Қмж. шығыс шынары. 4 класс

Бекітемін:

Мектеп директоры: Л. Шөменова

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Мектебі
Сыныбы
Дәрісхана №7
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Баймахан Қалампыр
Мектебі: № 123 Т. Жүргенов атындағы орта мектеп
Сыныбы: 4 "б"
Дәрісхана №7: Бастауыш кабинеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Сабақ тақырыбы:
Мектебі: Ә. Нұрмаханова. "Шығыс шынары"
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Жалпы мақсаты:
Мектебі: Оқушыларға соғыс қиыншылықтарын жете түсіндіру, Әлия сияқты батыр қыздардың өмірін үлгі ету, сол арқылы ізеттілікке, еңбексүйгіштікке, елінің патриоты болуға тәрбиелеу.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Міндеттер:
Мектебі:

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту

Үй тапсырмасын пысықтап, жаңа сабаққа назарын аудару.

Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау

Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
Мектебі:

Әлия Молдағұлова туралы толық мағұлмат алады.

Сабақ тақырыбын өздігінен талқылай алады

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Сабақта қолданылатын материалдар:
Мектебі: Постер, түсті қағаз, маркерлер, компьютер, проектор, желім, қайшы, бейне көрініс
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Оқыту әдіс-тәсілдер:
Мектебі:

Блум таксономиясы, жеке және топқа тапсырмалар,

А, В, С деңгейіндегі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:: Дерек көздері:
Мектебі: Ана тілі оқулығы, ана тілі әдістемесі, ғаламтор желісі, Google-веб - сайтынан алынған мағлұматтар.

Ой-

лау дең

гейі

Мақсаты
Күтілетін нәтиже

Түрткі

(Тапсырма, сұрақ, жағдаят)

Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ой-лау деңгейі:

Психологиялық ахуал

"Шаттық шеңбері " арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілеу

Топтарға бөлу . "Қарлы кесек" әдісі арқылы оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді меңгерту.

Мақсаты:

Психологиялық ахуал орнатады.

Сыныпты 3 топқа бөледі.

Сабақтың барысын түсіндіру

Бағалау түрін, шарттарын түсіндіру, бағалау парағын тарату.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар шаттық шеңберін құрып, бүгінгі күнге бір-біріне сәттілік тілеп, топқа бөлінеді.
Ой-лау деңгейі:

Білу

Мақсаты: Cұрaқ қою aрқылы үй тaпcырмacын тeкceруді
Күтілетін нәтиже: Ашық және жабық сұрақтарды қою арқылы үй тапсырмасын пысықтайды.
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):

Жеке тапсырма беріледі:

1 Сенің ойың, сезімің?

2. Өлеңді оқығанда қандай сезімде болдың?

3. Мәңгілік естелігіне барғанда өзіңді қалай сезінесің?

4. Соғыс жайлы оқыған немесе көрген киноң жайлы айтып берші?

Осы сұрақтар төңірегінде үй жұмысын пысықтау

Мұғалім әрекеті: Сұраққа дұрыс жауап беруін қадағалайды.
Оқушы әрекеті: Әр топ мүшелері берілген тапсырманы орындайды.
Ой-лау деңгейі:

Түсіну

Мақсаты: "Қaрлы кeceк" ойыны aрқылы өз ойлaрын aшық түрдe жeткізугe, топпeн бірлecкeндіктің тиімділігін түcінeді.
Күтілетін нәтиже: "Қарлы кесек ойыны арқылы" жаңа сабақты түсәнеді
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):

Соғыс туралы бейне көрініс көрсетіп сабақты түсіндіру.

Берілген мәтінді "Қарлы кесек" әдісі арқылы оқушылар бір- біріне түсіндіреді

Мұғалім әрекеті: Бұл әдістің ережесін түсіндіріп, дұрыс жүргізілуін қадағалайды. А-В-С деңгейіндегі оқушыларды бақылайды.
Оқушы әрекеті: Жұптасып жұмыс жүргізеді, Сұрақтарға ақылдасып жауап береді. Жаңа сабаққа ой бөлісіп, жүйелі баяндайды.
Ой-лау деңгейі:

Қолдану

Мақсаты: Бір-бірін критeрилeргe cәйкec бaғaлaй aлaды
Күтілетін нәтиже: Алдын- ала құрастырылған критерилерге сәйкес топ басшылары өз тобын бағалайды.
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):

Тапсырма:

1. Мақал - мәтелдерді толықтырып жазу.

Берілген мақалдарды критериге сәйкес бағалап отыру

Мұғалім әрекеті: Критеридің нақты орындалуын қадағалау
Оқушы әрекеті: Критериді ережеге сәйкес дұрыс қолданады
Ой-лау деңгейі:

Сергіту сәті

Мақсаты:

АКТ-ны қолданып сергіту сәтін

орындату

Күтілетін нәтиже: Оқушылар серігеді
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят): Бейнабаяннан іс-қимылдарды қайталату.
Мұғалім әрекеті: АКТ-ны қолданып қимыл -қозғалыс жаттығуларын жасату
Оқушы әрекеті: Оқушылар серігеді
Ой-лау деңгейі:

Рефлексия (1 минут)

Мақсаты: Сабақ басынан бастап "Алақан"әдісін қолдандым
Күтілетін нәтиже:

Бас бармақ-не білем?

Балан үйрек-не білдім?

Ортан терек- не түсінбедім?

Шылдыр шүмек-не ұнады?

Кішкентай бөбек-не білгім келеді?

Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят): Caбaқ cоңындa өздeрінің aлaқaндaрынa жaзғaн бaрлық қорытындылaрын тaқтaғa іледі
Мұғалім әрекеті: Барлығының жазған қорытындысын бақылау
Оқушы әрекеті: смайликтер арқылы көрсетеді
Ой-лау деңгейі:

Бағалау

2 минут

Мақсаты: «Бағдаршам» түстері арқылы
Күтілетін нәтиже: Өздерінің осы сабақта қаншалықты меңгергенін оқушы біліп отырады
Түрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят):
Мұғалім әрекеті: Бақылайды, бағалайды
Оқушы әрекеті: Өз-өздерін бағалайды.
Ой-лау деңгейі:

Үйге

Мақсаты: «Шығыс шынары» мәтінін мазмұндау. Деңгейлік тапсырмалар беру.

Ұқсас жұмыстар
Шығыс шынары
Шығыс шынары. ана тілі
Сұраққа жауап алу
Мәншүк туған облыс
Шығыс шынары. Ә.Нұрмаханова
Ана тілі 4-сынып "бала мәншүк"
Сабақты қорытындылау. Сабақтың мақсаты
Бала мәншүк
Әлия өсірген гүлдер атымен топқа бөлу
Бала мен ойыншық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz