Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Мультимедиа
БЕКІТЕМІН:__________________
|Сабақтың өтілу |21.02.2014 |
|мерзімі | |
|Класы |10 класс |
|Пәні |информатика |
|Сабақтың |Мультимедиа |
|Тақырыбы | |
|Сабақтың мақсаты |Оқушылардың жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана |
| |отырып кәсіпке бейімдеу, меңгерген материалын қолдануға |
| |дағдыландыру. |
| |Оқушының іскерлігі мен бейімге қалыптастыру, |
| |шығармашылығын ізденісін қалыптастыру. |
| |Оқушының пәнге деген қызығушылығын , отан сүйгіштігін |
| |ояту. |
|Сілтеме |Информатика оқулығы 10 класс, |
| |сабаққа қажет материалдар (интербелсенді тақта, |
| |кеспеқағаз, компьютерлер,планшет, ұялы телефон, |
| |маркерлер, стикерлер т.б) |
|Оқыту |ақпараттық технологияларды пайдалануды; |
|нәтижесі |жұмыс барысында ТҚЕ біледі; |
| |ақпараттық сауаттылық; |
| |компьютердемультимедиялық бірнеше бағдарламалармен жұмыс |
| |істеуді үйренеді |
|Әдіс-тәсілдер |Жеке, топтық жұмыс, диалогтық оқыту, АКТ, СТО |
|Кері байланыс |Берілген тапсырмаларды орындату арқылы және бағалау |
| |түрлері арқылы байланыс жасау; |
|Ресурстар мен |Интербелсенді тақта, постер, маркер,компьютер, |
|құрал-жабдықтар | |
|Сабақ барысы |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру кезеңі. |Оқушыларды жылы жүзбен |Сәлемдеседі, сабаққа |
|Сәлемдесу. Оқушыларды |қарсы алады. Оқушылар екі |назар аударады. |
|психологиялық дайындау, |топқа бөлінеді: | |
|өзін-өзі реттеу, топқа бөлу. |1-топ «Apple» |Оқушылар көңіл-күйіне |
|Оқушылардың көңіл-күйін |2-топ «Google» |сәйкес смайликті |
|анықтау. | |таңдап, тақтаға |
| |Оқушыларға смайликтер |жапсырады. |
| |беріледі. | |
|Қызығушылығын ояту |Оқушылардан бейне клиптің |Оқушылар өз ойларын |
|Интербелсенді тақтадан |мазмұнын сұрайды. |ортаға салады |
|«Ғажайып мультимедиа» бейне | | |
|клипін тамашалау. | | |
|Жаңа сабақ |Топтарға А3 қағазы |Топтар «Мултимедиа» |
|«Мультимедиа» тақырыбын ашу. |таратылады. |сөзіне ассосация |
|(топтар мультимедиа туралы не| |жасайды. Постерді |
|біледі соны постер арқылы | |қорғайды |
|қағаз бетіне түсіреді.) (3- | | |
|минут) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Мультимедиалық объектілер | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сергіту сәті | | |
| |Мәтіндік ақпарат бойынша: |Топтар MS Word |
| |«Google» тобына «Лақты |бағдарламасында |
| |құтқару», «Apple» тобына |берілген тақырып |
| |«Жаңа технология» |бойынша әңгіме жазады.|
| |тақырыбында әңгіме жазу | |
| |тапсырылады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Дыбыстық ақпарат бойынша: |Топтар жазған |
| |Топтарға құлаққап беріледі |мәтіндерін дыбыс |
| | |жазу(звукозапись)арқыл|
| | |ы компьютерге жазады. |
| | | |
| |Тақтада информатика пәніне |Оқушылар қандай |
| |ауыстырылған мақалдар |мақалдардан алынғанын |
| |беріледі. |айтады. |
| |Графикалық ақпарат бойынша:|Оқушылар осы құралдар |
| |Оқушыларға өздерінің |арқылы Photo skape, |
| |планшеттерін, ұялы |Photo Shope т.б. |
| |телефондарын алулары |бағдарламаларымен |
| |сұралады. |суреттерді |
| | |монтаждайды. |
| | | |
| | | |
| | |Осы үш өлшемді |
| | |бағдарламада (3D) |
| | |мектептің сызбасын |
| | |салады. |
| | | |
| |Оқушыларға SketchUp | |
| |бағдармаласын іске қосу | |
| |тапсырылады. | |
|Дарынды оқушылармен жұмыс | | |
| | | |
| | | |
| |Дыбыста жазылған мәтіндерін|Топтар жазылған |
| |бейнеклипке орналыстыру |дыбысты бейне клипке |
| | |сай келетіндей етіп |
| | |орналастырады. (Widows|
| | |Movie Maker) |
|Бағалау |Топ басшыларына бағаларын |Әр топ басшысы бағалау|
| |хабарлау сұралады. |парағындағы қорытынды |
| | |ұпайды шығарып, |
| | |топтарға хабарлайды |
|Рефлексия |Топтарға мультимедиалық |Оқушылар стикерге |
| |объектілермен жұмыс |ойларын жазады. |
| |жасағанда қандай | |
| |қиыншылықтар болды не оңай | |
| |болды, бөлісу | |
|Үйге тапсырма |Мультимедианың басқа да |Күнделіктеріне үй |
| |мүмкіншіліктері туралы |тапсырмасын жазып |
| |мәлімет әкелу |алады |
-----------------------
МӘТІНДІК АҚПАРАТ
ДЫБЫСТЫҚ АҚПАРАТ
МУЛЬТИМЕДИА
Графикалық АҚПАРАТ
БЕЙНЕЛІК АҚПАРАТ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz