Сабақ жоспары :: Құқық негіздері

Файл қосу

Әлеуметтік қатынастар

Сабақтың аты:

& 13. Әлеуметтік қатынастар
Ресурстар

Интертақта, слайд
Сабақтың міндеті:

* Негізгі идеяларын түсіндіру
* Құқық пәні бойынша теориялық білімдерін шыңдау
* Сөйлеу мәдениетін дамыту
* Дарынды балаларды анықтау
* Өзара көмек қасиеттерін, бірліктерін арттыру
Сабақтың мақсаты:
* Негізгі ойды түсіндіру
* Сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша тапсырмалар орындау
* АКТ-ны қолдану. Тың деректер жабу
Күтілетін нәтижесі:
* Әлеуметтік құрылым
* Әлеуметтік қатынастар
* Тұрғындардың әлеуметтік қамтамасыз етілуі
* Әлеуметтік құрылымдар туралы қосымша деректерден мәліметтер алды
Негізгі идея:
Тақырып бойынша қазіргі қоғамның әлеуметтік құрылымына сипаттама берілді.
Топқа бөлу:
Үш тілде бөліну <<бір>>, <<один>>, <<уан>>

Тапсырма көздері:
1 тапсырма :
Әлеуметтік құрылым
2 тапсырма:
Қазіргі қоғамның әлеуметтік құрылымы
3 тапсырма:
Әлеуметтік қатынаста, тұрғындардың әлеуметтік қамтамасыз етілуі
Кейінгі тапсырма:
Тақырыптар бойынша постер қорғау

Бағалау:
Жиынтық және формативті бағалау. Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау

Сабақтың этаптары
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру

Сыныппен байланыс орнату

Өткен сабақты еске түсіру арқылы ойлау қабілетін дамыту
Сәлемдесу жаттығуын өткізу

Өткен сабақтар бойынша шолу жасау:
1.Ақша қандай қызмет атқарады?
2.Тауардың құны мен бағасының арасындағы айырмашылықты анықтау
Оқушылар өз ойларын айтып шығады

Оқушылардың болжалды жауаптары.

Топқа бөлу
Сандар арқылы бөліну
Оқушылар топқа бөлінеді

Сабақтың тақырыбын ашу
Негізгі деректер айту
Постер қорғау

Оқыту мақсатымен табыс критерийі
-сабақ мақсатына жету

-табыс критерийін құрайық
Оқушылардың болжамды жауаптары
Тұсаукесер
Қызығыушылығын ояту

Логикалық ойлауға жетелеу
Миға шабуыл

-Әлеумет сөзі қандай мағынада қолданады?

-Әлеуметтік қатынастар деп нені атаймыз?
Оқушылардың болжамды жауаптары
Негізгі бөлім:
Түсіну үшін тапсырма
Әр топқа тапсырма берілді, постер қорғау

Назар аударту
Түсіндірме сөздерді қолдану

Түсініктерін байқау
Сұрақтар беріледі, жауаптарын тыңдау

Қорытынды
Қорытынды шығару
Бүгінгі сабақтағы 2 тілек бір жұлдыз
Оқушылардың болжамды жауаптары

Рефлексия
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>

Оқушылар кері байланыс жасайды

бағалау
Мұғалім оқушыларды бағалайды

Оқушылар өзін-өзі топтарды бағалайды

Үйге тапсырма
&13 тақырыпты оқып келу

Тақырыбы: <<Салауатты өмір салты>>
Сабақтың мақсаты: оқушыларды жаман әдеттен сақтануды үйрету.
Білімділік: оқушыларымыздың салауатты өмір салты жайлы білімін тереңдету, адам денсаулығының қымбаттылығын, жат қылықтардан сақтай отырып, өмір сүру үшін қажеттілігін, бағалы байлық екендігін түсіндіру. Денсаулық туралы түсінік беру. Денсаулықтың негізі қимыл, спорт, дұрыс тамақтану, таза ауада жүру керек екендігін балаларға түсіндіру. Жаман әдеттерден сақтандыру, ішімдікпен темекінің жас организмге зиянды екенін насихаттау.
Дамытушылық: өз денсаулықтарына жауапкершілікпен қарауға, шығармашылық қабілеттерін дамыту, сөйлеу шеберлігін жетілдіру.
Тәрбиелеу: өзін-өзі күте білуге, тазалыққа, ұқыптылыққа,әдемілікке, салауатты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, кір тасы
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды екі топқа бөлу. І-топ <<Денсаулық>>,ІІ-топ <<Шымыр>>.
Кіріспе сөз:
Мұғалім: Бүгінгі сабағымызды Н.Ә Назарбаевтың сөзімен бастағым келіп тұр: <<Дені сау сәби әр отбасының қуанышы, бақыты. Ал денсаулығы мықты сәби халықтың болашағы,Отанның сенімді тірегі>>.
Адам денсаулығына әсер ететін факторлардың
53%- cалауатты өмір салтына
20%-тұқым қуалаушылыққа
17%-қоршаған орта жағдайларына
10%-денсаулық сақтау мекемелеріне байланысты

ІІ. <<Солай болған>>. Оқушылардың ойларын тыңдау.
* Оқушылар жұмбақ кейіпкерлердің әрекеті дұрыс па?
* Сен жұмбақ кейіпкердің орнында болсаң не істер едің?
* Қазір оған қандай ақыл кеңес бергент дұрыс деп ойлайсың?
* Кейбір адамдар неліктен темекіге, ішімдікке әуес болады?
* Зиянды нәрселерден қалай бас тартуға болады?

ІІІ. Пікерлесейік
Келесі бөліміміз жағдаяттар (слайд)

1-жағдаят
Бір күні сені жан досың бір отырысқа ерітіп баратындығын айтты. Онда барғаныңда үлкен жиынның үстінен түстің. Сені бейтаныс адамдар ішімдік ішуге, шылым шегуге шақырады. Досың да солар жағында. Бұған дейін досыңның мұндай әрекетін байқамапсың. Осы жағдайда сен не істер едің? Қандай да бір шұғыл шешім қабылдайсың ба? Өз шешіміңмен бөліс.

2-жағдаят:
Сыныптан жаңадан оқушы келді. Барлық сынып оқушылары онымен жақын араласып кетті. Сіз онымен дос та болып алдыңыз. Кейін сіз оның жұқпалы аурумен ауратынын білдіңіз.
Бұл жағдайдағы сіздің іс-әрекетіңіз қандай?

3-жағдаят:
Сен ағаңмен өте татусың. Бір күні ағаңның жанқалтасынан бір қорап темекі тауып алдың, оған айтып едің ол әке-шешеңе айтпауын өтінді. Сенің әрекетің?

IV. Салауатты өмір салтының ұстанымдары.
V. Шығармашылық. Суреттерге қарап әңгіме құрыңыз.
VI. Есептейік

VII. Қорытынды

Ұлы ойшыл Сократқа кезінде мынадай сұрақ қойылыпты: <<Адамға өмірде не қымбаттырақ байлық па, әлде атақ па?>> - депті. Сонда Сократ: <<Байлықта , атақта, даңқ та адамды шын бақытты ете алмайды. <<Дені сау кедей, ауру патшадан бақыттырақ>> деп жауап беріпті. Яғни адам бақытты болу үшін оған денсаулық керек, ол денсаулықтың кепілі салауаттылық. <<Тіршіліктің негізгі- салауатты болашақ>> деп бүгінгі сынып сағатымызды аяқтаймыз.

Тақырыбы: Әрбір жан өз бақытының шебері.
Мақсаты: мұғалімдердің психикалық көңіл-күйлерін көтеру, шығармашылық қабілеттерін бағалай білу,өздеріне құрметпен қарау, ұжымда сыйластық қарым-қатынас орнату.

Жоспары:
* Сәлемдесу
* Танысу
* Тиімді қарым-қатынас орнату бағытында топтық жаттығу
* <<Құпия сөздер>> топтық ойыны
* <<Жасырын хат,ойлан тап!>>
* Рефлекция

<<Дәстүрлі емес сәлем>>
Бүгінгі біздің сәлемдесуіміз дәстүрден тыс болмақ. Әдетте адамдар бір-бірімен қалай амандасады? Қол алысып, жәй сөзбен, бір-бірінің беттерінен сүйіп және т.б. Ал біз қазір сәлемдесудің басқа жолдарын қарастырайық. Бір-бірлеріне иық тигізіп амандасыңдар. Маңдаймен, шынтақпен, арқамен, аяқтың ұшымен.

Танысу:
Барлық қатысушылар дөңгеленіп отырады. Әр бір қатысушы бір-екі сөзбен өзін таныстырып, бүгінгі көңіл-күймен бөліседі. Мысалы: <<Менің атым Әсем. Мен психологпын. Бүгінгі көңіл-күйім өте тамаша!>>

Тиімді қарым-қатынас орнату бағытында топтық жаттығу

Ортаға 6 мұғалім шақырамын. Сіздерге тапсырмалар беріледі.
Тапсырмаларды үнсіз оқып, вербалды емес қарым-қатынас құралдарының көмегімен жағдаяттарды ойнап шығуы тиіс. Басқа қатысушылар не жайлы <<баяндап>> жатқанын шешулері тиіс.

Тапсырмалар:

* Басқаларға өзіңіздің сүйікті киіміңіз жайлы айтыңыз, оның түсін, үлгісін сипаттап беріңіз. Оны жиі киесіз бе, қандай жағдайларда киесіз?
* Соңғы көрген фильміңіз жәнеь оның не туралы болғанын айтыңыз: ол сізге ұнады ма?
* Жақында қандай қуанышты оқиға болды, соны бөліскенде қасыңызда кім болды?
* Бос уақытыңызды қалай өткізесіз, немен айналысасыз, қайда барасыз, кіммен араласасыз?
* Сүйікті кітабыңызды,оның оқиғаларын айтып беріңіз, басты кейіпкерлері кімдер?
* Үй шаруашылығымен айналысқанды ұнатасыз ба?

<<Құпия сөздер>> топтық ойыны
Қажетті құралдар: ақ қағаз, қалам,әліпби
Уақыты: 5 минут

Барысы: қатысушылар 3 топқа бірігеді. Әр бір топ көп сандар жазылған қағаздан алады. Бұл сандардың артында жасырын сөздер бар.
Қатысушылардың міндеттері: берілген әліпбиге қарап отырып, әр бір жасырын сөзді тауып, кейін толық сөйлемді құрап шығу. Барлығын өте тез, шапшаң орындау керек. Орындалу уақыты тіркеледі.
* 18 8 27 34 36 18 21 17 36 23 24 27 23 26
14 8 23 8 14 25 36 5 36 18 3 36 16 5 8 18 17 1 17, 14 8 11
14 8 16 5 8 18 15 1 16 1 13 6 1 25 21 25 8 22 3 8 23 8 1 16 1 7 38
* 3 1 15 38 25 -20 16 26 1 13 38 17 - 15 1 13 6 38 24 38 11 21 17 36
23 8 17 8 24, 3 1 15 38 25 - 20 16 10 1 18 18 38 19 14 27 13 36
* 3 1 15 38 25 14 21 3 8 16 8 14 24 12 42 15 25 38. 20 18 38
28 24 25 1 26 61 25 38 23 38 24ь 15 1 18 24 1 13 38 18 15 20 16 7 1 18
24 38 23 6 12 38 23 8 7 367 3 36 23 1 15 8 5 8 23 24 36 11
11 8 13 36 18 36 19 36 11 7 36 3 1 24 15 1 18 2 23 24 8 16 8 23 5 8
1 26 7 1 23 24 1 19 38 n116 20 16 21 11 36 14 8 16 8 7 36 7 86 10 2 13
6 1 18 1 12 38 6 38 19 38 11 6 1 15 20 18 1 7 387

Кілті:
* Не үшін өмір сүру керектігін білген адам, кез келген қалайға төтеп бере алады.
* Бақыт - ол уайым-қайғысыз өмір емес, бақыт-ол жанның күйі
* Бақыт - көбелек сияқты.Оны ұстауға тырысқан сайын қолдан сырғи береді. Бірақ егер сіз зейініңізді басқа нәрселерге аударсаңыз ол өзі келеді де, жәй ғана иығыңызға қонады.
<<Жасырын хат, ойлан тап!>>
Қажетті құралдар: ватман, түрлі-түсті фломастер, қарандаштар, өшіргіш, сызғыш

Барысы: қатысушылар 3 топқа бірігіп отырады.
1-ші топ арналған хат: <<Бүгін маған сағат кешкі 6-да телефон соқшы.
2-ші топ арналған хат: <<Бүгін жұмыстан кейін кинотеатрға барайық
3-топ арналған хат: <<Жексенбі күні сағат 1500-де менің туған күніме кел>>.
Ұстаздар өздеріне берілгени тапсырманы ватманға сурет арқылы салып өзара алмасады.

Рефлексия:
Сабақ туралы өз ойын алған әсерін 3 сөзбен ғана білдіреді.

Пәні география
Сыныбы: 11 <<А>>
Күні: 18.10.2013
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Тақырыбы: <<Үндістан>>
Мақсаты: білімділік - үндістанның географиялық орнын түсіну.
Дамытушылық - ойлау қабілетін, ой-өрісін дамыту, өзін-өзі бағалау, тексере білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік - ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: а) топтастыру әдісі бойынша жұмыс істеу. Ә) үндістан туралы білу.
Қамтылатын модульдер:
* Модуль - жаңа әдіс - тәсілдер << топтық жұмыс)
* Модуль - СТО ( ой қозғау)
* Модуль - бағалау
* Модуль- АКТ пайдалану
* Модуль - көшбасшылық
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: СТО,АКТ,ББҮ
Пәнаралық байланыс: Экология, экономика

Жоспар:
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу
Үй тапсырмасын пысықтау:
Жаңа сабақ: <<Үндістан>> 1-сағат
Сабақтың ұраны: <<Төртеу түгел болса-төбедегі түседі, алтау ала болса-ауыздағы кетеді!>>
І.Қызығушылықты ояту (топтастыру стратегиясы).

А) оқушыларды топқа бөлу
І топ. <<Жапония>>
ІІ топ. <<Қытай>>
ІІІ топ. <<Перу>>
Ә) ой шақыру: әр топ сұрақтар арқылы ассоциация құрады.
Б) Ассоциация құру.
ІІ. Мағынаны табу: ББҮ стратегиясы постер.
І топ. Географиялық орны.
ІІ топ. Қалыптастыру тарихы.
ІІІ топ. Табиғат ресурстары, шаруашылығы.

Сабақтың
тақырыбы
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
Іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Бағалау
Ресурстар
Үй тапсырмасын пысықтау

Сұрақ - жауап
арқылы тексеру
Дайын тапсырмаларды қорғайды
Топтық, жеке, жұптық
Топтық және жеке бағалау
Оқу материалы, АКТ тапсырма
Қызығушылықты ояту

Үндістан туралы АКТ-дан көрсету
Тапсырманы дәптерлеріне жазу, ассоциация құру
Топқа бөлу
Өзара бағалау

Мағынаны тану,
ББҮ

3 топқа оқу материалынан тапсырма беру
Тапсырмаларды әр топ постер арқылы қорғау
Топтарға жеке-жеке тапсырмалар беру
Формативті
бағалау
Оқулық,
флипчарттар
Ой толғаныс

Салыстыру стратегиясының шартын түсіндіру
Венн
диаграммасын
құру
Топтық
Топтық бағалау
Үндістан шаруашылығы
Шаруашылық жұмыс

Эссе туралы түсінік

Флипчарттар

Сабақтың тақырыбы: <<Үндістан>> Бағалау бетшесі


Ұқсас жұмыстар
Таным теориясы
Қоғам түсінігі
Экономикалық жүйе
Сұрақ - жауап, түсіндіру
Адам тобына
Топ тапсырмалары
Жерге меншіктік қатынастар
Ата - ананың міндеті
Нигериядағы ұлтаралық қақтығыстар
Республикасының экономикалық және саяси дамуы
Пәндер