Шынарым менің, шырайлым менің

Бекітемін: М. Н. Кабиева,
А. Құсайынов атындағы
ОЖББМБ-ның директоры
Кенжеғарина Қымбат Мусақызы
А. Құсайынов атындағы орта жалпы білім беретін мектеп-балабақшасының
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
САБАҚ ЖОСПАРЫ
- Хикаяттың тақырыбы мен идеясын меңгерту;
- Бүкіл адамзатқа тән идеяларды Ш. Айтматов өз шығармаларында қалай көрсеткенін түсіндіру;
- Табиғатты суреттеудегі жазушы шеберлігі, шығарманың эстетикалық әсер, қуатының артуын көрсету.
- оқушылардың сөйлеу мәдениетін арттыру, ой қорыту, пікір айту дағдыларын жетілдіру;
- шығармашылығындағы жалпы адамзаттық құндылықтар тағылымын таныту арқылы адамгершілікке тәрбиелеу, туысқан халықтар арасындағы достық, туыстықты ұғындыру, туған елге деген сүйіспеншіліктерін арттыру;
- топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары артады;
- талдау арқылы еркін ойлау, өз көзқарасын жеткізе, дәлелдей білу, өзгені тыңдай, тұжырым жасай білу қабілеттері жетіледі;
- әр оқушы берілген тапсырмалар бойынша өзіндік пайымын жасайды, тәрбиелік, тағылымдық мәнін ұғынады.
- Шығарманың тақырыбына көңіл бөлу;
- Диологқа құрылған шағын сюжеттің ерекшелігі;
- Шығарма мазмұны.
САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ
І Кіріспе
(оқу бағдарламасын анықтау: балалар нені оқып-үйренеді және сабақта жоспарланған жұмыс формаларының нәтижесінде қандай әрекеттерді игереді)
Модуль: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер
Әдіс і: топқа бөлу тренингі
Модуль: Оқыту үшін б ағалау және оқуды бағалау
Әдісі: өзара бағалау
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
Модуль: АКТ, интерактивті тақта
Әдісі: сайыс
Тұсаукесер
(сабақ басталмас бұрын оқушылар нені білетіндіктерін анықтау)
Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту
Әдісі: сұхбаттасу, топтық жұмыс, ассоцация,
зерттеушілік әңгіме.
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабаққа қатысын қадағалау.
Бүгінгі сабақтың мақсат, міндеттерін қою.
Оқушыларды топқа бөлу.
Әр топқа бағалау парағын тарату.
Шығарма жұмыстарын жинаймын.
Еске түсіру, байланыстыру сұрақтарын қоямын.
Екі топқа бөлек тапсырма беремін.
Жұпқа, топқа бөлу арқылы оқушыларға тапсырмалар беру, талдау, жинақтау.
Еске түсіру, байланыстыру сұрақтарын қоямын.
«Мен бүгінгі сабақта сенің бойыңнан мына қабілеттерді көргім келеді . . . » (жеміс-жидектер, гүл түрлерінің суреттерімен) тренингі арқылы топқа бөлемін.
(оқушылар мұғалімнің қолындағы «жеміс-жидектермен» және «гүлдердің» суреттерін суыру арқылы екі топқа бөлінеді, суреттері бірдей оқушылар бір топқа орналасады)
Алдын-ала бағалау парақтары ұсынылады.
Оқушылар өзара бағалау әдісімен жұмыстанады.
Үйге берілген «Қырғыз - қазақ бір туған» атты шығармашылық жұмыстары бойынша екі топ арасында байқау ұйымдастырылады.
Топтық жұмыс
І топқа М. Мақатаев «Ақиық ақын»
ІІ топқа Ш. Айтматов
Ортақ сұрақ:
- Бұл суреттерді көргенде қандай ой туындайды?
Тапсырма: Ойларыңызды ортаға салып, жинақтап, топтастырып жазыңдар.
Сабаққа даярланады, жинақталады, жаңа сабаққа ден қояды.
Топқа бөлінеді
Өзара критериалды бағалау өлшемдерімен танысады.
Шығармашылық жұмысын оқуға дайындалады
Әр топ өздеріне берілген тапсырмалармен жұмыстанады, флипчарттарды толтырады, ой-пікірлерін бір арнаға тоғыстырады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді.
Оқушылар өзара бірін-бірі бағалап отырады.
Әр топ мүшелері біріге отырып өзге топты бағалайды.
Оқу құралдары,
слайдтар
Бағалау парағы
Интерактивті тақта.
Флипчарттар, маркерлер,
түрлі-түсті қағаздар, желім, т. б.
ІІІ Негізгі сабақ
(оқушылардың жаңа тақырыпты оқып-үйренуіне көмек көрсету)
Модуль: АКТ: интерактивті тақта, Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту
Әдісі: сұхбаттасу, топтық жұмыс, ассоцация
Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту
Әдісі:
Модуль: «Дарынды балалармен жұмыс»
Әдісі:
Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазғызу.
Жазушының сөзін толықтыру тапсырмасын беремін,
оқушылар ойын толықтырамын, түсінік беремін.
оқулықтан толық нұсқасын оқытамын.
Назарларын кітапқа аудару
Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу.
Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу.
Оқушылардың жұмыстарын қадағалау, жетекшілік жасау.
Шыңғыс Айтматов.
« Шынарым менің, шырайлым менің» хикаятынынң мазмұнымен танысу
Слайдта « Шынарым менің, шырайлым менің» хикаяты туралы мәліметтер беріледі.
Тапсырма: 1 топқа
Оқулықтың 353, 354 беттегі « Шынарым менің, шырайлым менің » берілген үзіндіні оқып шағын инценировка құру.
Тапсырма: ІІ топқа
- Оқулықтың 354, 355 беттеріндегі
« Шынарым менің, шырайлым менің » берілген үзіндіні оқып шағын инценировка құру.
Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазады.
Екі топ өз болжамдарын жасап, дәлелдейді
Екі топ шағын ценарии жасап қойылым қояды.
Оқулықпен жұмыстанады,
Дәптермен жұмыс істейді
Тыңдайды, түсінеді
Ш. Айтматов шығармашылығы ерекшеліктерінің бір қырымен танысады. Түсіндіреді, тыңдайды, еске сақтайды.
Әр топ мүшелері біріге отырып өзге топты бағалайды.
Оқушылар өзара бірін-бірі бағалап отырады.
Оқушылар өзара бірін-бірі бағалап отырады.
Интерактивті тақта, тақырыпқа сай слайд материалдары
Флипчарттар, маркерлер,
түрлі-түсті қағаздар, желім, т. б.
ІҮ Сабақты қорытындылау
(оқушылардың оқып-үйренгендерінің нәтижесін бағалау)
Үйге тапсырма: « Шынарым менің, шырайлым менің » хикаятын оқып келу.
Ш. Айтматов «Шығармалар жинағы», Алматы «Балауса» баспасы 2006. 247, 358 беттер.
Кері байланыс
(оқушылар рефлексиясы)
Бүгін мен не үйрендім? Балауса
Маған не ұнады/ұнамады?
Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің . . .
Оқушы жұмысын өзара бағалау парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz