Жануарлардың көптүрлілігі. 3 сынып, дүниетану

Күні: 10. 03. 2014 ж

Сыныбы: 3 «Г, Б, В »

Пәні: Дүниетану

Мұғалімі: Кембаева Ләззат

Сабақтың тақырыбы:
Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар
Сабақтың тақырыбы:: Сілтеме
Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар: Оқулық 131 - 132 бет, сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың жалпы мақсаты:
Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар: Оқушыларды жануарлар әлемінің алуан түрлері және жәндіктер мен құстарды таныстыру, олардың қандай топқа жататындығын анықтай білуге үйрету.
Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтиже
Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар:

Жануарлардың көптүрлерін және жәндіктер мен құстар жайлы біледі.

Жануарлардың тіршілігі жайында түсінеді.

Олардың қандай топқа жататынын анықтайды

Сабақтың тақырыбы:: Әдіс - тәсілдері
Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар: Диалогтық әдісі, ой қозғау әдісі, «ойлан тап» ойыны, шығармашылық тапсырма, семантикалық карта, «кір жаятын жіп» ойыны, жеке, топтық жұмыс
Сабақтың тақырыбы:: Негізгі идеялар
Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар: Мәтінді талдауды, өз ойын айтуға, сыни ойлау, сабаққа белсенділікпен қатысады, диалогқа түседі
Сабақтың тақырыбы:: Көрнекілігі
Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар: Тест сұрақтары, текшелер, сөзжұмбақ, Суреттер, тірек сызба, кесте, бағалау парағы, бағдаршам
Сабақтың тақырыбы:: Уақыт кезеңі
Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы::

Кіріспе

3 мин

Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар:

1. Ұйымдастыру кезеңі

Сыныппен амандасу

Топқа бөлу. Топ ережесін еске салу

Психологиялық дайындық

Оқушылар амандасады

Топқа бөлінеді

Топ ережелерін айтады

Бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады

Сабақтың тақырыбы::

Тұсаукесер

15 мин

Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар:

Үй тапсырмасын сұрау. «Өсімдіктер дүниесі адам қамқорлығына мұқтаж» тақырыбы бойынша түсінгендерін сұралады.

Бағалау

Үй тапсырмасын тест арқылы бекіту.

1. Біздің елімізде өсімдіктің:

а) 6000 түрі ә) 40 түрі б) 25000 түрі

2. Әр өсімдікке:

а) ұзын тамыр ә) ылғалды топырақ

б) белгілі орта қажет

3. Өсімдік топтары деп:

а) жылу мен ылғалдың таралуын;

ә) топталып өсуге қажетті қолайлы жағдай;

б) жарық, құнарлы топырақ, қоңыржай жылы ауа.

4. Мәдени өсімдіктер:

а) адамның қатынасынсыз өсе алмайды;

ә) өздігінен өседі;

б) өсу тіршілігін тоқтатады.

5. Сирек және құрып кетер қаупі бар өсімдіктер:

а) конституцияға;

б) «Дүниетану» оқулығына;

в) Қызыл кітапқа енген.

Бағалау

Ой қозғау

«Жануар» сөзжұмбағын шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Жаңа сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Жануарлар мынадай топқа бөлінеді:

«Ойлан тап» ойыны суретпен жұмыс

1. Қоректенуіне қарай жануарлар қандай топтарға жататынын анықтаңдар.

C:\Users\123\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_0001.jpg

2. Жануарлардың қайсысы жәндіктерге жатпайды? Жәндіктерді атаңдар.

3. Қалай ойлайсыңдар? Бір топтағы жануарардың тіршілігі екінші топтағы жануарлардың тіршілігіне тәуелді ме?

Оқушылар өткен сабақты еске түсіре отырып, түсінгендерін айтады.

Текшелер арқылы бағаланады

Тест сұрақтарына жауап береді

Өзін-өзі бағалайды

Сөзжұмбақты шешеді

Жаңа сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныс болады

Тірек сызба арқылы жаңа сабақты түсінеді

Суретпен жұмыс жасайды

Онда жануарлардың қоректенуіне қарай қандай топқа жататынын анықтайды

Сабақтың тақырыбы::

Негізгі бөлім

15 мин

Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар:

Оқулықпен жұмыс

Мәтінді оқушыларға іштей оқыту, талқылау

Дәптермен жұмыс

Сергіту сәті.

Топтық жұмыс: «Ойлан - жұптас - талқыла»

І топ.

Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар қозғалысында қандай айырмашылықтар бар?

ІІ топ.

Қандай жыртқыш жануарларды білесің? Оларды неге жыртқыш деп атайды?

ІІІ топ.

Жануарлардың тіршілік ортасы туралы не білесің?

ІV топ

Мына жануарды сипатта. (Қасқыр)

Бағалау

Оқушылар мәтінді іштей оқып, мазмұнын талқылайды

Дәптерлеріне жануарлардың қай топқа жататынын жазып алады

Сергіту сәтін жасайды

Топпен жұмыс жасайды

Мадақтау, 2 жетістік, 1 ұсыныс

Сабақтың тақырыбы::

Қорытынды

10 мин

Жануарлардың көптүрлілігі. Жәндіктер. Құстар:

Ой толғаныс.

Шығармашылық тапсырма

Жануарлардың көп түрлі екенін өз бақылауыңнан және осы мәтіннен оқып танысқаныңнан мысал келтіріп дәлелдеу

Семантикалық картамен жұмыс.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

«Кір жаятын жіп» ойыны арқылы сабақты қорыту.

Жануарлар

Бунақденелілер

Құстар
Балықтар
Қосмекенділер
Сүтқоректілер
Жорғалаушылар
Шыбын
Бүркіт
Сазан
Бақа
Сиыр
Жылан

Шығармашылық тапсырманы орындайды

Кестені толтырады

Оқушылар бүгінгі сабақта есте қалған тірек сөздерді жазып, тақтаға іледі.

Сабақтың

Ұқсас жұмыстар
Пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтау
Бауырмен жорғалаушылар
Жануарлардың көптүрлілігі
Қосмекенділер класының жалпы сипаттамасы
Жануарлардың көптүрлілігі. Сабақтың тақырыбы
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
Қағаздан ыдыс құрастыру
Жердің ішкі құрылымы
Экология негіздері. таңдау курсы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz