Механикалық жұмыс және қуат: анықтамалар, формулалар және есептер

Сабақты құру және жоспарлау кестесі.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

Шырылдакова Шұға

Аманкелдіқызы

7 «а» сыныбы.

Оқушының саны 20

Ақмола облысы

Бурабай ауданы

№8 МГ

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 2 Апта
Шырылдакова ШұғаАманкелдіқызы: 12. 03. 2013
7 «а» сыныбы.Оқушының саны 20: 2 Сабақ 14. 50-15. 35 дәрісхана
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың атауы
Шырылдакова ШұғаАманкелдіқызы:

Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы.

Қуат.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Шырылдакова ШұғаАманкелдіқызы: Физика және астрономия оқулығы. Алматы кітап 2009. Р. Презентация.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Шырылдакова ШұғаАманкелдіқызы: Оқушыларға механикалық жұмыс, қуат, формуласы, өлшем бірлігі туралы жалпы мағлұматтар бере отыра, жаңа ұғымды меңгерту.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер:
Шырылдакова ШұғаАманкелдіқызы:

1. Оқушыларға механикалық жұмыс, қуат туралы түсінік алуға жағдай жасау.

2. Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту.

3. Жауапкершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Шырылдакова ШұғаАманкелдіқызы:

1. Оқушының қауіпсіздік шараларын қаншалықты білетініне сүйену.

2. АКТ - ға сүйене отырып, жаңа ой дағдыларын жетілдіру.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Шырылдакова ШұғаАманкелдіқызы:

Механикалық жұмыс, қуат туралы толық меңгеріп шығу.

Механикалық жұмыс, қуаттың арасындағы айырмашылығын ажырата білу.

Оқушылардың бірін - бірі бағалау білуге мүмкіндіктерін жасау

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмалар
Шырылдакова ШұғаАманкелдіқызы: Флипчартқа салған өз ойларын ортаға салу, слайдта берілген сұрақтар, есептер шығару, өзін-өзі тексеру тест.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Шырылдакова ШұғаАманкелдіқызы:

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер және оқушылар немен айналысады.

Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру. Сәлемдесу 1мин. Қызығушылығын ояту 1 слайд

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер және оқушылар немен айналысады.Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру. Сәлемдесу 1мин. Қызығушылығын ояту1 слайд: СТО сұрақтары
Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер және оқушылар немен айналысады.Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру. Сәлемдесу 1мин. Қызығушылығын ояту1 слайд:

Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?

І. Қызығушылығын ояту

- әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту

Мұғалім:

Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін молекула мен атомдар ойыны өткізіп оқушыларды 3 топқа бөлу /3мин/ 2 слайд

3 слайд критерийді таныстыру (бағалау парағын тарату)

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер

-еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?

-білімін, алған ақпаратты жүйелеуге үйрету

Өткен тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау үшін, тапсырманың шешу жолдарын табу.

1тапсырма. «Шатастырылған логикалық баулар» (4, 5 слайд)

Өткен сабақта алған білімдерін тиянақтап өздерін критерий бойынша бағалайды

-топ басшылары бақылап бағалап отырады/1мин/

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсене қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

Толғаныс (рефлексия)

-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

  • оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу
  • «Білімділер қалашығы» ән ұранымыз

Ой қозғау: Алыптың қуаты - халықта, халықтың қуаты - бірлікте, - деген бұрынғы ән ұранымыздағы сөзді қалай түсінеміз?

Халқымызда : Аман-есен, қуаттысың ба? Жұмысын қалай?- деп сұрап жатады. Сонда, жұмыс, қуат, деген ұғымдар физикада нені білдіреді?

-Тақырыппен таныстыру 7 слайд

- Сабақтың мақсаты 8 слайд

-«Зерттеу аялдамасы» 9 слайд

Мағынаны тану

Топтық жұмыс

2 тапсырма. «Джиксо» әдісі бойынша мынадай тапсырмалар әр бір топқа беріледі. Мақсаты:Алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу.

Мұғалім балалардың назарын слайдқа аударып,

1-ші топ: Жұмыс туралы өз ойларын флипчартқа өз көргендерін, оқығандарын жинақтап ортаға салу тиіс.

2-ші топ : Қуат туралы өз ойларын флипчартқа түсіру

3-ші топ: Жұмыстың пайдасы және қуаттың зиянды жақтары өз ойларын флипчартқа түсіру

Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды: «Жинақтау аялдамасы» 10, 11, 12слайд

1. Тұрмыста жеке адамдардың жасаған еңбегін не деп атайды?

Жауабы: Жұмыс

2. Механикалық жұмыс дегеніміз не?

Жауабы: Дененің бір орынынан екінші орынға қозғап апаруда күштің істеген жұмысы механикалық жұмыс деп аталады. А - жұмыс

3. Жұмыстың орындалу тездігін сиппаттайтын шаманы қалай атайды?

Жауабы: Бұл физикалық шама қуат деп аталады?

4. Механикалық жұмыс кезінде дененің орын ауыстырудың жүрілген жолға тең болу себебі неде?

Жауабы: Түсірілген күштің бағыты дененің қозғалу бағытына сәйкес болуына байланысты.

5. Жұмыстың формуласын көрсет

Жауабы : А = F*S ; жұмыс =күш*жол

6. Қуатты табу үшін істелген жұмыстың шамасын сол жұмысты істеуге кеткен уақытқа бөлу керек, оның себебі неде?

Жауабы: Бір жұмысты орындау үшін әр түрлі қозғалтқыштар әр түрлі уақыт жұмсайды.

Қуат = N = A t \frac{A}{t}

7. Екі бала бірін-бірі шанамен сүйреді. Бұл жағдайда олар механикалық жұмыс істеді ме?

Жауабы: Олар механикалық жұмыс жасады, өйткені олар күш жұмсап, орын ауыстырады .

8. Массалары әр түрлі екі қыз бала баспалдақпен жарыса жүгіріп, үйдің үшінші қабатына бір мезгілде көтерілді. Бұл жағдайда олар бірдей қуат өндірді ме?

Жауабы: Екі қыз баланың өндірген қуаты бірдей емес, себебі қуат уақытқа және жасалынған жұмысқа тәуелді .

/5мин/ (әр топқа 2 мин уақыт беріледі/

-топ басшылары бағалап отырады

Үй тапсырмасы: пар 51, 52. Есеп 21 слайд

Бөлме желдеткіші қозғалтқышының қуаты 30Вт болады. Ол 10 минутта қанша жұмыс істейді?

Берілгені: SI Формуласы: Шешуі:

N = 35Вт

t = 10мин = 600с

A = ?

Сергіту сәті көзге жаттығу. 13 слайд

3 тапсырма. «Қолдану аялдамасы»Есептер шығару 14слайд, 15 слайд

1. Машина 72 км/сағ жылдамдықпен бірқалыпты қозғалып келеді. Егер оның моторының тарту күші 2000 Н болса, онда ол 10 с-та қанша жұмыс атқарады.

Берілгені: Шешуі: Есептелуі:

ϑ \vartheta =72 км/сағ= 20м/с А= F*S А=2000Н*20м/с*10с= 4 Дж=400кДж

F= 2000 Н

t =10 c S= * t

А= F* * t

Т/к; А=? Жауабы:400 кДж

2. Қуаты 30 Вт желдеткіш 10 минутта қанша жұмыс істейді?

Берілгені: шешуі: Есептелуі:

N = 30Bт N= А t \frac{А}{t} ; А=N·t А= 30Вт·600с=18000Дж=18кДж

t=10 мин=600с

Жауабы:18 кДж

Т/к: А-?

3. Салмағы 4 кг жәшікті 2, 5 ке биіктікке көтергенде істелген жұмыс неге тең?

Бер: Шешуі: Есептелуі:

m=4 кг А=F·S А=4 кг·9, 8Н/кг·2, 5 м=100Дж

Һ=2, 5 м F= mg; S=Һ

Т/к: А-? A= mg·Һ

Жауабы: 100 Дж

4. "Волга"автомобилі 2 сағатта 110 кДж жұмыс атқарса, оның қуаты неге тең?

Бер: Шешуі: Есептелуі : t=2 сағ=7200 с

А=110 кДж=11 Дж N= 𝟏𝟏 д ж 𝟕𝟐𝟎𝟎 с \frac{\mathbf{11}дж}{\mathbf{7200}с} =15Вт

Т/к: N=? Жауабы:15 Вт

5. Массасы 0, 5 кг қаршыға ауа ағынымен 60 м биіктікке көтерілген . Ауырлық күшінің жұмысын анықтаңдар?

Бер: Шешуі: Есептелуі:

А=F· S А=0, 5 кг·10н/кг·60 м=300Дж

m= 0, 5 кг F=mg; S=Һ

Һ= 60м A=mg·h

Т/к: А=? Жауабы:300Дж

6. Салмағы 120 Н бір шелек суды тереңдігі 20 м құдықтан 15 секунд ішінде көтеріп шығару үшін адамның өндіретін орташа қуаты қандай? Бер: Шешуі: Есептелуі: Р=120 Н N= А t \frac{А}{t} N= 120 Н 20 м 15 с \frac{120Н\ \cdot 20\ м}{15\ с} = 2400 15 \frac{2400}{15} =160 Вт

һ=20 м А= Р·Һ

t=15 с N= Р Һ t \frac{Р \cdot Һ}{t} Жауабы :160 Вт

Т/к: N орт -?

Уақыт жеткілікті болса, оқулықтағы 36 жаттығу 1, 2, 4

4 тапсырма. «Дұрыс жауапты таңда» /тест/. / 5мин/ 16, 17, 18 слайд

1. Механикалық жұмыстың формуласын тап.

А) А = В) А = F · S С) А= Д) А= F·t

2. Қуаттың анықтамасына сәйкес формуланы көрсет?

А) N= А 𝐭 \frac{\mathbf{А}}{\mathbf{t}} В) N= S t \frac{S}{t} С) N= ϑ t \frac{\vartheta}{t} Д) N=

3. ХБ жүйесінде жұмыстың өлшем бірлігі қалай аталады?

А) Па В) м/с С) Дж Д) Вт

4. Қуаттыі ХБ жүйесіндегі өлшем бірлігі қандай?

А) Па В) м/с С) Дж Д) Вт

А ϑ \frac{А}{\vartheta}

5. 5 мВт-та қанша ватт бар ?

А) 5·10 -3 В В ) 10 -3 Вт С) 5·10 -3 Вт Д) 5·10 -6 Вт

6. 1 мк Дж -да қанша джоуль бар?

А) 0, 1 Дж В) 0, 001 Дж С ) 1 Дж

-топ басшылары бағалап отырады (Келесі слайд «Өздерін тексеру»)

Жаңа тақырып бойынша мұғалімнің қорытындысы. Сұрақ қою арқылы оқушылардың жаңа сабақты қалай меңгергенін анықтайды. 19 слайд

скаляр шама скаляр шама

N N = А=F*S А

1Вт = 1 1Дж=1Н*м

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)-оқушыларды белсене қатыстыру-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашуТолғаныс (рефлексия)-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеужауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру:

Бағалау (түрлері)

-оқушының өзін-өзі бағалауы

-топтың өзін-өзі бағалауы

-мұғалімнің бағалауы

-жалпы бағалау

-критерийлер арқылы бағалау

Сабақты аяқтау түрлері

оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу«Білімділер қалашығы» ән ұранымызОй қозғау:Алыптың қуаты - халықта, халықтың қуаты - бірлікте, - деген бұрынғы ән ұранымыздағы сөзді қалай түсінеміз?Халқымызда : Аман-есен, қуаттысың ба? Жұмысын қалай?- деп сұрап жатады. Сонда, жұмыс, қуат, деген ұғымдар физикада нені білдіреді?-Тақырыппен таныстыру7 слайд-Сабақтың мақсаты8 слайд-«Зерттеу аялдамасы»9 слайдМағынаны тануТоптық жұмыс2 тапсырма. «Джиксо»әдісі бойынша мынадай тапсырмалар әр бір топқа беріледі. Мақсаты:Алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу.Мұғалім балалардың назарын слайдқа аударып,1-ші топ:Жұмыстуралы өз ойларын флипчартқа өз көргендерін, оқығандарын жинақтап ортаға салу тиіс.2-ші топ: Қуаттуралы өз ойларын флипчартқа түсіру3-ші топ:Жұмыстыңпайдасы жәнеқуаттыңзиянды жақтары өз ойларын флипчартқа түсіруМұғалім оқушыларға сұрақ қояды:«Жинақтау аялдамасы»10, 11, 12слайд1. Тұрмыста жеке адамдардың жасаған еңбегін не деп атайды?Жауабы: Жұмыс2. Механикалық жұмыс дегеніміз не?Жауабы:Дененің бір орынынан екінші орынға қозғап апаруда

Ұқсас жұмыстар
Механикалық жұмыс пен қуат: анықтамалар, формулалар және есептер
7-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Механикалық жұмыс және қуат
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар: анықтамалар, формулалар және есептер (қорытынды сабақ)
7-сынып физикасы: Күш, жұмыс және қуат бойынша сапалық және мәтіндік есептер
7-сыныпқа арналған физика пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары: Механикалық жұмыс және қуат
7-сыныпқа арналған Механикалық жұмыс пен қуат туралы қысқа мерзімді сабақ жоспары
Цилиндр, конус және қиық конусты қайталау: анықтамалар, формулалар және қорытынды бағалау
7-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Жұмыс және қуат
7-сынып: 4-сабақ - Жұмыс, қуат және энергия бойынша есептер шығару (сабақ жоспары)
8-сынып физикасы: Жұмыс, қуат және энергия тақырыптарын қорытындылау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz