Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау



|11.11.2013жыл |60 минут |1-сессия |
|Сессия |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|тақырыбы: | |
|Жалпы мақсат: |Формативті және жиынтық бағалау, критериалды бағалау |
| |туралы түсінік қалыптастыру; формативті бағалауды |
| |қолданудың жолдарын үйрену |
|Оқу нәтижесі |Тапсырмаларды орындау барысында мұғалімдер формативті |
| |бағалаудың тәсілдерін үйренеді, оның тиімділігіне көз |
| |жеткізеді, жұмысты ұйымдастыруды дамытады. Өзара қарым - |
| |қатынасқа түседі, топта ынтымақтаса жұмыс жасайды. |
|Түйінді |Оқыту үшін бағалау – формативті бағалау |
|идеялар: |Оқуды бағалау – жиынтық бағалау |
|Сабақта |А-3, А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, |
|қолданылатын |маркер, қалам, «blob-tree» парақшалары, шығу парақтары, |
|материалдар: |көңіл-күй карталары |
|Оқыту әдістері:|Оқыту мен оқудағы | |
| |жаңа әдістер | |
| |Жеке, жұптық, топтық| |
| |жұмыстар | |
|Дерек көздері: |Формативті және жиынтық бағалау бойынша теориялық материал|
| |жазылған парақтар, слайд |
|Тапсырмалар: |Сұрақ – жауап, қонжықтың суретін салу, инклюзивті мектеп |
| |моделін жасау |
|Оқуға арналған |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|тапсырма: | |

Коучингті жүргізу барысы:

|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|психологиялық | | |
|ахуал туғызу | | |
|(2 мин) | | |
|2 мин. |Мұғалімдерді шеңберге |Мұғалімдер шеңбер жасап тұрады. Әр |
| |тұрғызады. |мұғалім өз есімінің алғашқы әрпінен|
| | |басталатын өзінің жағымды қасиетін |
| | |айту керек. |
|І тапсырма |«Капитан» ойыны арқылы |Белгілер бойынша мыналарды |
|( 3 мин) |шағын үш топқа бөлу. |орындайды: |
| | |Капитан-өзі шеңбер ішінде |
| | |қозғалады; |
| | |Еден жуамыз-екі адамнан жұптасады; |
| | |Құтқару шеңбері-үш адамнан шеңбер |
| | |жасайды; |
| | |Тамақтанамыз-төрт адамнан бірігеді;|
| | |Қайық-бес адамнан қатарға тұрады. |
| | |Осылайша бірнеше рет қайталанады. |
| | |Соңында бес адамнан құралған топ |
| | |өзара топтасады. |
|ІІ тапсырма |Бағалау, оның мақсаты |Белгіленген уақыт ішінде А-4 |
| |туралы ойлану |парағына слайдтан көрсетілген |
|(10 минут) | |сұрақтарға әрбір топ мүшесі жеке |
| | |жауап жазады. Кейін топта талқылап,|
| | |бірлесе ортақ жауап жазып шығады. |
|3 мин |1. Жеке орындау. |Бірлесе орындаған жұмыстарымен |
|4 мин |2. Топта орындау |таныстырады. |
|3 мин |3.Жұмысымен таныстыру. |«Үш шапалақ» формативті бағалау |
|ІІІ тапсырма |Топтық жұмыс | |
| | | |
|( 15 мин) | | |
| |1. А-3 парағына |Топ мүшелері бірлесе отырып |
|6 мин |қонжықтың суретін салу |белгіленген уақыт ішінде А-3 |
| | |парағына қонжықтың суретін салады. |
| |2. Топтардың салған | |
|3 мин |суреттерін өзара |Басқа топтардың жұмысымен өз |
| |бағалауын |суреттерін алмастырып, өзара |
| |ұйымдастырады. |бағалау жүргізеді. |
| |3. Критерий бойынша өз | |
|2 мин |жұмыстарын бағалауды |Коучтің берген критерийі бойынша өз|
| |ұсынады. |жұмыстарын бағалайды. |
|4 мин |4. «Екі жұлдыз, бір | |
| |тілек» формативті |Басқа топтардың жұмысына |
| |бағалау |стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек»|
| | |жазып бағалайды. |
| | |«Үш шапалақ», «Отшашу» формативті |
| | |бағалау. |
|Сергіту сәті |«Сандар» сергіту сәтін |Борды оң қолында, сол қолында, |
|(3 мин) |ұйымдастырады. |мұрындарының ұшында, оң жақ |
| | |иықтарында, оң жақ бүйірлерінде |
| | |тұрғанын елестетіп, 1-5 сандарын |
| | |салады. |
|IV тапсырма |Топтық жұмыс | |
|(20 мин) | | |
| | | |
|8 мин |1. «Инклюзивті мектеп |Әр топ «Инклюзивті мектеп моделі» |
| |моделі» тапсырмасын |тақырыбына өз ойларынан постер |
| |береді. Флипчарт |дайындайды. |
| |қағаздарына жазу | |
| |тапсырылады. | |
| | | |
|Қорғауға әр |2. Қорғау |Дайындаған постерлерін қорғайды. |
|топқа 3 мин | | |
| | | |
|4 мин |3. Қорғау жұмысы |Бір-бірін тыңдайды, қорғау |
| |бойынша сұрақ қою. |жұмыстарына байланысты сұрақтар |
| | |қояды. |
| | | |
|5 мин |4. Жұмыстарын критерий | |
| |бойынша бағалау. |Әр топ өз критерийлерін құрып, сол |
| | |бойынша бір-бірін бағалайды. |
|V. Рефлексия |Шығу парақтарын, «blob |1. Шығу парақтарындағы сөйлемдерді |
|(7 мин) |tree» парақшаларын, |аяқтап жазады. |
| |көңіл-күй карталарын |2. Өздерін «blob tree» арқылы |
| |таратады. |бағалайды. |
| | |3. Сабақтан алған әсерлерін |
| | |көңіл-күй карталары арқылы |
| | |көрсетеді. |

Ембі қаласы
№ 2 орта мектеп

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша коучинг жоспары

Өткізген: А. А.Жиенбаева

2013 – 2014 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Мектептің жоспарына жазу
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Жай бөлшектерге есептер
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Топтастыру СТО
Сыни тұрғыдан ойлау
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
Квадрат түбірлер
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz