Әлеуметтік қатынастар

Сабақтың аты:
& 13. Әлеуметтік қатынастар
Сабақтың аты:: Ресурстар
& 13. Әлеуметтік қатынастар: Интертақта, слайд
Сабақтың аты:: Сабақтың міндеті:
& 13. Әлеуметтік қатынастар:
  1. Негізгі идеяларын түсіндіру
  2. Құқық пәні бойынша теориялық білімдерін шыңдау
  3. Сөйлеу мәдениетін дамыту
  4. Дарынды балаларды анықтау
  5. Өзара көмек қасиеттерін, бірліктерін арттыру
Сабақтың аты:: Сабақтың мақсаты:
& 13. Әлеуметтік қатынастар:
  1. Негізгі ойды түсіндіру
  2. Сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша тапсырмалар орындау
  3. АКТ-ны қолдану. Тың деректер жабу
Сабақтың аты:: Күтілетін нәтижесі:
& 13. Әлеуметтік қатынастар:
  1. Әлеуметтік құрылым
  2. Әлеуметтік қатынастар
  3. Тұрғындардың әлеуметтік қамтамасыз етілуі
  4. Әлеуметтік құрылымдар туралы қосымша деректерден мәліметтер алды
Сабақтың аты:: Негізгі идея:
& 13. Әлеуметтік қатынастар: Тақырып бойынша қазіргі қоғамның әлеуметтік құрылымына сипаттама берілді.
Сабақтың аты:: Топқа бөлу:
& 13. Әлеуметтік қатынастар: Үш тілде бөліну «бір», «один», «уан»
Сабақтың аты:: Тапсырма көздері:
& 13. Әлеуметтік қатынастар:

1 тапсырма :

Әлеуметтік құрылым

2 тапсырма:

Қазіргі қоғамның әлеуметтік құрылымы

3 тапсырма:

Әлеуметтік қатынаста, тұрғындардың әлеуметтік қамтамасыз етілуі

Сабақтың аты:: Кейінгі тапсырма:
& 13. Әлеуметтік қатынастар: Тақырыптар бойынша постер қорғау
Сабақтың аты:: Бағалау:
& 13. Әлеуметтік қатынастар: Жиынтық және формативті бағалау. Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау
Сабақтың этаптары
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақтың этаптары: Ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сыныппен байланыс орнату

Өткен сабақты еске түсіру арқылы ойлау қабілетін дамыту

Оқушылардың іс-әрекеті:

Сәлемдесу жаттығуын өткізу

Өткен сабақтар бойынша шолу жасау:

1. Ақша қандай қызмет атқарады?

2. Тауардың құны мен бағасының арасындағы айырмашылықты анықтау

Оқушылар өз ойларын айтып шығады

Оқушылардың болжалды жауаптары.

Сабақтың этаптары:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топқа бөлу
Оқушылардың іс-әрекеті: Сандар арқылы бөліну
Оқушылар топқа бөлінеді
Сабақтың этаптары: Сабақтың тақырыбын ашу
Мұғалімнің іс-әрекеті: Негізгі деректер айту
Оқушылардың іс-әрекеті: Постер қорғау
Сабақтың этаптары: Оқыту мақсатымен табыс критерийі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

-сабақ мақсатына жету

-табыс критерийін құрайық

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың болжамды жауаптары
Сабақтың этаптары: Тұсаукесер
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қызығыушылығын ояту

Логикалық ойлауға жетелеу

Оқушылардың іс-әрекеті:

Миға шабуыл

-Әлеумет сөзі қандай мағынада қолданады?

-Әлеуметтік қатынастар деп нені атаймыз?

Оқушылардың болжамды жауаптары
Сабақтың этаптары: Негізгі бөлім:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Түсіну үшін тапсырма
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топқа тапсырма берілді, постер қорғау
Сабақтың этаптары: Назар аударту
Мұғалімнің іс-әрекеті: Түсіндірме сөздерді қолдану
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың этаптары:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Түсініктерін байқау
Оқушылардың іс-әрекеті: Сұрақтар беріледі, жауаптарын тыңдау
Сабақтың этаптары: Қорытынды
Мұғалімнің іс-әрекеті: Қорытынды шығару
Оқушылардың іс-әрекеті: Бүгінгі сабақтағы 2 тілек бір жұлдыз
Оқушылардың болжамды жауаптары
Сабақтың этаптары:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Рефлексия
Оқушылардың іс-әрекеті: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Оқушылар кері байланыс жасайды
Сабақтың этаптары: бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім оқушыларды бағалайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар өзін-өзі топтарды бағалайды
Сабақтың этаптары:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйге тапсырма
Оқушылардың іс-әрекеті: &13 тақырыпты оқып келу

Тақырыбы: «Салауатты өмір салты»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды жаман әдеттен сақтануды үйрету.

Білімділік: оқушыларымыздың салауатты өмір салты жайлы білімін тереңдету, адам денсаулығының қымбаттылығын, жат қылықтардан сақтай отырып, өмір сүру үшін қажеттілігін, бағалы байлық екендігін түсіндіру. Денсаулық туралы түсінік беру. Денсаулықтың негізі қимыл, спорт, дұрыс тамақтану, таза ауада жүру керек екендігін балаларға түсіндіру. Жаман әдеттерден сақтандыру, ішімдікпен темекінің жас организмге зиянды екенін насихаттау.

Дамытушылық: өз денсаулықтарына жауапкершілікпен қарауға, шығармашылық қабілеттерін дамыту, сөйлеу шеберлігін жетілдіру.

Тәрбиелеу: өзін-өзі күте білуге, тазалыққа, ұқыптылыққа, әдемілікке, салауатты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиелеу.

Көрнекілігі: интерактивті тақта, кір тасы

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды екі топқа бөлу. І-топ «Денсаулық», ІІ-топ «Шымыр».

Кіріспе сөз:

Мұғалім: Бүгінгі сабағымызды Н. Ә Назарбаевтың сөзімен бастағым келіп тұр: «Дені сау сәби әр отбасының қуанышы, бақыты. Ал денсаулығы мықты сәби халықтың болашағы, Отанның сенімді тірегі».

Адам денсаулығына әсер ететін факторлардың

53%- cалауатты өмір салтына

20%-тұқым қуалаушылыққа

17%-қоршаған орта жағдайларына

10%-денсаулық сақтау мекемелеріне байланысты

ІІ. «Солай болған». Оқушылардың ойларын тыңдау.

  1. Оқушылар жұмбақ кейіпкерлердің әрекеті дұрыс па?
  2. Сен жұмбақ кейіпкердің орнында болсаң не істер едің?
  3. Қазір оған қандай ақыл кеңес бергент дұрыс деп ойлайсың?
  4. Кейбір адамдар неліктен темекіге, ішімдікке әуес болады?
  5. Зиянды нәрселерден қалай бас тартуға болады?

ІІІ. Пікерлесейік

Келесі бөліміміз жағдаяттар (слайд)

1-жағдаят

Бір күні сені жан досың бір отырысқа ерітіп баратындығын айтты. Онда барғаныңда үлкен жиынның үстінен түстің. Сені бейтаныс адамдар ішімдік ішуге, шылым шегуге шақырады. Досың да солар жағында. Бұған дейін досыңның мұндай әрекетін байқамапсың. Осы жағдайда сен не істер едің? Қандай да бір шұғыл шешім қабылдайсың ба? Өз шешіміңмен бөліс.

2-жағдаят:

Сыныптан жаңадан оқушы келді. Барлық сынып оқушылары онымен жақын араласып кетті. Сіз онымен дос та болып алдыңыз. Кейін сіз оның жұқпалы аурумен ауратынын білдіңіз.

Бұл жағдайдағы сіздің іс-әрекетіңіз қандай?

3-жағдаят:

Сен ағаңмен өте татусың. Бір күні ағаңның жанқалтасынан бір қорап темекі тауып алдың, оған айтып едің ол әке-шешеңе айтпауын өтінді. Сенің әрекетің?

IV. Салауатты өмір салтының ұстанымдары.

V. Шығармашылық. Суреттерге қарап әңгіме құрыңыз.

VI. Есептейік

VII. Қорытынды

Ұлы ойшыл Сократқа кезінде мынадай сұрақ қойылыпты: «Адамға өмірде не қымбаттырақ байлық па, әлде атақ па?» - депті. Сонда Сократ: «Байлықта, атақта, даңқ та адамды шын бақытты ете алмайды. «Дені сау кедей, ауру патшадан бақыттырақ» деп жауап беріпті. Яғни адам бақытты болу үшін оған денсаулық керек, ол денсаулықтың кепілі салауаттылық. «Тіршіліктің негізгі- салауатты болашақ» деп бүгінгі сынып сағатымызды аяқтаймыз.

Тақырыбы: Әрбір жан өз бақытының шебері.

Мақсаты: мұғалімдердің психикалық көңіл-күйлерін көтеру, шығармашылық қабілеттерін бағалай білу, өздеріне құрметпен қарау, ұжымда сыйластық қарым-қатынас орнату.

Жоспары:

  1. Сәлемдесу
  2. Танысу
  3. Тиімді қарым-қатынас орнату бағытында топтық жаттығу
  4. «Құпия сөздер» топтық ойыны
  5. «Жасырын хат, ойлан тап!»
  6. Рефлекция

«Дәстүрлі емес сәлем»

Бүгінгі біздің сәлемдесуіміз дәстүрден тыс болмақ. Әдетте адамдар бір-бірімен қалай амандасады? Қол алысып, жәй сөзбен, бір-бірінің беттерінен сүйіп және т. б. Ал біз қазір сәлемдесудің басқа жолдарын қарастырайық. Бір-бірлеріне иық тигізіп амандасыңдар. Маңдаймен, шынтақпен, арқамен, аяқтың ұшымен.

Танысу:

Барлық қатысушылар дөңгеленіп отырады. Әр бір қатысушы бір-екі сөзбен өзін таныстырып, бүгінгі көңіл-күймен бөліседі. Мысалы: «Менің атым Әсем. Мен психологпын. Бүгінгі көңіл-күйім өте тамаша!»

Тиімді қарым-қатынас орнату бағытында топтық жаттығу

Ортаға 6 мұғалім шақырамын. Сіздерге тапсырмалар беріледі.

Тапсырмаларды үнсіз оқып, вербалды емес қарым-қатынас құралдарының көмегімен жағдаяттарды ойнап шығуы тиіс. Басқа қатысушылар не жайлы «баяндап» жатқанын шешулері тиіс.

Тапсырмалар:

  1. Басқаларға өзіңіздің сүйікті киіміңіз жайлы айтыңыз, оның түсін, үлгісін сипаттап беріңіз. Оны жиі киесіз бе, қандай жағдайларда киесіз?
  2. Соңғы көрген фильміңіз жәнеь оның не туралы болғанын айтыңыз: ол сізге ұнады ма?
  3. Жақында қандай қуанышты оқиға болды, соны бөліскенде қасыңызда кім болды?
  4. Бос уақытыңызды қалай өткізесіз, немен айналысасыз, қайда барасыз, кіммен араласасыз?
  5. Сүйікті кітабыңызды, оның оқиғаларын айтып беріңіз, басты кейіпкерлері кімдер?
  6. Үй шаруашылығымен айналысқанды ұнатасыз ба?

«Құпия сөздер» топтық ойыны

Қажетті құралдар: ақ қағаз, қалам, әліпби

Уақыты: 5 минут

Барысы: қатысушылар 3 топқа бірігеді. Әр бір топ көп сандар жазылған қағаздан алады. Бұл сандардың артында жасырын сөздер бар.

Қатысушылардың міндеттері: берілген әліпбиге қарап отырып, әр бір жасырын сөзді тауып, кейін толық сөйлемді құрап шығу. Барлығын өте тез, шапшаң орындау керек. Орындалу уақыты тіркеледі.

  1. 18 8 27 34 36 18 21 17 36 23 24 27 23 26

14 8 23 8 14 25 36 5 36 18 3 36 16 5 8 18 17 1 17, 14 8 11

14 8 16 5 8 18 15 1 16 1 13 6 1 25 21 25 8 22 3 8 23 8 1 16 1 7 38

  1. 3 1 15 38 25 -20 16 26 1 13 38 17 - 15 1 13 6 38 24 38 11 21 17 36

23 8 17 8 24, 3 1 15 38 25 - 20 16 10 1 18 18 38 19 14 27 13 36

  1. 3 1 15 38 25 14 21 3 8 16 8 14 24 12 42 15 25 38. 20 18 38

28 24 25 1 26 61 25 38 23 38 24ь 15 1 18 24 1 13 38 18 15 20 16 7 1 18

24 38 23 6 12 38 23 8 7 367 3 36 23 1 15 8 5 8 23 24 36 11

11 8 13 36 18 36 19 36 11 7 36 3 1 24 15 1 18 2 23 24 8 16 8 23 5 8

1 26 7 1 23 24 1 19 38 n116 20 16 21 11 36 14 8 16 8 7 36 7 86 10 2 13

6 1 18 1 12 38 6 38 19 38 11 6 1 15 20 18 1 7 387

Кілті:

  1. Не үшін өмір сүру керектігін білген адам, кез келген қалайға төтеп бере алады.
  2. Бақыт - ол уайым-қайғысыз өмір емес, бақыт-ол жанның күйі
  3. Бақыт - көбелек сияқты. Оны ұстауға тырысқан сайын қолдан сырғи береді. Бірақ егер сіз зейініңізді басқа нәрселерге аударсаңыз ол өзі келеді де, жәй ғана иығыңызға қонады.

«Жасырын хат, ойлан тап!»

Қажетті құралдар: ватман, түрлі-түсті фломастер, қарандаштар, өшіргіш, сызғыш

Барысы: қатысушылар 3 топқа бірігіп отырады.

1-ші топ арналған хат: «Бүгін маған сағат кешкі 6-да телефон соқшы.

2-ші топ арналған хат: «Бүгін жұмыстан кейін кинотеатрға барайық

3-топ арналған хат: «Жексенбі күні сағат 15 00 -де менің туған күніме кел».

Ұстаздар өздеріне берілгени тапсырманы ватманға сурет арқылы салып өзара алмасады.

Рефлексия:


Ұқсас жұмыстар
Таным теориясы
Қоғам түсінігі
Экономикалық жүйе
Сұрақ - жауап, түсіндіру
Адам тобына
Топ тапсырмалары
Жерге меншіктік қатынастар
Ата - ананың міндеті
Нигериядағы ұлтаралық қақтығыстар
Республикасының экономикалық және саяси дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz