Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ғ. мүсірепов. "ананың анасы" әңгімесі. презентация
Күні: 13.02.2014ж Сыныбы: 7 <<А>>
Сабақтың тақырыбы: Ғабит Мүсіреповтің <<Ананың анасы>> әңгімесі.
Сабақтың мақсаты: а) Әңгіме мазмұнын толық меңгере отырып, кейіпкерлер бейнесін ашу, жазушының суреттеу тіліне талдау жасау;
Ә) Оқушыны жеке жұмыс жасауға, ізденуге ойын анық еркін айта білуге үйрету;
Б) Ананың бөбегіне деген киелі махаббатын ұғындыра отырып, ананы құрметтеуге, сыйлауға, адамгершілік ізгі қасиеттерге тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: білімді жинақтау, қорыту сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, іздендіру.
Сабақтың көрнекілігі: Ғабит Мүсірепов портреті, интерактивті тақта, слайдтар, кеспе қағаздар.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі,
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
ІІ. Үйге тапсырма сұрау. <<Ой толғау>> стратегиясы.
Зымыран сұрақтар:
1. Ғабит Мүсірепов кім?
2. Әңгіме неге "Ананың анасы" деп аталған?
3. Әңгімедегі басты кейіпкерлер кімдер?
4. Әйтілес кім?
5. Әңгімедегі оқиға қай кезеңді суреттейді?
6. Әйтілес қандай әңгіме айтты?
7. Бала би Жалпақ батырға не деді?
8.Бидің тілегі қандай, батырдың тілегі не?
9. Сауға деген не?
10. Қырық жігіт пен Жалпақ батырды тізе бүктірген қандай күш?
ІІІ. Жаңа сабақ: Ғабит Мүсіреповтың <<Ананың анасы>> әңгімесі.
Шығарманың құрылысы:
Басталуы
1. Әңгіме қалай басталады?
Байланысуы
2. Әңгіме қалай байланысады?
Шиеленісуі
3. Барымташылар қолында кеткен қыз тағдыры немен аяқталады?
Шарықтау шегі
4. Ана сөзіне қарсы тұрған кім?
Шешімі
5. Жалпақ балуан қандай шешімге келді?
Шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашу.
Мәтінмен жұмыс:
І топ
* Портрет дегеніміз не?
* Ананың портретін тауып оқы
ІІ топ
* Жалпақ балуанға, Кейкіге мінездеме беру
ІІІ топ
* Диалог дегеніміз не?
* Ана мен Жалпақ батырдың диалогін тауып оқу
Әңгімедегі теңеу, эпитет, дисфемизм, көнерген сөздерді табу.
І топ
Әңгімедегі теңеуді табу.
Тұрақты тіркесті табу.
ІІ топ
Әңгімеден эпитетті табу.
Географиялық атауларды ата.
ІІІ топ
Дисфемизм, көнерген сөздерді табу.
Әңгімедегі салт-дәстүрді ата.
Венн диаграммасы
Аңыздағы ана Ұқсастығы Бүгінгі ана
<<Әдебиет үйірмесі>>
І топ
Ана туралы мақал - мәтелдер жазу.
ІІ топ
<<Бес жолды өлең>> стратегиясы.
ІІІ топ
<<Әлемдегі асыл жан>> (ойтолғау) .
Ана - жұмысшы, ана-ақын, ана-жазушы, ана - батыр, ана - әнші, ана - дәрігер, ана-депутат, ана - мұғалім, ғалым, ел басқарушы.
Жүректен - жүрекке. Анаға арналған тілектерін жазу.
Үйге тапсырма: <<Ана - бәйтерек, ана- аққу, ана - жүрек>> тақырыбына шығарма жазу.
Сабақтың тақырыбы: Ғабит Мүсіреповтің <<Ананың анасы>> әңгімесі.
Сабақтың мақсаты: а) Әңгіме мазмұнын толық меңгере отырып, кейіпкерлер бейнесін ашу, жазушының суреттеу тіліне талдау жасау;
Ә) Оқушыны жеке жұмыс жасауға, ізденуге ойын анық еркін айта білуге үйрету;
Б) Ананың бөбегіне деген киелі махаббатын ұғындыра отырып, ананы құрметтеуге, сыйлауға, адамгершілік ізгі қасиеттерге тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: білімді жинақтау, қорыту сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, іздендіру.
Сабақтың көрнекілігі: Ғабит Мүсірепов портреті, интерактивті тақта, слайдтар, кеспе қағаздар.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі,
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
ІІ. Үйге тапсырма сұрау. <<Ой толғау>> стратегиясы.
Зымыран сұрақтар:
1. Ғабит Мүсірепов кім?
2. Әңгіме неге "Ананың анасы" деп аталған?
3. Әңгімедегі басты кейіпкерлер кімдер?
4. Әйтілес кім?
5. Әңгімедегі оқиға қай кезеңді суреттейді?
6. Әйтілес қандай әңгіме айтты?
7. Бала би Жалпақ батырға не деді?
8.Бидің тілегі қандай, батырдың тілегі не?
9. Сауға деген не?
10. Қырық жігіт пен Жалпақ батырды тізе бүктірген қандай күш?
ІІІ. Жаңа сабақ: Ғабит Мүсіреповтың <<Ананың анасы>> әңгімесі.
Шығарманың құрылысы:
Басталуы
1. Әңгіме қалай басталады?
Байланысуы
2. Әңгіме қалай байланысады?
Шиеленісуі
3. Барымташылар қолында кеткен қыз тағдыры немен аяқталады?
Шарықтау шегі
4. Ана сөзіне қарсы тұрған кім?
Шешімі
5. Жалпақ балуан қандай шешімге келді?
Шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашу.
Мәтінмен жұмыс:
І топ
* Портрет дегеніміз не?
* Ананың портретін тауып оқы
ІІ топ
* Жалпақ балуанға, Кейкіге мінездеме беру
ІІІ топ
* Диалог дегеніміз не?
* Ана мен Жалпақ батырдың диалогін тауып оқу
Әңгімедегі теңеу, эпитет, дисфемизм, көнерген сөздерді табу.
І топ
Әңгімедегі теңеуді табу.
Тұрақты тіркесті табу.
ІІ топ
Әңгімеден эпитетті табу.
Географиялық атауларды ата.
ІІІ топ
Дисфемизм, көнерген сөздерді табу.
Әңгімедегі салт-дәстүрді ата.
Венн диаграммасы
Аңыздағы ана Ұқсастығы Бүгінгі ана
<<Әдебиет үйірмесі>>
І топ
Ана туралы мақал - мәтелдер жазу.
ІІ топ
<<Бес жолды өлең>> стратегиясы.
ІІІ топ
<<Әлемдегі асыл жан>> (ойтолғау) .
Ана - жұмысшы, ана-ақын, ана-жазушы, ана - батыр, ана - әнші, ана - дәрігер, ана-депутат, ана - мұғалім, ғалым, ел басқарушы.
Жүректен - жүрекке. Анаға арналған тілектерін жазу.
Үйге тапсырма: <<Ана - бәйтерек, ана- аққу, ана - жүрек>> тақырыбына шығарма жазу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz