Қмж. мен соғысты жек көрем. 4 класс

Бекітемін:

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Мектебі
Сыныбы
Дәрісхана №
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Қалданова Айгерім Кұдайбергенқызы
Мектебі: № 123 Т. Жүргенов атындағы орта мектеп
Сыныбы: 4 "б"
Дәрісхана №: Бастауыш кабинеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Сабақ тақырыбы:
Мектебі: Қайрат Жұмағалиев "Мен соғысты жек көрем".
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Жалпы мақсаты:
Мектебі: Оқушыларға Қайрат Жұмағалиевтің «Мен соғысты жек көрем» атты өлеңін мәнерлеп, түсініп оқуға үйрету, өлеңнің өзекті түйінді ойын ашуға жағдай жасау, ақынның соғысты өте жек көретіні жайлы айту.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Міндеттер:
Мектебі:
  1. Оқушылардың қызығушылығын ояту
  2. Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау
  3. Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
  4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
Мектебі:
  1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығады
  2. Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отырады
  3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасайды.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Сабақта туындаған негізгі идеялар:
Мектебі:

1. Оқушылардың өмірден алған білімдеріне, білетініне сүйену

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Сабақта қолданылатын материалдар:
Мектебі: Постер, түсті қағаз, маркерлер, компьютер, проектор, желім, қайшы, бейне көрініс
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Оқыту әдіс-тәсілдер:
Мектебі:

Блум таксономиясы, жеке және топқа тапсырмалар,

А, В, С деңгейіндегі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Дерек көздері:
Мектебі: Ана тілі оқулығы, ана тілі әдістемесі, ғаламтор желісі, Google-веб - сайтынан алынған мағлұматтар.

Ой-

лау дең

гейі

Мақсаты
Күтілетін нәтиже

Түрткі

(Тапсырма, сұрақ, жағдаят)

Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ой-лау деңгейі:

Психологиялық ахуал

"Шаттық шеңбері " арқылы бүгінгі күнге сіттілік тілеу

Топтарға бөлу " үшбұрыш, шаршы, шеңбер" арқылы топқа бөліну

5 минут

Мақсаты:

Психологиялық ахуал орнатады.

Сыныпты 3 топқа бөледі.

Сабақтың барысын түсіндіру

Бағалау түрін, шарттарын түсіндіру, бағалау парағын тарату.

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар шаттық шеңберін құрып, бүгінгі күнге бір-біріне сәттілік тілеп, 3 түрлі геометриялық фигураларды таңдау арқылы

топқа бөлінеді.

Ой-лау деңгейі:

Білу

Мақсаты:

Eкінші дүниeжүзілік Ұлы Отaн cоғыc турaлы мaғұлмaт беру. Ұлы Отaн cоғыcынa қaтыcқaн бaтырлaрын таныстыру.

10 минут

Күтілетін нәтиже: Eкінші дүниeжүзілік Ұлы Отaн cоғыc турaлы мaғұлмaт, Ұлы Отaн cоғыcынa қaтыcқaн бaтырлaрын білeді
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):

Тапсырма әр топқа беріледі:

1. Соғыс кезеңдері бейнеленген суреттер көрсету

2. Соғыс сөзіне кластер құру

Мұғалім әрекеті: Суретпен жұмыс. Кластер қорғату
Оқушы әрекеті: Әр топ берілген тапсырмасын ақылдаса отырып, кластер қорғайды.
Ой-лау деңгейі:

Түсіну

Мақсаты: Eкінші дүниeжүзілік Ұлы Отaн cоғыcының бacтaлуының ceбeбі
Күтілетін нәтиже: Eкінші дүниeжүзілік Ұлы Отaн cоғыcының бacтaлуының ceбeбін түсінеді
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):

Соғыс туралы бейне көрініс көрсетіп сабақты түсіндіру.

Сұрақтар қою:

  • «Соғыс» деген сөзді қалай түсінеміз?
  • Ұлы Отан соғысы қай жылдар аралығында

болды?

  • Ұлы Отан соғысы қай мемлекеттер арасында болды?
  • Ұлы Отан соғысы қай елдің жеңісімен аяқталды?
  • Ұлы Отан соғысының аяқталуына биыл неше жыл толады?
  • Ұлы Отан соғысына қатысқан қандай батырларды білеміз?
  • Өз ауылымыздан Ұлы Отан соғысына қатысқан

ардагерлер деп кімдерді атар едік?

Соғыстың адамзат баласына әсері қандай болды?

Кестелер арқылы жаңа сабаққа теориялық мағұлмат беру

Мұғалім әрекеті: Тапсырманы түсіндіреді, А-В-С деңгейіндегі оқушыларды бақылайды
Оқушы әрекеті: Жұптасып жұмыс жүргізеді, Сұрақтарға ақылдасып жауап береді. Жаңа сабаққа ой бөліседі.
Ой-лау деңгейі:


Мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Ой-лау деңгейі:

Сергіту сәті (1 минут

Мақсаты:

АКТ-ны қолданып сергіту сәтін

орындату

Күтілетін нәтиже: Оқушылар серігеді
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят): Бейнабаяннан іс-қимылдарды қайталату.
Мұғалім әрекеті: АКТ-ны қолданып қимыл -қозғалыс жаттығуларын жасату
Оқушы әрекеті: Оқушылар серігеді
Ой-лау деңгейі:

Рефлексия (1 минут)

Мақсаты: Сабақ басынан бастап ББҮ кестесін толтыру
Күтілетін нәтиже: Соғыс туралы не білем? не білдім? не білгім келеді? кестесін түсініп толтырады.
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):

Бармақ, бағдаршам ар әдісі

Бармақ жоғары-ұнады.

Бармақ ортада-сенімді емеспін.

Бармақ төмен-ұнамады.

Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті: Бармақ әдісі арқылы көрсетеді
Ой-лау деңгейі:

Бағалау

2 минут

Мақсаты: «Бағдаршам» түстері арқылы
Күтілетін нәтиже: Өздерінің осы сабақта қаншал
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):
Мұғалім әрекеті: Бақылайды, бағалайды
Оқушы әрекеті: Өз-өздерін бағалайды.
Ой-лау деңгейі:

Үйге

Мақсаты:

«Жырау» өлеңін жаттау;

Ережені жаттау;

Сырбай Мәуленов туралы мағұлмат жинау;

1 минут


Ұқсас жұмыстар
Рахмет сіздерге батыр аталар
Мен соғысты жек көрем. (қ. жұмағалиев)
Оқушыларға өлең мазмұнын айтқызу
Балалардың арманы
Қ.жұмағалиев «мен соғысты жек көрем!»
Жас ұлан әні
Сұраққа жауап алу
Шығыс шынары. ана тілі
Әлия туралы бейнематериал
Өкініш
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz