Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

11. 11. 2013жыл: 11. 11. 2013жыл
60 минут: 60 минут
1-сессия: 1-сессия
11. 11. 2013жыл: Сессия тақырыбы:
60 минут: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
11. 11. 2013жыл: Жалпы мақсат:
60 минут: Формативті және жиынтық бағалау, критериалды бағалау туралы түсінік қалыптастыру; формативті бағалауды қолданудың жолдарын үйрену
11. 11. 2013жыл: Оқу нәтижесі
60 минут: Тапсырмаларды орындау барысында мұғалімдер формативті бағалаудың тәсілдерін үйренеді, оның тиімділігіне көз жеткізеді, жұмысты ұйымдастыруды дамытады. Өзара қарым - қатынасқа түседі, топта ынтымақтаса жұмыс жасайды.
11. 11. 2013жыл: Түйінді идеялар:
60 минут:

Оқыту үшін бағалау - формативті бағалау

Оқуды бағалау - жиынтық бағалау

11. 11. 2013жыл: Сабақта қолданылатын материалдар:
60 минут: А-3, А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, «blob-tree» парақшалары, шығу парақтары, көңіл-күй карталары
11. 11. 2013жыл: Оқыту әдістері:
60 минут:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар

1-сессия:
11. 11. 2013жыл: Дерек көздері:
60 минут: Формативті және жиынтық бағалау бойынша теориялық материал жазылған парақтар, слайд
11. 11. 2013жыл: Тапсырмалар:
60 минут: Сұрақ - жауап, қонжықтың суретін салу, инклюзивті мектеп моделін жасау
11. 11. 2013жыл: Оқуға арналған тапсырма:
60 минут: Мұғалімге арналған нұсқаулық

Коучингті жүргізу барысы:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(2 мин):

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(2 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(2 мин): 2 мин.
Коучтың іс-әрекеті: Мұғалімдерді шеңберге тұрғызады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Мұғалімдер шеңбер жасап тұрады. Әр мұғалім өз есімінің алғашқы әрпінен басталатын өзінің жағымды қасиетін айту керек.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(2 мин):

І тапсырма

( 3 мин)

Коучтың іс-әрекеті: «Капитан» ойыны арқылы шағын үш топқа бөлу.
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Белгілер бойынша мыналарды орындайды:

Капитан-өзі шеңбер ішінде қозғалады;

Еден жуамыз-екі адамнан жұптасады;

Құтқару шеңбері-үш адамнан шеңбер жасайды;

Тамақтанамыз-төрт адамнан бірігеді;

Қайық-бес адамнан қатарға тұрады.

Осылайша бірнеше рет қайталанады. Соңында бес адамнан құралған топ өзара топтасады.

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(2 мин):

ІІ тапсырма

(10 минут)

3 мин

4 мин

3 мин

Коучтың іс-әрекеті:

Бағалау, оның мақсаты туралы ойлану

1. Жеке орындау.

2. Топта орындау

3. Жұмысымен таныстыру.

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Белгіленген уақыт ішінде А-4 парағына слайдтан көрсетілген сұрақтарға әрбір топ мүшесі жеке жауап жазады. Кейін топта талқылап, бірлесе ортақ жауап жазып шығады.

Бірлесе орындаған жұмыстарымен таныстырады.

«Үш шапалақ» формативті бағалау

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(2 мин):

ІІІ тапсырма

( 15 мин)

6 мин

3 мин

2 мин

4 мин

Коучтың іс-әрекеті:

Топтық жұмыс

1. А-3 парағына қонжықтың суретін салу

2. Топтардың салған суреттерін өзара бағалауын ұйымдастырады.

3. Критерий бойынша өз жұмыстарын бағалауды ұсынады.

4. «Екі жұлдыз, бір тілек» формативті бағалау

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Топ мүшелері бірлесе отырып белгіленген уақыт ішінде А-3 парағына қонжықтың суретін салады.

Басқа топтардың жұмысымен өз суреттерін алмастырып, өзара бағалау жүргізеді.

Коучтің берген критерийі бойынша өз жұмыстарын бағалайды.

Басқа топтардың жұмысына стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып бағалайды.

«Үш шапалақ», «Отшашу» формативті бағалау.

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(2 мин):

Сергіту сәті

(3 мин)

Коучтың іс-әрекеті: «Сандар» сергіту сәтін ұйымдастырады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Борды оң қолында, сол қолында, мұрындарының ұшында, оң жақ иықтарында, оң жақ бүйірлерінде тұрғанын елестетіп, 1-5 сандарын салады.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(2 мин):

IV тапсырма

(20 мин)

8 мин

Қорғауға әр топқа 3 мин

4 мин

5 мин

Коучтың іс-әрекеті:

Топтық жұмыс

1. «Инклюзивті мектеп моделі» тапсырмасын береді. Флипчарт қағаздарына жазу тапсырылады.

2. Қорғау

3. Қорғау жұмысы бойынша сұрақ қою.

4. Жұмыстарын критерий бойынша бағалау.

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Әр топ «Инклюзивті мектеп моделі» тақырыбына өз ойларынан постер дайындайды.

Дайындаған постерлерін қорғайды.

Бір-бірін тыңдайды, қорғау жұмыстарына байланысты сұрақтар қояды.

Әр топ өз критерийлерін құрып, сол бойынша бір-бірін бағалайды.

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(2 мин):

V. Рефлексия

(7 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Шығу парақтарын, «blob tree» парақшаларын, көңіл-күй карталарын таратады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

1. Шығу парақтарындағы сөйлемдерді аяқтап жазады.

2. Өздерін «blob tree» арқылы бағалайды.

3. Сабақтан алған әсерлерін көңіл-күй карталары арқылы көрсетеді.

Ембі қаласы

№ 2 орта мектеп

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша коучинг жоспары

Өткізген: А. А. Жиенбаева

2013 - 2014 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Мектептің жоспарына жазу
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Жай бөлшектерге есептер
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Топтастыру СТО
Сыни тұрғыдан ойлау
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
Квадрат түбірлер
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz