Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері.11-сынып

Сабақтың тақырыбы :Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері
Сабақтың мақсаты :
Білімділік :Оқушыларға көрсеткіштік теңдеу ұғымын және оны шешутәсілдерін үйрету, көрсеткіштік теңдеулер мен олардың жүйесін шешу дағдыларын қалыптастыру
Дамытышулық :Оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру, оқушы практикамен ұштастыруға тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз ойын айта білуге, ұжымдық ауызбіршілікке баулып, өзбетімен еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Демонстрациялық баяндау сұрақ-жауап
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта, слайдтар, оқулық, таблица, карточкалар.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру.
II. Үй тапсырмасын тексеру. Сұрақ-жауап, №161 есептің шешуін тексеру.
III. Жаңа сабақты түсіндіру.
Мақсатын айтамын математика курсында кең таралған теңдеулердің бір түрі көрсеткіштік теңдеулер анықтамасын айту.
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін қарастырайық: (слайдпен көрсету)
- Көрсеткіштік теңдеудің екі жақ бөлімінде бірдей негізге келтіру
- Көрсеткіштік функцияны ортақ көбейткіш ретінде жақшаның алдына шығару
- Көрсеткіштік функцияны жаңа айнымалы енгізу арқылы шешу
- Теңдеудің екі жақ бөлігін көрсеткіштік функцияға бөлу
- Графиктік тәсілді қолдану
Мысал: 1) а) 5 х =125 ә) х =81
5 х =5 3 х = -4
Х=3 Х=-4
2) 6 х+2 -6 х =210 3) 4 х +2 х+1 =80
6 х ∙6 2 -6 х =210 2 2х +2 х ∙2-80=0
6 х (6 2 -1) =210 2 х =а
6 х =210÷35 а 2 +2а-80=0
6 х =6 D=324; a 1 =8; a 2 =-10 2 x =8 2 x ≠-10
х=1 2 x =2 3
X=3 Жауабы: 3
4) 3∙16 х +37∙36 х =26∙81 х
3∙2 4х +37∙2 2х ∙3 2х =26∙3 4х ( ) 2х =t
3 4х дәрежесіне бөлеміз. 3t 2 +37t-26=0
3∙( ) 4х +37∙( ) 2х =26 D=37 2 +4∙3∙26=1369+312=1681 t 1 = ; t 2 ≠-13
( ) 2х =
2x=1, x=0. 5; Жауабы: 0, 5
IV. Есептер шығару.
Оқулықпен жұмыс:
№165 (1; 3)
№166 (2; 4)
№167 (1; 3)
V. Сабақты бекіту. Тест жұмысы
1-нұсқа
2-нұсқа
VI. Сергіту сәті Ребус шешу.
VII. Үйге тапсырма беру
“Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері” тақырыбын оқу. №165-2, 4), №166-1, 3), №167-2, 4) .
VIII. Қорытындылау.
IX. Бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz