Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Бөлімдері әртүрлі рационал бөлшектерді қосу және азайту. 7 сынып


|Пәні |алгебрра |сыныбы |7 «г» |
|Тақырыбы: |Бөлімдері әртүрлі рационал бөлшектерді қосу және азайту |
|Мақсаты: |Бөлімдері әртүрлі рационал өрнектерді қосуға және айырымын табуға үйрету. Есептер шығару дағдысын |
| |қалыптастыру. |
|Міндеті: |Бөлімдері әртүрлі рационал өрнектерді қоса және азайта білу |
|Күтілетін | Рационал өрнектерді қоса және азайта біледі. |
|нәтиже | |
|Ресурстар |Оқулық, тест тапсырмасы |

|Сабақ |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |
|кезеңдері | | |
|1.Ұйымдастыру|1. шаттық көңіл күй сыйлау |Оқушылар орындарынан тұрады. Барлығы |
|(2мин) |Біз бір – бірімізге қуаныш сыйлаймыз |бірге: Біз бір – бірімізге қуаныш |
| |Біз қонақтарға қуаныш сыйлаймыз |сыйлаймыз |
| |Біз сізге қуаныш сыйлаймыз..... |Біз қонақтарға қуаныш сыйлаймыз |
| | |Біз сізге қуаныш сыйлаймыз..... |
|2.Үй |№ 516, № 517 |Үйге берілген тапсырма ны оқушылар |
|тапсырмасын | |ауызша айтады. |
|тексеру | | |
|(3мин) | | |
|3.Тәжірибеден|Бүгін бізде ерекше сабақ. Бүгінгі сабағымызды қазақтың мына |Оқушылар тақырып бойынша анықтамаларын |
|өту (сиыр) |бір ертегісімен бастайық. Ертегімізді есептерде |айтады. |
|(3мин) |пайдаланайық.Мақта қыз үй сыпырып жүріп жүріп мейіз тауып | |
| |алды, мысығын шақырады, мысығы келмейді. Сосын өзі жеп | |
| |қояды. Бір кезде мысығы келеді. Мысығы оның қатығын төгеді. | |
| |Мақта қыз оның құйрығын кесіп алды. Құйрығын сұрайды менің | |
| |қатығымды әкел, әйтпесе құйрығыңды бермеймін дейді. Мысық | |
| |сиырға келді. Сиыр: менің сұрақтарыма жауап берсен сүт | |
| |беремин дейді? | |
| |Ереже (сиыр). Есімізге тағы бір түсірейік. | |
| |1. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай қосады? | |
| |2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады? | |
|4.Ойлан тап |Одан әрі терекке келеді? Терек : мен жапырақ беремин мына |Оқушылар интерактивті тақтада |
|(5 мин) |есепті аяқтап берсен? |көрсетілген өрнектердің белгісіз |
| |[pic] |мүшелерді табады. |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
|5.Кім тез |Қыздарға келеді. Қыздар: Су беремиз, есептерді тез шығарып |Оқушылар берілген есептерді тез ауызша |
|(қыз) |берсеңіз? |жауап береді. |
|(4 мин) |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
|6.Оқулықпен |Мысық дүкенге келеді. Дүкенші: «сағыз беремін, егер |Әр қатардан бір – бір оқушыдан тақтаға|
|жұмыс (дүкен)|оқулықтан мынадай есептерді шығарсаңдар?» |есептер шығаруға шығады. |
|(15 мин) |Кітаптан мынадай есептерді шығарайық: № 523 (2), № 524 (3), | |
| |№ 531 (1), № 534(2) | |
|7. |Мысық тауыққа келеді. Тауық: «тест есептерін шығарсаңдар |Оқушылар тест тапсырмасын орындайды. |
|Тест(тауық) |жұмыртқа беремін және маған тары тауып әкеліп бер дейді» |Көршілес отырған екі оқушы бір – |
|(7 мин) |Тест тапсырмалары: |бірімен тест тапсырмаларын алмастырып |
| |І - нұсқа |тексереді. Тест жауабы интерактивті |
| |1.Қосу амалын орында:(х+6)/5+(х-4)/5 |тақтада көрсетіледі. |
| |А) 2(х+1)/5 B) 2х/5 С) (2х+10)/5 | |
| |D)3(x+5)/5 | |
| |2.Азайту амалын орында:(5a-b)/b- (3a-2b)/b | |
| |А) (2a+b)/b B) (2a+3b)/b С) (2a-3b)/b | |
| |D)((a-b))/b | |
| |3.Өрнекті ықшамдаңдар:(2a-3b)/(а^2 b)- (4a-5b)/(аb^2 ) | |
| |А) (3ab+3b^2-4a^2)/(a^2 b^2 ) | |
| |B)(7ab-3b^2-4a^2)/(a^2 b^2 ) | |
| |C)-(3ab+3+4a^2)/(a^2 b^2 ) | |
| |D)(3ab-3b^2-4a^2)/(a^2 b) | |
| |4.Есептеңдер:(a^2+1)/(a-3)- 10/(а-3),мұндағы a=97 | |
| |А) 3 B) 106 C) 94 D)100 | |
| |5.Амалды орында:6a/(x^2-9)- 5a/(x-3)- a/(x+3) | |
| |А)- 6a(x+1)/(x-3)(x+3) B) 5a/(x-3)(x+3) | |
| |C) (6a+2)/(x-3)(x+3) D) 6a/(x-3) | |
| |ІІ – нұсқа | |
| |1.Қосу амалын орында:(3а+1)/b+(2а+4)/b | |
| |А) 5(а+1)/b B) 5(а-1)/b С) 5а/b | |
| |D)((а+1))/b | |
| |2.Азайту амалын орында:5a/4- (a+4)/4 | |
| |А) (a+1)/4 В) а-1 С) а+1 | |
| |D)(6a+4)/4 | |
| |3.Өрнекті ықшамдаңдар:(5х^2-3у)/(х^2 у)+ (6х-2у^2)/(х^2 у^2| |
| |) | |
| |А) (5х^2 у-5у^2)/(х^2 у^2 ) B)(5х^2 | |
| |у-5у^2+6х)/(х^2 у^2 ) | |
| |C)(5х^2 у)/(х^2 у^2 ) D)5ху | |
| |4.Есептеңдер:(х+7)/(х^2-25)- (2х-2)/(х^2-25),мұндағы х=-5,1| |
| |А)-10 B)0,1 C)-0,1 | |
| |D)10 | |
| |5.Амалды орында:a/(1-b)- a/(1+b)- 2a/(1-b^2 ) | |
| |А) 2/(1-b)(1+b) B) 2a/(1-b)(1+b) C) 2ab/((1+b) | |
| |) D)-2a/(1+b) | |
| |Тест жауаптары: | |
| |І – нұсқа: 1.а, 2.а, 3.в, 4.д, 5. А ІІ – нұсқа: | |
| |1.а, 2.в, 3.в, 4.д, 5.d | |
|8. Тапқырлық |Мысық тышқанға келеді. Тышқан: «мына кестенің астында |Бұл кезеңде оқушылар үш бөліктен |
|(тышқан) |цифрдың астында есеп бар, соны шығарып берсен тары беремін |тұратын әрқайсысы 10,20,30 ұпайдан |
|(7 мин) |– дейді.» |тұратын тапсырмаларды орындайды. |
| |Бөлшекті қысқарт | |
| | | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| | | |
| |Формула | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| | | |
| |Есепте | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| | | |
|9. Үй |Оқулықтан № 523 (3,4), № 524 (2), № 531 (3,4), № 534(3,4) |Оқушылар тапсырмасы күнделіктеріне |
|тапсырмасы (1| |жазып алады. |
|мин) | | |
|9. Қорытынды.|Мақта қыз дейін кері байланыс жасап, қатысып отырған |Әр топ басшысы өз тобындағы оқушыларды |
|Бағалау |оқушыларды бағалау парағы арқылы бағалаймын. |қалай бағалағанын айтады. |
|(3 мин) | | |

№1 жалпы орта білім бетерін мектеп

2013-2014 оқу жылы

Тақырыбы: Бөлімдері әртүрлі рационал бөлшектерді қосу және азайту
(7 «г» сыныбы)

Өткізген:
Габдуллина Г.Х.

2013-2014 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Бөлшектерді қосу және азайту
Рационал өрнектерге амалдар қолдану
Кіріспе. Cан, санның түрлері, сандармен орындалатын амалдар
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Түсіну тапсырмалары
Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту
Лездік тапсырмалар
Рационал бөлшектерді қосу және азайту жайлы ақпарат
Теңдеуге есептер шешу
Пәндер