Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
Sights of london
|Пәні: |Ағылшын тілі |Класы: 7A | |
|Тақырыбы: |Sights of London |
|Мақсаты: | Ұлыбритания мемлекетіне жалпы шолу жасау, қайталау |
| |жұмыстарын жүргізу; Лондон туралы жаңа ақпарат алу; сөздік|
| |қорын молайту; адамгершілікке және өзге мемлекеттің тілін; |
| |салт-дәстүрін құрметтей білуге; ауызша сөйлеуге; тез |
| |ойлауға; есте сақтауға; өз ойын жан- жақты толық жеткізе |
| |білуге үйрету. |
|Күтілетін |Тақырып бойынша білімдерін кеңейте алады; |
|нәтиже: |Бір- бірін тыңдай білуге тәрбиелейді; |
| |Топ арасында достық қарым- қатынас қалыптасады; |
| |Ауызша сөйлеу, есте сақтау қабілеттері дамиды; |
| |Өзін- өзі бағалай алады; |
| |Сөздік қорын байытады |
|Кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |Бағалау |Ресурс-|
| | | | |тар |
|Ұйымдастыр|Оқушыларды 4 топқа бөледі |Әр топқа 3 | | |
|у кезеңі |England- a rose- роза, |оқушы- | | |
|( 3 мин ) |Scotland- a thistle- |дан бөлінеді | | |
| |чертополох, Wales- a | | | |
| |daffodil- нарцисс, Northern | | | |
| |Ireland- a green shamrock- | | | |
| |трилисник. [pic] | | | |
| | | | | |
| |The rules of a group | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Топтық ереже | | |
| | |құрады | | |
|Қызығушы- |2 Rebuses |Тақырыпқа |1 |Интерак|
|лықты ояту|(London, Thames) |қатысты 2 ребус|жұлдыз-ш|-тивті |
|( 2 мин ) |[pic] |шешеді |а |тақта |
| | | | | |
| |[pic] | | | |
|Мағынаны |Әр топқа өз елі туралы 5 |Әр топ мүшелері|Әрбір | |
|ашу |сұрақ дайындауға беріледі |өзара |дұрыс | |
|( 30 м ) |1-топқа- Англия туралы; |ақылдасып, 5 |жауапқа | |
| |2-топқа Шотландия туралы; |сұрақ |1 | |
| |3-топқа- Уэльс туралы; |дайындайды |жұлдыз-ш| |
| |4-топқа- Солтүстік Ирландия | |адан | |
| |туралы. |Басқа топ |алады | |
| | |мүшелеріне | | |
| |A) Puzzle about the |сұрақтарын | | |
| |sightseeing of London |қояды. | | |
| | | | | |
| |[pic] |Лондонның 4 | | |
| |a) Houses of Parliament and |көрнекті | | |
| |Big Ben |жерлері туралы | | |
| |b) Tower of London |пазл шешеді | | |
| |c) St. Paul`s Cathedral | | | |
| |d) Buckingham Palace | | | |
| | | | | |
| |B) Finding some information | | |Интерак|
| |about them from the Internet | | |тивті |
| | | | |тақта |
| |[pic] | | | |
| |C) Work with text "Sights of | | | |
| |London" | | | |
| | | | | |
| |1) Trafalgar Square | | | |
| |2) Westminster Abbey |Интернеттен сол| | |
| |3) London Eye |көрнекті жерлер| | |
| |4) Windsor Castle |туралы мағлұмат| | |
| |[pic] |табады және сол| | |
| | |туралы айтады | | |
| |D) Extra tasks | | | |
| |1) To make a poster about | | | |
| |sights of London | | | |
| |2) To take an interview from | | |Ноут-бу|
| |the Queen | | |к |
| |3) To make a slide show with | | |Интер-н|
| |power point program using the| | |ет |
| |Internet |Оқушылар топпен| |флеш-ка|
| |4) To make a rebus or a |жұмыс жасап, әр| | |
| |crossword about sights of |топ өздеріне | | |
| |London |берілген | | |
| | |мәтінді оқып, | | |
| |[pic] |түсінеді, басқа| | |
| | |топ мүшелеріне | | |
| |E) Watching a video "10 |түсінгенін | | |
| |attractions of London" |айтып береді | | |
| | | | | |
| |Интернет | | | |
| |YouTube | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |Стикер |
| | | | |қайшы |
| | | | |маркерл|
| | | | |ер, |
| | | | |түрлі- |
| | | | |түсті |
| | | | |қағаз-д|
| | | | |ар, |
| | | | |ватман |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |Ноут-бу|
| | | | |к |
| | | | |интер-н|
| | | | |ет |
| | |Лондонның 10 | |флеш-ка|
| | |көрнекті | | |
| | |жерлері туралы | | |
| | |видео қарайды | | |
| | | | | |
|Ой |F) Writing "10 attractions of|Қазақстанның 10| | |
|толға-ныс |Kazakhstan" |көрнекті | | |
|( 3 мин ) | |жерлері туралы | | |
| | |мәтін жазады | | |
|Бағалау |Көп жұлдызша жинаған топтың | | | |
| |мүшелерін, сабаққа жақсы | | | |
| |қатынасқан оқушыларды бағалау| | | |
|Үй |Лондонның көрнекті жерлері | | | |
|тапсыр-мас|туралы эссе жазу | | | |
|ы | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz