Африка материгі жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. зерттелу тарихы

«Бейнеу ауданы Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі» ММ
География пәні мұғалімі Тлеулиева Даметкенннің
7« Г сыныбына арналған география пәнінен қысқа мерзімдік жоспары
Жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер туралы білімдері толығады.
Сипаттама бере біледі.
Салыстыру, талдау, жинақтап қорыту, дәлелдер келтіру, сыни тұрғыдан ойлауы дамиды.
1-тапсырма. «Кім көп біледі»
ойыны. Әр топқа 1 сұрақ жазылған парақ беріледі, сол сұрақтарға топ болып ақылдасып жауап береді.
2- модуль. Сыни тұрғыдан ойлау. 5 минут
2-тапсырма.
Әр топ мәтінді өз бетінше оқып, сол мәтіннен түсінгенін постерге салып қорғайды. 5-модуль Талантты және дарынды балаларды оқыту.
10 минут
3-тапсырма.
Кескін картамен жұмыс
7-модуль оқытуды басқару және көшбасшылық
3 минут
Сергіту сәті
4- модуль. АКТ. интерактивті тақта 3минут
4- тапсырма .
Сәйкестендіру.
Берілген тапсырманы сәйкестендіреді.
1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог (топтық әңгіме)
5 минут
5- тапсырма Сөзжұмбақ
2- модуль . Сыни тұрғыдан ойлау. 5 минут
Мұғалім жазбалары
Оқушыларды интерактивті тақтадан ұяшықтардағы түрлі -түсті жұлдыздарды таңдау арқылы төрт топқа бөлдім. Оқушылар таңдаған жұлдыздарының түсі бойынша өз орындарына отырды.
Бағалау бетшелерін таратып тақтадан бағалау критерийлерімен таныстырдым. Бағалау бетшелерімен танысты.
Үй тапсырмасын «Кім көп біледі» ойыны арқылы сұрадым. Сұрақ жазылған кеспе кағаздарын таратып топ болып ақылдасып бір оқушы жауап беретіндігін айтып, жауап берген оқушыларға ұпай санын бердім. Үй тапсырмасын оқып жауап берген оқушыны басқа топтың оқушылары бағалап отырды.
Қызығушылықты ояту. Миға шабуыл. Жаңа сабақты өлең жолдарын оқып, бұл өлең жолдары қай материкті бейнелейтінін сұрау арқылы аштым. Жауап айтқан оқушыларды мадақтап отырдым. Өлең жолдарын оқып тыңдай отырып жаңа тақырыпты ашты.
Мәтінмен танысуға 8минут уақыт бердім. Уақыт болған кезде топ болып ақылдасып не түсінгенін айтып, қорғау керектігін айтып отырдым. Топтар мәтіннен түсінгендерін постермен қорғап шықты. Басқа топтар мадақтап отырды.
Кескін картамен жұмыс жасатып сергіту сәтін ұйымдастырдым. Сәйкестендіру тесті жазылған ресурстар таратып бердім. Топтар орындаған жұмыстарын оқып, басқа топтар дұрыс-бұрыстығын айтып отырды. Барлық топ орындап болғаннан кейін топтар бір-бірін бағалады.
Сабақ соңында оқушылар тапсырмаларды орындауда азда болса сыни тұрғыдан пікірін айтты. Бағаларын қосып, қорытынды бағалары журналға қойылды.
Қолданылған модульдер:
2- модуль. Сыни тұрғыдан ойлау.
5-модуль Талантты және дарынды балаларды оқыту.
1-модул. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
4- модуль. АКТ. интерактивті тақта
7-модуль оқытуды басқару және көшбасшылық
Қолданылған ресурстар мен тапсырмалар
Сәйкестендіру тесті.
Шеткі нүктелері бойынша:
- Солтүстігінде а) Альмади
- Оңтүстігінде ә) Эль-Абияд
- Батысында б) Рас-Хафун
- Шығысында в) Ине
1-ә, 2-в, 3-а, 4-б
Зерттелу тарихы бойынша:
- Әбу ибн Баттута а) Көлдерін
- Васко да Гамма ә) Замбези өзені, Виктория сарқырамасы
- Давид Ливингстон б) Мәдени өсімдіктерін
- Генри Стэнли в) Сомали, Тимбукту, Мали жерлерін
- Н. И. Вавилов г) Бүкіл құрлықты, Сомали түбегін
1-в, 2-г, 3-ә, 4-а, 5-б
Рефлексия (Кері байланыс)
Бағалау критерийлері
- Өте жақсы - Жақсы -Қанағаттанарлық
І топ
1. Климаттық белдеулер сияқты табиғат зоналары да Күн сәулесінің түсу бұрышының азаюы мен ылғалдануының әркелкілігіне байланысты экватордан полюстерге қарай бірін-бірі алмастырады. Осы заңдылықты не деп атайды? (Ендік зоналылық)
ІІ топ
2. Таудағы табиғат кешендері оның етегінен биік шыңдарына дейін температура мен қысымның төмендеуіне, белгілі бір биіктікке дейін жауын-шашын мөлшерінің артуына, тау беткейлері түсетін жарық мөлшерінің әр түрлілігіне байланысты алмасады. Бұл зоналар тауды әр түрлі биіктіктегі белдеулер түрінде көмкере орналасатындықтан, оларды не деп атайды? ( Биіктік белдеулер)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz