Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|11.11.2013жыл |60 минут |1-сессия |
|Сессия |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|тақырыбы: | |
|Жалпы мақсат: |Формативті және жиынтық бағалау, критериалды бағалау |
| |туралы түсінік қалыптастыру; формативті бағалауды |
| |қолданудың жолдарын үйрену |
|Оқу нәтижесі |Тапсырмаларды орындау барысында мұғалімдер формативті |
| |бағалаудың тәсілдерін үйренеді, оның тиімділігіне көз |
| |жеткізеді, жұмысты ұйымдастыруды дамытады. Өзара қарым - |
| |қатынасқа түседі, топта ынтымақтаса жұмыс жасайды. |
|Түйінді |Оқыту үшін бағалау – формативті бағалау |
|идеялар: |Оқуды бағалау – жиынтық бағалау |
|Сабақта |А-3, А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, |
|қолданылатын |маркер, қалам, «blob-tree» парақшалары, шығу парақтары, |
|материалдар: |көңіл-күй карталары |
|Оқыту әдістері:|Оқыту мен оқудағы | |
| |жаңа әдістер | |
| |Жеке, жұптық, топтық| |
| |жұмыстар | |
|Дерек көздері: |Формативті және жиынтық бағалау бойынша теориялық материал|
| |жазылған парақтар, слайд |
|Тапсырмалар: |Сұрақ – жауап, қонжықтың суретін салу, инклюзивті мектеп |
| |моделін жасау |
|Оқуға арналған |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|тапсырма: | |
Коучингті жүргізу барысы:
|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|психологиялық | | |
|ахуал туғызу | | |
|(2 мин) | | |
|2 мин. |Мұғалімдерді шеңберге |Мұғалімдер шеңбер жасап тұрады. Әр |
| |тұрғызады. |мұғалім өз есімінің алғашқы әрпінен|
| | |басталатын өзінің жағымды қасиетін |
| | |айту керек. |
|І тапсырма |«Капитан» ойыны арқылы |Белгілер бойынша мыналарды |
|( 3 мин) |шағын үш топқа бөлу. |орындайды: |
| | |Капитан-өзі шеңбер ішінде |
| | |қозғалады; |
| | |Еден жуамыз-екі адамнан жұптасады; |
| | |Құтқару шеңбері-үш адамнан шеңбер |
| | |жасайды; |
| | |Тамақтанамыз-төрт адамнан бірігеді;|
| | |Қайық-бес адамнан қатарға тұрады. |
| | |Осылайша бірнеше рет қайталанады. |
| | |Соңында бес адамнан құралған топ |
| | |өзара топтасады. |
|ІІ тапсырма |Бағалау, оның мақсаты |Белгіленген уақыт ішінде А-4 |
| |туралы ойлану |парағына слайдтан көрсетілген |
|(10 минут) | |сұрақтарға әрбір топ мүшесі жеке |
| | |жауап жазады. Кейін топта талқылап,|
| | |бірлесе ортақ жауап жазып шығады. |
|3 мин |1. Жеке орындау. |Бірлесе орындаған жұмыстарымен |
|4 мин |2. Топта орындау |таныстырады. |
|3 мин |3.Жұмысымен таныстыру. |«Үш шапалақ» формативті бағалау |
|ІІІ тапсырма |Топтық жұмыс | |
| | | |
|( 15 мин) | | |
| |1. А-3 парағына |Топ мүшелері бірлесе отырып |
|6 мин |қонжықтың суретін салу |белгіленген уақыт ішінде А-3 |
| | |парағына қонжықтың суретін салады. |
| |2. Топтардың салған | |
|3 мин |суреттерін өзара |Басқа топтардың жұмысымен өз |
| |бағалауын |суреттерін алмастырып, өзара |
| |ұйымдастырады. |бағалау жүргізеді. |
| |3. Критерий бойынша өз | |
|2 мин |жұмыстарын бағалауды |Коучтің берген критерийі бойынша өз|
| |ұсынады. |жұмыстарын бағалайды. |
|4 мин |4. «Екі жұлдыз, бір | |
| |тілек» формативті |Басқа топтардың жұмысына |
| |бағалау |стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек»|
| | |жазып бағалайды. |
| | |«Үш шапалақ», «Отшашу» формативті |
| | |бағалау. |
|Сергіту сәті |«Сандар» сергіту сәтін |Борды оң қолында, сол қолында, |
|(3 мин) |ұйымдастырады. |мұрындарының ұшында, оң жақ |
| | |иықтарында, оң жақ бүйірлерінде |
| | |тұрғанын елестетіп, 1-5 сандарын |
| | |салады. |
|IV тапсырма |Топтық жұмыс | |
|(20 мин) | | |
| | | |
|8 мин |1. «Инклюзивті мектеп |Әр топ «Инклюзивті мектеп моделі» |
| |моделі» тапсырмасын |тақырыбына өз ойларынан постер |
| |береді. Флипчарт |дайындайды. |
| |қағаздарына жазу | |
| |тапсырылады. | |
| | | |
|Қорғауға әр |2. Қорғау |Дайындаған постерлерін қорғайды. |
|топқа 3 мин | | |
| | | |
|4 мин |3. Қорғау жұмысы |Бір-бірін тыңдайды, қорғау |
| |бойынша сұрақ қою. |жұмыстарына байланысты сұрақтар |
| | |қояды. |
| | | |
|5 мин |4. Жұмыстарын критерий | |
| |бойынша бағалау. |Әр топ өз критерийлерін құрып, сол |
| | |бойынша бір-бірін бағалайды. |
|V. Рефлексия |Шығу парақтарын, «blob |1. Шығу парақтарындағы сөйлемдерді |
|(7 мин) |tree» парақшаларын, |аяқтап жазады. |
| |көңіл-күй карталарын |2. Өздерін «blob tree» арқылы |
| |таратады. |бағалайды. |
| | |3. Сабақтан алған әсерлерін |
| | |көңіл-күй карталары арқылы |
| | |көрсетеді. |
Ембі қаласы
№ 2 орта мектеп
«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша коучинг жоспары
Өткізген: А. А.Жиенбаева
2013 – 2014 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz