Шеңбер. екі шеңбердің өзара орналасуы

Сыныбы 7
Күні 13. 03
Сыныбы 7: Сабақтың тақырыбы
Күні 13. 03: Екі шеңбердің өзара орналасуы
Сыныбы 7: Мақсаты
Күні 13. 03: Шеңбер және оған жүргізілетін жанама, екі шеңбердің өзара орналасуы туралы біледі және оның қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады
Сыныбы 7: Күтілетін нәтиже
Күні 13. 03:

А. Шеңбер және жанаманың анықтамасын біледі

В. Шеңберлердің орналасуы қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады

С. Күрделі есептерді қарастыра алады

Сыныбы 7: Керекті жабдықтар
Күні 13. 03: АКТ мүмкіндігі, оқулық, презентация, әдістемелік құралдар, үлестірме парақтары, бояу қарандаштар, бағалау парақтары
Сыныбы 7: Сабақтың барысы
Күні 13. 03:
Сыныбы 7: Сабақ кезеңдері
Күні 13. 03: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Сыныбы 7: Кіріспе
Күні 13. 03:

Шаттық шеңбері

Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен

Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген.

Шуақ толған жанымыз жүрегіміз

Үлгі алсын көрген жан мына бізден

Сәлемдесіп бір-біріне сәттілік тілейді.

Дайын жауабы арқылы есептерін тексереді. Өзін-өзі бағалау

Сыныбы 7: Тұсау кесер
Күні 13. 03:

Өткенді қайталау арқылы жаңа сабақты меңгеруін ұйымдастыру. Оқушыларды топпен жұмыстандыра отырып оларға түрткі сұрақтар қою.

1. Шеңбер, шеңбердің центрі, радиусы деген не?

2. Шеңбердің хордасы деген не? Қандай хорда диаметр деп аталады?

3. Қандай түзу шеңберге жанама деп аталады?

Оқушылар жұптаса отырып қойылған сұрақты оқулық арқылы еске түсіріп талдау жасайды.

Сабақтың мақсатын құрады

Сыныбы 7:

Негізгі бөлім

Сергіту сәті орындату

«Телпек»

Телпегім менің дөңгелек

Дөңгелекше телпегім менің

Егер ол дөңгелек болмаса,

Ол емес менің телпегім

Жаттығудың ережесін түсіндіру:

Телпек дегенде басымызды, менің дегенде өзімізді, дөңгелек деген кезде ауада шеңбер сызып көрсетеміз.

Күні 13. 03:

Жұптаса отырып диалогтық оқыту модулі бойынша жұмыстанады, зертеушілік әңгіме, топтық әңгіме, жоғары деңгейлі сұрақтар беру, есептер шығарту.

Шеңберлердің қандай жанасуы сырттай жанасу, ал қандай жанасуы іштей жанасуларын қарастырыңдар.

Мына есептерді № 12 (Погорелов) №219, 221 шығарыңдар.

Топпен талдау жасап, бір-біріне түсіндіреді, сұрақтарға жауап береді, ойларын А3 форматына түсіреді, жұп өз постерін қорғайды.

Дұрыс дәлелдемені дәптерге барлық оқушылар түсіреді.

Есептер шығарады:

Жұпта шығарып, есепті талдайды, өзара бағалайды.

Сыныбы 7: Қортынды
Күні 13. 03:

Бүгінгі сабақты ыстық орындық әдісімен қортындылаймыз

Үйге тапсырма №217 өзіңді тексер

Өзара және өзін-өзі бағалау арқылы бағалау парағын толтырады.

Бір оқушы ыстық орындыққа отырады қалған оқушылар оған сұрақтар қояды, ол жауап береді. Смайликтер арқылы рефлексия

Сыныбы 7: Сабақтың өзіндік талдауы
Күні 13. 03:
Сыныбы 7: Сабақ бойынша өзгертулер
Күні 13. 03:

Ұқсас жұмыстар
Шеңбер және оның элементтерінің қасиеттері. шеңбер мен түзудің өзара орналасуы
Шеңберге жүргізілген жанама
Теңдеуге есептер шешу
Шеңбер және дөңгелек
Шеңберді тең бөліктерге бөлу
Формулалар жинағы
Топтық бағалау
Өткенімізге үңілсек, сыр тартар бізге келешек. сыныптан тыс жұмыс
Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарының үшбұрыш ауданымен байланысы
Ату - ойыншы сақамен ұрып шеңберден шығаруы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz