Білім берудегі кембридж тәсілінің теориялық негіздері

28. 01. 2014 жыл: 28. 01. 2014 жыл
60 минут: 60 минут
1-сессия: 1-сессия
28. 01. 2014 жыл: Сессия тақырыбы:
60 минут: Білім берудегі Кембридж тәсілінің теориялық негіздері
28. 01. 2014 жыл: Жалпы мақсат:
60 минут: Курстан өтпеген мұғалімдерге Кембридж тәсілімен оқытудың теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру.
28. 01. 2014 жыл: Оқу нәтижесі:
60 минут: Топта жұмыс жасау арқылы мұғалімдер Кембридж тәсілінің теориялық негіздерін түсінеді, оның тиімділігіне көз жеткізеді, жұмысты ұйымдастыруды дамытады. Өзара қарым - қатынасқа түседі, топта ынтымақтаса жұмыс жасайды.
28. 01. 2014 жыл: Түйінді идеялар:
60 минут: Бағдарламаның негізгі міндеті - қазақстандық мұғалімдерге педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мен бағалауға көмектесу.
28. 01. 2014 жыл: Сабақта қолданылатын материалдар:
60 минут: А-3, А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, «ББҮ» кестесі, көңіл-күй карталары
28. 01. 2014 жыл: Оқыту әдістері:
60 минут:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар

1-сессия:
28. 01. 2014 жыл: Дерек көздері:
60 минут: Бағдарлама мазмұны бойынша теориялық материал жазылған парақтар, слайд
28. 01. 2014 жыл: Тапсырмалар:
60 минут: Сұрақ - жауап, jigsaw бойынша мәтінмен жұмыс, таныстырылым жасау
28. 01. 2014 жыл: Оқуға арналған тапсырма:
60 минут: Мұғалімге арналған нұсқаулық

Коучингті жүргізу барысы:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Коучтың іс-әрекеті: Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: 3 мин.
Коучтың іс-әрекеті: «Айна» тренингі
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

Топқа бөлу

2 мин

Коучтың іс-әрекеті: Суреттер арқылы үш топқа бөлу.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Суреттер арқылы үш топқа бөлінеді.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: 2 мин
Коучтың іс-әрекеті: «ББҮ» кестесінің «Білемін» бағанын толтыруға тапсырма береді.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: «ББҮ» кестесінің «Білемін» бағанын толтырады.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

Кіріспе

5 минут

Коучтың іс-әрекеті: Слайд арқылы бағдарламаның мақсат-міндеттеріне қысқаша түсініктеме береді.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: «ББҮ» кестесінің «Білгім келеді» бағанын толтырады.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

І тапсырма

15 мин

Коучтың іс-әрекеті: Бағдарлама мазмұны бойынша таратпа қағаздарын ұсынады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Топтық жұмыс

Jigsaw әдісі арқылы бағдарлама мазмұны туралы теориялық материалды оқып, топта талқылайды.

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

ІІ тапсырма

10 мин

Коучтың іс-әрекеті: Оқыған материал бойынша топтарға таныстырылым дайындауға тапсырма береді.
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Топтық жұмыс

1 топ - Бағдарлама мазмұны, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2 топ - Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану, Талантты және дарынды балаларды оқыту.

3 топ - Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, Оқытудағы басқару және көшбасшылық

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

Сергіту сәті

(3 мин)

Коучтың іс-әрекеті: «Baby Lily’s Dance» сергіту сәтін ұйымдастырады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Интерактивті тақтадан көрсетілген бейнеклиптегі іс-қимылдарды қайталайды.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

ІІІ тапсырма

(15 мин)

Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Әр топ өз таныстырылымдарын қорғайды.

Топтар бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

Рефлексия

(5 мин)

Коучтың іс-әрекеті: «ББҮ» кестесінің «Үйрендім» бағанын толтыруға тапсырма береді.
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

1. «ББҮ» кестесінің «Үйрендім» бағанын толтырады.

2. Коучингті «Үш жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалайды.

Ембі қаласы

№ 2 орта мектеп

«Білім берудегі Кембридж тәсілінің теориялық негіздері»

коучинг жоспары

Өткізген: А. А. Жиенбаева

Г. Б. Буркитова

2013 - 2014 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Болашақтың бақытына бастар бағдарлама
Жаңа форматтағы курс бізге не үйретті?
«жаңалыққа жаны жақын жандар» қатысқан таныстырылым
Мектеп тәжірибесінде Кембридж бағдарламасын еңгізудің тиімді жақтары
Сабақ - оқытушының педагогикалық мәдениетінің айнасы
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер рефлексивтік есебі
Орта мерзімді сабақтар топтамасын жоспарлау
Білім беруде кембридж тәсілдерін қолданудың тиімділігі
Коучинг және тәлімгерлік ету арқылы мұғалімнің дамуы
Лездік тапсырмалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz