Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
78+22, 100-22 түріндегі жазбаша қосу мен азайту. 2-сынып
Ашық сабақ. Математика 2 <<ә>> сынып
Сабақтың тақырыбы: 78+22, 100-22 түріндегі жазбаша қосу мен азайту.
Сабақтың мақсаты: 1) Екі таңбалы сандарды баған түрінде жазып және сәйкес шығару алгаритімін пайдаланып, қосуды, азайтуды орындау.
2) Оқушыларды тапқырлыққа, жылдамдыққа, ептілікке тәрбиелеу
3) Ақыл- ойын, ой- өрісін, шығармашылық қабілеттерін дамыту
Сабақтың түрі: Саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап ойын
Сабақтың көрнекілігі слайдтар.
Сабақтың барысы:
* Ұйымдастыру кезеңі
* Оқушылар, назарымызды сабаққа аударып, құрал- жабдықтарымызды реттейміз.
Қызығушылықты ояту:
Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын
Оқысаң жалықтыра қоймайтұғын
Ғылымдар патшасы боп дараланып
Математика - қызықты тоймайтұғын
Олай болса біз бүгінгі сабағымызда <<Білім теңізінде>> жүзе отырып , математика еліне саяхат жасаймыз.Математика деген сөзді оқығанда көз алдарыңа не елестеп , қандай ой келеді?
-Ғылым оқулық , есеп , сандар , цифрлар ,қосу , азайту , << Математика>> деген ғажайып елді аралау үшін білімімізді ортаға салайық. Сол елдегі олжаға жету үшін жолдағы аралдардағы кедергілерден өтуіміз керек .
2 . Үй тапсырмасын сұрау
* Бізге теңізде жүзу үшін не қажет?
* Кеме
* Егер үй тапсырмасын дұрыс оқысаңдар кеме дайын болады.
Үй тапсырмасы N 6
Сандарды кему ретімен жазу :
98,89,87,78,64,52,46,25,
91,84,71,48,32,23,19,17.
3 Жаңа сабақ :
Біз кемемен теңізге жүзіп келеміз.
Аралға тез жету үшін <<Балық аулау>> ойынын ойнаймыз.
Тірек білімді еске түсіру:
10-5 5+5 6+4 10-4 7+3 10-7
Мінеки <<Сандар аралына>> келіп жеттік .
Бұл аралда біз екі таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайтуды үйренеміз.Мына кестедегі сандардың жазылуы туралы не айтуға болады ?
Жүздіктер
Ондықтар
Бірліктер
7
8
2
2
Жүздіктер
Ондықтар
Бірліктер
1
0
0
2
2
3717467404495-237017404495-7766225590500 78 100
3824073407212-78075407212 22 22
100 78
Дәптерге жазғызу
* Қане балалар енді келесі аялдамаға аялдайық. <<Өрнектер аралы>> Балалар сендердің <<Сандар>> аралында не үйренгендеріңді тексеруге тапсырмалар орындайық .
47+53 54+46 29-71 38+62 55+45 41+59
100-47 100-54 100-71 100-38 100-45 100-59
<<Есептер аралы>> N5
324991513483247396030011800247373866645Шынжыр табанды трактор - 9
335624162230Доңғалақты трактор - ? 4 А
Ш : 9+4=13
3538855322580Ж : 13 доңғалақты трактор
284035527432000283908541275Ә ) Шынжыр табанды трактор - 9
335624162230Доңғалақты трактор - ? 4 А
Ш : 9+4 =13
13+9=22 Ж : 22 трактор
<<Демалыс аралы>> сергіту сәті
Тік тұрам да қос қолмен
Таянамын бүйірде
Топылдатып аяқты ,
Шапалақтап қолымды
Басымды мен шұлғимын
Құс қанатша қолымды
Екі жаққа жаямын
Бір отырып , бір тұрып
Орнымды мен табамын
Әдемі етіп жазамын
<<Сан жұмбақтар аралы>>
1 - деңгей : Мысалды сызық арқылы жауабымен қос :
А) 8+6 14 9 13-8
14-5 5 18 9+9
Ә) 9+8 12 4 7+5
12-6 17 6 11-7
2 - деңгей : Өрнектерді жаз , мәнін тап .
А ) 13+9=22 7 және 8 сандарының қосындысынан 3 - ті азайт.
Ә )16 және 9 сандарының айырмасына 4 - ті қос.
3 - деңгей : Есепті оқы , шығар :
* Бір үйде 90 пәтер , ал келесі үйдегі пәтерлердің 10 - ы артық . Екі үйде барлығы неше пәтер бар ?
Ә ) Жоғары сөреде 6 , ал төменгі сөреде 7 кітап бар еді . 4 кітап алынды . Екі сөреде неше кітап қалды ?
4 - деңгей : Сабақты бекіту
<<Олжа аралы>>
Бүгінгі сабағымызда не үйрендік , не білдік ?
5 - деңгей : Бағалау
6 - деңгей : Үй тапсырмасы N 6 138 - бет
Сабақтың тақырыбы: 78+22, 100-22 түріндегі жазбаша қосу мен азайту.
Сабақтың мақсаты: 1) Екі таңбалы сандарды баған түрінде жазып және сәйкес шығару алгаритімін пайдаланып, қосуды, азайтуды орындау.
2) Оқушыларды тапқырлыққа, жылдамдыққа, ептілікке тәрбиелеу
3) Ақыл- ойын, ой- өрісін, шығармашылық қабілеттерін дамыту
Сабақтың түрі: Саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап ойын
Сабақтың көрнекілігі слайдтар.
Сабақтың барысы:
* Ұйымдастыру кезеңі
* Оқушылар, назарымызды сабаққа аударып, құрал- жабдықтарымызды реттейміз.
Қызығушылықты ояту:
Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын
Оқысаң жалықтыра қоймайтұғын
Ғылымдар патшасы боп дараланып
Математика - қызықты тоймайтұғын
Олай болса біз бүгінгі сабағымызда <<Білім теңізінде>> жүзе отырып , математика еліне саяхат жасаймыз.Математика деген сөзді оқығанда көз алдарыңа не елестеп , қандай ой келеді?
-Ғылым оқулық , есеп , сандар , цифрлар ,қосу , азайту , << Математика>> деген ғажайып елді аралау үшін білімімізді ортаға салайық. Сол елдегі олжаға жету үшін жолдағы аралдардағы кедергілерден өтуіміз керек .
2 . Үй тапсырмасын сұрау
* Бізге теңізде жүзу үшін не қажет?
* Кеме
* Егер үй тапсырмасын дұрыс оқысаңдар кеме дайын болады.
Үй тапсырмасы N 6
Сандарды кему ретімен жазу :
98,89,87,78,64,52,46,25,
91,84,71,48,32,23,19,17.
3 Жаңа сабақ :
Біз кемемен теңізге жүзіп келеміз.
Аралға тез жету үшін <<Балық аулау>> ойынын ойнаймыз.
Тірек білімді еске түсіру:
10-5 5+5 6+4 10-4 7+3 10-7
Мінеки <<Сандар аралына>> келіп жеттік .
Бұл аралда біз екі таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайтуды үйренеміз.Мына кестедегі сандардың жазылуы туралы не айтуға болады ?
Жүздіктер
Ондықтар
Бірліктер
7
8
2
2
Жүздіктер
Ондықтар
Бірліктер
1
0
0
2
2
3717467404495-237017404495-7766225590500 78 100
3824073407212-78075407212 22 22
100 78
Дәптерге жазғызу
* Қане балалар енді келесі аялдамаға аялдайық. <<Өрнектер аралы>> Балалар сендердің <<Сандар>> аралында не үйренгендеріңді тексеруге тапсырмалар орындайық .
47+53 54+46 29-71 38+62 55+45 41+59
100-47 100-54 100-71 100-38 100-45 100-59
<<Есептер аралы>> N5
324991513483247396030011800247373866645Шынжыр табанды трактор - 9
335624162230Доңғалақты трактор - ? 4 А
Ш : 9+4=13
3538855322580Ж : 13 доңғалақты трактор
284035527432000283908541275Ә ) Шынжыр табанды трактор - 9
335624162230Доңғалақты трактор - ? 4 А
Ш : 9+4 =13
13+9=22 Ж : 22 трактор
<<Демалыс аралы>> сергіту сәті
Тік тұрам да қос қолмен
Таянамын бүйірде
Топылдатып аяқты ,
Шапалақтап қолымды
Басымды мен шұлғимын
Құс қанатша қолымды
Екі жаққа жаямын
Бір отырып , бір тұрып
Орнымды мен табамын
Әдемі етіп жазамын
<<Сан жұмбақтар аралы>>
1 - деңгей : Мысалды сызық арқылы жауабымен қос :
А) 8+6 14 9 13-8
14-5 5 18 9+9
Ә) 9+8 12 4 7+5
12-6 17 6 11-7
2 - деңгей : Өрнектерді жаз , мәнін тап .
А ) 13+9=22 7 және 8 сандарының қосындысынан 3 - ті азайт.
Ә )16 және 9 сандарының айырмасына 4 - ті қос.
3 - деңгей : Есепті оқы , шығар :
* Бір үйде 90 пәтер , ал келесі үйдегі пәтерлердің 10 - ы артық . Екі үйде барлығы неше пәтер бар ?
Ә ) Жоғары сөреде 6 , ал төменгі сөреде 7 кітап бар еді . 4 кітап алынды . Екі сөреде неше кітап қалды ?
4 - деңгей : Сабақты бекіту
<<Олжа аралы>>
Бүгінгі сабағымызда не үйрендік , не білдік ?
5 - деңгей : Бағалау
6 - деңгей : Үй тапсырмасы N 6 138 - бет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz