Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Жай механизмдер. 7-сынып
САБАҚ ЖОСПАРЫ
ТИТУЛ БЕТІ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТАҚЫРЫП:
1
Базалық құзыреттілік:
Жай механизмдер
ОҚИ АЛУ
Пән:
3
Құрамды құзыреттілік:
физика
Ақпаратты сызба түрінде беру
Сынып:
7
3 .1
Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
Оқытушы:
ӨРМЕКШІ сызбасы /толық цикл
Байзақова Б.Қ.
Дидактикалық дәреже/категория:
-
Мақсатты әлеуметтендіру
Оқу орны:
Ы.Алтынсарин атындағы Обаған орта мектебі
Базалық оқулық:
1
<<Табиғат>>
Башарұлы Р. Физика және астрономия
Тұрақты дамуды қамтамасыз ету
Сабақтың мазмұны:
2
<<Қоғам>>
Жай механизмдерді білу
Жеке интеллектуалдық әлеуетті көрсету
3
<<Мен>>
Ақпаратты сызба түрінде беру дағдысы
КЛАССИФИКАТОР
ҰЙЫМДАСТЫРУ
№
Оқу тапсырмасы
БЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей)
Уақыт(мин)
Ұйымдастыру түрі/ бағалау түрі
Сабақтың жалпы уақыты:
45
1
Берілген тақырыптың негізгі сөздерін естеріңізге түсіріңдер,
* Жұмыста қолданылатын көптеген механизмдер, бір жағынан күштен ұтыс берсе, екінші жағынан ...
* Механизмдер деп...
* Жай механизмге жатады:...
* Блок дегеніміз...
* Жылжымайтын блок...
* Жылжымалы блок
1.21
7
Жұпта жұмыс жасау /өзін-өздері бағалау
2
Жай механизмдерді <<Өрмекші>> сызбасы түрінде ұсын :
2.10
3
Жұпта жұмыс жасау /өзін-өздері бағалау
3
Сабақта алған білімдерді пайдалана отырып, жай механизмдерді топтастыру, жалпылау
оларды <<Өрмекші>> сызбасы түрінде қайта өзгерту.
2.20
5
Жұпта жұмыс жасау /өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
4
Жай механизмнің түрлеріне сипаттама бер
3
10
Жеке жұмыс/ өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
5
Әр түрлі иіндіктер тұрмыста жиі қолданылады. Осы иіндіктердің қандай мақсатта қолданылатынын және қолдану жолдарын ұсын.
4.10
7
Жеке жұмыс/ өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
6
Мен тігіншімін. Киімді пішіп, тігіп жатқанда, қауіпсіздік ережесін сақтау үшін қайшыны қалай қолданар едім және қайшының қандай болғаны дұрыс? Өз жауабыңды ұсын.
5.10
8
Жеке жұмыс/ өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
Оқушылардың аты-жөні:
1
2
3
4
5
6
бағасы
Блум бойынша сабақтың тапсырмалары
ХАТТАМАСЫ
ПӘН - Физика
Сынып - 7
Сабақ тақырыбы - Жай механизмдер
Оқытушы - Байзақова Ботагөз Қасымқызы (Ы.Алтынсарин атындағы Обаған орта мектебі)
Бірінші деңгей - БІЛІМДЕР
Берілген тақырыптың негізгі сөздерін естеріңізге түсіріңдер,
* Жұмыста қолданылатын көптеген механизмдер, бір жағынан күштен ұтыс берсе, екінші жағынан ...
* Механизмдер деп...
* Жай механизмге жатады:...
* Блок дегеніміз...
* Жылжымайтын блок...
* Жылжымалы блок
Екінші деңгей - ТҮСІНУ
Жай механизмдерді <<Өрмекші>> сызбасы түрінде ұсын :
Үшінші деңгей - ҚОЛДАНУ
Сабақта алған білімдерді пайдалана отырып, жай механизмдерді топтастыру, жалпылау
оларды <<Өрмекші>> сызбасы түрінде қайта өзгерту.
Төртінші деңгей - ТАЛДАУ
Жай механизмнің түрлеріне сипаттама бер
Бесінші деңгей - СИНТЕЗ
Әр түрлі иіндіктер тұрмыста жиі қолданылады. Осы иіндіктердің қандай мақсатта қолданылатынын және қолдану жолдарынұсын.
Алтыншы деңгей - БАҒАЛАУ
Мен тігіншімін. Киімді пішіп, тігіп жатқанда, қауіпсіздік ережесін сақтау үшін қайшыны қалай қолданар едім және қайшының қандай болғаны дұрыс? Өз жауабыңды ұсын.
Сабақ жайында мұғалімдердің және балалардың пікірлері:
Өз пікірі:
Байзақова Ботагөз Қасымқызы:
Бұл менің Блюм таксономиясы бойынша өткізген бірінші ашық сабағым. Сабақты дайындау маған оңайға түскен жоқ, бірақта дайындау барысында өзім тақырыптың қызығына түсіп кеттім. Қатты қуантқан жағдай - сабақ барысында балалар жаңа тақырыпқа бар ынталарын салып, өте қызыға кірісті. Сабақты бағалай келсек, әрине, <<бес>> деген баға қою әлі де ерте, бірақ сабақты орташа деңгейде өтті деуге болады.
Жобаға қатыспайтын мұғалімдердің пікірлері:
Қабылова Арай Ермұратқызы, бастауыш мұғалімі, еңбек өтілі 1 жыл:
Сабақтың тапсырмалары мол екен, балалар соны орындаймыз деп ынтыққаны байқалды. бірақ сабақ толық үнсіз өтетіні үйренбеген, сонымен қатар нәтижелері көзге көрінеді.
Жанатаева З.И., кітапханашы, еңбек өтілі жиырма бес жыл:
Маған сабақ ұнады, бірақ өзімізге үйренген дәстүрлі сабақтар артығырақ сияқты.
Оқушылардың пікірі:
Болатбек Мая:
Мен үшін сабақ өте қызықты өтті, мен өзім ұшін көп пайдалы білімдірді алдым.
Серікова Толқын:
Сабақта өзің ерен еңбек етіп жасасаң, білімің нақты да мықты болатынына көзім жетті.
Ахметов Думан:
Мен үшін сабақ басқа сабақтармен салыстырғанда, қызықты болып өтті. Мұғалімге қызықты сабақ үшін рахмет.
ТИТУЛ БЕТІ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТАҚЫРЫП:
1
Базалық құзыреттілік:
Жай механизмдер
ОҚИ АЛУ
Пән:
3
Құрамды құзыреттілік:
физика
Ақпаратты сызба түрінде беру
Сынып:
7
3 .1
Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
Оқытушы:
ӨРМЕКШІ сызбасы /толық цикл
Байзақова Б.Қ.
Дидактикалық дәреже/категория:
-
Мақсатты әлеуметтендіру
Оқу орны:
Ы.Алтынсарин атындағы Обаған орта мектебі
Базалық оқулық:
1
<<Табиғат>>
Башарұлы Р. Физика және астрономия
Тұрақты дамуды қамтамасыз ету
Сабақтың мазмұны:
2
<<Қоғам>>
Жай механизмдерді білу
Жеке интеллектуалдық әлеуетті көрсету
3
<<Мен>>
Ақпаратты сызба түрінде беру дағдысы
КЛАССИФИКАТОР
ҰЙЫМДАСТЫРУ
№
Оқу тапсырмасы
БЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей)
Уақыт(мин)
Ұйымдастыру түрі/ бағалау түрі
Сабақтың жалпы уақыты:
45
1
Берілген тақырыптың негізгі сөздерін естеріңізге түсіріңдер,
* Жұмыста қолданылатын көптеген механизмдер, бір жағынан күштен ұтыс берсе, екінші жағынан ...
* Механизмдер деп...
* Жай механизмге жатады:...
* Блок дегеніміз...
* Жылжымайтын блок...
* Жылжымалы блок
1.21
7
Жұпта жұмыс жасау /өзін-өздері бағалау
2
Жай механизмдерді <<Өрмекші>> сызбасы түрінде ұсын :
2.10
3
Жұпта жұмыс жасау /өзін-өздері бағалау
3
Сабақта алған білімдерді пайдалана отырып, жай механизмдерді топтастыру, жалпылау
оларды <<Өрмекші>> сызбасы түрінде қайта өзгерту.
2.20
5
Жұпта жұмыс жасау /өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
4
Жай механизмнің түрлеріне сипаттама бер
3
10
Жеке жұмыс/ өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
5
Әр түрлі иіндіктер тұрмыста жиі қолданылады. Осы иіндіктердің қандай мақсатта қолданылатынын және қолдану жолдарын ұсын.
4.10
7
Жеке жұмыс/ өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
6
Мен тігіншімін. Киімді пішіп, тігіп жатқанда, қауіпсіздік ережесін сақтау үшін қайшыны қалай қолданар едім және қайшының қандай болғаны дұрыс? Өз жауабыңды ұсын.
5.10
8
Жеке жұмыс/ өзін-өздері бағалау+мұғалім бағасы
Оқушылардың аты-жөні:
1
2
3
4
5
6
бағасы
Блум бойынша сабақтың тапсырмалары
ХАТТАМАСЫ
ПӘН - Физика
Сынып - 7
Сабақ тақырыбы - Жай механизмдер
Оқытушы - Байзақова Ботагөз Қасымқызы (Ы.Алтынсарин атындағы Обаған орта мектебі)
Бірінші деңгей - БІЛІМДЕР
Берілген тақырыптың негізгі сөздерін естеріңізге түсіріңдер,
* Жұмыста қолданылатын көптеген механизмдер, бір жағынан күштен ұтыс берсе, екінші жағынан ...
* Механизмдер деп...
* Жай механизмге жатады:...
* Блок дегеніміз...
* Жылжымайтын блок...
* Жылжымалы блок
Екінші деңгей - ТҮСІНУ
Жай механизмдерді <<Өрмекші>> сызбасы түрінде ұсын :
Үшінші деңгей - ҚОЛДАНУ
Сабақта алған білімдерді пайдалана отырып, жай механизмдерді топтастыру, жалпылау
оларды <<Өрмекші>> сызбасы түрінде қайта өзгерту.
Төртінші деңгей - ТАЛДАУ
Жай механизмнің түрлеріне сипаттама бер
Бесінші деңгей - СИНТЕЗ
Әр түрлі иіндіктер тұрмыста жиі қолданылады. Осы иіндіктердің қандай мақсатта қолданылатынын және қолдану жолдарынұсын.
Алтыншы деңгей - БАҒАЛАУ
Мен тігіншімін. Киімді пішіп, тігіп жатқанда, қауіпсіздік ережесін сақтау үшін қайшыны қалай қолданар едім және қайшының қандай болғаны дұрыс? Өз жауабыңды ұсын.
Сабақ жайында мұғалімдердің және балалардың пікірлері:
Өз пікірі:
Байзақова Ботагөз Қасымқызы:
Бұл менің Блюм таксономиясы бойынша өткізген бірінші ашық сабағым. Сабақты дайындау маған оңайға түскен жоқ, бірақта дайындау барысында өзім тақырыптың қызығына түсіп кеттім. Қатты қуантқан жағдай - сабақ барысында балалар жаңа тақырыпқа бар ынталарын салып, өте қызыға кірісті. Сабақты бағалай келсек, әрине, <<бес>> деген баға қою әлі де ерте, бірақ сабақты орташа деңгейде өтті деуге болады.
Жобаға қатыспайтын мұғалімдердің пікірлері:
Қабылова Арай Ермұратқызы, бастауыш мұғалімі, еңбек өтілі 1 жыл:
Сабақтың тапсырмалары мол екен, балалар соны орындаймыз деп ынтыққаны байқалды. бірақ сабақ толық үнсіз өтетіні үйренбеген, сонымен қатар нәтижелері көзге көрінеді.
Жанатаева З.И., кітапханашы, еңбек өтілі жиырма бес жыл:
Маған сабақ ұнады, бірақ өзімізге үйренген дәстүрлі сабақтар артығырақ сияқты.
Оқушылардың пікірі:
Болатбек Мая:
Мен үшін сабақ өте қызықты өтті, мен өзім ұшін көп пайдалы білімдірді алдым.
Серікова Толқын:
Сабақта өзің ерен еңбек етіп жасасаң, білімің нақты да мықты болатынына көзім жетті.
Ахметов Думан:
Мен үшін сабақ басқа сабақтармен салыстырғанда, қызықты болып өтті. Мұғалімге қызықты сабақ үшін рахмет.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz