Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

"қошқар мүйіз" оюы


Ересектер тобындағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық
картасы

Білім беру саласы: Шығармашылық

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Сурет салу
Тақырыбы: «Қошқар мүйіз» оюы

Мақсаты: Сурет салудың әр – түрлі әдіс – тәсілдерін пайдаланып бір суретті
бірнеше түрлендіріп сала білу іскерлігін дамыту. Балалардың ой –
қиялдарының, шығармашылық қабілеттерінің дамуына ықпал ету. Көркемдік іс -
әрекетке тәрбиелеу.Ою түрін жетік меңгеру.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Интерактивті тақта, сурет салу үлгілері,
үнтаспа, ойыншық қошқар, үнтаспа, т.б.
Қажетті құрал-жабдықтар:Ақ парақ, субояқ, қылқалам, су, сүлгі, трафарет,
губка, далап, майшам, тіс щеткасы, мата, картоп. т. б
Әдіс тәсілдері: Әңгімелеу, түсіндіру, сергіту, сұрақ-жауап, трафаретпен
жұмыс, губкамен салу, далаппен жұмыс, майшаммен салу, тіс щеткасымен
шашырату, картоп бастырмасы, матамен жұмыс.
Сөздік жұмыс: қошқар мүйіз.

|Іс-әрекет|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері| | |
|Мотивация|Тәрбиеші интерактивті тақтадан ұлттық |Көрсетілген оюларды |
|лық |ою - өрнектердің түрлерін көрсетеді. Әр|тамашалап, аттарын |
|қозғаушыл|ұлттың өзіндік ерекшелігі мен ою - |қайталап айтып |
|ық |өрнегі болатынын балаларға түсіндіреді.|отырады. |
| |Оюлардың аттарын атап таныстырып |Қоржыннан оюларды |
| |тұрады.Балаларды бір – бірлеп қоржыннан|кезекпен алып, аттарын|
| |ою алуға шақырады. |атап көрсетеді. |
|Ұйымдасты|Есік жақтан маңыраған қойдың дауысы |Сәлематсыз ба? |
|рушылық |естіледі. Есікті соғып, жетектеген |«Қарлығаш» |
|-ізденіст|қошқары бар Атай ішке кіреді. |балабақшасы.Ересектер |
|ік |Амансыңдар ма балаларым? |тобы. |
| |Бұл қандай жер өзі? |Сурет салғалы |
| |Сендер жиналып қандай іс жасап |отырғандарын айтады. |
| |жатырсыңдар, әлде бос отырсыңдар ма? | |
| |Атай: Балалар сендер маған көмектесе | |
| |аласыңдар ма?Ою - өрнектер туралы |Көмектесеміз.Үйреніп |
| |білетіндерің бар ма? Қайдан |жатырмыз.Балабақшадан |
| |үйрендіңдер? Ал , мен болсам мына |үйрендік. |
| |қошқарымның мүйізінен, киіз үйдің | |
| |киізінен үйрендім. Ата – бабаларымыз |Қолымыздан келеді. |
| |аспанға, жерге, малға қарап оюлардың | |
| |атын ойлап тапқан. Міне,менің де | |
| |кеудешемде «қошқар мүйіз» оюы бар еді,| |
| |бүгін ғайып болды. Оны қайтарудың бір |Дайын екендерін |
| |ғана жолы бар.Маған көмектесе аласыңдар|айтады. |
| |ма? Онда қошқарымның мүйізіне қарап |1топ-ақ параққа оюлы |
| |оюды әр – түрлі жолмен суретін |трафаретті қойып, сол |
| |салсаңдар ғана кеудешемнің өрнектері |қолдарымен баса |
| |қайтып орнына келеді. Осы қолдарыңнан |отырып, губканы қызыл |
| |келе ме? |бояуға батырып |
| |(Атай отырады) |трафарет үстінен |
| |Тәрбиеші балалардан әр – түрлі |басады. |
| |жұмыстарға дайындықтарын |2топ-ақ парақ бетіне |
| |сұрайды.Балаларды алты топқа бөліп |жай қарындашпен сызып |
| |тапсырмалар береді. |алып, далаппен бояп |
| |Губкамен бастыру, |шығады. |
| |далаппен салу, |3топ-Ақ парақ бетіне |
| |майшаммен салу, |майшаммен сызу арқылы |
| |қиып жапсыру, |ою суретін салып, |
| |картоп бастырмасы, |қылқаламды қызыл |
| |тіс щеткасымен шашырату. |бояуға малып ақ парақ |
| |Тәрбиеші балалардың жұмыстарын |бетін бояйды. |
| |көріп,аралап көмек беріп, қауіпсіздік |4топ-матаны екі бүктеп|
| |ережелерін естеріне салады. |сызық бойымен қиып |
| |(үнтаспада жай күй ойналып тұрады.) |алып,сары матаға |
| |Сергіту сәті: |жапсырады. |
| |Саусақпен сыздым ауада, |5топ-картопқа ойылған |
| |Қошқарымның мүйізін. |ою бетіне бояу |
| |Топ-топ бастым аяқпен. |жағып,ақ парақ бетіне |
| |Өрнектерін киіздің. |бастырады. |
| |Дидактикалық ойын: «Өрнекті тап».Онда |6топ-ақ парақ бетіне |
| |жануарлар суреттері мен оюлар түрі |ою қиындысын қойып, |
| |бейнеленген.Көп ою ішінен жануарларға |тіс щеткасын бояуға |
| |байланысты оюларды тауып сызық арқылы |батырып алып саусақпен|
| |көрсету тапсырылады. |шашыратады, қиындыны |
| |Атай бір сәтте қалғып кетеді.Сол сәтті |еппен алып тастайды. |
| |пайдаланып тәрбиеші атайдың мойнына |Дайын жұмыстарды |
| |оюлар тізбегін іле қояды.Атай оянып |көрмеге апарып |
| |кетеді. |қояды.Әр топтан бір |
| |Балалар мен бір түс көрдім,түсімде бір |бала қалай салғаны |
| |іс көрдім,кеудешеме оюлар қайта оралған|туралы қысқаша айтады.|
| |екен, -деп кеудесін ұстап қалғанда оюды|Сергіту жаттығуын |
| |көріп мәз болып қалады. |жасайды. |
| |Атай:Балалар сендерге көп рахмет, алғыс|Тапсырманы орындайды. |
| |айтам,ризамын,қошқарымды сендерге сыйға|Оюға байланысты тақпақ|
| |тартамын.Мүйізіне қарап оюды ұмытпай |айтып береді: |
| |жүріңдер- деп шығып кетеді. |Тұмарша,қошқар мүйізі,|
| | |Түйетабан,қой ізі. |
| | |Өрнектеп киіз,алаша, |
| | |Сызайық ою тамаша. |
| | | |
| | |Омыртқа,гүл,жапырақ,То|
| | |лқын,қайнар,тарақ. |
| | |Өрнегін салсақ киімге,|
| | |Тұрады кәдеге жарап. |
| | | |
| | |Құсқанат,қайнар, |
| | |бестаңба, |
| | |Ирек су,толқын тез |
| | |таңда. |
| | |Жіліншік,ботакөз, |
| | |балта, |
| | |Өрнектеп шық ал да. |
|Рефлексия|Тәрбиеші балалармен сұрақ – жауап |Оюдың атын айтып, |
|лық |арқылы әңгімелесіп, жұмыстарына баға |сұрақтарға жауап |
|түзетушіл|беріп, қошқар мүйіз оюын сыйға беріп |беріп,өздерінің және |
|ік |мадақтап,марапаттайды. |достарының жұмыстарын |
| | |тамашалайды. |

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Сурет салу іс - әрекетіндегі сақталатын қауіпсіздік ережелерін
біледі.

Игереді: Жұмыс барысында пайдаланған әдіс – тәсілдерді өз бетінше орындай
білуді игереді.

Меңгереді: Ою - өрнектерді танып, олардың түрі мен атын айырып, қай топқа
жататынын меңгереді.


Ұқсас жұмыстар
Өрнек әжеде қонақта
Бас киімдердің түрлері. ою туралы жалпы түсінік
"Ою-өрнекті сызып қию негізгі бөлшекке жапсыру"
Жапсырмалы бедерлі ою. 10-cынып
Ұлттық өнері және қол өнердің бір саламсы құрақ құрау
Ою – өрнек түрлері және дайындау реттілігі
Жапсырмалау өнері. Сабақтың мақсаты
Ою-өрнектердің қолданылу тәсілдері
Ою - өрнек түрлері
Сабақтың формасы
Пәндер