Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Бөлімдері әртүрлі рационал бөлшектерді қосу және азайту. 7 сынып
|Пәні |алгебрра |сыныбы |7 «г» |
|Тақырыбы: |Бөлімдері әртүрлі рационал бөлшектерді қосу және азайту |
|Мақсаты: |Бөлімдері әртүрлі рационал өрнектерді қосуға және айырымын табуға үйрету. Есептер шығару дағдысын |
| |қалыптастыру. |
|Міндеті: |Бөлімдері әртүрлі рационал өрнектерді қоса және азайта білу |
|Күтілетін | Рационал өрнектерді қоса және азайта біледі. |
|нәтиже | |
|Ресурстар |Оқулық, тест тапсырмасы |
|Сабақ |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |
|кезеңдері | | |
|1.Ұйымдастыру|1. шаттық көңіл күй сыйлау |Оқушылар орындарынан тұрады. Барлығы |
|(2мин) |Біз бір – бірімізге қуаныш сыйлаймыз |бірге: Біз бір – бірімізге қуаныш |
| |Біз қонақтарға қуаныш сыйлаймыз |сыйлаймыз |
| |Біз сізге қуаныш сыйлаймыз..... |Біз қонақтарға қуаныш сыйлаймыз |
| | |Біз сізге қуаныш сыйлаймыз..... |
|2.Үй |№ 516, № 517 |Үйге берілген тапсырма ны оқушылар |
|тапсырмасын | |ауызша айтады. |
|тексеру | | |
|(3мин) | | |
|3.Тәжірибеден|Бүгін бізде ерекше сабақ. Бүгінгі сабағымызды қазақтың мына |Оқушылар тақырып бойынша анықтамаларын |
|өту (сиыр) |бір ертегісімен бастайық. Ертегімізді есептерде |айтады. |
|(3мин) |пайдаланайық.Мақта қыз үй сыпырып жүріп жүріп мейіз тауып | |
| |алды, мысығын шақырады, мысығы келмейді. Сосын өзі жеп | |
| |қояды. Бір кезде мысығы келеді. Мысығы оның қатығын төгеді. | |
| |Мақта қыз оның құйрығын кесіп алды. Құйрығын сұрайды менің | |
| |қатығымды әкел, әйтпесе құйрығыңды бермеймін дейді. Мысық | |
| |сиырға келді. Сиыр: менің сұрақтарыма жауап берсен сүт | |
| |беремин дейді? | |
| |Ереже (сиыр). Есімізге тағы бір түсірейік. | |
| |1. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай қосады? | |
| |2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады? | |
|4.Ойлан тап |Одан әрі терекке келеді? Терек : мен жапырақ беремин мына |Оқушылар интерактивті тақтада |
|(5 мин) |есепті аяқтап берсен? |көрсетілген өрнектердің белгісіз |
| |[pic] |мүшелерді табады. |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
|5.Кім тез |Қыздарға келеді. Қыздар: Су беремиз, есептерді тез шығарып |Оқушылар берілген есептерді тез ауызша |
|(қыз) |берсеңіз? |жауап береді. |
|(4 мин) |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
|6.Оқулықпен |Мысық дүкенге келеді. Дүкенші: «сағыз беремін, егер |Әр қатардан бір – бір оқушыдан тақтаға|
|жұмыс (дүкен)|оқулықтан мынадай есептерді шығарсаңдар?» |есептер шығаруға шығады. |
|(15 мин) |Кітаптан мынадай есептерді шығарайық: № 523 (2), № 524 (3), | |
| |№ 531 (1), № 534(2) | |
|7. |Мысық тауыққа келеді. Тауық: «тест есептерін шығарсаңдар |Оқушылар тест тапсырмасын орындайды. |
|Тест(тауық) |жұмыртқа беремін және маған тары тауып әкеліп бер дейді» |Көршілес отырған екі оқушы бір – |
|(7 мин) |Тест тапсырмалары: |бірімен тест тапсырмаларын алмастырып |
| |І - нұсқа |тексереді. Тест жауабы интерактивті |
| |1.Қосу амалын орында:(х+6)/5+(х-4)/5 |тақтада көрсетіледі. |
| |А) 2(х+1)/5 B) 2х/5 С) (2х+10)/5 | |
| |D)3(x+5)/5 | |
| |2.Азайту амалын орында:(5a-b)/b- (3a-2b)/b | |
| |А) (2a+b)/b B) (2a+3b)/b С) (2a-3b)/b | |
| |D)((a-b))/b | |
| |3.Өрнекті ықшамдаңдар:(2a-3b)/(а^2 b)- (4a-5b)/(аb^2 ) | |
| |А) (3ab+3b^2-4a^2)/(a^2 b^2 ) | |
| |B)(7ab-3b^2-4a^2)/(a^2 b^2 ) | |
| |C)-(3ab+3+4a^2)/(a^2 b^2 ) | |
| |D)(3ab-3b^2-4a^2)/(a^2 b) | |
| |4.Есептеңдер:(a^2+1)/(a-3)- 10/(а-3),мұндағы a=97 | |
| |А) 3 B) 106 C) 94 D)100 | |
| |5.Амалды орында:6a/(x^2-9)- 5a/(x-3)- a/(x+3) | |
| |А)- 6a(x+1)/(x-3)(x+3) B) 5a/(x-3)(x+3) | |
| |C) (6a+2)/(x-3)(x+3) D) 6a/(x-3) | |
| |ІІ – нұсқа | |
| |1.Қосу амалын орында:(3а+1)/b+(2а+4)/b | |
| |А) 5(а+1)/b B) 5(а-1)/b С) 5а/b | |
| |D)((а+1))/b | |
| |2.Азайту амалын орында:5a/4- (a+4)/4 | |
| |А) (a+1)/4 В) а-1 С) а+1 | |
| |D)(6a+4)/4 | |
| |3.Өрнекті ықшамдаңдар:(5х^2-3у)/(х^2 у)+ (6х-2у^2)/(х^2 у^2| |
| |) | |
| |А) (5х^2 у-5у^2)/(х^2 у^2 ) B)(5х^2 | |
| |у-5у^2+6х)/(х^2 у^2 ) | |
| |C)(5х^2 у)/(х^2 у^2 ) D)5ху | |
| |4.Есептеңдер:(х+7)/(х^2-25)- (2х-2)/(х^2-25),мұндағы х=-5,1| |
| |А)-10 B)0,1 C)-0,1 | |
| |D)10 | |
| |5.Амалды орында:a/(1-b)- a/(1+b)- 2a/(1-b^2 ) | |
| |А) 2/(1-b)(1+b) B) 2a/(1-b)(1+b) C) 2ab/((1+b) | |
| |) D)-2a/(1+b) | |
| |Тест жауаптары: | |
| |І – нұсқа: 1.а, 2.а, 3.в, 4.д, 5. А ІІ – нұсқа: | |
| |1.а, 2.в, 3.в, 4.д, 5.d | |
|8. Тапқырлық |Мысық тышқанға келеді. Тышқан: «мына кестенің астында |Бұл кезеңде оқушылар үш бөліктен |
|(тышқан) |цифрдың астында есеп бар, соны шығарып берсен тары беремін |тұратын әрқайсысы 10,20,30 ұпайдан |
|(7 мин) |– дейді.» |тұратын тапсырмаларды орындайды. |
| |Бөлшекті қысқарт | |
| | | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| | | |
| |Формула | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| | | |
| |Есепте | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| | | |
|9. Үй |Оқулықтан № 523 (3,4), № 524 (2), № 531 (3,4), № 534(3,4) |Оқушылар тапсырмасы күнделіктеріне |
|тапсырмасы (1| |жазып алады. |
|мин) | | |
|9. Қорытынды.|Мақта қыз дейін кері байланыс жасап, қатысып отырған |Әр топ басшысы өз тобындағы оқушыларды |
|Бағалау |оқушыларды бағалау парағы арқылы бағалаймын. |қалай бағалағанын айтады. |
|(3 мин) | | |
№1 жалпы орта білім бетерін мектеп
2013-2014 оқу жылы
Тақырыбы: Бөлімдері әртүрлі рационал бөлшектерді қосу және азайту
(7 «г» сыныбы)
Өткізген:
Габдуллина Г.Х.
2013-2014 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz