Антарктика материгінің зерттелу тарихы

Маңғыстау облыстық дарынды балаларға арналған қазақ-түрік мамандандырылған мектеп-лицей- интернатының география пәні мұғалімі
Алигулова Рано Кумисбаевнаның қысқа мерзімді жоспары
- Материк туралы негізгі білімін қалыптастыру;
- Өз бетінше ойлау қабілетін дамыту;
- Өз бетінше жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру.
1 - әрекет.
Оқушылармен амандасу.
2 - әрекет. Топқа бөлу.
Мозайка. Антарктиданы мекендейтін жануарлар суретін пайдалану арқылы сыныпты 3 топқа бөлемін.
1-топ. «Арыстан»
2-топ. «Алақұлан»
3-топ. «Леопард»
Тақтадан слайд шоу корсетіледі.
3 - әрекет.
Оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятады.

4 - әрекет.
«Мұз астындағы материк» бейнефильмі көрсетіледі.
Оқулықпен жұмыс.
Оқулықтан әр топқа тақырыпшалар бөліп береді.
5 - әрекет.
Арнайы тапсырмалармен жұмыс жасатады.
5. 1
«Материк құжаты»
5. 2
«Ширақ ой. . . »
Сөйлемге антоним сөздерді қою.
1 - топқа:
1) Арктика -
2) Экваторда жыл бойы жаз болады -
3) Дүние жүзінде теңіз деңгейі бойынша орташа биіктігі 350 м болатын төмен материк Австралия -
2 - топ.
1) Тұздылығы ең жоғары су Қызыл теңізде 41‰ -
2) 1933 жылы дүние жүзіндегі ең жоғарғы температура Сахараның солтүстігіндегі Әль Азизияда +580 C тіркелген -
3) Дүние жүзінде ең биік шың Джомолунгма (8848 м) -
3 - топ.
1) Жер шарының теңіз деңгейінен төмен орналасқан жері Өлі теңіз (-403м) -
2) Сөнбеген вулкан жоқ материк Австралия -
3) Дүние жүзіндегі континенттердің барлығында адамдар кездеседі -
Оқушылар мәтінмен танысып болған соң тапсырмаларды орындайды.
1) Антарктика
2) Антарктика материгінің 99% қалың мұз басқан.
3) Орташа биіктігі жоғары материк Антарктика - 2040 м.
1) Дүние жүзіндегі тұщы су қорының 90% құрайды.
2) 1983 жылы дүние жүзіндегі ең төменгі температура -89, 2 0 C тіркелген.
3) Антрктиданың ең биік нүктесі Винсон (5140м ) .
1) Теңіз деңгейінен ең төмен орналасқан жері Бентли қазаншұңқыры (-2555м)
2) Антарктидада сөнбеген вулканның ең ірісі - Эребус(3794м) Роса аралында.
3) Антарктиданың жергілікті тұрғындары жоқ.
5. 3
Жұппен жұмыс. «Капитан және штурман».
Топ арасынан оқушы шығып, өздерінің қалауы бойынша бірі капитан, екіншісі штурман аталды. Капитан зерттеушінің есімін атайды, штурман контур картадан жүріп өткен жолын көрсетіп, түсіндіреді.
Дж. Кук, Ф. Беллинсгаузен мен Лазарев,
Р. Амудсен, Р. Скотт есімдері аталады.
6-әрекет
Бағалау

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz