету:

«Өрмекші» әдісі. Топпен жұмыс істеу- коллаж

4. Талантты және дарынды балаларды оқыту : «Венн диаграммасы» толтыру.

5. Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау . Бағалау парағы, жұптық бағалау.

Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар жабайы және мәдени өсімдіктер туралы түсінік алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Жұптық бағалау, Формативтік бағалау
Барлығын қосқанда:

Тренинг «Тілектер елі», түрлі түсті стикер арқылы топқа бөліну;

«Кім білгіш?» ойын ойнау арқылы үй тапсырмасын тексеру; топтық жұмыс

АКТ арқылы «Жабайы және мәдени өсімдіктер» таныстырылым; әңгімелесу;

Топпен жұмыс - І - топ- коллаж: «Жабайы өсімдіктер» - топтастыру

ІІ -топ - коллаж . « Мәдени өсімдіктер»-топтастыру

С оқушы - сызба толтыру;

Үй тапсырмасы : 81-83 бет мәтін оқу, сұраққа жауап беру, В оқушы 5 мәдени өсіімдік жазу, талдау

Жұптық бағалау

Негізгі дерек көздер:

Компьютер, оқулық, түрлі суреттер, үлестірмелі бағалау парақтары,

тірек - сызбалар.

№: 3
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырыбы:

Өсімдіктердің тіршілік ортасы.

Мақсаты: көгал, өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы түсінігін қалыптастыру;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Диалогтік оқыту

2. Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану: Көгал суреттері, әңгіме ;

3. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу: деңгейлік тапсырмалар

4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: « миға шабуыл»

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Өзін өзі бағалау. Кері байланыс

Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушыларда көгал, өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы түсінік қалыптасады, көк шалғынның сұлулығын түсінуге үйренеді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Формативті бағалау,

кері байланыс- смайлик

Барлығын қосқанда:

Тренинг «Қара жорға» биі, жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлінеді;

Тақырыпты ашу - «Көгалдағы жануарлар мен өсімдіктер»;

АКТ арқылы шолу жасау; әңгіме;

А -шалғынның маңыздылығын атау;

В -Орманның рөлін сипаттау, сызбаға түсіру;

С- тіршілік ортасын сипаттап, сурет салу;

Топ арасында «Мен -саған, сен -маған»ойын жүргізу; Топтарды аралап, әрбір топ мүшесінің жұмысын қадағалаймын.

Баяу жұмыс істейтін оқушыларға жетелеуші сұрақтар дайындаймын.

Үй тапсырмасы 83 - 86 бет оқу; 86 бет тапсырма орындау;

Смайлик арқылы бағалау.

Негізгі дерек көздер: Оқулық, үлестірмелі қағаздар, компьютер, тақырыпқа байланысты суреттер, бағалау парақтары.
№: 4
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырыбы:

Өсімдікті қорғау қажет.

Мақсаты: Оқушылардың білімін тереңдетуге және пысықтауға, табиғатты құрметтеуге және аялай білуге үйрету .

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану: суреттер көрсету; «Константинополь»-ойын шартымен


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді жоспар дүниетану 1 сынып
Тәжірибенің мақсаты
Бүгінгі оқу мақсаттарына құрастырылған бағалау критерийі
Басбармақпен бағалау
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Көшбасшы жоспары
Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып
Сабақ жоспарларының түрлері
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz