Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Менің жұлдызды сәтім
Сабақтың тақырыбы: <<Менің жұлдызды сәтім>>
Сабақтың мақсаты:Білімділік:Оқушылардың өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тиянақтау, жүйелеу, жалпылау, бекіту.Дамытушылық:Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, белсенділіктерін дамыту, өзара көмектесу, топпен жұмыс істей білу қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік:Сайыста жауапкершілікке, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа баулу, ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу.
Көрнекілігі:Итнерактивті тақта, компьютер, презентация, конверттерСайыс кезеңдері:1. Таныстыру2. <<Сөз тапқанға>>3. <<Ойлан, тап!>>4. <<Сен білесің бе?>>5. <<Кім жылдам?>>6. <<Өнерпаз болсаң>>7. Қорытынды
Барысы:
Мінекей залда тыныштықЕстілмейді дыбыс түкМұны біз де қоштаймызКешіккендерді тоспаймызҒылымдардың жаңасыматематика жайында
Сайысты біз бастаймыз Құрметті ұстаздар мен оқушылар! <<Тапқыр достар>> сайысына қош келіпсіздер! Бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған екі топты қол соғып қарсы алайық.Шын жүйрік шабысынан танылады,Қатты білім, терең ой саналады.Баға берер әділқазы ортамыздаСіздерге құрметпен қол соғылады.
Қазылар орнықтырар әділдіктіКімдердің жауаптары кәміл шықты,Білім мен тапқырлардың сайысында,Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты. (Әділқазылар мүшесімен таныстыру)Сәлем берем халқыма,Сәлем берем жалпыңа,Сәлемдесу кіреді,Ата-дәстүр салтынаБас иіп топ алдында шығатынСәлемдесу парызы әрбір жастыңБілімдерін паш етер сайыскерлерСәті келіп қалғандай танысатын, - дегендей сайысымыздың
1-ші кезеңі <<Таныстыруды>>Сөз кезегін <<1 топ_>> және <<2 топ>> топтарына береміз.
Білімнің ұшқырлығын танып сен,Асып тасып, асықпа, қалыспа сенУақыт деген зымырап, зулап жатырТапқырлық пен шапшаңдық бұл сайыста керек екен - дей отыра келесі кезеңді бастайық.
2-ші кезеңі <<Сөз тапқанға>>Мұнда әр ойыншы бір-бірден мақал-мәтелдегі жасырын сөзді табу керек.Әр дұрыс жауап 1 ұпай.
1. Жалқаудың өмірі босқа өтерІздеген ..... жетер. Мұрат2.Елді қу бұзады, сүтті .... бұзады. Су3.Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі ... біл. Білім4.Жері байдың - ... бай. Елі5. Жамандық аяқ астындаЖақсылық ..... басында . Ағаш6. Тұз астың дәмін келтірерМақал..... мәнін келтірер Сөз
Ал бүгінгі сайысқа қалайсыңдар,Сендер өтер әлі де талай сын бар,Сұрағыма жауап бер, қымсынбай- ақ.Жауап қатсаң сұраққа жарайсыңдар.- дей келе сайысымызды бастаймыз.
3-ші кезеңі <<Ойлан, тап!>>№ 1. Жұмбақ есеп
Көпті көрген қария немересін есепшілікке баулу мақсатымен жас баланың жадына тез жазылып кететін жұмбақ есептерді жиірек айтып жүреді.- Алты аяғы бар, тал таяғы бар,арқасында құйырығы бар, адамнын бұйрығы бар.Ол не нәрсе? - дейді ата бір күні.- Ол кәдімгі таразы, - деп немересі бірден жауап береді.Шал немересінің тапқырлығына қуанып, тағы бір жұмбақ есеп айтады:Он екі түйе, он жылқы,Тоғыз сиыр, бес ешкі.Екі қоян, үш түлкі,Таба алмасаң бол күлкі.Бала санын есептеп : << бәрі қырық бір екен>>, - дегенде, шалдың өзі күліп жібереді.Қария немересінің нені білмегеніне күлді.Жауабы: Атасы немересінен жануарлардың қанша айда туатынын сұрады.
№2. Жұмбақ есепҚария кішкентай немересіне ескілікті бір әңгімені айтады. Әкесі жеті жасар Саятты базарға жұмсапты . Оған бір тиын беріп : <<Үш нәрсе сатып әкел>>, - депті.Саят базарға барып, бір қауын сатып әкеліпті. Балам - ау, әкелгенің бір ғана қауын ғой, - депті әке. Бұл бір ғана нәрсе емес, үш нәрсе ,- депті сонда бала. Қалайша үшеу? - деп сұрапты әке таңданып.Саят әкесінің сұрағына не деп жауап берді екен?
Жауабы: Баланың <<үш нәрсе>> дегені: қауынның қабығы,шырыны,дәні.Білім деген биік шың,Бақытқа сені жеткізер,Білім деген ақылшыңҚиындықтан өткізер- дей келесі сайысымызды бастаймыз.
4-ші кезеңі <<Сен білесің бе?>>
Тақтада ұпай сандары жазылған ұяшықтарды таңдау.10 ұпай - 123456789 цифрларының орналасу ретін өзгертпей, олардың арасына нәтижесі 100-ге тең болатын етіп плюс және минус, барлығы 3 таңба қойып шығыңыз.20 ұпай - Сағат циферблатын әрбір бөлігіндегі сандардың қосындысы 13-ке тең болатын етіп қалай бөлуге болады?30 ұпай - өз өнері10 ұпай - 88888888 цифрларының арасына 1000 саны шығатын етіп <<+>> таңбасын қойыңыз.20 ұпай - Бес екі саны мен амалдарды пайдаланып, 28 санын жазыңыз.30 ұпай - Үш бес саны мен амалдарды пайдаланып, 0 және 2 санын жазыңыз
5-ші кезеңі <<Кім жылдам?>>
І топқа. Маймыл, қасқыр, дұшпан, әскер, мүйіз, көзілдірік, қандай қимылмен,қалай түсіндіресің.ІІ топқа. Аю, ғасыр, жаңғақ, тоғыз,мейірімді, қазына қандай қимылмен,қалай түсіндіресің.
Шындап тұрған шынардай арманы бар,Өнерлерін көрсетсін ұл мен қыздар<<Өнерпаз болсаң>> кезеңіне келіп жеттік,Ойлантып отырғанды таң қалдырар,Өнерлі балаларға кім жеткен,Әр салада небір өнер көрсеткен,Алтыншы сайысты біз бастайық,Өнерлінің әрқашанда өрісі кең - деп <<Өнерпаз болсаң>> деп келесі кезеңге көшейік.
6-ші кезеңі <<Өнерпаз болсаң>>Өлеңдер минсовкасы беріледі. Табу керек қандай ән екенін қосылып айту керек
Қорытынды
Әділқазыларға сөз беру. Жеңген топты анықтау.
Ойын толқын жатқандай асып, тасып,Біреу мығым, біреулер шалыс басыпБұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып, - дей отыра бүгінгі сайысымызды аяқтаймыз.
Сабақтың мақсаты:Білімділік:Оқушылардың өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тиянақтау, жүйелеу, жалпылау, бекіту.Дамытушылық:Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, белсенділіктерін дамыту, өзара көмектесу, топпен жұмыс істей білу қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік:Сайыста жауапкершілікке, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа баулу, ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу.
Көрнекілігі:Итнерактивті тақта, компьютер, презентация, конверттерСайыс кезеңдері:1. Таныстыру2. <<Сөз тапқанға>>3. <<Ойлан, тап!>>4. <<Сен білесің бе?>>5. <<Кім жылдам?>>6. <<Өнерпаз болсаң>>7. Қорытынды
Барысы:
Мінекей залда тыныштықЕстілмейді дыбыс түкМұны біз де қоштаймызКешіккендерді тоспаймызҒылымдардың жаңасыматематика жайында
Сайысты біз бастаймыз Құрметті ұстаздар мен оқушылар! <<Тапқыр достар>> сайысына қош келіпсіздер! Бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған екі топты қол соғып қарсы алайық.Шын жүйрік шабысынан танылады,Қатты білім, терең ой саналады.Баға берер әділқазы ортамыздаСіздерге құрметпен қол соғылады.
Қазылар орнықтырар әділдіктіКімдердің жауаптары кәміл шықты,Білім мен тапқырлардың сайысында,Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты. (Әділқазылар мүшесімен таныстыру)Сәлем берем халқыма,Сәлем берем жалпыңа,Сәлемдесу кіреді,Ата-дәстүр салтынаБас иіп топ алдында шығатынСәлемдесу парызы әрбір жастыңБілімдерін паш етер сайыскерлерСәті келіп қалғандай танысатын, - дегендей сайысымыздың
1-ші кезеңі <<Таныстыруды>>Сөз кезегін <<1 топ_>> және <<2 топ>> топтарына береміз.
Білімнің ұшқырлығын танып сен,Асып тасып, асықпа, қалыспа сенУақыт деген зымырап, зулап жатырТапқырлық пен шапшаңдық бұл сайыста керек екен - дей отыра келесі кезеңді бастайық.
2-ші кезеңі <<Сөз тапқанға>>Мұнда әр ойыншы бір-бірден мақал-мәтелдегі жасырын сөзді табу керек.Әр дұрыс жауап 1 ұпай.
1. Жалқаудың өмірі босқа өтерІздеген ..... жетер. Мұрат2.Елді қу бұзады, сүтті .... бұзады. Су3.Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі ... біл. Білім4.Жері байдың - ... бай. Елі5. Жамандық аяқ астындаЖақсылық ..... басында . Ағаш6. Тұз астың дәмін келтірерМақал..... мәнін келтірер Сөз
Ал бүгінгі сайысқа қалайсыңдар,Сендер өтер әлі де талай сын бар,Сұрағыма жауап бер, қымсынбай- ақ.Жауап қатсаң сұраққа жарайсыңдар.- дей келе сайысымызды бастаймыз.
3-ші кезеңі <<Ойлан, тап!>>№ 1. Жұмбақ есеп
Көпті көрген қария немересін есепшілікке баулу мақсатымен жас баланың жадына тез жазылып кететін жұмбақ есептерді жиірек айтып жүреді.- Алты аяғы бар, тал таяғы бар,арқасында құйырығы бар, адамнын бұйрығы бар.Ол не нәрсе? - дейді ата бір күні.- Ол кәдімгі таразы, - деп немересі бірден жауап береді.Шал немересінің тапқырлығына қуанып, тағы бір жұмбақ есеп айтады:Он екі түйе, он жылқы,Тоғыз сиыр, бес ешкі.Екі қоян, үш түлкі,Таба алмасаң бол күлкі.Бала санын есептеп : << бәрі қырық бір екен>>, - дегенде, шалдың өзі күліп жібереді.Қария немересінің нені білмегеніне күлді.Жауабы: Атасы немересінен жануарлардың қанша айда туатынын сұрады.
№2. Жұмбақ есепҚария кішкентай немересіне ескілікті бір әңгімені айтады. Әкесі жеті жасар Саятты базарға жұмсапты . Оған бір тиын беріп : <<Үш нәрсе сатып әкел>>, - депті.Саят базарға барып, бір қауын сатып әкеліпті. Балам - ау, әкелгенің бір ғана қауын ғой, - депті әке. Бұл бір ғана нәрсе емес, үш нәрсе ,- депті сонда бала. Қалайша үшеу? - деп сұрапты әке таңданып.Саят әкесінің сұрағына не деп жауап берді екен?
Жауабы: Баланың <<үш нәрсе>> дегені: қауынның қабығы,шырыны,дәні.Білім деген биік шың,Бақытқа сені жеткізер,Білім деген ақылшыңҚиындықтан өткізер- дей келесі сайысымызды бастаймыз.
4-ші кезеңі <<Сен білесің бе?>>
Тақтада ұпай сандары жазылған ұяшықтарды таңдау.10 ұпай - 123456789 цифрларының орналасу ретін өзгертпей, олардың арасына нәтижесі 100-ге тең болатын етіп плюс және минус, барлығы 3 таңба қойып шығыңыз.20 ұпай - Сағат циферблатын әрбір бөлігіндегі сандардың қосындысы 13-ке тең болатын етіп қалай бөлуге болады?30 ұпай - өз өнері10 ұпай - 88888888 цифрларының арасына 1000 саны шығатын етіп <<+>> таңбасын қойыңыз.20 ұпай - Бес екі саны мен амалдарды пайдаланып, 28 санын жазыңыз.30 ұпай - Үш бес саны мен амалдарды пайдаланып, 0 және 2 санын жазыңыз
5-ші кезеңі <<Кім жылдам?>>
І топқа. Маймыл, қасқыр, дұшпан, әскер, мүйіз, көзілдірік, қандай қимылмен,қалай түсіндіресің.ІІ топқа. Аю, ғасыр, жаңғақ, тоғыз,мейірімді, қазына қандай қимылмен,қалай түсіндіресің.
Шындап тұрған шынардай арманы бар,Өнерлерін көрсетсін ұл мен қыздар<<Өнерпаз болсаң>> кезеңіне келіп жеттік,Ойлантып отырғанды таң қалдырар,Өнерлі балаларға кім жеткен,Әр салада небір өнер көрсеткен,Алтыншы сайысты біз бастайық,Өнерлінің әрқашанда өрісі кең - деп <<Өнерпаз болсаң>> деп келесі кезеңге көшейік.
6-ші кезеңі <<Өнерпаз болсаң>>Өлеңдер минсовкасы беріледі. Табу керек қандай ән екенін қосылып айту керек
Қорытынды
Әділқазыларға сөз беру. Жеңген топты анықтау.
Ойын толқын жатқандай асып, тасып,Біреу мығым, біреулер шалыс басыпБұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып, - дей отыра бүгінгі сайысымызды аяқтаймыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz