Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

"Сәулелі жұлдыз іздеген адам"


Қызылорда облысы Шиелі ауданы
М.Әуезов атындағы №251 орта мектеп

АШЫҚ САБАҚ

Тақырыбы:
Ы.Алтынсарин
«Сәулелі жұлдыз іздеген адам»

Бастауыш сынып мұғалімі: Молдабекова Р

Қызылорда қаласы
Шиелі ауданы
Бәйгеқұм ауылы
№251 М.Әуезов атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Молдабекова Роза

Ы АЛТЫНСАРИН. «СӘУЛЕЛІ ЖҰЛДЫЗ ІЗДЕГЕН АДАМ»

Сабактын мақсаты:
Білімділігі: Ы.Алтынсариннің
алғашқы мектеп ашқандығы
туралы түсіндіру.
Дамытушылығы: оқушылардын
сөздік қорларын молайту, тіл
байлықтарын дамыту.
Тәрбиелігі: балаларға
Ы.Алтынсарин өмірін үлгі ету.
Білімді, ақылды, ізденімпаз етіп
тәрбиелеу.
Типі: аралас сабақ.
Түрі: шығармашылыққ сабақ
Әдісі: түсіндіру, байқау, әнгімелеу.
Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ
әдебиеті, география, сурет сабағы.
Көрнекіліктері: кітаптар, мақал-
мәтел, тірек сызбалар, электронды
оқулық, сөзжұмбак, схемалар.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезені
2. Үй тапсырмасын сұрау
а) Үйге «Қанжығалы Бөгенбай» тақырыбын мазмұндау берілген.
ә) 4-5 баладан мазмұнын сұрадым.
б) Үй тапсырмасын бекіту үшін колданылған тірек сызба.

III. Жана сабақ
I. Әбу Сәрсенбаев
1) Өмірі
2) Белгіліақын, қаламгер.
3) Окулықтары, өлендері.
II. Окулықпен жұмыс.
1) "Кел, балалар, оқылық” (тындау).
2) Ы. Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығына түсінік беру.
Автор туралы мәліметті тірек сызба аркылы беру.
Ы. Алтынсарин 1841 жылы 2 ақпанда Торғай облысы, Аманқарағай болысында
дүниеге келген. Әкесі — Алтынсары, анасы — Айман. 1844 жылы әкесі қайтыс
болды. Балқожа атасының тәрбиесінде болған. 1850-1857 ж. Орынборда
қазақ балаларының мектебіне оқуға түсті.Қысқа әңгімелер, өлең жырлар,
мақалдары жарық көрген. 1864 ж. Торғай қаласында алғашқы бастауыш мектеп
ашты. Оқулықпен жұмыс. Топпен жұмыс жүргізу. (3 мин)
4. Іштен өз беттерінше окыту
I. топ. Әңгіме қалай басталады?
II. топ. Әңгіме не туралы айтылған?
III. топ. Әңгіме неге «Сәулелі жұлдыз іздеген адам» деп аталады?
4. Ыбырайды сипаттау.

IV. Сөздікпен жұмыс.
Кере қарыс — мақдайы ашық,
жалпақ
Қамадай — қалық сақал, шоқша
сақал — иектегі сақал
V. Поэзия минуты. 1. Еске түсіру.
I. топ. Таза бұлақ.
II. топ. Өнер, білім бар жұртттар.
III. топ. Әке мен бала.
Балқожа қарттың немересі
Ыбырайға айткан өсиеті.
VI. Шыгармашылық жұмыс.
(сергіту сәті) Сөзжұмбақ:
VII. «Ыбырай»
1. Ыбырай қазақ балалар мектебіне
қай қалаға барып оқуға түсті?

(Орынбор)
2. Ыбырайдың атасы кім? (Балкожа)
3. Ыбырайдың әкесі кім?
4. (Алтынсары)
Ұрлық түбі —... Мақалды жалғастыр (Қорлык)
6. Ыбырайдың анасы кім? (Айман)
7. Ыбырай ен алғаш бастауыш
8. мектепті қай калада ашты?
9. (Торғай)
(Әр топ өз ойларын қағаз бетіне түсіреді).
VIII. Дамытушылық тапсырма. 1. Схема толтыру.
Жаңа білімді бекігу.
Мәтін неге «Сәулелі жұлдыз іздеген адам» деп аталған?
Ә) Окулыктағы тапсырмалар мен жұмыс.
Б) Ұстаз қандай болу керек? «Қағаз бетіне түсірген ойларын күн шуактарына
толтыру»
«Ұстаз». Дыбыстар сейлейді стратегиясы.
Үйге тапсырма:
Мәтінді мазмұндау
«Егер мен мұғалім болсам» такырыбында шағын әңгіме жазу.
«Менін арманымдағы мектеп» такырыбына сурет салу.
Бағалау.
Мадақтау.
IX.

-----------------------
Тамаша педагог

Аудармашы

Мұғалім

Тұңғыш ағартушы педагог

Жазушы

Ыбырай
Алтынсарин

Ғалым, инспектор

Білімді ақылды

Зейінді,
Зерек

Ең алғаш мектеп ашқан


Ұқсас жұмыстар
Сәулелі жұлдыз іздеген адам жайлы ақпарат
Қазақ сахарасының жұлдыздары
Шыққан сөз ДОСТАР
Абай кім
Көмектес септігінің сұрақтары қалай
Тапқыр топтар
Оқушыларымның сөзін сөз құрамына талда
БӘЙГЕ кезеңі
Ұлы Отан соғысының батырларын ата
Ендігі сөз кезегі әділқазыларда
Пәндер