Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шыбын мен көбелек
Сабақтың тақырыбы: Шыбын мен Көбелек
Сабақтың мақсаты мен міндеті:1. Балалардың шыбын мен көбелек жайлы білімдерін жинақтау. 2. Өз бетінше жаңа ақпаратты алуды қалыптастыру, тілін, шығармшылық ойлауын дамыту, оқылып жатқан мәліметке сұрақ қоя білу шеберлігін шыңдау. 3. Өзгелердің пікірін тыңдай білуге, әңгімелесу мәдениетіне, өз жұмысына рефлексия жасай білуге тәрбиелеу.
Түрі: аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, "Ассоциация" әдісі, "Венн диаграммасы" әдісі.
Көрнекі құралдар: слайд, ватман, маркер.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі. I. Қызығушылықты ояту. Мен неге қуандым? Ойынын ойнау. 1.Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап алу. 2.Оқушылардың үйден салған суреттеріне баға беру. 3. Кейіпкердің өзімен-өзі сөйлесуін не дейміз?
Балалар, бұл шығарманың қай түріне жатады?
-Мысал. Мысал деген не?
Ендеше, бүгін де тағы бір мысалмен танысымыз, ол "Шыбын мен көбелек" авторы Сейіткұл Оспанов.
Автор туралы оқушыларға қысқаша мағұлмат беру.
-Балалар шыбын мен көбелек туралы біз не білеміз?
-Олар жануарларға жатады. Олар нәзік болғандықтан "Жәндіктер" деп атайды. Олар бунақденелілерге жатады. Өте дұрыс. Олай болса біз бірнеше бунақденелілерден тұратын топ құрып аламыз.
Трениг: "Молекулалар", "Атомдар" 1, 2, 3, 4, 5
1- шыбындар, 2-масалар, 3-аралар, 4-көбелектер,
5-инеліктер.
Мысылды рөлге бөліп оқу.
Сөздік жұмыс. Топтар бір-біріне сұрақ қояды жауап береді
Сергіту сәті
1-шыбындар тобы "Ассоциация" әдісі бойынша әуелі жұпта талқылау, сосын шағын топта талқылау
2-масалар тобы "Венн" диаграммасы әдісі ерекшеліктері мен ұқсастықтарын қиылысқан шеңберге жазу (жеке, жұпта)
3-аралар тобы Сатылай кешенді талдау.
4-топ Көбелектер Шыбын мен көбелекке эссе жазады.
5-топ. Инеліктер Шығармашылық тапсырма 5 жол өлең құрастыру
1. Зат есім ( кім? не?) 1 сөз
2. Сын есім (қандай? қай?) 2 сөз
3. Етістік (не істеді? ) 3 сөз
4. Сөйлем -4 сөз
5. Зат есім синонимі 1 сөз.
Әр топ салыстыру нәтижесінде презентация жасайды.
Қорытынды сабақ. -Бүгін бізге сабақ ұнады ма?
-Шыбын мен көбелек туралы не білдік?
-Қайсысы бізге зиян келтіреді?
-Қалай сақтану керек деп ойлойсың?
-Бұл шығарманың қай түріне жатады?
Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма оқып, сахналау
І
Сабақтың мақсаты мен міндеті:1. Балалардың шыбын мен көбелек жайлы білімдерін жинақтау. 2. Өз бетінше жаңа ақпаратты алуды қалыптастыру, тілін, шығармшылық ойлауын дамыту, оқылып жатқан мәліметке сұрақ қоя білу шеберлігін шыңдау. 3. Өзгелердің пікірін тыңдай білуге, әңгімелесу мәдениетіне, өз жұмысына рефлексия жасай білуге тәрбиелеу.
Түрі: аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, "Ассоциация" әдісі, "Венн диаграммасы" әдісі.
Көрнекі құралдар: слайд, ватман, маркер.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі. I. Қызығушылықты ояту. Мен неге қуандым? Ойынын ойнау. 1.Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап алу. 2.Оқушылардың үйден салған суреттеріне баға беру. 3. Кейіпкердің өзімен-өзі сөйлесуін не дейміз?
Балалар, бұл шығарманың қай түріне жатады?
-Мысал. Мысал деген не?
Ендеше, бүгін де тағы бір мысалмен танысымыз, ол "Шыбын мен көбелек" авторы Сейіткұл Оспанов.
Автор туралы оқушыларға қысқаша мағұлмат беру.
-Балалар шыбын мен көбелек туралы біз не білеміз?
-Олар жануарларға жатады. Олар нәзік болғандықтан "Жәндіктер" деп атайды. Олар бунақденелілерге жатады. Өте дұрыс. Олай болса біз бірнеше бунақденелілерден тұратын топ құрып аламыз.
Трениг: "Молекулалар", "Атомдар" 1, 2, 3, 4, 5
1- шыбындар, 2-масалар, 3-аралар, 4-көбелектер,
5-инеліктер.
Мысылды рөлге бөліп оқу.
Сөздік жұмыс. Топтар бір-біріне сұрақ қояды жауап береді
Сергіту сәті
1-шыбындар тобы "Ассоциация" әдісі бойынша әуелі жұпта талқылау, сосын шағын топта талқылау
2-масалар тобы "Венн" диаграммасы әдісі ерекшеліктері мен ұқсастықтарын қиылысқан шеңберге жазу (жеке, жұпта)
3-аралар тобы Сатылай кешенді талдау.
4-топ Көбелектер Шыбын мен көбелекке эссе жазады.
5-топ. Инеліктер Шығармашылық тапсырма 5 жол өлең құрастыру
1. Зат есім ( кім? не?) 1 сөз
2. Сын есім (қандай? қай?) 2 сөз
3. Етістік (не істеді? ) 3 сөз
4. Сөйлем -4 сөз
5. Зат есім синонимі 1 сөз.
Әр топ салыстыру нәтижесінде презентация жасайды.
Қорытынды сабақ. -Бүгін бізге сабақ ұнады ма?
-Шыбын мен көбелек туралы не білдік?
-Қайсысы бізге зиян келтіреді?
-Қалай сақтану керек деп ойлойсың?
-Бұл шығарманың қай түріне жатады?
Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма оқып, сахналау
І
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz