Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Қытай. үндістан
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі
_____________________________
Қысқа мерзімді жоспар
|№ |05.05.2014 ж |География |7-сынып «В» |
| |Сабақтың |Қытай. Үндістан |
| |тақырыбы | |
| |Сабақтың |Оқушылар топтық ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, Қытай |
| |мақсаты |мен Үндістанның табиғат жағдайы мен табиғи ресурстарының |
| | |жіктелуі, халқының құрамы, шаруашылығы туралы білімдерді |
| | |меңгерту. |
| |Оқу нәтижесі |Қытай мен Үндістанның географиялық орнын анықтай отырып, |
| | |олардың табиғат жағдайларының әр түрлілігін; |
| | |Табиғат ресурстарының жіктелуін; |
| | |Екі елдің халық санының көбею себептерін; |
| | |Елдердің шаруашылығының дамуын; |
| | |Жоғарыда аталғандарды өзбетімен меңгеріп, түсініктерін |
| | |қалыптастырып, географиялық мазмұндағы таным-түсініктерін |
| | |күнделікті тұрмыстық немесе өмірлік жағдаяттармен |
| | |байланыстыра алады. |
| |Сілтеме |7-сыныпқа арналған оқулық «Материктер мен мұхиттар |
| | |географиясы» Алматы «Атамұра» 2012 ж; қосымша ақпараттар; |
| | |интернет |
| |Тапсырмалар |Топтық тапсырмалар: «Бедерлер», флипчартпен жұмыс, адасқан|
| | |объектілер, топтастыру |
| | |Жеке жұмыс: Тест, геодиктант, картамен жұмыс. |
| |Сабақта |Топтық тапсырмалар, дүние жүзінің саяси картасы, |
| |қолданылатын |компьютер, интер.тақта, қағаздар, маркерлер, стикерлер, т.|
| |материалдар |б. |
| |Қамтылатын |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер |
| |модульдер |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
| | |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
| | |Оқыту мен оқудағы ақпараттық-коммуникациялық |
| | |технологияларды қолдану |
| | |Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу |
| | |Оқытуды басқару және көшбасшылық |
| |Сабақ кезеңдері|Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушылардың іс әрекеті |
|І |Ұйымдастыру |Оқушылармен ынтымақтастықты |Оқушылар Қытай, Үндістан |
| |2+1=3 мин |қалыптастыру, миға шабуыл |және Қазақстан елі деп, 3 |
| | |жасау сұрақтары және соған |топқа бөлінеді. Оқушылар топ|
| | |сәйкес суреттер арқылы топқа |басшысын сайлайды. |
| | |бөлу.Топ басшысын сайлау. | |
| | |Сәлемдесу |Оқушылар берілген жаттығуды |
| | |Сәлемдесу жаттығуы. |орындау арқылы көңілдерін |
| | |Біз сіздермен әлем |көтеріп, сабаққа |
| | |халықатрының әртүрлі амандасу|белсенділігі артады. |
| | |тәсілдерімен амандасатын | |
| | |боламыз. Ол үшін 4 топқа | |
| | |бөлініп шеңбер құрайық. | |
| | |1-топ, «замбезилік», 2-топ | |
| | |«солтүстік африкалықтар», | |
| | |3-топ «үндістандықтар», 4-топ| |
| | |«қытайлықтар» болып | |
| | |амандасады. | |
| | |Замбези-қол шапалақтап, | |
| | |отырып тұрады. | |
| | |Солт.Африка-қолын маңдайына, | |
| | |ерініне, төсіне қояды. | |
| | |Қытай-иіледі. | |
| | |Үндістан-екі алақанын | |
| | |бір-біріне тигізіп, | |
| | |маңдайының тұсына қояды. | |
|ІІ |Үй тапсырмасы |«Гүл сыйлаймын» |Оқушылар мәлімет беріп, топ |
| |1+(4*1) =5 мин |Бұл кезеңде гүл ұстаған оқушы|арасында сұрақ беріліп, |
| | |басқа топтың оқушысына гүлді |жауап алады. |
| | |беріп сұрақ қояды, екінші | |
| | |оқушы жауап береді де, ары | |
| | |қарай жалғастырады. | |
| | |1 топ 2 топ | |
| | |2 топ 3 топ | |
| | |3 топ 4 топ | |
| | |4 топ 1 топ | |
| |Сергіту сәті |«Массаж» тренингі |Тренинг арқылы оқушылар |
| |3 мин |Оқушылар ортаға шығып, шеңбер|сергіп, жаңа тақырыпқа |
| | |құрып, «Диқаншы ата» |дайындалады. |
| | |әңгімесінің сюжетімен | |
| | |бір-бірінің арқасына массаж | |
| | |жасайды. | |
|ІІІ |Жаңа сабақ |Сабақтың тақырыбын анықтау |Оқушылар ұяшықтарды ашу |
| |3 мин |мақсатында «Бедерлер» ойыны |арқылы суреттерді көріп, |
| | |ойналады. |жаңа тақырыпты ашады. |
| | |Ойын шарты бойынша | |
| | |ұяшықтардың артына суреттер | |
| | |жасырылады. Соны топтар | |
| | |саудаласу арқылы ашады. | |
| | |Бастапқы ұяшық 7-ден | |
| | |басталады. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |5+(3*2)=11 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |4 мин | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 мин | | |
| | | | |
| | |Постер қорғау |Оқушылар топпен бірігіп |
| | |Жаңа тақырып бойынша 3 топқа |берілген тапсырма бойынша |
| | |тапсырма беріледі. Сол |постермен жұмыс жасайды. |
| | |бойынша постер қорғалады. |Тақтаға шығып, топ мүшелері |
| | |1-топ: Қытай мен Үндістанның |бірігіп тапсырмасын |
| | |табиғаты мен табиғат |қорғайды. |
| | |ресурстары. | |
| | |2-топ: Қытай мен Үндістанның | |
| | |халқы. | |
| | |3-топ: Қытай мен Үндістанның | |
| | |шаруашылығы. | |
| | | Жұбыңды тексер |Тест сұрақтарына жауап |
| | |Бұл кезеңде оқушыларға тест |белгілейді. |
| | |сұрақтары таратылады. | |
| | |Адасқан объектілер |Оқушылар тақтада берілген |
| | |Тақтада географиялық |тапсырмаға мұқият зер салып,|
| | |оьъектілер мен атаулары |адасқан объектілерді |
| | |орындары шатастырылып |біріктіреді. |
| | |беріледі. Дұрыстарын | |
| | |сәйкестендіру керек. | |
| | | Геодиктант |Геодиктантпен жұмыс жасай |
| | |Оқушылардың барлығына |отырып, керекті мәліметтерді|
| | |геодиктант таратылады. |естеріне түсіреді. |
| | |Бүгінгі тақырып бойынша мәтін| |
| | |беріледі. Мәтіннің кейбір | |
| | |сөздері қалып қойған, | |
| | |оқушылар қалып қойған | |
| | |сөздерді жазады. | |
| | | | |
|ІV |Бекіту |Топтастыру |Сабақты қорытындылау |
| |7 мин |Тақтада тақырып жазылады. |мақсатында оқушылар бүгінгі |
| | |Оқушылар тақырып бойынша не |сабақта алған білімдерін |
| | |білгендерін тақтаға жазады. |тақтаға жазады. |
|V |Бағалау, Кері |Бағалау бетшесі арқылы |Топ басшысы топ мүшелерін |
| |байланыс |өздерін бағалайды. |бағалайды. |
| |2 мин |Бүгінгі сабақтан қандай әсер |Сабақ туралы пікірлерін |
| | |алдың? |айтып стикерге жазып |
| | | |жапсырады. |
|VI |Үйге тапсырма |«Ұлы Қытай қорғаны» мен |Дәптерлеріне жазып алады. |
| |1 мин |«Тәж-Махал» туралы мәлімет | |
| | |әкелу. | |
| | |Қытай мен Үндістанды кескін | |
| | |картаға түсіріп келу. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz