Функцияның кестемен берілуіне есеп шығару

Астана қаласы
Әлкей Марғұлан атындағы
№ 40орта мектебінің
математика пәнінің мұғалімі
Молдаханова Алтынай Сайлауқызы
6-сынып.
Тақырыбы: Функцияның кестемен берілуіне есеп шығару.
Мақсаты:
Білімділік: Функцияның анықтамасын, берілу тәсілін есептер шығаруда оқушылардың қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Дамытушылық: Әрбір жеке тұлғаның ойлау қабілетін, іскерлігін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды математикалық мәдениетке, сауаттылыққа, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, деңгейлік тапсырмалар жазылған парақ, сөзжұмбақ «Математика» оқушылар білімін бағалау кестесі.
Сабақ түрі: Қайталау сабағы.
Сабақ барысы:
- Ұйымдастыру
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (фигураларға байланысты оқушы көңілін анықтау)
- Үй жұмысын тексеру
№1011 Тапсырмасы: 1. Кестедегі бос орындарды толтыру
2. Кесте бойынша берілген функцияны формуламен
жаз.
- Сөзжұмбақ шешу.
«Математика»
- Қандай кесінділер өзара тең. (симметрия)
- 6-сынып математика кітабының авторы. (Алдамұратов)
- Математикада координаталық жазықтықты енгізген француз математигі. (Декарт)
- Координаттар осі өзара қалай орналасады? (перпендикуляр)
- Ұзындықтың өлшем бірлігі. (метр)
- Қиылыспайтын екі түзу. (параллель)
- Координаталық жазықтықтағы у - осі. (ордината)
- Шамалардың арасындағы тәуелділік. (функция)
- Француз математигі Декарт енгізген жазықтық қалай аталады. (Координаталық)
- Тәуелсіз айнымалы. (аргумент)
- Есеп шығару (деңгейлік тапсырмалар негізінде)
I - деңгей:
№1018. Берілген функция үшін кесте құр.
у=-х, мұндағы -3<x<3, қадамы 1;
№1019. Уақыттың сағатпен берілген мәндерін минут есебімен, секунд есебімен тауып, кестені толтырыңдар:
II - деңгей: №1022. Спортшы 500 м қашықтыққа 10 м/с жылдамдықпен жүгірді. Спортшы t секундтан соң мәреден неше метр қашықтықта болды? Спортшының мәреден қашықтығын (метр есебімен) d әрпімен белгілеп, жауабын кестеге жазыңдар.
- Спортшы мәреге неше секундта жетті?
- Спортшы 30 с-тан соң мәреден неше метр қашықтықта болды?
- Спортшы неше секундтан соң мәреден 100 м қашықтықта болды?
№1023. Теплоход 120 км қашықтықтығы айлаққа ағыспен жүзіп келеді. Теплоходтың өзінің жылдамдығы 3 км/сағ. Теплоход t сағ - тан айлақтан қашықтығын ( километр есебімен)
d әрпімен белгілеп, кестені толтырыңдар:
- Теплоход айлаққа неше сағатта жетті?
- Теплоход неше сағаттан соң айлақтан 72 км қашықтықта болды?
- Теплоход 4 сағ - тан соң айлақтан неше километр қашықтықта болды?
III - деңгей:
№1028. Сыйымдылығы 5м 2 бакта 2 м 3 су бар. Бакты сумен толтыру үшін оған 0, 2м 3 су құйылды. t мин-тан соң бактың неше куб метрі (V) бос болады? 1) Кестені толтырыңдар.
2) Функцияның анықталу аймағын жазып көрсетіңдер.
- Тақтамен жұмыс: №1014. Бағдаттың 160 тг ақшасы бар еді. Бағдат барлық ақшасының t% -іне кітап сатып алғанда, оның қанша ақшасы (d теңге есебіиен ) қалды? Мұндағы ≤ ≤ . Аргументтің қадамын 10-ға тең етіп алып, есеп жауабын кестемен көрсетіңдер.
№1029 . А пунктінен В пунктіне қарай 10 км/сағ жылдамдықпен велосипедші шықты. Велосипедші 2 сағат жүрген соң оның соңынан 30 км/сағ жылдамдықпен мотоциклші шықты. Велосипедші t сағ жүргенде ол мотоциклшіден неше километр (S) қашықтықта болды?
- Мотоциклші велосипедшіні неше сағатта қуып жетеді?
- Мотоциклші неше сағат жүрген соң велосипедшіден 20 км алға озып кетеді?
Жалпы сыныпқа арналған тапсырма.
№1030 . Екі автомобиль 120 км қашықтықтан бір-біріне қарама-қарсы жүрді. Олардың біреуінің жылдамдығы 1, 2 км/мин болса, екіншісінің жылдамдығы 48 км/сағ болды. t мин уақыт жүрген соң олардың ара қашықтығы (d) неше километр болды? ‹ ≤ етіп алып, қадамы 10 мин болатын кесте құрыңдар.
- Оқушының компьютер арқылы есеп шығару:
№1018 . Кесте құр: у= x -9, мұндағы 1 х<4, қадамы 1.
№1013 . Катер А айлағынан ағысқа қарсы жүзіп шықты. Оның жылдамдығы 18 км/сағ. Ағыс жылдамдығы 2 км/сағ. Катер t сағатта А айлағынан неше километр қашықтыққа S (км) алыстайды? Мұндағы 0 ≤ ≤. Есептің шартын пайдаланып, кестені толтырыңдар:
- Катер 2; 4; 5 сағатта айлақтан неше километр қашықтықта болады?
- Катер неше сағат жүзген соң айлақтан 16 км, 48 км қашықтықта болды?
5) Қорытындылау, үйге тапсырма беру.
- Сабақты қорытындылау, оқушы білімін бағалау.
- Үйге тапсырма беру. №1020, 1026,
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz