Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту үшін бағалау - формативті бағалау
Оқуды бағалау - жиынтық бағалау
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар
Коучингті жүргізу барысы:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
(2 мин)
І тапсырма
( 3 мин)
Белгілер бойынша мыналарды орындайды:
Капитан-өзі шеңбер ішінде қозғалады;
Еден жуамыз-екі адамнан жұптасады;
Құтқару шеңбері-үш адамнан шеңбер жасайды;
Тамақтанамыз-төрт адамнан бірігеді;
Қайық-бес адамнан қатарға тұрады.
Осылайша бірнеше рет қайталанады. Соңында бес адамнан құралған топ өзара топтасады.
ІІ тапсырма
(10 минут)
3 мин
4 мин
3 мин
Бағалау, оның мақсаты туралы ойлану
1. Жеке орындау.
2. Топта орындау
3. Жұмысымен таныстыру.
Белгіленген уақыт ішінде А-4 парағына слайдтан көрсетілген сұрақтарға әрбір топ мүшесі жеке жауап жазады. Кейін топта талқылап, бірлесе ортақ жауап жазып шығады.
Бірлесе орындаған жұмыстарымен таныстырады.
«Үш шапалақ» формативті бағалау
ІІІ тапсырма
( 15 мин)
6 мин
3 мин
2 мин
4 мин
Топтық жұмыс
1. А-3 парағына қонжықтың суретін салу
2. Топтардың салған суреттерін өзара бағалауын ұйымдастырады.
3. Критерий бойынша өз жұмыстарын бағалауды ұсынады.
4. «Екі жұлдыз, бір тілек» формативті бағалау
Топ мүшелері бірлесе отырып белгіленген уақыт ішінде А-3 парағына қонжықтың суретін салады.
Басқа топтардың жұмысымен өз суреттерін алмастырып, өзара бағалау жүргізеді.
Коучтің берген критерийі бойынша өз жұмыстарын бағалайды.
Басқа топтардың жұмысына стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып бағалайды.
«Үш шапалақ», «Отшашу» формативті бағалау.
Сергіту сәті
(3 мин)
IV тапсырма
(20 мин)
8 мин
Қорғауға әр топқа 3 мин
4 мин
5 мин
Топтық жұмыс
1. «Инклюзивті мектеп моделі» тапсырмасын береді. Флипчарт қағаздарына жазу тапсырылады.
2. Қорғау
3. Қорғау жұмысы бойынша сұрақ қою.
4. Жұмыстарын критерий бойынша бағалау.
Әр топ «Инклюзивті мектеп моделі» тақырыбына өз ойларынан постер дайындайды.
Дайындаған постерлерін қорғайды.
Бір-бірін тыңдайды, қорғау жұмыстарына байланысты сұрақтар қояды.
Әр топ өз критерийлерін құрып, сол бойынша бір-бірін бағалайды.
V. Рефлексия
(7 мин)
1. Шығу парақтарындағы сөйлемдерді аяқтап жазады.
2. Өздерін «blob tree» арқылы бағалайды.
3. Сабақтан алған әсерлерін көңіл-күй карталары арқылы көрсетеді.
Ембі қаласы
№ 2 орта мектеп
«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша коучинг жоспары
Өткізген: А. А. Жиенбаева
2013 - 2014 оқу жылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz