Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Мультимедиа


БЕКІТЕМІН:__________________

|Сабақтың өтілу |21.02.2014 |
|мерзімі | |
|Класы |10 класс |
|Пәні |информатика |
|Сабақтың |Мультимедиа |
|Тақырыбы | |
|Сабақтың мақсаты |Оқушылардың жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана |
| |отырып кәсіпке бейімдеу, меңгерген материалын қолдануға |
| |дағдыландыру. |
| |Оқушының іскерлігі мен бейімге қалыптастыру, |
| |шығармашылығын ізденісін қалыптастыру. |
| |Оқушының пәнге деген қызығушылығын , отан сүйгіштігін |
| |ояту. |
|Сілтеме |Информатика оқулығы 10 класс, |
| |сабаққа қажет материалдар (интербелсенді тақта, |
| |кеспеқағаз, компьютерлер,планшет, ұялы телефон, |
| |маркерлер, стикерлер т.б) |
|Оқыту |ақпараттық технологияларды пайдалануды; |
|нәтижесі |жұмыс барысында ТҚЕ біледі; |
| |ақпараттық сауаттылық; |
| |компьютердемультимедиялық бірнеше бағдарламалармен жұмыс |
| |істеуді үйренеді |
|Әдіс-тәсілдер |Жеке, топтық жұмыс, диалогтық оқыту, АКТ, СТО |
|Кері байланыс |Берілген тапсырмаларды орындату арқылы және бағалау |
| |түрлері арқылы байланыс жасау; |
|Ресурстар мен |Интербелсенді тақта, постер, маркер,компьютер, |
|құрал-жабдықтар | |
|Сабақ барысы |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру кезеңі. |Оқушыларды жылы жүзбен |Сәлемдеседі, сабаққа |
|Сәлемдесу. Оқушыларды |қарсы алады. Оқушылар екі |назар аударады. |
|психологиялық дайындау, |топқа бөлінеді: | |
|өзін-өзі реттеу, топқа бөлу. |1-топ «Apple» |Оқушылар көңіл-күйіне |
|Оқушылардың көңіл-күйін |2-топ «Google» |сәйкес смайликті |
|анықтау. | |таңдап, тақтаға |
| |Оқушыларға смайликтер |жапсырады. |
| |беріледі. | |
|Қызығушылығын ояту |Оқушылардан бейне клиптің |Оқушылар өз ойларын |
|Интербелсенді тақтадан |мазмұнын сұрайды. |ортаға салады |
|«Ғажайып мультимедиа» бейне | | |
|клипін тамашалау. | | |
|Жаңа сабақ |Топтарға А3 қағазы |Топтар «Мултимедиа» |
|«Мультимедиа» тақырыбын ашу. |таратылады. |сөзіне ассосация |
|(топтар мультимедиа туралы не| |жасайды. Постерді |
|біледі соны постер арқылы | |қорғайды |
|қағаз бетіне түсіреді.) (3- | | |
|минут) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Мультимедиалық объектілер | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сергіту сәті | | |
| |Мәтіндік ақпарат бойынша: |Топтар MS Word |
| |«Google» тобына «Лақты |бағдарламасында |
| |құтқару», «Apple» тобына |берілген тақырып |
| |«Жаңа технология» |бойынша әңгіме жазады.|
| |тақырыбында әңгіме жазу | |
| |тапсырылады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Дыбыстық ақпарат бойынша: |Топтар жазған |
| |Топтарға құлаққап беріледі |мәтіндерін дыбыс |
| | |жазу(звукозапись)арқыл|
| | |ы компьютерге жазады. |
| | | |
| |Тақтада информатика пәніне |Оқушылар қандай |
| |ауыстырылған мақалдар |мақалдардан алынғанын |
| |беріледі. |айтады. |
| |Графикалық ақпарат бойынша:|Оқушылар осы құралдар |
| |Оқушыларға өздерінің |арқылы Photo skape, |
| |планшеттерін, ұялы |Photo Shope т.б. |
| |телефондарын алулары |бағдарламаларымен |
| |сұралады. |суреттерді |
| | |монтаждайды. |
| | | |
| | | |
| | |Осы үш өлшемді |
| | |бағдарламада (3D) |
| | |мектептің сызбасын |
| | |салады. |
| | | |
| |Оқушыларға SketchUp | |
| |бағдармаласын іске қосу | |
| |тапсырылады. | |
|Дарынды оқушылармен жұмыс | | |
| | | |
| | | |
| |Дыбыста жазылған мәтіндерін|Топтар жазылған |
| |бейнеклипке орналыстыру |дыбысты бейне клипке |
| | |сай келетіндей етіп |
| | |орналастырады. (Widows|
| | |Movie Maker) |
|Бағалау |Топ басшыларына бағаларын |Әр топ басшысы бағалау|
| |хабарлау сұралады. |парағындағы қорытынды |
| | |ұпайды шығарып, |
| | |топтарға хабарлайды |
|Рефлексия |Топтарға мультимедиалық |Оқушылар стикерге |
| |объектілермен жұмыс |ойларын жазады. |
| |жасағанда қандай | |
| |қиыншылықтар болды не оңай | |
| |болды, бөлісу | |
|Үйге тапсырма |Мультимедианың басқа да |Күнделіктеріне үй |
| |мүмкіншіліктері туралы |тапсырмасын жазып |
| |мәлімет әкелу |алады |

-----------------------
МӘТІНДІК АҚПАРАТ

ДЫБЫСТЫҚ АҚПАРАТ

МУЛЬТИМЕДИА

Графикалық АҚПАРАТ

БЕЙНЕЛІК АҚПАРАТ


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға тіл нормаларын меңгерту
Эем-де сөзбен әуендерді жазу және ойнату. фонограф
Графиктік редакторлар
Деректерді жадтан шығару құрылғысына шығару
Операциялық жүйенің даму тарихы
Оқушылар топта
Копьютердің қосымша құрылғылары, қосымша құрылғыларды орнату, драйверлер
Жігіттер информатика әлемінде
Қолданбалы курс
Көрнекілік әдіс
Пәндер