Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Шаршы салу және оның периметрін табу
<<Манашы орта мектебі>> ММ
Шаршы салу және оның периметрін табу
(Математика пәнінен ашық сабақ, 2-сынып )
Өткізген: Сартова Алия
28 ақпан 2013 жыл
Сабақтың тақырыбы: Шаршы салу және оның периметрін табу.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Шаршы салуды, оның периметрін табуды үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ақыл - ой, байқағыштық қабілетін , өз беттерінше жұмыс істеу, ізденушілік қабілеттерін дамыту. Математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: геометриялық фигуралар, сызғыштар, слайдтар,төрт түліктің суреттері,плакаттар, текше,түрлі-түсті қағаздар.
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, жеке, топтық,
өзіндік жұмыстар, Венн диаграммасы.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, ана тілі, еңбекке баулу, музыка, қазақ тілі.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық:
* Армысың, Ару Күн!
Армысың, Жер - Ана!
Сүйетін шәкіртін
Ұстаздар аман ба?
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, ашық сабақты хабарлау.
Жарыс кезеңдері:
1. Бәйге (Үй тапсырмасын сұрау)
2. Бәріміз біріміз үшін,
Біріміз бәріміз үшін! ( Жаңа сабақ)
3. Жұмыла көтерген жүк жеңіл.( Деңгейлік тапсырмалар)
4. Әнді сүйсең , менше сүй.( Сергіту сәті)
5. Қызықты математика. (Топтық жұмыстар)
6. Ойлан, тап! ( Сабақты бекіту)
Ұпайлар шаршылармен есептеледі. Жасыл шаршы-5, сары шаршы-4, қызыл шаршы-3 ұпай. Қай топ жасыл шаршыларды көп жинаса жеңіске жетеді. Сыныпты 3 топқа бөлу. Топ басшыларын сайлау.
1-топ басшысы-Жомартова Амангүл
2-топ басшысы-Берикбаева Айзат
3-топ басшысы-Сапар Абдолла
1. Бәйге (Үй тапсырмасын сұрау)
Тест сұрақтары бойынша өткен сабақты пысықтау:
1. Сөреде 20 кітап бар еді.Оқушы оның үшеуін алды.Сөреде неше кітап қалды?
А. 17 Ә. 16 Б. 15
2. Теңдеуді тап:
А. 3+7=10 Ә. 5+х=15 Б. (20-10)+5=15
3. 10 - а = 5 теңдеуінің мәнін тап:
А. 10 Ә. 7 Б. 5
4. 15 бала алаңда ойнап жүр еді. Оларға тағы да 5 бала келіп қосылды. Алаңда барлығы неше бала болды?
А. 17 Ә.18 Б.20
5. Периметрін табуға болады
А. Бұрыштың Ә. Сәуленің Б. Шаршының
Ой қозғау
-Шаршы деген не?
-Оның периметрін қалай табамыз?
Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын айту.
2. Бәріміз біріміз үшін,
Біріміз бәріміз үшін! (Жаңа сабақ)
А) Күн жады мен тақырыпты жазу.
Ә) Көркем жазу: <<Арифметикалық>> диктант
100-20=? 44 + 6= ? 52 - 2=? 77 + 3=?
Шаршы - барлық қабырғалары тең геометриялық фигура.
Периметр - фигураның барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы. Оны латынның Р әрпімен белгілейміз.
№1 және № 2 тапсырмаларды орындау.Тақтаға оқушы орындайды, мұғалім интерактивті тақтада орындап шаршыны салу және периметрін табу туралы түсінік береді.
3. Жұмыла көтерген жүк жеңіл. (Деңгейлік тапсырмалар)
1-топ №3- есепті интерактивті тақтада орындайды.
Есепті 1 оқушы оқиды.
-Есеп не туралы? ( Сүт және кілегей туралы, төрт түлік мал туралы әңгімелеу)
Тақтаға орындайды:
1 л сүт - 33 тг
Кілегей -?, 47 тг қымбат
1л сүт және 1л кілегей -?
Шешуі: 33+47=80 33+80=113 Жауабы: 1л сүт және 1л кілегей -113 тг.
1л сүт-33 тг
Кілегей-?, 47 тг қымбат
Шешуі: 33+47 =80 Жауабы: Кілегей 80 тг
2-топ №4- есепті өз бетімен дәптерге орындайды, оқушылар оқиды.
39+а мұндағы а=61; 0; а-39 мұндағы а=100; 69.
39+61=100 100-39=61
39+0=39 39-39=0
3-топ №5 - есепті интерактивті тақтада оқушылар орындайды.
1м 0дм 0см 100 см
3дм 9см 39 см
________________ ________________
6дм 1см 61см = 6дм 9см
4. Әнді сүйсең, менше сүй. (Сергіту сәті)
<<Есеп сабағы>> әнін айту,би қимылдарын жасау.
5. Қызықты математика (Топтық жұмыс)
3 - топтың тапсырмасы <<Қимақ>> ойыны
Бұл ойынды жіп керіп, сол керілген жіпке әр түрлі ұзындықта сан алуан заттар байлап қояды. Мынадай заттар: Қалам, өшіргіш, кәмпит, кітап, әр түрлі ойыншықтар және ойын көңілді болу үшін бос қағазды да қомақтап орап қояды. Ойынның шарты: бір адамның көзін байлап, ойын бастаушы оның қолына қайшы ұстатып, осы заттан <<бар да, қалағаныңды қиып ал>>, - дейді. Ол адам қиған затын алады.
Осы <<қимақ>> ойынын біз былай ойнаймыз. Слайдта жіпке керілген заттарды таңдап, қиып аламыз. Әр заттың суретіне төмендегі есептер жасырылған. Есепті ауызша шығару керек, дұрыс шығарса ұпай алады.
6. Ойлан тап! ( Сабақты бекіту)
1.Мәтіндегі сөйлемді толықтыр.
Барлық қабырғалары тең фигураны ................. дейміз. Фигураның барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысын ......................... дейміз. Оны латынша ...... әрпімен белгілейміз.
Шаршының қабырғасы 1 см болса, периметрі ... см болады.
Шаршының қабырғасы 5 см болса, периметрі ... см болады.
2. Тік төртбұрыш пен шаршыны салыстыру.
Үйге тапсырма беру: 145 - беттегі № 6 - есепті шығарып келу
Қорытындылау. Жеңіске жеткен топты марапаттау, оқушыларды бағалау.
Шаршы салу және оның периметрін табу
(Математика пәнінен ашық сабақ, 2-сынып )
Өткізген: Сартова Алия
28 ақпан 2013 жыл
Сабақтың тақырыбы: Шаршы салу және оның периметрін табу.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Шаршы салуды, оның периметрін табуды үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ақыл - ой, байқағыштық қабілетін , өз беттерінше жұмыс істеу, ізденушілік қабілеттерін дамыту. Математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: геометриялық фигуралар, сызғыштар, слайдтар,төрт түліктің суреттері,плакаттар, текше,түрлі-түсті қағаздар.
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, жеке, топтық,
өзіндік жұмыстар, Венн диаграммасы.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, ана тілі, еңбекке баулу, музыка, қазақ тілі.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық:
* Армысың, Ару Күн!
Армысың, Жер - Ана!
Сүйетін шәкіртін
Ұстаздар аман ба?
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, ашық сабақты хабарлау.
Жарыс кезеңдері:
1. Бәйге (Үй тапсырмасын сұрау)
2. Бәріміз біріміз үшін,
Біріміз бәріміз үшін! ( Жаңа сабақ)
3. Жұмыла көтерген жүк жеңіл.( Деңгейлік тапсырмалар)
4. Әнді сүйсең , менше сүй.( Сергіту сәті)
5. Қызықты математика. (Топтық жұмыстар)
6. Ойлан, тап! ( Сабақты бекіту)
Ұпайлар шаршылармен есептеледі. Жасыл шаршы-5, сары шаршы-4, қызыл шаршы-3 ұпай. Қай топ жасыл шаршыларды көп жинаса жеңіске жетеді. Сыныпты 3 топқа бөлу. Топ басшыларын сайлау.
1-топ басшысы-Жомартова Амангүл
2-топ басшысы-Берикбаева Айзат
3-топ басшысы-Сапар Абдолла
1. Бәйге (Үй тапсырмасын сұрау)
Тест сұрақтары бойынша өткен сабақты пысықтау:
1. Сөреде 20 кітап бар еді.Оқушы оның үшеуін алды.Сөреде неше кітап қалды?
А. 17 Ә. 16 Б. 15
2. Теңдеуді тап:
А. 3+7=10 Ә. 5+х=15 Б. (20-10)+5=15
3. 10 - а = 5 теңдеуінің мәнін тап:
А. 10 Ә. 7 Б. 5
4. 15 бала алаңда ойнап жүр еді. Оларға тағы да 5 бала келіп қосылды. Алаңда барлығы неше бала болды?
А. 17 Ә.18 Б.20
5. Периметрін табуға болады
А. Бұрыштың Ә. Сәуленің Б. Шаршының
Ой қозғау
-Шаршы деген не?
-Оның периметрін қалай табамыз?
Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын айту.
2. Бәріміз біріміз үшін,
Біріміз бәріміз үшін! (Жаңа сабақ)
А) Күн жады мен тақырыпты жазу.
Ә) Көркем жазу: <<Арифметикалық>> диктант
100-20=? 44 + 6= ? 52 - 2=? 77 + 3=?
Шаршы - барлық қабырғалары тең геометриялық фигура.
Периметр - фигураның барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы. Оны латынның Р әрпімен белгілейміз.
№1 және № 2 тапсырмаларды орындау.Тақтаға оқушы орындайды, мұғалім интерактивті тақтада орындап шаршыны салу және периметрін табу туралы түсінік береді.
3. Жұмыла көтерген жүк жеңіл. (Деңгейлік тапсырмалар)
1-топ №3- есепті интерактивті тақтада орындайды.
Есепті 1 оқушы оқиды.
-Есеп не туралы? ( Сүт және кілегей туралы, төрт түлік мал туралы әңгімелеу)
Тақтаға орындайды:
1 л сүт - 33 тг
Кілегей -?, 47 тг қымбат
1л сүт және 1л кілегей -?
Шешуі: 33+47=80 33+80=113 Жауабы: 1л сүт және 1л кілегей -113 тг.
1л сүт-33 тг
Кілегей-?, 47 тг қымбат
Шешуі: 33+47 =80 Жауабы: Кілегей 80 тг
2-топ №4- есепті өз бетімен дәптерге орындайды, оқушылар оқиды.
39+а мұндағы а=61; 0; а-39 мұндағы а=100; 69.
39+61=100 100-39=61
39+0=39 39-39=0
3-топ №5 - есепті интерактивті тақтада оқушылар орындайды.
1м 0дм 0см 100 см
3дм 9см 39 см
________________ ________________
6дм 1см 61см = 6дм 9см
4. Әнді сүйсең, менше сүй. (Сергіту сәті)
<<Есеп сабағы>> әнін айту,би қимылдарын жасау.
5. Қызықты математика (Топтық жұмыс)
3 - топтың тапсырмасы <<Қимақ>> ойыны
Бұл ойынды жіп керіп, сол керілген жіпке әр түрлі ұзындықта сан алуан заттар байлап қояды. Мынадай заттар: Қалам, өшіргіш, кәмпит, кітап, әр түрлі ойыншықтар және ойын көңілді болу үшін бос қағазды да қомақтап орап қояды. Ойынның шарты: бір адамның көзін байлап, ойын бастаушы оның қолына қайшы ұстатып, осы заттан <<бар да, қалағаныңды қиып ал>>, - дейді. Ол адам қиған затын алады.
Осы <<қимақ>> ойынын біз былай ойнаймыз. Слайдта жіпке керілген заттарды таңдап, қиып аламыз. Әр заттың суретіне төмендегі есептер жасырылған. Есепті ауызша шығару керек, дұрыс шығарса ұпай алады.
6. Ойлан тап! ( Сабақты бекіту)
1.Мәтіндегі сөйлемді толықтыр.
Барлық қабырғалары тең фигураны ................. дейміз. Фигураның барлық қабырғаларының ұзындықтарының қосындысын ......................... дейміз. Оны латынша ...... әрпімен белгілейміз.
Шаршының қабырғасы 1 см болса, периметрі ... см болады.
Шаршының қабырғасы 5 см болса, периметрі ... см болады.
2. Тік төртбұрыш пен шаршыны салыстыру.
Үйге тапсырма беру: 145 - беттегі № 6 - есепті шығарып келу
Қорытындылау. Жеңіске жеткен топты марапаттау, оқушыларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz