Табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланыс: сабақ жоспары мен бағалау

Күні: 13. 05. 2013ж
Күні: 13. 05. 2013ж: Сабақтың тақырыбы:
Табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланыс.
Күні: 13. 05. 2013ж: Мақсаттары:

Табиғат байлықтарын, олардың нешеге бөлінетінін біледі.

«Географиялық орта» ұғымына түсінік береді.

Жер шарындағы экологиялық жағдайды толық түсіндіреді.

Күні: 13. 05. 2013ж: Оқыту нәтижесі
  • Оқушылар өз ойларын анық білдіреді
  • Тез ойлауға және ойын саралауға үйренеді
  • Сабақты өмірмен байланыстыра алады.
Күні: 13. 05. 2013ж: Түйінді идеялар:
Табиғат-әр беті терең мағынаға толы бірден-бір кітап. (И. Гете)
Күні: 13. 05. 2013ж:
Сабақтың мазмұны
Күні: 13. 05. 2013ж: Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Ресурс
Күні: 13. 05. 2013ж:
Үнтаспа
Күні: 13. 05. 2013ж:

1 - әрекет.

Ұйымдастыру кезеңі.

Қарсыластарының қолын алып, маңдайларын түйістіріп, «Мен сізбен жұмыс жасауға дайынмын» деп айтады.
D:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\twitter.jpg
Күні: 13. 05. 2013ж: 5 мин

2 - әрекет.

«Ерте замандарда адам табиғатқа зиян келтірмеген» Неліктен деп ойлайсың?

Әр оқушы пікірлер айтылады.
Күні: 13. 05. 2013ж: минут

3 - әрекет.

Топқа бөлу.

Табиғаттың негізгі бөліктері арқылы оқушылар үш топқа бөлінеді.

Адамдар(шахтер, дәрігер, мұғалім, инженер, агроном, ), жануарлар(қоян, қасқыр, жолбарыс, түлкі, ), өсімдіктер( жусан, шырша, қарағай, бидай, ) .

Топқа бөлінеді.
Интерактивті тақта
Күні: 13. 05. 2013ж: минут

4 - әрекет.

Әңгіме - дебат барысында:

«Қоғамның табиғатқа кері әсері жоқ . . . »

Ой- пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;

Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасайды;

Қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асырады.

Орта бірледесуден гөрі, көбінесе бәсекелестікке бағытталған.

Күні: 13. 05. 2013ж:
Сабақты бекіту.
Күні: 13. 05. 2013ж: 5 минут
Бағалау: Бинго арқылы
Әр оқушы оқушы аттарын жазады бағалайды.
Бағалау бетшесі.
Күні: 13. 05. 2013ж: Кейінгі оқу
Күні: 13. 05. 2013ж: Рефлексия
«Почтальон» Тақырыптың негізгі түйіні

Бағалау бетшесі. «Бинго» арқылы бағалау.

Ең ынтымақтаса жұмыс жасаған
Ең белсенді
Белсенділік танытпаған
Ең ынтымақтаса жұмыс жасаған: Қосымша мәліметпен жұмыс жасаған
Ең белсенді: Түйінді ой айтқан
Белсенділік танытпаған: Өз ойын еркін айтқан

Бағалау бетшесі. «Бинго» арқылы бағалау.

Ең ынтымақтаса жұмыс жасаған
Ең белсенді
Белсенділік танытпаған
Ең ынтымақтаса жұмыс жасаған: Қосымша мәліметпен жұмыс жасаған
Ең белсенді: Түйінді ой айтқан
Белсенділік танытпаған: Өз ойын еркін айтқан

Шахтер дәрігер мұғалім инженер агроном жануарлар қоян қасқыр жолбарыс түлкі

жусан шырша қарағай бидай


Ұқсас жұмыстар
Қоршаған дүниені танып-білу: табиғат пен адам арасындағы байланыс және экологиялық тәрбие
Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жағдайлары: сфералар арасындағы өзара байланыс және ластану факторлары
Баяндауыш пен бастауыш арасындағы байланыс: бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары
Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс
Қазақстандық қоғам мен табиғат: көпұлттылық, ұлттық идея және экологиялық жауапкершілік
11-сынып химиясы: Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы генетикалық байланыс - сабақ жоспары
Адам мен табиғат арасындағы үйлесімділік: табиғатты сақтау мен аялауға тәрбиелеу (сабақ жоспары)
7-сынып: Мұхтар Әуезовтің Көксерек әңгімесін талдау - табиғат пен адам арасындағы қақтығыс және сабақ жоспары
Металдар мен олардың қосылыстары арасындағы генетикалық байланыс бойынша реагент пен өнімнің массасы мен зат мөлшерін есептеу
Таза ауа тапшы болмасын: табиғат, адам және қоғам туралы дебат сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz