Оңтүстік америка. жер бедері мен пайдалы қазбалары

Қарақоға орта мектебі

Тақырыбы:

Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары

Сыныбы: 7-а

Мұғалімі : Оралова А. С.

2013-2014 оқу жылы

Тақырыбы: Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары.

Мақсаты:

Материктің жер бедері мен пайдалы қазбалары туралы білім алады. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамып, өздігінен жұмыс жасауға дағдыланады

Күтілетін нәтиже : Материктің жер бедері мен пайдалы қазбаларын біледі, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды

Көрнекіліктер: Оңтүстік Американың физикалық картасы. Кескін картасы. Оқулық, Интербелсенді тақта

Қолданылатын модульдер:

СТО, АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер(диалог), Оқытуды басқару мен көшбасшылығы

Бөлімдері
Уақыт
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Дерек көздер
Бөлімдері: 1. Ұйымдастыру
Уақыт: 2 мин
Мұғалімнің іс -әрекеті: Топқа бөлу, сергіту сәті
Оқушының іс -әрекеті:
Дерек көздер:
Бөлімдері:

2. Үй жұмысын тексеру

өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақ ты меңгеру ге негіз болатын қайталау тапсырмалар

Уақыт: 7 мин
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Материктің ерекшеліктеріне кластер жасатқызу

Сәйкестігін тап тапсырмасы

Оқушының іс -әрекеті:

1. Оңтүстік Американың ерекшеліктерін кластер арқылы жазады

2 Зерттеушілердің зерттеген жерлерімен сәйкестігін табу

  1. Х. Колумб а) Саргасс теңізін ашты
  2. А. Веспучи б) Амазонка сағ жетті
  3. Ф. Магеллан в) Оңт-бат жағ ашты
  4. А. Гумбольдт г) Табиғатын зерттеді
  5. А. Воейков д) Клим өзінд ерекшелігі
  6. Н. Вавилов е) Егіншілік орт зерттеді
Дерек көздер: Таратпа қағаздар, интерб. тақта
Бөлімдері:

3. Инсерт әдісі

(топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз беті-мен мең геруіне жағдай жасау

Уақыт: 10 мин
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Мағынаны тану. Түртіп алу әдісі (инсерт әдісі)

Оқушылар мәтінді оқып шығады. Әркім өзі жеке - жеке оқиды. Оқып болған соң топ болып кестені толтырады. Өзара топ ішінде талқылайды. Бірінің білмегенін бір - біріне айтады

Оқушының іс -әрекеті:

v

бұрыннан білемін

Дерек көздер:

+

Мен үшін жаңалық

-

келіспеймін

?

Сұрақ пайда болды

(инсерт әдісі)

кестесі

Бөлімдері: 8 мин
Уақыт:

Толғаныс

Материктің пайдалы қазбаларын кластер арқылы орындатқызу және пайдалы қазбаларды әр топтарға белгілеу

Мұғалімнің іс -әрекеті: Шөгінді
Оқушының іс -әрекеті: Қара металлдар
Дерек көздер: Түсті металлдар
Бағалы металладар
Интербелсенді тақта,
Бөлімдері: Мұнай, табиғи газ, көмір
Уақыт: Темір, марганец, никель
Мұғалімнің іс -әрекеті: Уран, қалайы, қорғасын, мырыш, боксит
Оқушының іс -әрекеті: Алмас, алтын, күміс
Бөлімдері: 5 мин
Уақыт: Аустралия мен Оңт Америка материктерінің жер бедерлерінің ұқсастықтарын кесте арқылы жазу
Мұғалімнің іс -әрекеті: Аустралия
Оқушының іс -әрекеті: Ұқсастығы
Дерек көздер: Оңтүстік Америка
Интербелсенді тақта, атлас
Бөлімдері:
Уақыт: Гондваналық ежелгі платформа, таулы үстірттер бар
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Бөлімдері: Қорытынды
Уақыт: 3 мин
Мұғалімнің іс -әрекеті: Пікірталас
Оқушының іс -әрекеті: «Егер сізде мол қаржы болса, қандай пайдалы қазбаны игеруге жұмсар едіңіз» деген тақырыпқа пікірталас жүргізу
Дерек көздер:
Бөлімдері: Үй жұмысы
Уақыт: 1 мин
Мұғалімнің іс -әрекеті: §38 оқу, таулар мен жанартауларды анықтап кескін картаға түсіру
Оқушының іс -әрекеті:
Дерек көздер: Интерб тақта
Бөлімдері: Бағалау
Уақыт: 1 мин
Мұғалімнің іс -әрекеті: Әр сабақ бөлім сайын оқушы өз-өздерін бағалайды
Оқушының іс -әрекеті: АТЖ
Дерек көздер: Үй жұм
инсерт
кластер
ұқсастық
пікірталас
қорыт
Бағалау парағы
Бөлімдері: Рефлексия
Уақыт: 3 мин
Мұғалімнің іс -әрекеті: Ватманға балалар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып жапсырады
Оқушының іс -әрекеті: +
Дерек көздер: -
қызықты болғаны
ватман

Сабақтың жоспары

I. Ұйымдастыру кезеңі . (2 мин. )

  • Оқушылармен амандасу
  • Кезекші есебі

Оқушылардың сабаққа дайындығын бақылау

II. Зерделік бағында .

Ойлан, жұптас, ортаға сал .

Үй тапсырмасын тексеру .

  1. Зерделі жаттығулар блогы. Жеке жұмыс

Геохронологиялық экспедиция” сөзөрім шешу

  1. Жер туралы ғылым.
  2. Жер қыртысының жасы туралы ғылым
  3. Жер қыртысының құртысының құрлысын, қозғалысын, дамуын зерттейтін ғылым.
  4. Ең ежелгі Эра
  5. Жер құртысының тұрақты бөлігі
  6. Жер құртысының қозғалғыш бөлігі
  7. Жердің иілген бөлігі
  8. Герцин тау түзілісі кезіңдегі тау.
  9. Герцин тау түзілісі кезіңдегі қыр . . .
  10. Каспийдің дүниежүзілік мұғиттан оқшауланғандығы
  11. Каспий солтүстікнің қазіргі жер бедері айқындалған дәуір
  12. Мезозойдың алғашқы дәуірі
  13. Зерттеу бағында қалыптасқан топЭра-экспедиция(топтық жұмыс)

Оңтүстік Америка (үй тапсырмасы)

( Insert картаны қолдану)

  • Жаңа сабақ “жер бедері мен пайдалы қазбалары”
  • Жаңа сабақ бойынша мәтінмен жұмыс
  • Жаңа сабақтың сызбасы. Кесте бойынша жер бедері, тек . . . құрлымы, геологиялық құрлымы, пайдалы қазбаларын анықталады.
  • Жер бедерін сипаттау жоспарын пайдаланады.
  • Жер бедеріне толық сипаттама беру.
  • Пайдалы қазбаларын шартты белгілері арқылы анықтап, картамен жұмыс жасау.
  • Оңтүстік Американың батыс бөлігі, шығыс бөлігін анықтау. (сипаттау)

IV. Жаттықтыру бағында

Пікірталас және сарамандық жұмыс

  • Жер бедерін, пайдалы қазбаларды кескін картаға түсіру. Анд тауындағы биік шындар, биік нүктесі, үсірттер, ішкі жазықтар. Амазонка ойпаты, Ла-Плата, Ориноко жазықтары.
  • Шартты белгілерді пайдаланып пайдалы қазбаларын кескін картаға түсіру
  • Пікірталас:«егер сізде мол қаржы болса, қандай пайдалы қазбаны игеруге жұмсар едіңіз? »

Венн диограммасы:

Солтүстік Америка және Оңтүстік Американың жер бедерін, пайдалы қазбаларын салыстыру.

  • ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, , (6 сұраққа жауап беру) жалпы жер көлеміхалқының жалпы саныең үлкен көлең ұзын өзенең ұзын тау жүйесіең биік сарқырамасы

V. Ой толғаныс

  1. бес жолды өлең
  2. Эссе - жоба.

«Табиғат байлығын қорғау, сақтау, көркейту»

VI. Бағалау

Үйге тапсырма: §38

ҰБТ- мектеп бітірушінің білім

деңгейінің көрсеткішін анықтау

факторы.

Жауапты: география пәнінің мұғалімі Байкенова Г. М.

2009-2010 оқу жылы.

Оқушылардың білімін, білігін және дағдысын тексеру- оқыту үрдісінің ең маңызды бөлімінің маңызы. Білім, білік дағдыны тексерудің басты мақсаты- оқушының үлгерімін үнемі қадағалау.

Жүйелі түрде тексерудің диагностикалық, білім беру және тәрбиелік маңызы өте зор .

Оқушылардың білім дәрежесі оны тексеру әдісімен де тығыз байланысты. Тексеру барысында бағдарлама талаптарында көрсетілген нәтижелер қаншалықты жеткізілгені анықталып, қорытынды нәтижесі дұрыс бағаланады.

Дидактикалық белгілеріне қарай білімді тексеру: күнделікті, алдын-ала, қорытындылау деп бөлінеді.

Әдістеме бойынша ауызша, жазбаша, эксперименттік деп аталады.

Алдын-ала тексерудің мақсаты- жеке материалды игеруге қажетті білім, білік, дағды деңгейін анықтау болып табылады.

Күнделікті тексеру мақсаты- мұғалім күнделікті жұмыс барысында пән бойынша әрбір оқушының білім, білік және дағдысын жекелей тексеру.

Мерзімді тексеру . Бұл оқушылар білімін күнделікті тексеру нәтижесі ескеріліп жүргізіледі.

Қорытынды тексеру мемлекеттік емтихандарда жүргізіледі.

Тест тапсырмаларының негізгі төрт түрі бар :


Ұқсас жұмыстар
Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары
Тақырып Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары
Жаңа сабақ жер бедері мен пайдалы қазбалары
Солтүстік жартышар материктері
"жаратылыстану ғылымы және Қазақстан" факультатив курсының бағдарламасы. 11 сынып
Аустралия материгінің географиялық орны ,жер бедері ,пайдалы қазбалары мен зерттелу тарихы
Африка материгі-10 сағат
Материктің географиялық орнын сипаттап айта алу
Оңтүстік жарты шар материктеріне сипаттама бер
Африка материгі. 7-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz