Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
3d- модельдеу. 10 сынып
<<Балқаш қаласы жалпы білім беретін №15 орта мектебі>>КММ
Ашық сабақ
ТАҚЫРЫБЫ:
<<3D- модельдеу>>
(практикалық сабақ.)
Өткізген: Туяков Е.К
10 <<А>>сынып
Балқаш.2014жыл
Күні 10.04.2014 жыл
Сабақ 29
Сабақтың тақырыбы
3D- модельдеу.
Мақсаты
Программа интерфейсімен таныса алады; 3D ұғымы қалаптаса алады; ақпараттық сауаттылықтары арта алады
Жұмыс нәтижесі
* Программа интерфейсімен таныса алады(барлығы);
* 3D модельдеу ұғымы қалаптаса алады(барлығы);
* ақпараттық сауаттылықтары арта алады(барлығы)
Сілтеме
_____________
Негізгі идеясы
3D модельдеу интерфейсімен жұмыс істей алуы
Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО
Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;
АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау.
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ресурстар
компьютер, проектор, түрлі түсті қалам, постер.
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
* Ұйымдастыру: мақсат қою
* Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
* Рефлексия
* Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
Blender-дегі материалдар, дәл өлшемдер бойынша обьектілер құру . конспект
Ойлау
ды
Блум
Бойын
ша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау
Критерий
Лер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Білу
Үй тапсырмасы <>
тақырыбы бойынша
білімін анықтау. Қызығушылы-
ғын ояту.
Суреттерді анықтау
Суреттер: дөңгелек, төрбұрышты, үшбұрышты
Суреттерді анықтау арқылы қызығушы
лығы
оянады, білімін көрсетеді.
Білім көлемін зерделеу
Сурет толық анықталған
3
Сурет толық анықталмаған
2
Сурет толық анықталмаған
1
Түсіну
Лекциядан мәтінді игерту
Лекциядан оқығандарын түсіну
Тақырыптың басты идеясын табу
Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырманы толық орындады
3
Қателіктері болды
2
Мүлдем орындай алмады
1
Қолда
ну
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Берліген тапсырмалар бойынша компьютерде орындау
Сергіту Бейнежазба бойынша
Алған білімін тәжірибеде қолдана
алады.
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты
Ру
Қалыптасқан
3
Толық емес
2
Қиын
1
Талдау
Шешім шығару, обьектілердің жасалу жұмыстары бойынша пікірлері айту, ерекшеліктеріне мән беру
.
Слайд. Обьектілердің жасалу ерекшеліктері
Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Пікірталас
қа түсу
диалог құрып,қорытынды жасай
ды
3
тек диалог құрайды
2
жұмысқа қатыспайды
1
Жинақ
тау
Жұмысты нақтылау
Жұмысты салыстыра отырып нақтылайды.
Қажеттілігін салыстыра нақтылайды
Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
Қиналды
2
Шыға алмады
1
Бағалау
Дүниетанымын кеңейту.
Еркін жұмыс: жасалған жұмыс бойынша пікірлері
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Логикалық ойы
Креативті
3
Ойы жүйелі, тың ойы емес
2
Жалпыға ортақ ой
1
Ашық сабақ
ТАҚЫРЫБЫ:
<<3D- модельдеу>>
(практикалық сабақ.)
Өткізген: Туяков Е.К
10 <<А>>сынып
Балқаш.2014жыл
Күні 10.04.2014 жыл
Сабақ 29
Сабақтың тақырыбы
3D- модельдеу.
Мақсаты
Программа интерфейсімен таныса алады; 3D ұғымы қалаптаса алады; ақпараттық сауаттылықтары арта алады
Жұмыс нәтижесі
* Программа интерфейсімен таныса алады(барлығы);
* 3D модельдеу ұғымы қалаптаса алады(барлығы);
* ақпараттық сауаттылықтары арта алады(барлығы)
Сілтеме
_____________
Негізгі идеясы
3D модельдеу интерфейсімен жұмыс істей алуы
Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО
Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;
АКТ-ны қолдану; таныстырылым жасау.
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ресурстар
компьютер, проектор, түрлі түсті қалам, постер.
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
* Ұйымдастыру: мақсат қою
* Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
* Рефлексия
* Үйге тапсырма
Үйге тапсырма
Blender-дегі материалдар, дәл өлшемдер бойынша обьектілер құру . конспект
Ойлау
ды
Блум
Бойын
ша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау
Критерий
Лер
дескриптор
Ұпай
Жиынтық баға
Білу
Үй тапсырмасы <
тақырыбы бойынша
білімін анықтау. Қызығушылы-
ғын ояту.
Суреттерді анықтау
Суреттер: дөңгелек, төрбұрышты, үшбұрышты
Суреттерді анықтау арқылы қызығушы
лығы
оянады, білімін көрсетеді.
Білім көлемін зерделеу
Сурет толық анықталған
3
Сурет толық анықталмаған
2
Сурет толық анықталмаған
1
Түсіну
Лекциядан мәтінді игерту
Лекциядан оқығандарын түсіну
Тақырыптың басты идеясын табу
Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырманы толық орындады
3
Қателіктері болды
2
Мүлдем орындай алмады
1
Қолда
ну
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.
Берліген тапсырмалар бойынша компьютерде орындау
Сергіту Бейнежазба бойынша
Алған білімін тәжірибеде қолдана
алады.
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты
Ру
Қалыптасқан
3
Толық емес
2
Қиын
1
Талдау
Шешім шығару, обьектілердің жасалу жұмыстары бойынша пікірлері айту, ерекшеліктеріне мән беру
.
Слайд. Обьектілердің жасалу ерекшеліктері
Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Пікірталас
қа түсу
диалог құрып,қорытынды жасай
ды
3
тек диалог құрайды
2
жұмысқа қатыспайды
1
Жинақ
тау
Жұмысты нақтылау
Жұмысты салыстыра отырып нақтылайды.
Қажеттілігін салыстыра нақтылайды
Жағдаяттан шыға білу құзыреті
Толық шықты
3
Қиналды
2
Шыға алмады
1
Бағалау
Дүниетанымын кеңейту.
Еркін жұмыс: жасалған жұмыс бойынша пікірлері
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Логикалық ойы
Креативті
3
Ойы жүйелі, тың ойы емес
2
Жалпыға ортақ ой
1
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz