Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Оңтүстік америка. жер бедері мен пайдалы қазбалары
Қарақоға орта мектебі
[pic]
Тақырыбы:
Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары
Сыныбы: 7-а
Мұғалімі: Оралова А.С.
2013-2014 оқу жылы
Тақырыбы: Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбалары.
Мақсаты:
Материктің жер бедері мен пайдалы қазбалары туралы білім алады. Сыни
тұрғыдан ойлау қабілеттері дамып, өздігінен жұмыс жасауға
дағдыланады
Күтілетін нәтиже:Материктің жер бедері мен пайдалы қазбаларын біледі, сыни
тұрғыдан ойлау қабілеттері дамиды
Көрнекіліктер: Оңтүстік Американың физикалық картасы. Кескін картасы.
Оқулық, Интербелсенді тақта
Қолданылатын модульдер:
СТО, АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер(диалог),Оқытуды басқару мен көшбасшылығы
|Бөлімдері |Уақыт|Мұғалімнің іс|Оқушының іс -әрекеті |Дерек |
| | |-әрекеті | |көздер|
|1.Ұйымдаст|2 мин| Топқа бөлу, | | |
|ыру | |сергіту сәті | | |
|2.Үй |7 мин|Материктің | 1.Оңтүстік Американың ерекшеліктерін |Таратп|
|жұмысын | |ерекшеліктері|кластер арқылы жазады |а |
|тексеру | |не кластер | |қағазд|
|өткен | |жасатқызу | |ар, |
|тақырыптар| |Сәйкестігін | |интерб|
|бойынша | |тап | |. |
|жаңа сабақ| |тапсырмасы | |тақта |
|ты меңгеру| | | | |
|ге негіз | | | | |
|болатын | | | | |
|қайталау | | | | |
|тапсырмала| | | | |
|р | | |2 Зерттеушілердің зерттеген жерлерімен | |
| | | |сәйкестігін табу | |
| | | |Х.Колумб а)Саргасс теңізін ашты | |
| | | |А. Веспучи б) Амазонка сағ жетті | |
| | | |Ф.Магеллан в) Оңт-бат жағ ашты | |
| | | |А.Гумбольдт г) Табиғатын зерттеді | |
| | | |А.Воейков д) Клим өзінд ерекшелігі | |
| | | |Н.Вавилов е) Егіншілік орт зерттеді | |
|3.Инсерт |10 |Мағынаны | | |
|әдісі |мин |тану. Түртіп |v |+ |
|(топтық | |алу әдісі |бұрыннан білемін |Мен |
|жұмыс) | |(инсерт | |үшін |
|жаңа | |әдісі) | |жаңалы|
|сабақты | |Оқушылар | |қ |
|топтық | |мәтінді оқып | | |
|жұмыс | |шығады. Әркім| | |
|барысында | |өзі жеке – | | |
|оқушыларды| |жеке оқиды. | | |
|ң өз | |Оқып болған | | |
|беті-мен | |соң топ болып| | |
|мең | |кестені | | |
|геруіне | |толтырады. | | |
|жағдай | |Өзара топ | | |
|жасау | |ішінде | | |
| | |талқылайды. | | |
| | |Бірінің | | |
| | |білмегенін | | |
| | |бір – біріне | | |
| | |айтады | | |
|Үй жұмысы |1 мин|§38 оқу, | |Интерб|
| | |таулар мен | |тақта |
| | |жанартауларды| | |
| | |анықтап | | |
| | |кескін | | |
| | |картаға | | |
| | |түсіру | | |
|Бағалау |1 мин |Әр сабақ бөлім |АТЖ |
| | |сайын оқушы | |
| | |өз-өздерін | |
| | |бағалайды | |
| | | | |
6.Реле сұрақтары. Тақырыптық сұрақтар тізбегі.
7. «Сандар сөйлейді». ( сандар көрсетіледі, оқушы ауызша жауап береді).
Тестік тапсырмаларды орындауға қойылатын талаптар.
1. Бүкіл сыныпқа тарауға қатысты материалдар мазмұнынан сұрақтар қойып,
оқушылардың ой жылдамдығы факт нақтылығы, логикалық ойлау
жүйелілігінің бірізділігі тәрізді қасиеттері саналады.
2. Ең тез және нақты жауап беру.
3. Тест нұсқасы бойынша дұрыс жауабын тапсырмалар тұсына сандар
арқылыкөрсету.
4. Оқушы жан-жақтылықты , ұқыптылықты , ізденушілік қабілетін іске асыру
керек.
Тест құрудағы алға қоятын мақсатым.
1. Логикалық түрінің дұрыс бағыты.
2. Тест түрінің дұрыстылығы.
3. Ойдың тиянақтылығы , бірізділікке келтіру.
4. Жауап беруде нұсқаның дұрыстығы.
5. Тапсырма элементтерінің дұрыс ұйымдастырылуы.
6. Бағалаудың тәртібін сақтау.
7. Бақылау, байқау, зерттеуде тұлғаның білім сапасын жоғарылату.
8. Күтілетін нәтиже. Оқушының ҰБТ-да жақсы нәтиже көрсетуі.
[pic]
-----------------------
ҰБТ-ға дайындаудың негізгі бағыттары
Пайдалы қазбалары
Материктің ерекшеліктері
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz