Жай механизмдер. 7-сынып

САБАҚ ЖОСПАРЫ

ТИТУЛ БЕТІ

ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТИТУЛ БЕТІ: ТАҚЫРЫП:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

1

Базалық құзыреттілік:
ТИТУЛ БЕТІ: Жай механизмдер
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: ОҚИ АЛУ
ТИТУЛ БЕТІ: Пән:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 3
Құрамды құзыреттілік:
ТИТУЛ БЕТІ: физика
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Ақпаратты сызба түрінде беру
ТИТУЛ БЕТІ: Сынып:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 7
3 . 1
Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
ТИТУЛ БЕТІ: Оқытушы:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

ӨРМЕКШІ сызбасы /толық цикл

ТИТУЛ БЕТІ: Байзақова Б. Қ.
ТИТУЛ БЕТІ: Дидактикалық дәреже/категория:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: -
Мақсатты әлеуметтендіру
ТИТУЛ БЕТІ: Оқу орны:
ТИТУЛ БЕТІ: Ы. Алтынсарин атындағы Обаған орта мектебі
ТИТУЛ БЕТІ: Базалық оқулық:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

1

«Табиғат»
ТИТУЛ БЕТІ: Башарұлы Р. Физика және астрономия
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

Тұрақты дамуды қамтамасыз ету

ТИТУЛ БЕТІ: Сабақтың мазмұны:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

2

«Қоғам»
ТИТУЛ БЕТІ: Жай механизмдерді білу
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

Жеке интеллектуалдық әлеуетті көрсету

ТИТУЛ БЕТІ: 3
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: «Мен»
ТИТУЛ БЕТІ: Ақпаратты сызба түрінде беру дағдысы
ТИТУЛ БЕТІ:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

КЛАССИФИКАТОР
ҰЙЫМДАСТЫРУ
КЛАССИФИКАТОР:
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Оқу тапсырмасы
БЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей)
Уақыт(мин)
Ұйымдастыру түрі/ бағалау түрі
КЛАССИФИКАТОР: Сабақтың жалпы уақыты:
ҰЙЫМДАСТЫРУ: 45
КЛАССИФИКАТОР: 1
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

Берілген тақырыптың негізгі сөздерін естеріңізге түсіріңдер,

  • Жұмыста қолданылатын көптеген механизмдер, бір жағынан күштен ұтыс берсе, екінші жағынан . . .
  • Механизмдер деп . . .
  • Жай механизмге жатады: . . .
  • Блок дегеніміз . . .
  • Жылжымайтын блок . . .
  • Жылжымалы блок

1. 21
7
Жұпта жұмыс жасау /өзін-өздері бағалау
КЛАССИФИКАТОР: 2
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

Жай механизмдерді «Өрмекші» сызбасы түрінде ұсын :

2. 10
3
Жұпта жұмыс жасау /өзін-өздері бағалау
КЛАССИФИКАТОР: 3
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

Сабақта алған білімдерді пайдалана отырып , жай механизмдерді топтастыру, жалпылау

оларды «Өрмекші» сызбасы түрінде қ айта өзгерту.

2. 20
5
Жұпта жұмыс жасау /өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
КЛАССИФИКАТОР:

4

ҰЙЫМДАСТЫРУ: Жай механизмнің түрлеріне сипаттама бер

3

10
Жеке жұмыс/ өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
КЛАССИФИКАТОР: 5
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Әр түрлі иіндіктер тұрмыста жиі қолданылады. Осы иіндіктердің қандай мақсатта қолданылатынын және қолдану жолдарын ұсын.
4. 10
7
Жеке жұмыс/ өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
КЛАССИФИКАТОР: 6
ҰЙЫМДАСТЫРУ: Мен тігіншімін. Киімді пішіп, тігіп жатқанда, қауіпсіздік ережесін сақтау үшін қайшыны қалай қолданар едім және қайшының қандай болғаны дұрыс? Өз жауабыңды ұсын.
5. 10
8
Жеке жұмыс/ өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
КЛАССИФИКАТОР:
ҰЙЫМДАСТЫРУ:

Оқушылардың аты-жөні:
1
2
3
4
5
6
бағасы
Оқушылардың аты-жөні::
1:
2:
3:
4:
5:
6:
бағасы:
Оқушылардың аты-жөні::
1:
2:
3:
4:
5:
6:
бағасы:
Оқушылардың аты-жөні::
1:
2:
3:
4:
5:
6:
бағасы:
Оқушылардың аты-жөні::
1:
2:
3:
4:
5:
6:
бағасы:
Оқушылардың аты-жөні::
1:
2:
3:
4:
5:
6:
бағасы:
Оқушылардың аты-жөні::
1:
2:
3:
4:
5:
6:
бағасы:
Оқушылардың аты-жөні::
1:
2:
3:
4:
5:
6:
бағасы:
Оқушылардың аты-жөні::
1:
2:
3:
4:
5:
6:
бағасы:
Оқушылардың аты-жөні::
1:
2:
3:
4:
5:
6:
бағасы:
Оқушылардың аты-жөні::
1:
2:
3:
4:
5:
6:
бағасы:
Оқушылардың аты-жөні::
1:
2:
3:
4:
5:
6:
бағасы:

Блум бойынша сабақтың тапсырмалары

ХАТТАМАСЫ

ПӘН - Физика

Сынып - 7

Сабақ тақырыбы - Жай механизмдер

Оқытушы - Байзақова Ботагөз Қасымқызы (Ы. Алтынсарин атындағы Обаған орта мектебі)

Бірінші деңгей - БІЛІМДЕР

Берілген тақырыптың негізгі сөздерін естеріңізге түсіріңдер,

  • Жұмыста қолданылатын көптеген механизмдер, бір жағынан күштен ұтыс берсе, екінші жағынан . . .
  • Механизмдер деп . . .
  • Жай механизмге жатады: . . .
  • Блок дегеніміз . . .
  • Жылжымайтын блок . . .
  • Жылжымалы блок

Екінші деңгей - ТҮСІНУ

Жай механизмдерді «Өрмекші» сызбасы түрінде ұсын :

Үшінші деңгей - ҚОЛДАНУ

Сабақта алған білімдерді пайдалана отырып , жай механизмдерді топтастыру, жалпылау

оларды «Өрмекші» сызбасы түрінде қ айта өзгерту.

Төртінші деңгей - ТАЛДАУ

Жай механизмнің түрлеріне сипаттама бер

Бесінші деңгей - СИНТЕЗ

Әр түрлі иіндіктер тұрмыста жиі қолданылады. Осы иіндіктердің қандай мақсатта қолданылатынын және қолдану жолдарын ұсын.

Алтыншы деңгей - БАҒАЛАУ

Мен тігіншімін. Киімді пішіп, тігіп жатқанда, қауіпсіздік ережесін сақтау үшін қайшыны қалай қолданар едім және қайшының қандай болғаны дұрыс? Өз жауабыңды ұсын.

Сабақ жайында мұғалімдердің және балалардың пікірлері:

Өз пікірі:

Байзақова Ботагөз Қасымқызы:


Ұқсас жұмыстар
Көлбеу жазықтық. механиканың алтын ережесі
Иінді таразылар
Жай механизмдер
Механикалық энергия
Монитор қандай құрылғы
Автомобильдердің жай - күйін анықтау жүмыстарын ұйымдастыру
Автомобильдің жай - күйін анықтау тәсілдері
Мыс
Автокөліктің тежеуіш жүйелеріне қойылатын талаптар
Жүйелер мен механизмдер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz