Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. қуат. 7 cынып

Сабақты құру және жоспарлау кестесі.
Шырылдакова Шұға
Аманкелдіқызы
7 «а» сыныбы.
Оқушының саны 20
Ақмола облысы
Бурабай ауданы
№8 МГ
Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы.
Қуат.
1. Оқушыларға механикалық жұмыс, қуат туралы түсінік алуға жағдай жасау.
2. Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту.
3. Жауапкершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
1. Оқушының қауіпсіздік шараларын қаншалықты білетініне сүйену.
2. АКТ - ға сүйене отырып, жаңа ой дағдыларын жетілдіру.
Механикалық жұмыс, қуат туралы толық меңгеріп шығу.
Механикалық жұмыс, қуаттың арасындағы айырмашылығын ажырата білу.
Оқушылардың бірін - бірі бағалау білуге мүмкіндіктерін жасау
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру. Сәлемдесу 1мин. Қызығушылығын ояту 1 слайд
Сабақтың маңыздылығы не?
-оқушылар не алады?
-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?
-өмірден алған тәжірибесінің әсері?
-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?
І. Қызығушылығын ояту
- әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту
Мұғалім:
Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін молекула мен атомдар ойыны өткізіп оқушыларды 3 топқа бөлу /3мин/ 2 слайд
3 слайд критерийді таныстыру (бағалау парағын тарату)
Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
-еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды?
-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?
-білімін, алған ақпаратты жүйелеуге үйрету
Өткен тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау үшін, тапсырманың шешу жолдарын табу.
1тапсырма. «Шатастырылған логикалық баулар» (4, 5 слайд)
Өткен сабақта алған білімдерін тиянақтап өздерін критерий бойынша бағалайды
-топ басшылары бақылап бағалап отырады/1мин/
Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)
-оқушыларды белсене қатыстыру
-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу
-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу
Толғаныс (рефлексия)
-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру
-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу
жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру
- оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу
- «Білімділер қалашығы» ән ұранымыз
Ой қозғау: Алыптың қуаты - халықта, халықтың қуаты - бірлікте, - деген бұрынғы ән ұранымыздағы сөзді қалай түсінеміз?
Халқымызда : Аман-есен, қуаттысың ба? Жұмысын қалай?- деп сұрап жатады. Сонда, жұмыс, қуат, деген ұғымдар физикада нені білдіреді?
-Тақырыппен таныстыру 7 слайд
- Сабақтың мақсаты 8 слайд
-«Зерттеу аялдамасы» 9 слайд
Мағынаны тану
Топтық жұмыс
2 тапсырма. «Джиксо» әдісі бойынша мынадай тапсырмалар әр бір топқа беріледі. Мақсаты:Алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу.
Мұғалім балалардың назарын слайдқа аударып,
1-ші топ: Жұмыс туралы өз ойларын флипчартқа өз көргендерін, оқығандарын жинақтап ортаға салу тиіс.
2-ші топ : Қуат туралы өз ойларын флипчартқа түсіру
3-ші топ: Жұмыстың пайдасы және қуаттың зиянды жақтары өз ойларын флипчартқа түсіру
Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды: «Жинақтау аялдамасы» 10, 11, 12слайд
1. Тұрмыста жеке адамдардың жасаған еңбегін не деп атайды?
Жауабы: Жұмыс
2. Механикалық жұмыс дегеніміз не?
Жауабы: Дененің бір орынынан екінші орынға қозғап апаруда күштің істеген жұмысы механикалық жұмыс деп аталады. А - жұмыс
3. Жұмыстың орындалу тездігін сиппаттайтын шаманы қалай атайды?
Жауабы: Бұл физикалық шама қуат деп аталады?
4. Механикалық жұмыс кезінде дененің орын ауыстырудың жүрілген жолға тең болу себебі неде?
Жауабы: Түсірілген күштің бағыты дененің қозғалу бағытына сәйкес болуына байланысты.
5. Жұмыстың формуласын көрсет
Жауабы : А = F*S ; жұмыс =күш*жол
6. Қуатты табу үшін істелген жұмыстың шамасын сол жұмысты істеуге кеткен уақытқа бөлу керек, оның себебі неде?
Жауабы: Бір жұмысты орындау үшін әр түрлі қозғалтқыштар әр түрлі уақыт жұмсайды.
Қуат =
N
=
7. Екі бала бірін-бірі шанамен сүйреді. Бұл жағдайда олар механикалық жұмыс істеді ме?
Жауабы: Олар механикалық жұмыс жасады, өйткені олар күш жұмсап, орын ауыстырады .
8. Массалары әр түрлі екі қыз бала баспалдақпен жарыса жүгіріп, үйдің үшінші қабатына бір мезгілде көтерілді. Бұл жағдайда олар бірдей қуат өндірді ме?
Жауабы: Екі қыз баланың өндірген қуаты бірдей емес, себебі қуат уақытқа және жасалынған жұмысқа тәуелді .
/5мин/ (әр топқа 2 мин уақыт беріледі/
-топ басшылары бағалап отырады
Үй тапсырмасы: пар 51, 52. Есеп 21 слайд
Бөлме желдеткіші қозғалтқышының қуаты 30Вт болады. Ол 10 минутта қанша жұмыс істейді?
Берілгені: SI Формуласы: Шешуі:
N = 35Вт
t = 10мин = 600с
A = ?
Сергіту сәті көзге жаттығу. 13 слайд
3 тапсырма. «Қолдану аялдамасы»Есептер шығару 14слайд, 15 слайд
1. Машина 72 км/сағ жылдамдықпен бірқалыпты қозғалып келеді. Егер оның моторының тарту күші 2000 Н болса, онда ол 10 с-та қанша жұмыс атқарады.
Берілгені: Шешуі: Есептелуі:
=72 км/сағ= 20м/с А= F*S А=2000Н*20м/с*10с= 4 Дж=400кДж
F= 2000 Н
t =10 c S=
* t
А= F*
* t
Т/к; А=? Жауабы:400 кДж
2. Қуаты 30 Вт желдеткіш 10 минутта қанша жұмыс істейді?
Берілгені: шешуі: Есептелуі:
N = 30Bт N= ; А=N·t А= 30Вт·600с=18000Дж=18кДж
t=10 мин=600с
Жауабы:18 кДж
Т/к: А-?
3. Салмағы 4 кг жәшікті 2, 5 ке биіктікке көтергенде істелген жұмыс неге тең?
Бер: Шешуі: Есептелуі:
m=4 кг А=F·S А=4 кг·9, 8Н/кг·2, 5 м=100Дж
Һ=2, 5 м F= mg; S=Һ
Т/к: А-? A= mg·Һ
Жауабы: 100 Дж
4. "Волга"автомобилі 2 сағатта 110 кДж жұмыс атқарса, оның қуаты неге тең?
Бер: Шешуі: Есептелуі : t=2 сағ=7200 с
А=110 кДж=11 Дж
N=
=15Вт
Т/к: N=? Жауабы:15 Вт
5. Массасы 0, 5 кг қаршыға ауа ағынымен 60 м биіктікке көтерілген . Ауырлық күшінің жұмысын анықтаңдар?
Бер: Шешуі: Есептелуі:
А=F· S А=0, 5 кг·10н/кг·60 м=300Дж
m= 0, 5 кг F=mg; S=Һ
Һ= 60м A=mg·h
Т/к: А=? Жауабы:300Дж
6. Салмағы 120 Н бір шелек суды тереңдігі 20 м құдықтан 15 секунд ішінде көтеріп шығару үшін адамның өндіретін орташа қуаты қандай?
Бер:
Шешуі:
Есептелуі:
Р=120 Н N=
N=
=
=160 Вт
һ=20 м А= Р·Һ
t=15 с N=
Жауабы
:160 Вт
Т/к: N орт -?
Уақыт жеткілікті болса, оқулықтағы 36 жаттығу 1, 2, 4
4 тапсырма. «Дұрыс жауапты таңда» /тест/. / 5мин/ 16, 17, 18 слайд
1. Механикалық жұмыстың формуласын тап.
А) А =
В) А = F · S
С) А=
Д) А= F·t
2. Қуаттың анықтамасына сәйкес формуланы көрсет?
А) N=
В) N=
С) N=
Д) N=
3. ХБ жүйесінде жұмыстың өлшем бірлігі қалай аталады?
А) Па В) м/с С) Дж Д) Вт
4. Қуаттыі ХБ жүйесіндегі өлшем бірлігі қандай?
А) Па В) м/с С) Дж Д) Вт
5. 5 мВт-та қанша ватт бар ?
А) 5·10 -3 В В ) 10 -3 Вт С) 5·10 -3 Вт Д) 5·10 -6 Вт
6. 1 мк Дж -да қанша джоуль бар?
А) 0, 1 Дж В) 0, 001 Дж С ) 1 Дж
-топ басшылары бағалап отырады (Келесі слайд «Өздерін тексеру»)
Жаңа тақырып бойынша мұғалімнің қорытындысы. Сұрақ қою арқылы оқушылардың жаңа сабақты қалай меңгергенін анықтайды. 19 слайд
скаляр шама скаляр шама
N N =
А=F*S А
1Вт = 1
1Дж=1Н*м
Бағалау (түрлері)
-оқушының өзін-өзі бағалауы
-топтың өзін-өзі бағалауы
-мұғалімнің бағалауы
-жалпы бағалау
-критерийлер арқылы бағалау
Сабақты аяқтау түрлері
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz