Әлеуметтік қатынастар

- Негізгі идеяларын түсіндіру
- Құқық пәні бойынша теориялық білімдерін шыңдау
- Сөйлеу мәдениетін дамыту
- Дарынды балаларды анықтау
- Өзара көмек қасиеттерін, бірліктерін арттыру
- Негізгі ойды түсіндіру
- Сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша тапсырмалар орындау
- АКТ-ны қолдану. Тың деректер жабу
- Әлеуметтік құрылым
- Әлеуметтік қатынастар
- Тұрғындардың әлеуметтік қамтамасыз етілуі
- Әлеуметтік құрылымдар туралы қосымша деректерден мәліметтер алды
1 тапсырма :
Әлеуметтік құрылым
2 тапсырма:
Қазіргі қоғамның әлеуметтік құрылымы
3 тапсырма:
Әлеуметтік қатынаста, тұрғындардың әлеуметтік қамтамасыз етілуі
Сыныппен байланыс орнату
Өткен сабақты еске түсіру арқылы ойлау қабілетін дамыту
Сәлемдесу жаттығуын өткізу
Өткен сабақтар бойынша шолу жасау:
1. Ақша қандай қызмет атқарады?
2. Тауардың құны мен бағасының арасындағы айырмашылықты анықтау
Оқушылар өз ойларын айтып шығады
Оқушылардың болжалды жауаптары.
-сабақ мақсатына жету
-табыс критерийін құрайық
Қызығыушылығын ояту
Логикалық ойлауға жетелеу
Миға шабуыл
-Әлеумет сөзі қандай мағынада қолданады?
-Әлеуметтік қатынастар деп нені атаймыз?
Тақырыбы: «Салауатты өмір салты»
Сабақтың мақсаты: оқушыларды жаман әдеттен сақтануды үйрету.
Білімділік: оқушыларымыздың салауатты өмір салты жайлы білімін тереңдету, адам денсаулығының қымбаттылығын, жат қылықтардан сақтай отырып, өмір сүру үшін қажеттілігін, бағалы байлық екендігін түсіндіру. Денсаулық туралы түсінік беру. Денсаулықтың негізі қимыл, спорт, дұрыс тамақтану, таза ауада жүру керек екендігін балаларға түсіндіру. Жаман әдеттерден сақтандыру, ішімдікпен темекінің жас организмге зиянды екенін насихаттау.
Дамытушылық: өз денсаулықтарына жауапкершілікпен қарауға, шығармашылық қабілеттерін дамыту, сөйлеу шеберлігін жетілдіру.
Тәрбиелеу: өзін-өзі күте білуге, тазалыққа, ұқыптылыққа, әдемілікке, салауатты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, кір тасы
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды екі топқа бөлу. І-топ «Денсаулық», ІІ-топ «Шымыр».
Кіріспе сөз:
Мұғалім: Бүгінгі сабағымызды Н. Ә Назарбаевтың сөзімен бастағым келіп тұр: «Дені сау сәби әр отбасының қуанышы, бақыты. Ал денсаулығы мықты сәби халықтың болашағы, Отанның сенімді тірегі».
Адам денсаулығына әсер ететін факторлардың
53%- cалауатты өмір салтына
20%-тұқым қуалаушылыққа
17%-қоршаған орта жағдайларына
10%-денсаулық сақтау мекемелеріне байланысты
ІІ. «Солай болған». Оқушылардың ойларын тыңдау.
- Оқушылар жұмбақ кейіпкерлердің әрекеті дұрыс па?
- Сен жұмбақ кейіпкердің орнында болсаң не істер едің?
- Қазір оған қандай ақыл кеңес бергент дұрыс деп ойлайсың?
- Кейбір адамдар неліктен темекіге, ішімдікке әуес болады?
- Зиянды нәрселерден қалай бас тартуға болады?
ІІІ. Пікерлесейік
Келесі бөліміміз жағдаяттар (слайд)
1-жағдаят
Бір күні сені жан досың бір отырысқа ерітіп баратындығын айтты. Онда барғаныңда үлкен жиынның үстінен түстің. Сені бейтаныс адамдар ішімдік ішуге, шылым шегуге шақырады. Досың да солар жағында. Бұған дейін досыңның мұндай әрекетін байқамапсың. Осы жағдайда сен не істер едің? Қандай да бір шұғыл шешім қабылдайсың ба? Өз шешіміңмен бөліс.
2-жағдаят:
Сыныптан жаңадан оқушы келді. Барлық сынып оқушылары онымен жақын араласып кетті. Сіз онымен дос та болып алдыңыз. Кейін сіз оның жұқпалы аурумен ауратынын білдіңіз.
Бұл жағдайдағы сіздің іс-әрекетіңіз қандай?
3-жағдаят:
Сен ағаңмен өте татусың. Бір күні ағаңның жанқалтасынан бір қорап темекі тауып алдың, оған айтып едің ол әке-шешеңе айтпауын өтінді. Сенің әрекетің?
IV. Салауатты өмір салтының ұстанымдары.
V. Шығармашылық. Суреттерге қарап әңгіме құрыңыз.
VI. Есептейік
VII. Қорытынды
Ұлы ойшыл Сократқа кезінде мынадай сұрақ қойылыпты: «Адамға өмірде не қымбаттырақ байлық па, әлде атақ па?» - депті. Сонда Сократ: «Байлықта, атақта, даңқ та адамды шын бақытты ете алмайды. «Дені сау кедей, ауру патшадан бақыттырақ» деп жауап беріпті. Яғни адам бақытты болу үшін оған денсаулық керек, ол денсаулықтың кепілі салауаттылық. «Тіршіліктің негізгі- салауатты болашақ» деп бүгінгі сынып сағатымызды аяқтаймыз.
Тақырыбы: Әрбір жан өз бақытының шебері.
Мақсаты: мұғалімдердің психикалық көңіл-күйлерін көтеру, шығармашылық қабілеттерін бағалай білу, өздеріне құрметпен қарау, ұжымда сыйластық қарым-қатынас орнату.
Жоспары:
- Сәлемдесу
- Танысу
- Тиімді қарым-қатынас орнату бағытында топтық жаттығу
- «Құпия сөздер» топтық ойыны
- «Жасырын хат, ойлан тап!»
- Рефлекция
«Дәстүрлі емес сәлем»
Бүгінгі біздің сәлемдесуіміз дәстүрден тыс болмақ. Әдетте адамдар бір-бірімен қалай амандасады? Қол алысып, жәй сөзбен, бір-бірінің беттерінен сүйіп және т. б. Ал біз қазір сәлемдесудің басқа жолдарын қарастырайық. Бір-бірлеріне иық тигізіп амандасыңдар. Маңдаймен, шынтақпен, арқамен, аяқтың ұшымен.
Танысу:
Барлық қатысушылар дөңгеленіп отырады. Әр бір қатысушы бір-екі сөзбен өзін таныстырып, бүгінгі көңіл-күймен бөліседі. Мысалы: «Менің атым Әсем. Мен психологпын. Бүгінгі көңіл-күйім өте тамаша!»
Тиімді қарым-қатынас орнату бағытында топтық жаттығу
Ортаға 6 мұғалім шақырамын. Сіздерге тапсырмалар беріледі.
Тапсырмаларды үнсіз оқып, вербалды емес қарым-қатынас құралдарының көмегімен жағдаяттарды ойнап шығуы тиіс. Басқа қатысушылар не жайлы «баяндап» жатқанын шешулері тиіс.
Тапсырмалар:
- Басқаларға өзіңіздің сүйікті киіміңіз жайлы айтыңыз, оның түсін, үлгісін сипаттап беріңіз. Оны жиі киесіз бе, қандай жағдайларда киесіз?
- Соңғы көрген фильміңіз жәнеь оның не туралы болғанын айтыңыз: ол сізге ұнады ма?
- Жақында қандай қуанышты оқиға болды, соны бөліскенде қасыңызда кім болды?
- Бос уақытыңызды қалай өткізесіз, немен айналысасыз, қайда барасыз, кіммен араласасыз?
- Сүйікті кітабыңызды, оның оқиғаларын айтып беріңіз, басты кейіпкерлері кімдер?
- Үй шаруашылығымен айналысқанды ұнатасыз ба?
«Құпия сөздер» топтық ойыны
Қажетті құралдар: ақ қағаз, қалам, әліпби
Уақыты: 5 минут
Барысы: қатысушылар 3 топқа бірігеді. Әр бір топ көп сандар жазылған қағаздан алады. Бұл сандардың артында жасырын сөздер бар.
Қатысушылардың міндеттері: берілген әліпбиге қарап отырып, әр бір жасырын сөзді тауып, кейін толық сөйлемді құрап шығу. Барлығын өте тез, шапшаң орындау керек. Орындалу уақыты тіркеледі.
- 18 8 27 34 36 18 21 17 36 23 24 27 23 26
14 8 23 8 14 25 36 5 36 18 3 36 16 5 8 18 17 1 17, 14 8 11
14 8 16 5 8 18 15 1 16 1 13 6 1 25 21 25 8 22 3 8 23 8 1 16 1 7 38
- 3 1 15 38 25 -20 16 26 1 13 38 17 - 15 1 13 6 38 24 38 11 21 17 36
23 8 17 8 24, 3 1 15 38 25 - 20 16 10 1 18 18 38 19 14 27 13 36
- 3 1 15 38 25 14 21 3 8 16 8 14 24 12 42 15 25 38. 20 18 38
28 24 25 1 26 61 25 38 23 38 24ь 15 1 18 24 1 13 38 18 15 20 16 7 1 18
24 38 23 6 12 38 23 8 7 367 3 36 23 1 15 8 5 8 23 24 36 11
11 8 13 36 18 36 19 36 11 7 36 3 1 24 15 1 18 2 23 24 8 16 8 23 5 8
1 26 7 1 23 24 1 19 38 n116 20 16 21 11 36 14 8 16 8 7 36 7 86 10 2 13
6 1 18 1 12 38 6 38 19 38 11 6 1 15 20 18 1 7 387
Кілті:
- Не үшін өмір сүру керектігін білген адам, кез келген қалайға төтеп бере алады.
- Бақыт - ол уайым-қайғысыз өмір емес, бақыт-ол жанның күйі
- Бақыт - көбелек сияқты. Оны ұстауға тырысқан сайын қолдан сырғи береді. Бірақ егер сіз зейініңізді басқа нәрселерге аударсаңыз ол өзі келеді де, жәй ғана иығыңызға қонады.
«Жасырын хат, ойлан тап!»
Қажетті құралдар: ватман, түрлі-түсті фломастер, қарандаштар, өшіргіш, сызғыш
Барысы: қатысушылар 3 топқа бірігіп отырады.
1-ші топ арналған хат: «Бүгін маған сағат кешкі 6-да телефон соқшы.
2-ші топ арналған хат: «Бүгін жұмыстан кейін кинотеатрға барайық
3-топ арналған хат: «Жексенбі күні сағат 15 00 -де менің туған күніме кел».
Ұстаздар өздеріне берілгени тапсырманы ватманға сурет арқылы салып өзара алмасады.
Рефлексия:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz