Атам мен әжемнің сүйікті істері. 2-сынып

Сыныбы: 2 «Б»
Пәні: қазақ тілі
Күні: 19. 12. 2011.
Сабақтың тақырыбы: Ағамның, інімнің сүйікті істері.
1) Білімділік мақсаты . Сауатты жазуға, қазақ тіліне тән дыбыстарды білуге үйрету. Сүйікті ісі жайында әңгімелей білуге үйрету. Тәуелдің жалғауы мен ілік септігі, тұйық етістігін меңгерту.
2) Дамытушылық мақсаты . Жаңа сөздерді қолдана отырып ойларын еркін жеткізе білуге дағдыландыру, ауызекі сөйлеу дағдысын жетілдіру, жаңа сөздерді меңгерту.
3) Тәрбиелік мақсаты . Оқушылардың бойына мәдениеттілік, әдептілік қасиеттерін қалыптастыруға ықпал ету.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, әңгімелеу, қимылмен көрсету, сұрақ-жауап, т. б.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер , оқулық.
Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, орыс тілі, бейнелеу өнері.
САБАҚ БАРЫСЫ:
І. Ұйымдастыру:
- Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгін қандай күн? Сабаққа дайынбыз ба?
-Оқушыларды түгендеу;
- Күннің ретін, тақырыптың атын жаздыру. Сабақтың мақсатын хабарлау.
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
Мәтінді мазмұндау.
ІІІ. Сөздікпен жұмыс.
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріңе жазыңдар.
Сүйікті іс - любимое дело.
Дойбы ойнау - играть шашки
Атқа міну - кататься на лошадях
Сурет салу - рисовать
Еңбекқор - трудолюбивый
Аға - брат
Іні - младший брат
ІV. Жаңа сабақ.
Ағамның, інімнің сүйікті істері.
Ілік септігі - притяжательный
Кімнің? Ненің?(чей, чье, чья?)
Жалғаулары:
Глас. и М , Н , Ң +- ның /- нің
Ж , З , Р , Л , Й , У +- дың /- дің
Глух. и Б , В , Г , Д +- тың /- тің
Мысалы: Інімнің сүйікті ісі - сурет салу.
Ағамның сүйікті ісі - атқа міну.
Інімнің сүйікті ісі - дойбы ойнау.
1 - тапсырма.
Мәтінді тақтаға жазамын, орыс тіліне аударыңдар. тәуелдік жалғауын табыңдар. Осы мәтіннен қазақтың төл дауысты дыбыстарын теріп жазыңдар.
Менің сүйікті ісім - кітап оқу.
Анамның сүйікті ісі - қолғап тоқу.
Диманың сүйікті ісі - доп ойнау, сурет салу.
2 - тапсырма.
Диалогты рөлге бөліп оқыңдар
3-тапсырма.
Ойын: тақтада бірнеше сөз жазылған, осы сөздердің ішінен артық сөзді сызып таста.
Ата, әже, әке, кітап, шеше, іні.
Алма, алмұрт, шие, қалам, өрік.
4- тапсырма: Мәтінді оқы, мазмұнын айт.
Менің ағам, інім бар. Ағамның сүйікті ісі - атқа міну, дойбы ойнау. Ал, інімнің сүйікті ісі - сурет салу. Ол көп сурет салды. Менің ағам - дойбыдан жарыста бірінші орын алды. Ал інім мектепте сурет жарысынан екінші орын алды. Менің ағам да, інім де еңбекқор. Мен оларды мақтан тұтамын.
5-тапсырма. Диалогті досыңмен оқы.
Аға : Сәлем, інім! Қалын қалай?
Іні : Сәлем, аға менің қалым жақсы.
Аға : жақсы, сен сабаққа сурет салып барасың ба?
Іні : иә, менің сүйікті сім - сурет салу ғой.
Аға : ал мен бугін дойбы ойнаймын.
Іні : сау бол, аға.
Аға : Рақмет, сау бол, іні.
Қорытынды .
Бүгінгі сабақтың тақырыбы не?
- Ағам мен інімнің сүйікті істері.
- Сендерге бүгінгі тақырып ұнады ма?
- Несімен ұнады?
Бір оқушыны орнынан тұрғызып:
- Сенің сүйікті ісің бар ма?
- Иә, менің сүйікті ісім - кітап оқу.
- Ал, Маринаның сүйікті ісі бар ма?
- Иа, оның сүйікті ісі - жүгіру, анасына көмектесу.
Үй тапсырмасы: мәтінді мазмұндау. Жаңа сөздерді жаттау.
Көп нүктенің орнына керекті жалғауларды қойып көшіріп жаз.
Менің сүйікті істерім: сурет сал. . ., жаз. . ., оқ. ., сыз. . ., жүгір. . . . .
Бағалау:
Оқушыларды бағалаймын.
4 - тапсырма.
Менің ағам, інім бар. Ағамның сүйікті ісі - атқа міну, дойбы ойнау. Ал, інімнің сүйікті ісі - сурет салу. Ол көп сурет салды. Менің ағам - дойбыдан жарыста бірінші орын алды. Ал інім мектепте сурет жарысынан екінші орын алды. Менің ағам да, інім де еңбекқор. Мен оларды мақтан тұтамын.
5-тапсырма. Диалогті досыңмен оқы.
Аға : Сәлем, інім! Қалын қалай?
Іні : Сәлем, аға менің қалым жақсы.
Аға : жақсы, сен сабаққа сурет салып барасың ба?
Іні : иә, менің сүйікті ісім - сурет салу ғой.
Аға : ал мен бүгін дойбы ойнаймын.
Іні : сау бол, аға.
Аға : Рақмет, сау бол, іні.
4 - тапсырма.
Менің ағам, інім бар. Ағамның сүйікті ісі - атқа міну, дойбы ойнау. Ал, інімнің сүйікті ісі - сурет салу. Ол көп сурет салды. Менің ағам - дойбыдан жарыста бірінші орын алды. Ал інім мектепте сурет жарысынан екінші орын алды. Менің ағам да, інім де еңбекқор. Мен оларды мақтан тұтамын.
5-тапсырма. Диалогті досыңмен оқы.
Аға : Сәлем, інім! Қалын қалай?
Іні : Сәлем, аға менің қалым жақсы.
Аға : жақсы, сен сабаққа сурет салып барасың ба?
Іні : иә, менің сүйікті ісім - сурет салу ғой.
Аға : ал мен бүгін дойбы ойнаймын.
Іні : сау бол, аға.
Аға : Рақмет, сау бол, іні.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz