Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
§44 Өзендер
Сынып: 6 Күні: 24.01.2014 ж
Пән мұғалімі: Оралова Айгүл Сапарқызы
Сабақтың тақырыбы: §44 Өзендер
Сабақтың оқыту мақсаты: Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу
ерекшеліктерін үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс
Күтілетін нәтиже:
- Өзеннің бөліктерімен орналасу ерекшеліктерін біледі
- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасып, пікірін дәлелдей
алады, қызығушылықтары артады
-Топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады.
Сабақтың оқу жабдығы: Атлас, кескін карта, плакат, интерактивті тақта,
оқулық
Қолданылатын модулдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқуда АКТ –
ны пайдалану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды
балалармен жұмыс
Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ –жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру,
әңгімелеу, талдау.
|Бөлімдері |Уақыт|Мұғалімнің іс |Оқушының іс -әрекеті |Ресурста|
| | |-әрекеті | |р |
| | |Сергіту сәті |Интербелсенді тақтада қойылған |Интербел|
| | | |видеоға қарап билейді |сенді |
| | | | |тақта |
|І кезең | |Амандасу | «Ой сергіту» (2 топқа ортақ |Таратпа |
|өткен | |Оқушылардың көңіл |сұрақтар беру, сұрақ саны – 6) |кесте |
|тақырыптар | |күйлерін сұрау | |интеракт|
|бойынша жаңа| |Үй тапсырмасын |1. Теңіз дегеніміз не? |ивті |
|сабақ ты | |бекіту. | |тақта |
|меңгеру ге | | |2. Көл дегеніміз не? | |
|негіз | | | | |
|болатын | | |3. Орналасуына қарай теңіздерді| |
|қайталау | | |қалай ажыратамыз? (ішкі, шеткі,| |
|тапсырмалар | | |арал аралық) | |
| | | | | |
| | | |4. Бұғаз деп нені атайды? | |
| | | | | |
| | | |5. Қазақстандағы қандай | |
| | | |көлдерді білесіңдер? | |
| | | | | |
| | | |6. Шығанақ дегеніміз не? | |
|ІІ кезең | |Сәйкестігін тап | |Оқулық, |
|(топтық | |2 топқа өзендердің| |интеракт|
|жұмыс) жаңа | |бөліктері мен | |ивті |
|сабақты | |анықтамалары |Бастау- |тақта |
|топтық жұмыс| |беріледі, оқушылар|Өзен жүйесі- | |
|барысында | |сәйкестігін табу | | |
|оқушылардың | |керек |Өзен алабы- | |
|өз беті-мен | | |Суайрық- | |
|мең геруіне | | | | |
|жағдай жасау| | |Өзен аңғары – | |
| | | |Өзен алабы- | |
| | | | | |
| | | |Өзеннің жайылмасы- Шоңғал- | |
| | | | | |
| | | |Саға- | |
| | | |Атырау- | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Кескін картамен |Алдарындағы таратылған кескін |Таратпа |
| | |жұмыс |картадағы өзен бөліктерін |қағаз, |
| | | |анықтап көрсетеді |интербел|
| | | | |сенді |
| | | | |тақта |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Кластер құру | |Интербел|
| | |2 топқа өзендердің| |сенді |
| | |маңызы мен | |тақта |
| | |қоректенуіне | | |
| | |кластер құру | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Екі ірі өзенге |1 Ніл |Интербел|
| | |сипаттама беру |2 Африка |сенді |
| | |2 топқа Ніл |3 Шығыс таулы үстірті(ақ ніл) |тақта, |
| | |өзенімен Есіл |Ефиопия таулы қыраты(көк ніл) |атлас |
| | |өзендеріне |4. Жерорта теңізі | |
| | |сипаттама жазу |5. Оңтүстіктен солтүстікке | |
| | |1. Өзен атауы; |6. Салалары жоқ | |
| | |2.Қандай материкте|7. Жауын-шашынмен | |
| | |орналасқан; |8. Бөгет «Аль-Хаззан», | |
| | |3.Бастау (өзеннің |«Асуан»СЭС | |
| | |басы); |1. Есіл | |
| | |4.Сағасы (құятын |2. Қазақстан | |
| | |жері); |3. Солтүстік Сарыарқа | |
| | |5.Ағыс бағыты; |4. Ертіс | |
| | |6.Саласы (оң және |5. Оңтүстік –Шығыстан | |
| | |сол); |солтүстікке | |
| | |7.Қоректенуі; |6. | |
| | |8.Шаруашылыққа |7. Қарлы-жаңбырлы | |
| | |қолдану. |8. Сергеев су қоймасы | |
|Қорытынды | |Талантты және |Өзен сөзіне синквейн құру |Интербел|
| | |дарынды балалармен|Зат есім |сенді |
| | |жұмыс |Сын есім |тақта |
| | |«Синквейн» 5 жолды|Етістік | |
| | |өлең құру |Сөйлем құру | |
| | | |Синоним | |
|Бағалау | |Бағалау |Балалар бағалау парақшалары |Бағалау |
| | |парақшаларын |арқылы өз-өздерін бағалайды |парақшал|
| | |тарату | |ары |
| | |Жиынтық баға | | |
| | |қоямын | | |
|Үй жұмысы | |§44 оқу | | |
| | |«Су-тіршілік | | |
| | |көзі»эссе жазу | | |
|Рефлексия | |«Бағдаршам» әдісі |Үш түс арқылы балалар сабақтан |3 түсті |
| | | |алған әсерлерін көрсетеді, |қағаздар|
| | | |қызыл түс-ештеме түсінбедім, | |
| | | |сары түс-орташа түсіндім, | |
| | | |Жасыл түс-жақсы түсіндім | |
Қарақоға орта мектебі
[pic]
Ашық сабақ
Өткізген: география пәнінің мұғалімі Оралова А.С
Сынып: 6 «а»
-----------------------
Өзендердің қоректенуі
Өзендердің маңызы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz