Табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланыс

Күні: 13. 05. 2013ж
Күні: 13. 05. 2013ж: Сабақтың тақырыбы:
Табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланыс.
Күні: 13. 05. 2013ж: Мақсаттары:

Табиғат байлықтарын, олардың нешеге бөлінетінін біледі.

«Географиялық орта» ұғымына түсінік береді.

Жер шарындағы экологиялық жағдайды толық түсіндіреді.

Күні: 13. 05. 2013ж: Оқыту нәтижесі
  • Оқушылар өз ойларын анық білдіреді
  • Тез ойлауға және ойын саралауға үйренеді
  • Сабақты өмірмен байланыстыра алады.
Күні: 13. 05. 2013ж: Түйінді идеялар:
Табиғат-әр беті терең мағынаға толы бірден-бір кітап. (И. Гете)
Күні: 13. 05. 2013ж:
Сабақтың мазмұны
Күні: 13. 05. 2013ж: Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Ресурс
Күні: 13. 05. 2013ж:
Үнтаспа
Күні: 13. 05. 2013ж:

1 - әрекет.

Ұйымдастыру кезеңі.

Қарсыластарының қолын алып, маңдайларын түйістіріп, «Мен сізбен жұмыс жасауға дайынмын» деп айтады.
D:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\twitter.jpg
Күні: 13. 05. 2013ж: 5 мин

2 - әрекет.

«Ерте замандарда адам табиғатқа зиян келтірмеген» Неліктен деп ойлайсың?

Әр оқушы пікірлер айтылады.
Күні: 13. 05. 2013ж: минут

3 - әрекет.

Топқа бөлу.

Табиғаттың негізгі бөліктері арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді.

Адамдар(шахтер, дәрігер, мұғалім, инженер, агроном, ), жануарлар(қоян, қасқыр, жолбарыс, түлкі, ), өсімдіктер( жусан, шырша, қарағай, бидай, ) .

Топқа бөлінеді.
Интерактивті тақта
Күні: 13. 05. 2013ж: минут

4 - әрекет.

Әңгіме - дебат барысында:

«Қоғамның табиғатқа кері әсері жоқ . . . »

Ой- пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;

Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасайды;

Қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асырады.

Орта бірледесуден гөрі, көбінесе бәсекелестікке бағытталған.

Күні: 13. 05. 2013ж:
Сабақты бекіту.
Күні: 13. 05. 2013ж: 5 минут
Бағалау: Бинго арқылы
Әр оқушы оқушы аттарын жазады бағалайды.
Бағалау бетшесі.
Күні: 13. 05. 2013ж: Кейінгі оқу
Күні: 13. 05. 2013ж: Рефлексия
«Почтальон» Тақырыптың негізгі түйіні

Бағалау бетшесі. «Бинго» арқылы бағалау.

Ең ынтымақтаса жұмыс жасаған
Ең белсенді
Белсенділік танытпаған
Ең ынтымақтаса жұмыс жасаған: Қосымша мәліметпен жұмыс жасаған
Ең белсенді: Түйінді ой айтқан
Белсенділік танытпаған: Өз ойын еркін айтқан

Бағалау бетшесі. «Бинго» арқылы бағалау.

Ең ынтымақтаса жұмыс жасаған
Ең белсенді
Белсенділік танытпаған
Ең ынтымақтаса жұмыс жасаған: Қосымша мәліметпен жұмыс жасаған
Ең белсенді: Түйінді ой айтқан
Белсенділік танытпаған: Өз ойын еркін айтқан

Шахтер дәрігер мұғалім инженер агроном жануарлар қоян қасқыр жолбарыс түлкі

жусан шырша қарағай бидай


Ұқсас жұмыстар
Сыныптан тыс жұмыста оқушылардың табиғатты қорғауға қатыстыру
Адам және табиғат
Қазақстандық қоғам 10 сынып (12 жылдық )
Нарықтық экономикада тауар ұғымы орталық ұғым
Адам тобына
Конституциялық құқықтар
Бүлінген факс
География ғылымының негізгі ерекшеліктері
Суреттегі табиғи денелерді ата
Абай өлеңдерінің тілі және қазақ поэзиясына енгізген жаңалығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz