§44 Өзендер

Сынып: 6 Күні: 24. 01. 2014 ж
Пән мұғалімі: Оралова Айгүл Сапарқызы
Сабақтың тақырыбы : §44 Өзендер
Сабақтың оқыту мақсаты : Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу ерекшеліктерін үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс
Күтілетін нәтиже:
- Өзеннің бөліктерімен орналасу ерекшеліктерін біледі
- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасып, пікірін дәлелдей алады, қызығушылықтары артады
-Топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады.
Сабақтың оқу жабдығы : Атлас, кескін карта, плакат, интерактивті тақта, оқулық
Қолданылатын модулдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету , оқыту мен оқуда АКТ - ны пайдалану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балалармен жұмыс
Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ -жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.
І кезең
өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақ ты меңгеру ге негіз болатын қайталау тапсырмалар
Амандасу
Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау
Үй тапсырмасын бекіту.
1. Теңіз дегеніміз не?
2. Көл дегеніміз не?
3. Орналасуына қарай теңіздерді қалай ажыратамыз? (ішкі, шеткі, арал аралық)
4. Бұғаз деп нені атайды?
5. Қазақстандағы қандай көлдерді білесіңдер?
6. Шығанақ дегеніміз не?
Таратпа кесте
интерактивті тақта
Сәйкестігін тап
2 топқа өзендердің бөліктері мен анықтамалары беріледі, оқушылар сәйкестігін табу керек
Бастау- Өзен жүйесі-
Өзен алабы- Суайрық-
Өзен аңғары - Өзен алабы-
Өзеннің жайылмасы- Шоңғал-
Саға- Атырау-
Оқулық,
интерактивті тақта
Кластер құру
2 топқа өзендердің маңызы мен қоректенуіне кластер құру
Екі ірі өзенге сипаттама беру
2 топқа Ніл өзенімен Есіл өзендеріне сипаттама жазу
1. Өзен атауы;
2. Қандай материкте орналасқан;
3. Бастау (өзеннің басы) ;
4. Сағасы (құятын жері) ;
5. Ағыс бағыты;
6. Саласы (оң және сол) ;
7. Қоректенуі;
8. Шаруашылыққа қолдану.
1 Ніл
2 Африка
3 Шығыс таулы үстірті(ақ ніл)
Ефиопия таулы қыраты(көк ніл)
4. Жерорта теңізі
5. Оңтүстіктен солтүстікке
6. Салалары жоқ
7. Жауын-шашынмен
8. Бөгет «Аль-Хаззан», «Асуан»СЭС
1. Есіл
2. Қазақстан
3. Солтүстік Сарыарқа
4. Ертіс
5. Оңтүстік -Шығыстан солтүстікке
6.
7. Қарлы-жаңбырлы
8. Сергеев су қоймасы
Талантты және дарынды балалармен жұмыс
«Синквейн» 5 жолды өлең құру
Өзен сөзіне синквейн құру
- Зат есім
- Сын есім
- Етістік
- Сөйлем құру
- Синоним
Бағалау парақшаларын тарату
Жиынтық баға қоямын
Үш түс арқылы балалар сабақтан алған әсерлерін көрсетеді, қызыл түс-ештеме түсінбедім, сары түс-орташа түсіндім,
Жасыл түс-жақсы түсіндім
Қарақоға орта мектебі
Ашық сабақ
Өткізген: география пәнінің мұғалімі Оралова А. С
Сынып: 6 «а»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz