Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту

Қожабекова Бағдагүл Жанғазықызы
Нарқызыл негізгі мектебінің математика пәні мұғалімі
Ақтөбе облысы Ырғыз ауданы
Математика оқулығы, сабақ жоспары, слайд
А. Әбілқасымова, Т. Кучер, З. Жұмағұлова «Мектеп» баспасы,
А. Алдамұратова, Т. Байшоланов «Атамұра» баспасы
Оқыту:
Жай бөлшектерді көбейту алгоритмін практикада қолдану машықтарын нығайту;
Дамытушылық:
Ауызша есептеу, жалпылау дағдыларын дамыту;
Ойын жеткізе білуін және ой-өрісін дамыту.
Тәрбиелік:
ұжымда, топта, жұпта жұмыс істеуге тәрбиелеу;
Оқушыларды өзін - өзі басқаруға, өз мүмкіндігіне сенуге, салауаттылыққа тәрбиелеу
Ой қозғау сұрақтары
Оқулықпен жұмыс, топтық және жеке тапсырмалар
Жаңа сабақты меңгертуге арналған ауызша тапсырмалар
Есептер шығару, кері байланыс орнату
Сабақтың
дидактикалық кезеңдері
Жұмыс тәсілдері,
Әдіс-формалары
Ресурстаркөрнекі-
ліктер
Көңіл -күйлерін білдіреді, жұпқа бөлінеді
«Жемістер», «Көкөністер», «Дақылдар»
Тәсілі: Сұрақ- жауап
Формасы: ұжымдық.
Смайлик-
тер, кеспе қағаздар
Жаңа сабаққа дайындық
«Білу»
«Ой қозғау»
Жай бөлшектерді жазу және оқу, қысқарту;
Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Тәсілі: Сұрақ- жауап
Формасы: ұжымдық.
«Үш шапалақ»
Жетондар
Жаңа сабақты түсіндіру
«Түсіну»
Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар ұсынылады;
Өзіндік пікірін қалыптастыруға бағдар беру;
Практикалық біліктерін толықтыруға бағдар беру;
Практикалық құндылықтары негізінде ғылыми ізденіске бағдарлау;
Жаңа сабақты бекіту
«Қолдану»
Карточкамен жұмыс: әр жұпқа ережелер беріледі, сол ережелерді мысалдар арқылы түсіндіреді
;
Жалпы дидактикалық әдіс: жартылай ізденіс, тұжырымды пікір айтуға ұмтылдыру.
Тәсілі: жұптық, жекелей.
Жаңа сабақты пысықтау
«Талдау»
Оқушылар екі топқа топтасып
А, В және С деңгейлік есептерді топпен шығарып тақтада қорғайды
Тиянақты жұмыс үлгісіне бейімдеу.
Тәсілі: ұжымдық, топтық, жекелей.
Бөлшектің алымы
/ орнымыздан тұрамыз/
Бөлшек сызығы / екі қолымызды екі жаққа созамыз/
Бөлшектің бөлімі /Орнымызға отырамыз/
Бөлшектің алымы / орнымыздан тұрамыз/
Жаңа сабақты қорыту
«Жинақтау»
Жекелей тапсырма беру арқылы нақты жауап, қорытынды пікірге баулу.
Тәсілі: топтық,
жекелей
Рефлексия
«Бағалау»
«Табыс ағашы»
Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.
Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын .
Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.
Жетондар смайлик-
тер
Үй тапсырмасын дұрыс орындауға бағыт беру
№
Сабақтың тақырыбы:
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту
ЕРЕЖЕ:
Жай бөлшектерді көбейту үшін:
1) Алымын алымына көбейтіп, көбейтіндінің мәнін жай бөлшектің алымына;
2) Бөлімін бөліміне көбейтіп, көбейтіндінің мәнін жай бөлшектің бөліміне жазамыз.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz