Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Дүниетану пәнінен орта мерзімді жоспарлау
ДҮНИЕТАНУ ПӘНІНЕН ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ
№
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлығын қосқанда
Негізгі дерек көздер
1
Тақырыбы: Біржылдық, екіжылдық және көпжылдық өсімдіктер
Мақсаты: Өсімдіктердің өмір сүру ұзақтығы жайлы білуі тиіс
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: диалог
2.Оқыту мен оқуда АКТ- ды пайдалану Суреттер көрсету , пікір алмасу
Топпен жұмыс
3.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: <<Өсімдік түрлері>>- ой қозғау, топтастыру,
4.Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау. Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау
Өсімдіктерді өмір сүруіне қарай топтарға ажырата алады;
Олардың өсіп-өніуіне байланысты қажеттілігін сипаттай алады;
Формативті бағалау, <<Бағдаршам>>
Тренинг <<Шаттық шеңбері>>,
Сұрақ - жауап - <<Өсімдік түрлері>>,
<<Суреттер сөйлейді>> суреттер; <<Өсімдіктер көрмесі>> -топтық,
мәтінмен жұмыс
І - топ: Біржылдық өсімдіктер туралы оқиды, суретін салу;
ІІ - топ: Екіжылдық өсімдіктер туралы оқиды, сурет салады;
ІІІ - топ: Көпжылдық өсімдіктер туралы оқиды, сызбасын толтыру;
Үй тапсырмасы: А - Мәтінді оқу,әңгімелеу, В -Емен мен күнбағысты салыстыру, С- <<Әр топтан 10-нан өсімдік атауын жазу >> дерек;
<< Бағдаршам>> арқылы бағалау
Компьютер, оқулық, үлестірмелі материалдар,ватман, маркер
2
Тақырыбы: Жабайы және мәдени өсімдіктер
Мақсаты: Оқушыларда жабайы және мәдени өсімдіктер туралы түсінік және өсімдіктердің адам өмірдегі маңыздылығын қалыптастыру
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Диалог <<Кім білгіш?>> ойыны. 2.Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану: <<Жабайы және мәдени>> аудио - визуалды демонстрациялау
3.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету:
<<Өрмекші>> әдісі. Топпен жұмыс істеу- коллаж
4.Талантты және дарынды балаларды оқыту : <<Венн диаграммасы>> толтыру.
5.Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау . Бағалау парағы, жұптық бағалау.
Оқушылар жабайы және мәдени өсімдіктер туралы түсінік алады.
Жұптық бағалау, Формативтік бағалау
Тренинг <<Тілектер елі>>, түрлі түсті стикер арқылы топқа бөліну;
<<Кім білгіш?>> ойын ойнау арқылы үй тапсырмасын тексеру; топтық жұмыс
АКТ арқылы <<Жабайы және мәдени өсімдіктер>> таныстырылым; әңгімелесу;
Топпен жұмыс - І - топ- коллаж: <<Жабайы өсімдіктер>> - топтастыру
ІІ - топ - коллаж .<< Мәдени өсімдіктер>>-топтастыру
С оқушы - сызба толтыру;
Үй тапсырмасы : 81-83 бет мәтін оқу, сұраққа жауап беру, В оқушы 5 мәдени өсіімдік жазу, талдау
Жұптық бағалау
Компьютер, оқулық, түрлі суреттер, үлестірмелі бағалау парақтары,
тірек - сызбалар.
3
Тақырыбы:
Өсімдіктердің тіршілік ортасы.
Мақсаты: көгал, өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы түсінігін қалыптастыру;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер:Диалогтік оқыту
2. Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану: Көгал суреттері, әңгіме ;
3. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу: деңгейлік тапсырмалар
4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: <<миға шабуыл>>
5.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Өзін өзі бағалау. Кері байланыс
Оқушыларда көгал, өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы түсінік қалыптасады, көк шалғынның сұлулығын түсінуге үйренеді
Формативті бағалау,
кері байланыс- смайлик
Тренинг <<Қара жорға>> биі, жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлінеді;
Тақырыпты ашу - <<Көгалдағы жануарлар мен өсімдіктер>>;
АКТ арқылы шолу жасау; әңгіме;
А -шалғынның маңыздылығын атау;
В -Орманның рөлін сипаттау, сызбаға түсіру;
С- тіршілік ортасын сипаттап, сурет салу;
Топ арасында <<Мен - саған, сен -маған>>ойын жүргізу; Топтарды аралап, әрбір топ мүшесінің жұмысын қадағалаймын.
Баяу жұмыс істейтін оқушыларға жетелеуші сұрақтар дайындаймын.
Үй тапсырмасы 83 - 86 бет оқу; 86 бет тапсырма орындау;
Смайлик арқылы бағалау.
Оқулық, үлестірмелі қағаздар, компьютер, тақырыпқа байланысты суреттер,бағалау парақтары.
4
Тақырыбы:
Өсімдікті қорғау қажет.
Мақсаты: Оқушылардың білімін тереңдетуге және пысықтауға, табиғатты құрметтеуге және аялай білуге үйрету .
1.Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану: суреттер көрсету; <<Константинополь>>-ойын шартымен таныстыру
2. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Диалогтік оқыту: сұрақ-жауап.
3. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: Ой қозғау
4.Талантты және дарынды балаларды оқыту: Әр топ өз жұмыстарын қорғайды
5.Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Өзін- өзі бағалау. <<Екі жұлдыз, бір тілек>> .
Өсімдіктердің өсіп-өну ортасы жайлы білімдерін пысықтайды , табиғатты құрметтеуге және аялауға үйренеді.
формативті бағалау, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
<<Сәлемдесу>> ойыны.
Өсімдік түрлеріне қарай топқа бөлу,
АКТ арқылы таныстырылым <<Табиғатты аялайық!>> көрсету, пікірлесу;
<<Константинополь>> ойыны. Сұрақ-жауап барысында өздерін көрсете біледі.
Топпен жұмыс істеу барысында топ мүшелері өз шығармашылықтарын көрсете алады: А оқушы: сурет салады, В оқушы: жұмбақ шешеді, С оқушы: өлең жазады;
Үй тапсырмасы: 87-88 бет оқу, мазмұндау;тапсырма орындау
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> арқылы бағалау.
Оқулық, үлестірмелі қағаздар, компьютер, суреттері, <<Білім ағашы>>, түрлі-түсті маркерлер, ватман, бағалау парақтары,
№
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлығын қосқанда
Негізгі дерек көздер
1
Тақырыбы: Біржылдық, екіжылдық және көпжылдық өсімдіктер
Мақсаты: Өсімдіктердің өмір сүру ұзақтығы жайлы білуі тиіс
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: диалог
2.Оқыту мен оқуда АКТ- ды пайдалану Суреттер көрсету , пікір алмасу
Топпен жұмыс
3.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: <<Өсімдік түрлері>>- ой қозғау, топтастыру,
4.Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау. Өзара бағалау. Өзін-өзі бағалау
Өсімдіктерді өмір сүруіне қарай топтарға ажырата алады;
Олардың өсіп-өніуіне байланысты қажеттілігін сипаттай алады;
Формативті бағалау, <<Бағдаршам>>
Тренинг <<Шаттық шеңбері>>,
Сұрақ - жауап - <<Өсімдік түрлері>>,
<<Суреттер сөйлейді>> суреттер; <<Өсімдіктер көрмесі>> -топтық,
мәтінмен жұмыс
І - топ: Біржылдық өсімдіктер туралы оқиды, суретін салу;
ІІ - топ: Екіжылдық өсімдіктер туралы оқиды, сурет салады;
ІІІ - топ: Көпжылдық өсімдіктер туралы оқиды, сызбасын толтыру;
Үй тапсырмасы: А - Мәтінді оқу,әңгімелеу, В -Емен мен күнбағысты салыстыру, С- <<Әр топтан 10-нан өсімдік атауын жазу >> дерек;
<< Бағдаршам>> арқылы бағалау
Компьютер, оқулық, үлестірмелі материалдар,ватман, маркер
2
Тақырыбы: Жабайы және мәдени өсімдіктер
Мақсаты: Оқушыларда жабайы және мәдени өсімдіктер туралы түсінік және өсімдіктердің адам өмірдегі маңыздылығын қалыптастыру
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Диалог <<Кім білгіш?>> ойыны. 2.Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану: <<Жабайы және мәдени>> аудио - визуалды демонстрациялау
3.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету:
<<Өрмекші>> әдісі. Топпен жұмыс істеу- коллаж
4.Талантты және дарынды балаларды оқыту : <<Венн диаграммасы>> толтыру.
5.Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау . Бағалау парағы, жұптық бағалау.
Оқушылар жабайы және мәдени өсімдіктер туралы түсінік алады.
Жұптық бағалау, Формативтік бағалау
Тренинг <<Тілектер елі>>, түрлі түсті стикер арқылы топқа бөліну;
<<Кім білгіш?>> ойын ойнау арқылы үй тапсырмасын тексеру; топтық жұмыс
АКТ арқылы <<Жабайы және мәдени өсімдіктер>> таныстырылым; әңгімелесу;
Топпен жұмыс - І - топ- коллаж: <<Жабайы өсімдіктер>> - топтастыру
ІІ - топ - коллаж .<< Мәдени өсімдіктер>>-топтастыру
С оқушы - сызба толтыру;
Үй тапсырмасы : 81-83 бет мәтін оқу, сұраққа жауап беру, В оқушы 5 мәдени өсіімдік жазу, талдау
Жұптық бағалау
Компьютер, оқулық, түрлі суреттер, үлестірмелі бағалау парақтары,
тірек - сызбалар.
3
Тақырыбы:
Өсімдіктердің тіршілік ортасы.
Мақсаты: көгал, өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы түсінігін қалыптастыру;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер:Диалогтік оқыту
2. Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану: Көгал суреттері, әңгіме ;
3. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу: деңгейлік тапсырмалар
4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: <<миға шабуыл>>
5.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Өзін өзі бағалау. Кері байланыс
Оқушыларда көгал, өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы түсінік қалыптасады, көк шалғынның сұлулығын түсінуге үйренеді
Формативті бағалау,
кері байланыс- смайлик
Тренинг <<Қара жорға>> биі, жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлінеді;
Тақырыпты ашу - <<Көгалдағы жануарлар мен өсімдіктер>>;
АКТ арқылы шолу жасау; әңгіме;
А -шалғынның маңыздылығын атау;
В -Орманның рөлін сипаттау, сызбаға түсіру;
С- тіршілік ортасын сипаттап, сурет салу;
Топ арасында <<Мен - саған, сен -маған>>ойын жүргізу; Топтарды аралап, әрбір топ мүшесінің жұмысын қадағалаймын.
Баяу жұмыс істейтін оқушыларға жетелеуші сұрақтар дайындаймын.
Үй тапсырмасы 83 - 86 бет оқу; 86 бет тапсырма орындау;
Смайлик арқылы бағалау.
Оқулық, үлестірмелі қағаздар, компьютер, тақырыпқа байланысты суреттер,бағалау парақтары.
4
Тақырыбы:
Өсімдікті қорғау қажет.
Мақсаты: Оқушылардың білімін тереңдетуге және пысықтауға, табиғатты құрметтеуге және аялай білуге үйрету .
1.Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану: суреттер көрсету; <<Константинополь>>-ойын шартымен таныстыру
2. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Диалогтік оқыту: сұрақ-жауап.
3. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: Ой қозғау
4.Талантты және дарынды балаларды оқыту: Әр топ өз жұмыстарын қорғайды
5.Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Өзін- өзі бағалау. <<Екі жұлдыз, бір тілек>> .
Өсімдіктердің өсіп-өну ортасы жайлы білімдерін пысықтайды , табиғатты құрметтеуге және аялауға үйренеді.
формативті бағалау, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
<<Сәлемдесу>> ойыны.
Өсімдік түрлеріне қарай топқа бөлу,
АКТ арқылы таныстырылым <<Табиғатты аялайық!>> көрсету, пікірлесу;
<<Константинополь>> ойыны. Сұрақ-жауап барысында өздерін көрсете біледі.
Топпен жұмыс істеу барысында топ мүшелері өз шығармашылықтарын көрсете алады: А оқушы: сурет салады, В оқушы: жұмбақ шешеді, С оқушы: өлең жазады;
Үй тапсырмасы: 87-88 бет оқу, мазмұндау;тапсырма орындау
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> арқылы бағалау.
Оқулық, үлестірмелі қағаздар, компьютер, суреттері, <<Білім ағашы>>, түрлі-түсті маркерлер, ватман, бағалау парақтары,
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz