Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Менің мектебім. синоним, антоним, омоним


Тақырыбы: Менің мектебім. Синоним, антоним, омоним.
Мақсаты: 1.Білімділік: Оқушылардың синоним, антоним, омонимге тән
белгілері мен ұқсастықтарын игеруіне, тақырып аясында
сөздік қорларының
арттырылуына ықпал ету.
2.Дамытушылық: Оқушылардың тақырып аясында ауызекі сөйлеу, сыни
тұрғыдан ойлау дағдыларын арттыру.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды тіл өнеріне, сыйластыққа,
бірлікке тәрбиелеу.
Түйінді идеялары: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер әр түрлі деңгейдегі
балалардың диалогтік әңгіме, топпен жұмыс, өзін-өзі бағалау, сыни тұрғыдан
ойлау стратегияларын пайдалану арқылы қол жеткізетін білім, білік,
дағдыларының дамуын көздейді. Берілген жұмыс формалары оқушылардың сыни
тұрғыдан ойлау қабілеттерінің дамуына, өздерін бағалай білу, реттеу
қабілеттерінің дамуына, оқуға деген ынталарының артуына ықпалын тигізеді.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: әңгімелесу, топпен жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау, «Айналмалы
шеңбер» ойыны, рөлдік ойын, өзін-өзі бағалау.
Көрнекілігі: интерактивті тақта (Power Point презентациясы), магнитті
тақта, түрлі-түсті стикерлер, ватман, маркерлер, үлестірме кеспелер.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Пайдаланылған әдебиеттер: Мұғалімге арналған нұсқаулық «Назарбаев
зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012, Үшінші (негізгі) деңгейге арналған оқыту
мен оқудағы жаңа тәсілдер, «Қазақ тілі» 5-сынып, Алматы «Атамұра» 2010.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
|Кезеңдері |Жоспар |7 модульді |Қосымша |
| | |іске асыру | |
|Ұйымдас-ты|- Сәлеметсіздер ме, балалар! |Оқыту мен | |
|ру кезеңі:|- Көңіл-күйлерің қалай? |оқудағы | |
|Ауызекі |- Қане, балалар сабақты бір-бірімізге жақсы сөз айтудан бастайықшы! |жаңа | |
|сөйлесу |- Өте жақсы, жарайсыңдар! |тәсілдер. | |
| |- Сыныпта бүгін кім кезекші? |(Диалог: | |
| |- Сыныпта бүгін кім жоқ? |мұғалім-оқу| |
| |- Үй жұмысы қандай болды? |шы, | |
| |- Рақмет, отыра ғой. (2 минут) |оқушы-оқушы| |
| | |) | |
|Үй жұмысын|Өткенді қайталап алу мақсатымен «Ыстық орындық» ойынын ойнау. (Оқушылар өткен |Өзін-өзі | |
|тексеру |тақырып бойынша орындықта отырған оқушыға сұрақ қояды, ол оқушы дұрыс жауап берсе|реттеу. | |
| |орындықта отыра береді (5 сұрақ), егер қате жауап берсе, оның орнына сұрақ қойған|Оқыту мен | |
| |оқушы отырады). |оқудағы | |
| | |жаңа | |
| | |тәсілдер | |
| | |(Диалог)) | |
|Жаңа сабақ|(Тақтаға бүгінгі күнді жазу) |Оқыту үшін | |
| |Оқушыларға түрлі-түсті қағаз тарату. |бағалау | |
| |-Балалар, сендерге түрлі-түсті қағаз таратылды. Бірдей түстер бір топқа |және оқуды | |
| |жиналыңдар. |бағалау. | |
| |- Мінеки, 4 топ пайда болды. Өте жақсы, бүгін сендер осылай жұмыс істейсіңдер. |(Формативті| |
| |- Балалар, бүгін сабақта сендер өздеріңді бағалай аласыңдар. Ол үшін әр топ қазір|бағалау) | |
| |1 минут ойланып, 2 бағалау критерийлерін тақтаға жазасыңдар. | | |
| |- Алдарыңда бағалау парақтары жатыр, сол парақтарда көп нүктенің орнына өздерің | | |
| |ойлап тапқан критерийлерді жазып алыңдар. (2 минут) | | |
| |- Сабақ барысында сендер, 4 тапсырма орындайсыңдар, оған қоса, үй жұмысына қатысу| | |
| |тағы бар, сол бойынша өздеріңе 5 баға қоясыңдар. Соңғы қорытынды бағаны мұғалім, | | |
| |яғни, мен қоямын. | | |
| |1-тапсырма | | |
| |- Алдарыңда флипчарт жатыр, сол флипчартта Венн диаграммасы сызулы, бір жақта | | |
| |«мектеп», екінші жағында «мектеп өмірі» деп жазулы тұр. Екі жақтың өзіне тән | | |
| |ерекше белгілерін жазып, ортасына ұқсастықтарын жазыңдар. (1 минут) |Сыни | |
| | |тұрғыдан | |
| | |ойлауды | |
| | |үйрету. | |
| | |(Венн | |
| |Тапсырма: Сабақтың лексикалық және грамматикалық тақырыбы қандай? |диаграммасы| |
| |(Топтан спикер немесе бірнеше спикерлер шығып флипчарттарын қорғайды) (2 минут) |. Сабақ | |
| |- Ендеше, сабақтың мақсаты қандай? (Осы сұрақтарға жауап іздеп, табу) |тақырыбы | |
| |2-тапсырма |мен | |
| |- Алдарыңдағы үлестірме кеспелерде жауаптар қатары берілген. |мақсаттарын| |
| |Тапсырма: жауапқа сай сұрақ құрастырыңдар, сол сұрақтарды оқып, басқа оқушылардың|анықтай | |
| |жауаптарымен салыстырыңдар. (4 минут) |білу) | |
| |1-топ | | |
| |2-топ | | |
| |3-топ | | |
| |4-топ | | |
| | | | |
| |Зат немесе құбылыс атауы. | | |
| |(Сөз дегеніміз не?) | | |
| |Бірнеше сөздің мағыналық байланысқа түскен тобы. | | |
| |(Сөз тіркесі дегеніміз не?) | | |
| |Түсіндірме сөздіктерде берілетін сөздің мағынасы. | | |
| |(Сөздің лексикалық мағынасы дегеніміз не?) | | |
| |Сөздің түбірін, жұрнағын, жалғауын анықтайтын мағынасы. |Сыни | |
| |(Сөздің грамматикалық мағынасы дегеніміз не?) |тұрғыдан | |
| | |ойлауды | |
| | |үйрету. | |
| | |(Негізгі | |
| | |дерекөздерг| |
| | |е сәйкес | |
| | |сұрақтар | |
| | |қою) | |
|Бекіту |3-тапсырма |Сыни | |
|кезеңі |- Алдарыңдағы үлестірме кеспелерде «мектеп» тақырыбына негізгі сөздер қатары |тұрғыдан | |
| |берілген. Сендер сол қатардан тыс сөзді таңдап, таңдауларыңды түсіндірулерің |ойлауды | |
| |керек. (4 минут) |үйрету. | |
| |1-топ |Талантты | |
| |2-топ |және | |
| |3-топ |дарынды | |
| |4-топ |балаларды | |
| | |оқыту. | |
| |Кітапхана, қабат, мұражай, асхана. | | |
| |Парта, перде, орындық, шкаф. | | |
| |Оқулық, қарындаш, сөмке, күнделік. | | |
| |Мұғалім, сынып жетекші, оқушы, ата-ана. | | |
| | | | |
|Қорыту |4-тапсырма |Сыни | |
|кезеңі |- Әр топта 4 рөл бар: 1.мектеп диреткоры; 2. Сынып жетекші; 3. Мұғалім; 4. Оқушы |тұрғыдан | |
| |Сөздіктерді пайдалануларына болады. |ойлауды | |
| |Тапсырма: Тақырып аясында сөздік қорларыңды пайдаланып, мектеп өмірінен үзінді |үйрету. | |
| |көрсетіңдер. (Дайындыққа 10 минут; үзінді көрсетуге төрт топқа 2 минуттан) |(Рөлдік | |
| |Қорыту |ойын) | |
| |-Ал енді балалар сабақтың басында сендер бүгінгі тақырып бойынша тақтаға сұрақтар| | |
| |жаздыңдар. Сол сұрақтарға жауап таптыңдар ма? Егер, «иә» десеңдер, сұрақтарды | | |
| |өшірулеріңе болады. | | |
|Үй жұмысын|«Менің арманымдағы мектеп» тақырыбына презентация жасап келу. (1 минут) |Оқыту мен | |
|беру | |оқуда АКТ | |
| | |қолдану. | |
| | |(Power | |
| | |Point | |
| | |презент-сы)| |
|Бағалау |Бағалау парақтарын оқушылардан алып, соңғы қорытынды бағаны қойып, түсініктемелер|Оқыту үшін | |
|кезеңі |айту. |бағалау | |
| |(5 минут) |және оқуды | |
| | |бағалау. | |

-----------------------
Ұқсастықтары

Сөйлем құрайды.

МЕКТЕП ӨМІРІ

Өзіне тән белгілері:

Екі сөзден құралған.

Мағыналық байланысқа

түскен сөздер.

МЕКТЕП

Өзіне тән белгілері:

Сұрағы: не?

Сөз табы: зат есім.

Білім алатын мекеме атауы.


Ұқсас жұмыстар
Лексика. омоним. синоним. антоним. 5-сынып
Өсімдік және музыка
Сөздерді оқу
Мұғалімнің сөздік қоры
Мәтін бойынша тапсырмалар беру
Ұзын сөзінің антонимі
Үлгірімі төмен оқушыларға тапсырма
Кірме сөздерге мысалдар келтір
Әйел-ана
Диалект сөздер
Пәндер