Бауырмен жорғалаушылар.сүтқоректілер. 3 сынып

Сыныбы: 3 « В»

Пәні: Дүниетану

Мұғалімі: Кембаева Ләззат

Сабақтың тақырыбы:
Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер
Сабақтың тақырыбы:: Сілтеме
Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер: Оқулық 140 - 142 бет, сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың жалпы мақсаты:
Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер: Бауырымен жорғалаушылар мен сүтқоректілер туралы түсінік беру
Сабақтың тақырыбы:: Оқыту нәтижелері
Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер:

Бауырымен жорғалаушылар мен сүтқоректілер жайлы біледі

Бұл топтағы жануарлардың ерекшелігін түсінеді.

Бауырымен жорғалаушылар мен сүтқоректілердің айырмашылығы мен ұқсастығын анықтау

Сабақтың тақырыбы:: Әдіс - тәсілдері
Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер: «Кім жылдам?, Ойлан тап» ойындары, ой қозғау, ой шақыру, венн диаграмма, жеке, жұптық, топтық жұмыс, «Әр суретті орнына қой» ойыны
Сабақтың тақырыбы:: Негізгі идеялар
Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер: Түрлі тапсырмалар орындауда топтық, жұптық жұмысқа қалыптастыру, еркіндік атмосферасын құру, оқытудың жаңа тәсілдерін оқыту үдерісінің тәжірибесіне енгізу.
Сабақтың тақырыбы:: Көрнекілігі
Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер: Суреттер, жұмбақтар, үлестірме қағаздар, АКТ, фишкілер, маркер, А4 парағы, маркер
Сабақтың тақырыбы:: Уақыт кезеңі
Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы::

Кіріспе

3 мин

Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер:

1. Ұйымдастыру кезеңі

Сыныппен амандасу

Жануарлардың тобы арқылы топқа бөлу. Топ ережесін еске салу

Психологиялық жаттығу

Алақанды созайық

Сәттілік тілеп сабаққа

Көңілді де болайық.

Оқушылар амандасады

Жануарлар тобына қарай топқа бөлінеді

Топ ережелерін айтады

Психологиялық жаттығуды орындайды

Сабақтың тақырыбы::

Тұсау кесер

15 мин

Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер:

Үй тапсырмасын сұрау Жеке жұмыс

Балықтар мен Қосмекенділер тақырыбының түсінігін сұрау. Қосымша сұрақтар қою

Салып келген суреттерін тексеру

«Кім жылдам?» ойыны арқылы сұрақтар қойып, сабақты қорытындылау

Фишка арқылы бағалау

«Ойлан тап» Жұмбақ шешу

Жетектесең жетеді,

Тұздың алып кемесі.

Шың көтеріп келеді . ( Түйе)

Иреленген денесі бар,

Түсінің сусы бар. ( Жылан)

  • Түйе, жылан жануарлардың қай тобына жатады?

Жаңа сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Ой қозғау Топтық жұмыс

- Бауырымен жорғалайтын қандай жануарларды білесіңдер? Оларды атаңдар, немен қоректенеді? Неге бауырымен жорғалаушылар деп атайды?

- Сүтқоректілер жайлы не білесіңдер? Неге сүтқоректілер деп атайды?

« Ой шақыру» ойыны Жұптық жұмыс

1 тапсырма суретке қарап мына жануарлар қандай топқа жататынын және ерекшелігін анықта.

C:\Users\123\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_0050.jpg

2 тапсырма суретке қарап жануарлар тобына жіктеу

C:\Users\123\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_0051.jpg

Бауырымен жорғалаушылар мен сүтқоректілер жайлы ғылыми түсінік беріледі

Бауырымен жорғалаушылардың екінші атауы-рептилия. Тасбақаның арқасында қосымша қатты тас сияқты терісі бар

( Панцирь) . Сұркелестің ұзындығы 1, 5м

C:\Users\123\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_0051.jpg Арыстанның аяғы. Табанында жұмсақ жастығы және өткір тырнағы бар. Сүтқоректілердің ең үлкен тобы-кемірушілер. Маймылдар приматтар тобына жатады

Өткен сабақ бойынша түсінгендерін айтады және қосымша сұрақтарға жауап береді. Салып келген суреттерін көрсетеді

«кім жылдам?» ойыны арқылы сұрақтарға жауап береді

Фишка жинау

Жұмбақтарды шешеді

Түйе мен жылан жануарлардың қай тобына жататынын айтады

Жаңа сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныс болады

Бауырымен жорғалайтын жануарлар жайлы айтады

Сүтқоректі жануаралар жайлы өз ойларын айтады

Жануарлардың қандай топқа жататынын анықтап, ерекшелігін айтады

Жануарларды тобына қарай жіктейді

Жаңа сабақты ұғынады

Сабақтың тақырыбы::

Негізгі бөлім

15 мин

Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер:

Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс

І топ: Бауырымен жорғалаушылар мәтінді оқып, түсінік айту

ІІ топ: Сүтқоректілер мәтінді оқып, түсінік айту

ІІІ топ: Бауырымен жорғалаушылар мен сүтқоректілердің суретін салу, талқылау

IV топ: Жануарлар туралы мақал-мәтелдер құрастырады, жұмбақ құрастыру

Бағалау

Дәптермен жұмыс

Бауырымен жорғалаушылардың екінші атауы-рептилия. Тасбақаның арқасында қосымша қатты тас сияқты терісі бар

( Панцирь)

Сергіту сәті

Оқушылар мәтінді іштей оқып, мазмұнын талқылайды

Бауырымен жорғалаушылар мен сүтқоректілердің суретін салады және талқылайды

Жануарлар туралы мақал -мәтел, жұмбақ құрастырады

Топтар бірін-бірі бағалайды

Мадақтау, 2 жетістік, 1 ұсыныс

Дәптерге жаңа сөздерді жазып алады

Сергіту сәтін жасайды

Сабақтың тақырыбы::

Қорытынды

10 мин

Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер:

Ой толғаныс Топтық жұмыс

Бауырымен жорғалаушылар мен сүтқоректілердің айырмашылығы мен ұқсастығын анықтау

«Әр суретті орнына қой» ойыны арқылы сабақты


Ұқсас жұмыстар
Бауырмен жорғалаушылар
Дүниетану пәнінен ашық сабақ. бауырымен жорғалаушылар. 3 сынып
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Жануар орталығы
Жануарлардың тіршілік ортасы
Құстар аймағына арналған сұрақтар
Ұрықжолдастылардың аса маңызды отрядтары. 7-сынып
Абиотикалық факторлар
Омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесі
Органикалық дүниенің даму тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz