7-сынып географиясы: Қытай мен Үндістан - табиғи жағдайлары, табиғи ресурстары, халқы және шаруашылығы (қысқа мерзімді жоспар)

«Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі

Қысқа мерзімді жоспар

05. 05. 2014 ж
География
7-сынып «В»
№:
05. 05. 2014 ж: Сабақтың тақырыбы
География: Қытай. Үндістан
№:
05. 05. 2014 ж: Сабақтың мақсаты
География: Оқушылар топтық ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, Қытай мен Үндістанның табиғат жағдайы мен табиғи ресурстарының жіктелуі, халқының құрамы, шаруашылығы туралы білімдерді меңгерту.
№:
05. 05. 2014 ж: Оқу нәтижесі
География:

Қытай мен Үндістанның географиялық орнын анықтай отырып, олардың табиғат жағдайларының әр түрлілігін;

Табиғат ресурстарының жіктелуін;

Екі елдің халық санының көбею себептерін;

Елдердің шаруашылығының дамуын;

Жоғарыда аталғандарды өзбетімен меңгеріп, түсініктерін қалыптастырып, географиялық мазмұндағы таным-түсініктерін күнделікті тұрмыстық немесе өмірлік жағдаяттармен байланыстыра алады.

№:
05. 05. 2014 ж: Сілтеме
География: 7-сыныпқа арналған оқулық «Материктер мен мұхиттар географиясы» Алматы «Атамұра» 2012 ж; қосымша ақпараттар; интернет
№:
05. 05. 2014 ж: Тапсырмалар
География:

Топтық тапсырмалар: «Бедерлер», флипчартпен жұмыс, адасқан объектілер, топтастыру

Жеке жұмыс: Тест, геодиктант, картамен жұмыс.

№:
05. 05. 2014 ж: Сабақта қолданылатын материалдар
География: Топтық тапсырмалар, дүние жүзінің саяси картасы, компьютер, интер. тақта, қағаздар, маркерлер, стикерлер, т. б.
№:
05. 05. 2014 ж: Қамтылатын модульдер
География:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Оқытуды басқару және көшбасшылық

№:
05. 05. 2014 ж: Сабақ кезеңдері
География: Мұғалімнің іс әрекеті
7-сынып «В»: Оқушылардың іс әрекеті
№: І
05. 05. 2014 ж:

Ұйымдастыру

2+1=3 мин

География: Оқушылармен ынтымақтастықты қалыптастыру, миға шабуыл жасау сұрақтары және соған сәйкес суреттер арқылы топқа бөлу. Топ басшысын сайлау.
7-сынып «В»: Оқушылар Қытай, Үндістан және Қазақстан елі деп, 3 топқа бөлінеді. Оқушылар топ басшысын сайлайды.
№:

Сәлемдесу

Сәлемдесу жаттығуы.

Біз сіздермен әлем халықатрының әртүрлі амандасу тәсілдерімен амандасатын боламыз. Ол үшін 4 топқа бөлініп шеңбер құрайық. 1-топ, «замбезилік», 2-топ «солтүстік африкалықтар», 3-топ «үндістандықтар», 4-топ «қытайлықтар» болып амандасады.

Замбези-қол шапалақтап, отырып тұрады.

Солт. Африка-қолын маңдайына, ерініне, төсіне қояды.

Қытай-иіледі.

Үндістан-екі алақанын бір-біріне тигізіп, маңдайының тұсына қояды.

05. 05. 2014 ж: Оқушылар берілген жаттығуды орындау арқылы көңілдерін көтеріп, сабаққа белсенділігі артады.
№: ІІ
05. 05. 2014 ж:

Үй тапсырмасы

1+(4*1) =5 мин

География:

«Гүл сыйлаймын»

Бұл кезеңде гүл ұстаған оқушы басқа топтың оқушысына гүлді беріп сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді де, ары қарай жалғастырады.

1 топ 2 топ

2 топ 3 топ

3 топ 4 топ

4 топ 1 топ

7-сынып «В»: Оқушылар мәлімет беріп, топ арасында сұрақ беріліп, жауап алады.
№:
05. 05. 2014 ж:

Сергіту сәті

3 мин

География:

«Массаж» тренингі

Оқушылар ортаға шығып, шеңбер құрып, «Диқаншы ата» әңгімесінің сюжетімен бір-бірінің арқасына массаж жасайды.

7-сынып «В»: Тренинг арқылы оқушылар сергіп, жаңа тақырыпқа дайындалады.
№: ІІІ
05. 05. 2014 ж:

Жаңа сабақ

3 мин

5+(3*2) =11 мин

3 мин

4 мин

3 мин

География:

Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында «Бедерлер» ойыны ойналады.

Ойын шарты бойынша ұяшықтардың артына суреттер жасырылады. Соны топтар саудаласу арқылы ашады. Бастапқы ұяшық 7-ден басталады.

7-сынып «В»: Оқушылар ұяшықтарды ашу арқылы суреттерді көріп, жаңа тақырыпты ашады.
№:

Постер қорғау

Жаңа тақырып бойынша 3 топқа тапсырма беріледі. Сол бойынша постер қорғалады.

1-топ: Қытай мен Үндістанның табиғаты мен табиғат ресурстары.

2-топ: Қытай мен Үндістанның халқы.

3-топ: Қытай мен Үндістанның шаруашылығы.

05. 05. 2014 ж: Оқушылар топпен бірігіп берілген тапсырма бойынша постермен жұмыс жасайды. Тақтаға шығып, топ мүшелері бірігіп тапсырмасын қорғайды.
№:

Жұбыңды тексер

Бұл кезеңде оқушыларға тест сұрақтары таратылады.

05. 05. 2014 ж: Тест сұрақтарына жауап белгілейді.
№:

Адасқан объектілер

Тақтада географиялық оьъектілер мен атаулары орындары шатастырылып беріледі. Дұрыстарын сәйкестендіру керек.

05. 05. 2014 ж: Оқушылар тақтада берілген тапсырмаға мұқият зер салып, адасқан объектілерді біріктіреді.
№:

Геодиктант

Оқушылардың барлығына геодиктант таратылады. Бүгінгі тақырып бойынша мәтін беріледі. Мәтіннің кейбір сөздері қалып қойған, оқушылар қалып қойған сөздерді жазады.

05. 05. 2014 ж: Геодиктантпен жұмыс жасай отырып, керекті мәліметтерді естеріне түсіреді.
№: ІV
05. 05. 2014 ж:

Бекіту

7 мин

География:

Топтастыру

Тақтада тақырып жазылады. Оқушылар тақырып бойынша не білгендерін тақтаға жазады.

7-сынып «В»: Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар бүгінгі сабақта алған білімдерін тақтаға жазады.
№: V
05. 05. 2014 ж:

Бағалау, Кері байланыс

2 мин

География:

Бағалау бетшесі арқылы өздерін бағалайды.

Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың?

7-сынып «В»:

Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.

Сабақ туралы пікірлерін айтып стикерге жазып жапсырады.

№: VI
05. 05. 2014 ж:

Үйге тапсырма

1 мин

География:

«Ұлы Қытай қорғаны» мен «Тәж-Махал» туралы мәлімет әкелу.

Қытай мен Үндістанды кескін картаға түсіріп келу.

7-сынып «В»: Дәптерлеріне жазып алады.

Ұқсас жұмыстар
11-сынып географиясы: Үндістан - құрылымы, экономикалық-географиялық жағдайы, табиғи ресурстары мен халқы (сабақ жоспары)
Ресей Федерациясының табиғат жағдайлары мен табиғи ресурстары
Қысқа мерзімді жоспар (география, 11 сынып): Ұлыбританияның мемлекеттік құрамы мен құрылымы, табиғат жағдайлары мен ресурстары, халқы
11-сынып географиясы: Балтық маңы елдерінің географиялық орны, табиғи ресурстары және халқы
Орталық Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы, табиғи ресурстары және халқы
Орталық Қазақстан экономикалық ауданы: экономико-географиялық жағдайы, табиғи ресурстары және халқы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
11 сынып география сабағы: Канада - мемлекеттің қалыптасуы, табиғи жағдайлары мен ресурстары, халықтың таралуы
9-сынып географиясы: Оңтүстік Қазақстанның экономикалық географиясы, табиғат жағдайы және халқы - қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар: 11-сынып географиясы - Италияның шаруашылығы және сыртқы экономикалық байланыстары
Мұғалжар тауы: географиясы, геологиялық құрылымы, климаты және табиғи ресурстары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz