Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері.11-сынып
Сабақтың тақырыбы:Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:Оқушыларға көрсеткіштік теңдеу ұғымын және оны шешутәсілдерін үйрету,көрсеткіштік теңдеулер мен олардың жүйесін шешу дағдыларын қалыптастыру
Дамытышулық:Оқушылардың ойлау қабілеттерін,таным белсенділігін арттыру, оқушы практикамен ұштастыруға тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз ойын айта білуге, ұжымдық ауызбіршілікке баулып, өзбетімен еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Демонстрациялық баяндау сұрақ-жауап
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта, слайдтар,оқулық,таблица,карточкалар.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру.
II.Үй тапсырмасын тексеру. Сұрақ-жауап, №161 есептің шешуін тексеру.
III.Жаңа сабақты түсіндіру.
Мақсатын айтамын математика курсында кең таралған теңдеулердің бір түрі көрсеткіштік теңдеулер анықтамасын айту.
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін қарастырайық: (слайдпен көрсету)
* Көрсеткіштік теңдеудің екі жақ бөлімінде бірдей негізге келтіру
* Көрсеткіштік функцияны ортақ көбейткіш ретінде жақшаның алдына шығару
* Көрсеткіштік функцияны жаңа айнымалы енгізу арқылы шешу
* Теңдеудің екі жақ бөлігін көрсеткіштік функцияға бөлу
* Графиктік тәсілді қолдану
Мысал: 1) а) 5х=125 ә) (13)х=81
5х=53 (13)х=(13)-4
Х=3 Х=-4
2) 6х+2-6х=210 3) 4х+2х+1=80
6х∙62-6х=210 22х+2х∙2-80=0
6х(62-1)=210 2[х]=а
6[х]=210/35 а[2]+2а-80=0
6[х]=6 D=324; a1=8; a2=-10 2x=8 2x!=-10
х=1 2x=2[3]
X=3 Жауабы: 3
4) 3∙16х+37∙36х=26∙81х
3∙24х+37∙22х∙32х=26∙34х (23)2х=t
34хдәрежесіне бөлеміз. 3t2+37t-26=0
3∙(23)4х+37∙(23)2х=26 D=372+4∙3∙26=1369+312=1681 t1=23; t2!=-13
(23)2х =23
2x=1, x=0.5; Жауабы: 0,5
IV. Есептер шығару.
Оқулықпен жұмыс:
№165 (1;3)
№166 (2;4)
№167 (1;3)
V. Сабақты бекіту. Тест жұмысы
1-нұсқа
р/с
тапсырмалар
А
В
С
Д
Е
1
a5∙a4=ax
0
1
3
4
9
2
43-2x=42-x
1
0
4
7
12
3
2x∙3x=36
12
14
4
-4
5
4
2x+4=64
-2
12
2-1
2
10
5
7(х+1)(х-2)=1
(1;2)
(-1;-2)
(-1;2)
(3;1)
(1;3)
2-нұсқа
Р/с
тапсырмалар
А
В
С
Д
Е
1
3х=127
-3
3
9
0
1
2
332=82х
118
15
518
1
-2
3
53х+12=125
4
3
13
-3
19
4
3х=81
3
4
7
27
1
5
5х=25
1
-2
2
4
5
VI. Сергіту сәті Ребус шешу.
VII. Үйге тапсырма беру
"Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері" тақырыбын оқу. №165-2,4), №166-1,3), №167-2,4).
VIII. Қорытындылау.
IX. Бағалау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:Оқушыларға көрсеткіштік теңдеу ұғымын және оны шешутәсілдерін үйрету,көрсеткіштік теңдеулер мен олардың жүйесін шешу дағдыларын қалыптастыру
Дамытышулық:Оқушылардың ойлау қабілеттерін,таным белсенділігін арттыру, оқушы практикамен ұштастыруға тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз ойын айта білуге, ұжымдық ауызбіршілікке баулып, өзбетімен еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Демонстрациялық баяндау сұрақ-жауап
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивтік тақта, слайдтар,оқулық,таблица,карточкалар.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру.
II.Үй тапсырмасын тексеру. Сұрақ-жауап, №161 есептің шешуін тексеру.
III.Жаңа сабақты түсіндіру.
Мақсатын айтамын математика курсында кең таралған теңдеулердің бір түрі көрсеткіштік теңдеулер анықтамасын айту.
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу тәсілдерін қарастырайық: (слайдпен көрсету)
* Көрсеткіштік теңдеудің екі жақ бөлімінде бірдей негізге келтіру
* Көрсеткіштік функцияны ортақ көбейткіш ретінде жақшаның алдына шығару
* Көрсеткіштік функцияны жаңа айнымалы енгізу арқылы шешу
* Теңдеудің екі жақ бөлігін көрсеткіштік функцияға бөлу
* Графиктік тәсілді қолдану
Мысал: 1) а) 5х=125 ә) (13)х=81
5х=53 (13)х=(13)-4
Х=3 Х=-4
2) 6х+2-6х=210 3) 4х+2х+1=80
6х∙62-6х=210 22х+2х∙2-80=0
6х(62-1)=210 2[х]=а
6[х]=210/35 а[2]+2а-80=0
6[х]=6 D=324; a1=8; a2=-10 2x=8 2x!=-10
х=1 2x=2[3]
X=3 Жауабы: 3
4) 3∙16х+37∙36х=26∙81х
3∙24х+37∙22х∙32х=26∙34х (23)2х=t
34хдәрежесіне бөлеміз. 3t2+37t-26=0
3∙(23)4х+37∙(23)2х=26 D=372+4∙3∙26=1369+312=1681 t1=23; t2!=-13
(23)2х =23
2x=1, x=0.5; Жауабы: 0,5
IV. Есептер шығару.
Оқулықпен жұмыс:
№165 (1;3)
№166 (2;4)
№167 (1;3)
V. Сабақты бекіту. Тест жұмысы
1-нұсқа
р/с
тапсырмалар
А
В
С
Д
Е
1
a5∙a4=ax
0
1
3
4
9
2
43-2x=42-x
1
0
4
7
12
3
2x∙3x=36
12
14
4
-4
5
4
2x+4=64
-2
12
2-1
2
10
5
7(х+1)(х-2)=1
(1;2)
(-1;-2)
(-1;2)
(3;1)
(1;3)
2-нұсқа
Р/с
тапсырмалар
А
В
С
Д
Е
1
3х=127
-3
3
9
0
1
2
332=82х
118
15
518
1
-2
3
53х+12=125
4
3
13
-3
19
4
3х=81
3
4
7
27
1
5
5х=25
1
-2
2
4
5
VI. Сергіту сәті Ребус шешу.
VII. Үйге тапсырма беру
"Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері" тақырыбын оқу. №165-2,4), №166-1,3), №167-2,4).
VIII. Қорытындылау.
IX. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz