Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Етістік. 3 сынып
Қайрғалиева Саулемай Уресовна
М.Әуезов атындағы №2 ЖОББМ
Ақжайық ауданы
Батыс Қазақстан облысы
Сабақтың тақырыбы: Етістік.
А) Білімділік: Етістік туралы берілген білімді еске түсіру, ол заттың әр алуан іс- әрекетін, қимыл процесін білдіретін сөз табы екендігі, сұрақтарын, етістіктің зат есімнен байланысы жөнінде берілген түсініктерді кеңейтуге жаттықтыру.Ә) Дамытушылық: Жаңа технологияларды басшылыққа ала отырып, сөздік қорын молайтып, ойын, тілін, шығармашылығын дамыту.Б) Тәрбиелік: Әдептілікке, мейірімділікке, татулыққа, жылдам ойлауға, Отан сүйгіштікке тәрбиелеу.Сабактын түрі: Жана сабакты менгеруСабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын, көрнекілік және семантикалық карта бойынша жұмысКөрнекіліктер: Сызбалар, суреттер, қима- қағаздарСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру.Оқушылардың зейінін аудару, 3 топқа бөлу
-Балалар, сабақты жаңашыл педагог Шерхан Әленовтың тәлім сәтімен бастайық :
Әрбір адам? Туыс , дос , жұрағат .
Әрбір сабақ? Үйрену , ұғу , ұлағат .
Әрбір ісің? Тірлік , тірек , адамдық .
Әрбір сөзің? Шындық , бірлік , адалдық .
-Олай болса балалар , бүгінгі сабағымызда әрбір ісімізге мұқият болайық. Сәттілік тілеймін!
(Математикалық фигуралар арқылы топқа бөлу)
1.топ - <<Болашақ>>
Топтың ұраны: <<Болашақ бізден басталады>>
2.топ - <<Шығармашылық>>
Топтың ұраны: <<Іздеген жетер мұратқа >>
3.топ - <<Ұландар>>
Топтың ұраны: <<Біз келешекке талмай қанат қағатындар>>
Тату-тәтті достармыз біз ,
Ынталы да талапты.
Көп білуге құштармыз біз ,
Жақсы оқимыз сабақты .
-Олай болса жақсы оқитын балалар үй тапсырмасына қалай әзірленді екен ?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, өткенді қайталау.<<Бәйге>> ойыны бойынша сұрақтарға жауап алу - ауызша.
* Сол жақтағы - 20. Зат есім дегеніміз не?2.Ортадағы - 50. Зат есім түрлерін ата.3.Оң жақтағы - 10. Кітап сөзін жекеше түрде тәуелде.4.Сол жақтағы - 30. Сөз таптарын айтып бер.5.Оң жақтағы - 30. Жалқы есімге мысал айт.6.Сол жақтағы - 10. Алма сөзін көпше түрде тәуелде.7.Ортадағы - 40. Негізгі зат есімнен туынды зат есім жаса.8.Оң жақтағы - 20. Мақалдың жалғасын тап.
:: (Білекті ______,:: Білімді______)9 Ортадағы - 60. Мақалдың жалғасын тап.(Кітапсыз ____ ____,Білімсіз ____ ____)III.Жаңасабақ.1. Ойын: Үнқатпа !Әрбір топтан бір-бір оқушы шығып, үнқатпай тек қимылмен ғана көрсетеді.Келесі топтағы оқушы тақтаға әрқимылды сөзбен жазып шығады.Отырды, жүрді, секірді ,тұрды , айналды, биледі.- Тақтадағы сөздерге қандай сұрақ қоямыз?- Бұл сұрақтар қай сөз табының сұрақтары ?- Етістік.Етістіктің ережесін еске түсіру
2. Оқулықпен жұмыс.1-жаттығу. Болашақ тобына. Өлеңді көшіріп жазу, етістіктердің астын сызу. Дәрігер мамандығы туралы әңгімелеу;5-жаттығу. <<Шығармашыл>> тобынаКөп нүктенің орнына етістіктерді қойып жаз. Ұстаздарға арнап жазылған қандай өлеңді білесің?3-жаттығу. <<Ұландар>> тобына:
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, етістіктердің астын сызу;
Шығармашылық тапсырма.
Әр топқа жеке жұмыс беру. <<Ұйқасын тап>>
* Жеймін деп көп қауынды ,
Менің ішім ...... .( ауырды )
Арба сықырлап жүрді ,
....... арсылдап үрді. (Ит.)
Сүрініп кетіп құлады.
Аяғым деп ....... . (жылады.)
* Жарға шығып ....... , (ойнады )
Ойынға бір тоймады ,
Болсадағы сақалы ,
Секендеуді ........... . (қоймайды )
* ........ мініп судан өтті , (қайық )
Жүре-жүре тауға ....... , (жетті )
Биік таудан тікұшақпен ,
Көп қиналмай асып ....... . (кетті )
<<Сөз ойла, тез ойла>>
Әр көшбасшысы әріп суырып, сол әріптен басталатын етістік сөздерді топ болып ойлап, жазу;
V Сабақты қорытындылау.
Сематикалық картамен жұмыс:
№
Негізгі зат есім
Жалқы есім
Туынды зат
есім
Көпше түрдегі
зат есім
Етістік
Күрделі
етістік
1
Сауыншы
2
Балқаш
3
Келе жатыр
4
Дүкен
5
Кітаптар
6
Ойнады
7
Ақтөс
8
Бүркітші
9
Алма
10
Жылады
Сабақты қорытындылау:
Не істеді? дара
Қайтті?күрделі
Етістік
Не қылды?Болымсыз
Болымды
Үйге тапсырма:Ереже жаттау, 4-жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
М.Әуезов атындағы №2 ЖОББМ
Ақжайық ауданы
Батыс Қазақстан облысы
Сабақтың тақырыбы: Етістік.
А) Білімділік: Етістік туралы берілген білімді еске түсіру, ол заттың әр алуан іс- әрекетін, қимыл процесін білдіретін сөз табы екендігі, сұрақтарын, етістіктің зат есімнен байланысы жөнінде берілген түсініктерді кеңейтуге жаттықтыру.Ә) Дамытушылық: Жаңа технологияларды басшылыққа ала отырып, сөздік қорын молайтып, ойын, тілін, шығармашылығын дамыту.Б) Тәрбиелік: Әдептілікке, мейірімділікке, татулыққа, жылдам ойлауға, Отан сүйгіштікке тәрбиелеу.Сабактын түрі: Жана сабакты менгеруСабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын, көрнекілік және семантикалық карта бойынша жұмысКөрнекіліктер: Сызбалар, суреттер, қима- қағаздарСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру.Оқушылардың зейінін аудару, 3 топқа бөлу
-Балалар, сабақты жаңашыл педагог Шерхан Әленовтың тәлім сәтімен бастайық :
Әрбір адам? Туыс , дос , жұрағат .
Әрбір сабақ? Үйрену , ұғу , ұлағат .
Әрбір ісің? Тірлік , тірек , адамдық .
Әрбір сөзің? Шындық , бірлік , адалдық .
-Олай болса балалар , бүгінгі сабағымызда әрбір ісімізге мұқият болайық. Сәттілік тілеймін!
(Математикалық фигуралар арқылы топқа бөлу)
1.топ - <<Болашақ>>
Топтың ұраны: <<Болашақ бізден басталады>>
2.топ - <<Шығармашылық>>
Топтың ұраны: <<Іздеген жетер мұратқа >>
3.топ - <<Ұландар>>
Топтың ұраны: <<Біз келешекке талмай қанат қағатындар>>
Тату-тәтті достармыз біз ,
Ынталы да талапты.
Көп білуге құштармыз біз ,
Жақсы оқимыз сабақты .
-Олай болса жақсы оқитын балалар үй тапсырмасына қалай әзірленді екен ?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, өткенді қайталау.<<Бәйге>> ойыны бойынша сұрақтарға жауап алу - ауызша.
* Сол жақтағы - 20. Зат есім дегеніміз не?2.Ортадағы - 50. Зат есім түрлерін ата.3.Оң жақтағы - 10. Кітап сөзін жекеше түрде тәуелде.4.Сол жақтағы - 30. Сөз таптарын айтып бер.5.Оң жақтағы - 30. Жалқы есімге мысал айт.6.Сол жақтағы - 10. Алма сөзін көпше түрде тәуелде.7.Ортадағы - 40. Негізгі зат есімнен туынды зат есім жаса.8.Оң жақтағы - 20. Мақалдың жалғасын тап.
:: (Білекті ______,:: Білімді______)9 Ортадағы - 60. Мақалдың жалғасын тап.(Кітапсыз ____ ____,Білімсіз ____ ____)III.Жаңасабақ.1. Ойын: Үнқатпа !Әрбір топтан бір-бір оқушы шығып, үнқатпай тек қимылмен ғана көрсетеді.Келесі топтағы оқушы тақтаға әрқимылды сөзбен жазып шығады.Отырды, жүрді, секірді ,тұрды , айналды, биледі.- Тақтадағы сөздерге қандай сұрақ қоямыз?- Бұл сұрақтар қай сөз табының сұрақтары ?- Етістік.Етістіктің ережесін еске түсіру
2. Оқулықпен жұмыс.1-жаттығу. Болашақ тобына. Өлеңді көшіріп жазу, етістіктердің астын сызу. Дәрігер мамандығы туралы әңгімелеу;5-жаттығу. <<Шығармашыл>> тобынаКөп нүктенің орнына етістіктерді қойып жаз. Ұстаздарға арнап жазылған қандай өлеңді білесің?3-жаттығу. <<Ұландар>> тобына:
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, етістіктердің астын сызу;
Шығармашылық тапсырма.
Әр топқа жеке жұмыс беру. <<Ұйқасын тап>>
* Жеймін деп көп қауынды ,
Менің ішім ...... .( ауырды )
Арба сықырлап жүрді ,
....... арсылдап үрді. (Ит.)
Сүрініп кетіп құлады.
Аяғым деп ....... . (жылады.)
* Жарға шығып ....... , (ойнады )
Ойынға бір тоймады ,
Болсадағы сақалы ,
Секендеуді ........... . (қоймайды )
* ........ мініп судан өтті , (қайық )
Жүре-жүре тауға ....... , (жетті )
Биік таудан тікұшақпен ,
Көп қиналмай асып ....... . (кетті )
<<Сөз ойла, тез ойла>>
Әр көшбасшысы әріп суырып, сол әріптен басталатын етістік сөздерді топ болып ойлап, жазу;
V Сабақты қорытындылау.
Сематикалық картамен жұмыс:
№
Негізгі зат есім
Жалқы есім
Туынды зат
есім
Көпше түрдегі
зат есім
Етістік
Күрделі
етістік
1
Сауыншы
2
Балқаш
3
Келе жатыр
4
Дүкен
5
Кітаптар
6
Ойнады
7
Ақтөс
8
Бүркітші
9
Алма
10
Жылады
Сабақты қорытындылау:
Не істеді? дара
Қайтті?күрделі
Етістік
Не қылды?Болымсыз
Болымды
Үйге тапсырма:Ереже жаттау, 4-жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz