8-сынып физикасы: Электр өрісі және оның кернеулігі - орта мерзімді сабақ жоспары

Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары. Физика 8-сынып

1. Сабақтың тақырыбы : Электр өрісі . Электр өрісінің кернеулігі

Рет/с
Оқытудың негізгі мақсаттары (Блум таксономиясы бой-ша білім деңгейі)
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер
Оқу нәтижелері
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту (А, В, С)
Негізгі дереккөздер, құралдар
Рет/с: 1
Оқытудың негізгі мақсаттары (Блум таксономиясы бой-ша білім деңгейі):

Ұйымдастыру кезеңі: сергіту жаттығу 3 минут

Топқа 1, 2, 3, 4, деп санап бөлу

1. Білу 2 минут

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер:

Қарапайым эксперимент көрсету

  • электроскоптың тілшесі неге ауытқиды ?

Осы эксперимент бойынша жаңа сабақтың тақырыбына шығамыз.

Оқу нәтижелері: Оқушылар ауызша жауап береді
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту (А, В, С):
Негізгі дереккөздер, құралдар: Бағалау парақтары, сұрақтар, жазылған үлестірме материалдар
Рет/с:
Оқытудың негізгі мақсаттары (Блум таксономиясы бой-ша білім деңгейі):

2. Түсіну

15 минут

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер:

Төтр топқа да бірдей тапсырма беріледі.

1. электр өрісі дегеніміз не?

2. Электр өрісінің қасиеттері қандай?

3. Электр өрісінің қасиеттерін зерттеу үшін қандай заряд алынады(таңбасы бойынша) ?

4. Өрісті сипаттайтын физикалық шама(анықтамасы, белгіленуі, формуласы)

5. Нүктеліктің зарядтың электр өрісінің кернеулігінің формуласы

6. (+) зарядталған бөлшекке әрекет ететін күштің бағытын көрсететін сызықтары қалай аталады және бағыты қандай?

Оқу нәтижелері: Негізгі ұғымдарға және шамаларға түсінік беріледі Формуланы қорытып шығарады, өлшем бірлігін жазады.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту (А, В, С):

А. Формула бойынша түрлендірулер орындайды

В деңгейі:

Анықтамаларға сәйкес формуланы қорытып шығарады

С деңгейі: негізгі ұғымдарды бөліп алып, сұрақтарға жауап береді

Негізгі дереккөздер, құралдар: Тапсырмалардың жауабын дәптерге жазып отырады Негізгісін түсінеді
Рет/с:
Оқытудың негізгі мақсаттары (Блум таксономиясы бой-ша білім деңгейі):

3. Қолдану

5 минут

4. Талдау

15 минут

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер:

ауызша есептер: 0, 3 Кл зарядқа әрекет етуші күштің шамасы 30Н . Кернеулігі қандай?

2. Кернеулігі 2000Н/Кл -қа тең нүктеде орналасқан 0, 1Кл зарядқа қандай күш әрекет етеді.

2. есептер жинағы бойынша (әр топқа тапсырма жүйесін жасау)

1-топ .

2. -топ .

3-топ .

4-топ

Оқу нәтижелері:

Әр топ өз мысалдарын келтіреді, талқылайды.

әр топ өз мысалдарының шығару жолын түсіндіріп, дәлелдейді, келесі топ жазып отырады

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Өзін-өзі бағалау.

.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту (А, В, С):

А деңгейі: Әртүрлі шарттағы есептерді түрлендіріп шығарып, талдайды, дәлелдейді

В деңгейі: есептерді шығарып, түсіндіреді

С деңгейі: ұқсас есептерге қарап, шығарады

Негізгі дереккөздер, құралдар: Қалай оқу керектігін түсіну
Рет/с:
Оқытудың негізгі мақсаттары (Блум таксономиясы бой-ша білім деңгейі):

5. Жинақтау

5 минут

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер:

Электр өрісіне күнделікті тұрмыстан мысалдар келтір

Бүгінгі сабақта бірінші естілген физикалық шаманы сипатта

Оқу нәтижелері:
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту (А, В, С):
Негізгі дереккөздер, құралдар:
Рет/с:
Оқытудың негізгі мақсаттары (Блум таксономиясы бой-ша білім деңгейі): 6. Бағалау
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер: Бағалау парағын толтыру
Оқу нәтижелері:
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту (А, В, С):
Негізгі дереккөздер, құралдар:
Рет/с:
Оқытудың негізгі мақсаттары (Блум таксономиясы бой-ша білім деңгейі): 7. үй жұмысы
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер: Тақырыпты оқып келу, 15-жаттығу 2-3
Оқу нәтижелері:
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту (А, В, С):
Негізгі дереккөздер, құралдар:

Ұқсас жұмыстар
8-сынып: Электр өрісі - сапалық есептер мен тарауды қорытындылау
8-сынып. IV тарау - Электр өрісі: Кулон заңы, кернеулік, потенциал және конденсаторлар (оқу-әдістемелік сабақ жоспары)
8-сынып физикасы: Электр тогының жұмысы мен қуаты - қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып физикасы: Жылу және электр құбылыстары - қорытынды сабақ жоспары, интерактивті ойындар мен бағалау
8-сынып. Электр тогы және оның көздері (§35)
Электр өрісі: сайыс сабағының оқу жоспары, деңгейлік тапсырмалар және бағалау
8-сынып физикасы: Электр зарядтарының өзара әрекеттесуі және Кулон заңы
8-сынып физикасы: Тұрақты электр тогы тарауын қорытындылау сабақ жоспары және бағалау
8-сынып физикасы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары: Жылу мөлшері, оның бірліктері және меншікті жылу сыйымдылығы
8-сынып физикасы: Булану және конденсация - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz