Қытай. үндістан

«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі
Қысқа мерзімді жоспар
Қытай мен Үндістанның географиялық орнын анықтай отырып, олардың табиғат жағдайларының әр түрлілігін;
Табиғат ресурстарының жіктелуін;
Екі елдің халық санының көбею себептерін;
Елдердің шаруашылығының дамуын;
Жоғарыда аталғандарды өзбетімен меңгеріп, түсініктерін қалыптастырып, географиялық мазмұндағы таным-түсініктерін күнделікті тұрмыстық немесе өмірлік жағдаяттармен байланыстыра алады.
Топтық тапсырмалар: «Бедерлер», флипчартпен жұмыс, адасқан объектілер, топтастыру
Жеке жұмыс: Тест, геодиктант, картамен жұмыс.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Ұйымдастыру
2+1=3 мин
Сәлемдесу
Сәлемдесу жаттығуы.
Біз сіздермен әлем халықатрының әртүрлі амандасу тәсілдерімен амандасатын боламыз. Ол үшін 4 топқа бөлініп шеңбер құрайық. 1-топ, «замбезилік», 2-топ «солтүстік африкалықтар», 3-топ «үндістандықтар», 4-топ «қытайлықтар» болып амандасады.
Замбези-қол шапалақтап, отырып тұрады.
Солт. Африка-қолын маңдайына, ерініне, төсіне қояды.
Қытай-иіледі.
Үндістан-екі алақанын бір-біріне тигізіп, маңдайының тұсына қояды.
Үй тапсырмасы
1+(4*1) =5 мин
«Гүл сыйлаймын»
Бұл кезеңде гүл ұстаған оқушы басқа топтың оқушысына гүлді беріп сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді де, ары қарай жалғастырады.
1 топ 2 топ
2 топ 3 топ
3 топ 4 топ
4 топ 1 топ
Сергіту сәті
3 мин
«Массаж» тренингі
Оқушылар ортаға шығып, шеңбер құрып, «Диқаншы ата» әңгімесінің сюжетімен бір-бірінің арқасына массаж жасайды.
Жаңа сабақ
3 мин
5+(3*2) =11 мин
3 мин
4 мин
3 мин
Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында «Бедерлер» ойыны ойналады.
Ойын шарты бойынша ұяшықтардың артына суреттер жасырылады. Соны топтар саудаласу арқылы ашады. Бастапқы ұяшық 7-ден басталады.
Постер қорғау
Жаңа тақырып бойынша 3 топқа тапсырма беріледі. Сол бойынша постер қорғалады.
1-топ: Қытай мен Үндістанның табиғаты мен табиғат ресурстары.
2-топ: Қытай мен Үндістанның халқы.
3-топ: Қытай мен Үндістанның шаруашылығы.
Жұбыңды тексер
Бұл кезеңде оқушыларға тест сұрақтары таратылады.
Адасқан объектілер
Тақтада географиялық оьъектілер мен атаулары орындары шатастырылып беріледі. Дұрыстарын сәйкестендіру керек.
Геодиктант
Оқушылардың барлығына геодиктант таратылады. Бүгінгі тақырып бойынша мәтін беріледі. Мәтіннің кейбір сөздері қалып қойған, оқушылар қалып қойған сөздерді жазады.
Бекіту
7 мин
Топтастыру
Тақтада тақырып жазылады. Оқушылар тақырып бойынша не білгендерін тақтаға жазады.
Бағалау, Кері байланыс
2 мин
Бағалау бетшесі арқылы өздерін бағалайды.
Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың?
Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.
Сабақ туралы пікірлерін айтып стикерге жазып жапсырады.
Үйге тапсырма
1 мин
«Ұлы Қытай қорғаны» мен «Тәж-Махал» туралы мәлімет әкелу.
Қытай мен Үндістанды кескін картаға түсіріп келу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz