Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Қытай. үндістан


«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі
_____________________________

Қысқа мерзімді жоспар

|№ |05.05.2014 ж |География |7-сынып «В» |
| |Сабақтың |Қытай. Үндістан |
| |тақырыбы | |
| |Сабақтың |Оқушылар топтық ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, Қытай |
| |мақсаты |мен Үндістанның табиғат жағдайы мен табиғи ресурстарының |
| | |жіктелуі, халқының құрамы, шаруашылығы туралы білімдерді |
| | |меңгерту. |
| |Оқу нәтижесі |Қытай мен Үндістанның географиялық орнын анықтай отырып, |
| | |олардың табиғат жағдайларының әр түрлілігін; |
| | |Табиғат ресурстарының жіктелуін; |
| | |Екі елдің халық санының көбею себептерін; |
| | |Елдердің шаруашылығының дамуын; |
| | |Жоғарыда аталғандарды өзбетімен меңгеріп, түсініктерін |
| | |қалыптастырып, географиялық мазмұндағы таным-түсініктерін |
| | |күнделікті тұрмыстық немесе өмірлік жағдаяттармен |
| | |байланыстыра алады. |
| |Сілтеме |7-сыныпқа арналған оқулық «Материктер мен мұхиттар |
| | |географиясы» Алматы «Атамұра» 2012 ж; қосымша ақпараттар; |
| | |интернет |
| |Тапсырмалар |Топтық тапсырмалар: «Бедерлер», флипчартпен жұмыс, адасқан|
| | |объектілер, топтастыру |
| | |Жеке жұмыс: Тест, геодиктант, картамен жұмыс. |
| |Сабақта |Топтық тапсырмалар, дүние жүзінің саяси картасы, |
| |қолданылатын |компьютер, интер.тақта, қағаздар, маркерлер, стикерлер, т.|
| |материалдар |б. |
| |Қамтылатын |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер |
| |модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
| | |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
| | |Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық |
| | |технологияларды қолдану |
| | |Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
| | |Оқытуды басқару және көшбасшылық |
| |Сабақ кезеңдері|Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушылардың іс әрекеті |
|І |Ұйымдастыру |Оқушылармен ынтымақтастықты |Оқушылар Қытай, Үндістан |
| |2+1=3 мин |қалыптастыру, миға шабуыл |және Қазақстан елі деп, 3 |
| | |жасау сұрақтары және соған |топқа бөлінеді. Оқушылар топ|
| | |сәйкес суреттер арқылы топқа |басшысын сайлайды. |
| | |бөлу.Топ басшысын сайлау. | |
| | |Сәлемдесу |Оқушылар берілген жаттығуды |
| | |Сәлемдесу жаттығуы. |орындау арқылы көңілдерін |
| | |Біз сіздермен әлем |көтеріп, сабаққа |
| | |халықатрының әртүрлі амандасу|белсенділігі артады. |
| | |тәсілдерімен амандасатын | |
| | |боламыз. Ол үшін 4 топқа | |
| | |бөлініп шеңбер құрайық. | |
| | |1-топ, «замбезилік», 2-топ | |
| | |«солтүстік африкалықтар», | |
| | |3-топ «үндістандықтар», 4-топ| |
| | |«қытайлықтар» болып | |
| | |амандасады. | |
| | |Замбези-қол шапалақтап, | |
| | |отырып тұрады. | |
| | |Солт.Африка-қолын маңдайына, | |
| | |ерініне, төсіне қояды. | |
| | |Қытай-иіледі. | |
| | |Үндістан-екі алақанын | |
| | |бір-біріне тигізіп, | |
| | |маңдайының тұсына қояды. | |
|ІІ |Үй тапсырмасы |«Гүл сыйлаймын» |Оқушылар мәлімет беріп, топ |
| |1+(4*1) =5 мин |Бұл кезеңде гүл ұстаған оқушы|арасында сұрақ беріліп, |
| | |басқа топтың оқушысына гүлді |жауап алады. |
| | |беріп сұрақ қояды, екінші | |
| | |оқушы жауап береді де, ары | |
| | |қарай жалғастырады. | |
| | |1 топ 2 топ | |
| | |2 топ 3 топ | |
| | |3 топ 4 топ | |
| | |4 топ 1 топ | |
| |Сергіту сәті |«Массаж» тренингі |Тренинг арқылы оқушылар |
| |3 мин |Оқушылар ортаға шығып, шеңбер|сергіп, жаңа тақырыпқа |
| | |құрып, «Диқаншы ата» |дайындалады. |
| | |әңгімесінің сюжетімен | |
| | |бір-бірінің арқасына массаж | |
| | |жасайды. | |
|ІІІ |Жаңа сабақ |Сабақтың тақырыбын анықтау |Оқушылар ұяшықтарды ашу |
| |3 мин |мақсатында «Бедерлер» ойыны |арқылы суреттерді көріп, |
| | |ойналады. |жаңа тақырыпты ашады. |
| | |Ойын шарты бойынша | |
| | |ұяшықтардың артына суреттер | |
| | |жасырылады. Соны топтар | |
| | |саудаласу арқылы ашады. | |
| | |Бастапқы ұяшық 7-ден | |
| | |басталады. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |5+(3*2)=11 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |4 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 мин | | |
| | | | |
| | |Постер қорғау |Оқушылар топпен бірігіп |
| | |Жаңа тақырып бойынша 3 топқа |берілген тапсырма бойынша |
| | |тапсырма беріледі. Сол |постермен жұмыс жасайды. |
| | |бойынша постер қорғалады. |Тақтаға шығып, топ мүшелері |
| | |1-топ: Қытай мен Үндістанның |бірігіп тапсырмасын |
| | |табиғаты мен табиғат |қорғайды. |
| | |ресурстары. | |
| | |2-топ: Қытай мен Үндістанның | |
| | |халқы. | |
| | |3-топ: Қытай мен Үндістанның | |
| | |шаруашылығы. | |
| | | Жұбыңды тексер |Тест сұрақтарына жауап |
| | |Бұл кезеңде оқушыларға тест |белгілейді. |
| | |сұрақтары таратылады. | |
| | |Адасқан объектілер |Оқушылар тақтада берілген |
| | |Тақтада географиялық |тапсырмаға мұқият зер салып,|
| | |оьъектілер мен атаулары |адасқан объектілерді |
| | |орындары шатастырылып |біріктіреді. |
| | |беріледі. Дұрыстарын | |
| | |сәйкестендіру керек. | |
| | | Геодиктант |Геодиктантпен жұмыс жасай |
| | |Оқушылардың барлығына |отырып, керекті мәліметтерді|
| | |геодиктант таратылады. |естеріне түсіреді. |
| | |Бүгінгі тақырып бойынша мәтін| |
| | |беріледі. Мәтіннің кейбір | |
| | |сөздері қалып қойған, | |
| | |оқушылар қалып қойған | |
| | |сөздерді жазады. | |
| | | | |
|ІV |Бекіту |Топтастыру |Сабақты қорытындылау |
| |7 мин |Тақтада тақырып жазылады. |мақсатында оқушылар бүгінгі |
| | |Оқушылар тақырып бойынша не |сабақта алған білімдерін |
| | |білгендерін тақтаға жазады. |тақтаға жазады. |
|V |Бағалау, Кері |Бағалау бетшесі арқылы |Топ басшысы топ мүшелерін |
| |байланыс |өздерін бағалайды. |бағалайды. |
| |2 мин |Бүгінгі сабақтан қандай әсер |Сабақ туралы пікірлерін |
| | |алдың? |айтып стикерге жазып |
| | | |жапсырады. |
|VI |Үйге тапсырма |«Ұлы Қытай қорғаны» мен |Дәптерлеріне жазып алады. |
| |1 мин |«Тәж-Махал» туралы мәлімет | |
| | |әкелу. | |
| | |Қытай мен Үндістанды кескін | |
| | |картаға түсіріп келу. | |


Ұқсас жұмыстар
Еураияның халқы және елдері
Мұнайды экспорттайтын елдер
Әлемді география арқылы таны (сыныптан-тыс) 7 сынып
Орталық Азия аймағының аумағы
Пысықтау сабағының материалдары
Түркістан қаласының географиялық координатасы
Еуразиялық жер бедері мен пайдалы қазбалары
Жаңа тарихтың негізгі мазмұны. Жеке елдерде өндірістің капиталистік жолмен дамуының ерекшеліктері
Қазіргі демографиялық проблемалар. 10-сынып
Xvіі- xvііі ғасырлардағы қытай
Пәндер