Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі

Ғылыми-техникалық кафедрасы
Ашық сабақ
Тақырыбы:
« Бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу »
Өткізген: математика пәні мұғалімі
Успанова А. Қ.
2013-2014 оқу жылы
Көңіл - күйін анықтау. Топтарға «көңіл-күй» карталары беріліп, оқушыларға өз көңіл-күйлерін білдіру тапсырылады. Сабақтың аяғына дейін көңіл-күйлерін көтеріңкі деңгейде ұстау сұралады. Сабақ формасы қысқы табиғат аясына сейіл.
Сабақ басында өзінің көңіл-күйін білдіретін смайлик таңдайды, бір-біріне көрсетеді.
Топқа бөлу(отрядтарға) (мозаика)
«Барыс», «қоян», «суықторғай».
«Қызығушылықты
ояту »
- Үй тапсырмасын сұрау: №1033, 1027 есептер.
Дұрыс жауаптары:
№1027. 2(11+х) <4*8 №1033 есеп.
2(11+x) <32 1) (-
; 1) 3) (-2; +
)
2) (0, 25; +
) 4) (-1; +
) . 11+x<16
x<5
Жауабы: (0; 5) (см)
- Өткен сабақтағы білімдерін еске түсіру үшін «Кесте толтыру» тапсырмасын ұсынамын.
Дұрыс жауап эталоны арқылы үй жұмысын өзара тексеру жүргізеді, түсіндіреді.
Оқушылар жекелеме жұмыс жасайды, жұппен ақылдасады, топпен бірігіп, ортақ шешім шығарылып, жауап жазылады, скипер қорғайды. Оқушыларды топтар ақылдасып, бағалау үшін стикерлер пайдаланады.
Жаңа тақырып:
«Мағынаны ажырату»
- Оқушылар электрондық оқулық арқылы жаңа тақырыпты түсініп, «түртіп алу» әдісін пайдаланып, жұппен, топпен талқылап, «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу» тақырыбына постер жасауды сұраймын. Уақытты тиімді пайдалануды тапсырамын.
- Тақырыпты бекіту үшін практикалық тапсырмалар беремін:
1. Электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындау (1-3 тапсырмалар) (жеке жұмыс, ауызша) .
2. Оқулықпен жұмыс: №1575 (1-3) есеп. (топпен жұмыс) .
3. Дарынды оқушыларға жеке тапсырма. Сызықты теңсіздіктер жүйесінің шешімін қолдану үшін. (жекелеген оқушыларға тапсырма) .
- Әр оқушы жеке оқып, жұппен, топпен талдап, электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындайды. Тыңдайды, жазады, еске түсіреді, есте сақтайды, ойлайды. Әр топтан бір-бір оқушыдан шығып, постерді жариялайды, топ жетекшісі қорғайды. Топтар «Үш шапалақ» әдісімен бағалайды.
- Деңгейлеріне сәйкес практикалық тапсырмаларды орындайды.
№ 1575.
1)
Жауабы
2)
Жауабы:
3)
Жауабы:
- Берілген теңсіздіктер жүйесінің бүтін шешімдерінің қосындысын тап?
1)
Жауабы: 10.
2)
Жауабы: 2.
- Берілген теңсіздіктер жүйесінің ең кіші бүтін шешімі мен ең үлкен бүтін шешімінің қосындысын тап.
1)
Жауабы: 10.
2)
Жауабы: 7.
Жаңа материалдағы білімді түсінгенін анықтау үшін, диалогтық байланыс жасау. Оқушылардың ойларын өзгеше түрде сұрау.
Сұрақтар:
- Қалай ойлайсыңдар, бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі екі емес, одан көп теңсіздіктерден тұруы мүмкін бе?
- Оның шешімін табу үшін не нәрсені орындау керек?
- Ойларын айтады, мысал келтіреді, ерекшелігін көрсетеді, сұрақтар береді. Жазады.
- Өзін-өзі бағалайды.

Сабақтың қорытындысы:
1. Үй тапсырмасын беру.
2. Бағалау
3. Кері байланыс
§8. 6. оқу. 1 топ №1575 (5-6), 2 топ №1576 (1-2), 3 топ № 1576 (3-4) . Қосымша №1581 есеп.
Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын түрлі түсті стикерлер арқылы бағалайды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
Оқушылар сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып жапсырады. Сабақтан соң оқушылар сабақтан алған әсерлерін «интервью» түрінде айтады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz