Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Шынарым менің, шырайлым менің



Бекітемін:
М.Н.Кабиева,

А.Құсайынов атындағы

ОЖББМБ-ның директоры
Кенжеғарина Қымбат Мусақызы
А.Құсайынов атындағы орта жалпы білім беретін мектеп-балабақшасының
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

САБАҚ ЖОСПАРЫ

|Пән |Қазақ әдебиеті |Сынып |9б |Уақыты | 13.05.2013 ж. |
|Тақырыбы |« Шынарым менің, шырайлым менің» хикаятынынң мазмұнымен танысу |
|Мақсаты |Хикаяттың тақырыбы мен идеясын меңгерту; |
| |Бүкіл адамзатқа тән идеяларды Ш.Айтматов өз шығармаларында қалай көрсеткенін |
| |түсіндіру; |
| |Табиғатты суреттеудегі жазушы шеберлігі, шығарманың эстетикалық әсер, |
| |қуатының артуын көрсету. |
|Міндеттері |оқушылардың сөйлеу мәдениетін арттыру, ой қорыту, пікір айту дағдыларын |
| |жетілдіру; |
| |шығармашылығындағы жалпы адамзаттық құндылықтар тағылымын таныту арқылы |
| |адамгершілікке тәрбиелеу, туысқан халықтар арасындағы достық, туыстықты |
| |ұғындыру, туған елге деген сүйіспеншіліктерін арттыру; |
|Күтілетін нәтиже |топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады, шығармашылықпен |
| |жұмыс істеу дағдылары артады; |
| |талдау арқылы еркін ойлау, өз көзқарасын жеткізе, дәлелдей білу, өзгені |
| |тыңдай, тұжырым жасай білу қабілеттері жетіледі; |
| |әр оқушы берілген тапсырмалар бойынша өзіндік пайымын жасайды, тәрбиелік, |
| |тағылымдық мәнін ұғынады. |
|Түйінді түсініктер |Шығарманың тақырыбына көңіл бөлу; |
| |Диологқа құрылған шағын сюжеттің ерекшелігі; |
| |Шығарма мазмұны. |

САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ
|Сабақ кезеңдері, |Мұғалімнің |Тапсырма мазмұны |Оқушының әрекеті|Бағалау |Ресурстар |
|модуль |әрекеті | | | | |
|І Кіріспе |Оқушылармен | |Сабаққа | | |
|(оқу бағдарламасын |амандасу, | |даярланады, | | |
|анықтау: балалар |түгелдеу, сабаққа| |жинақталады, | |Оқу құралдары,|
|нені оқып-үйренеді |қатысын | |жаңа сабаққа ден| |слайдтар |
|және сабақта |қадағалау. | |қояды. | | |
|жоспарланған жұмыс |Бүгінгі сабақтың |«Мен бүгінгі сабақта сенің бойыңнан | | | |
|формаларының |мақсат, |мына қабілеттерді көргім келеді...» | | | |
|нәтижесінде қандай |міндеттерін қою. |(жеміс-жидектер, гүл түрлерінің | | | |
|әрекеттерді игереді)| |суреттерімен) тренингі арқылы топқа | | | |
| |Оқушыларды топқа |бөлемін. |Топқа бөлінеді | | |
|Модуль: Оқыту мен |бөлу. |(оқушылар мұғалімнің қолындағы | | | |
|оқудағы жаңа | |«жеміс-жидектермен» және «гүлдердің» | | | |
|әдіс-тәсілдер | |суреттерін суыру арқылы екі топқа | | | |
|Әдісі: топқа бөлу | |бөлінеді, суреттері бірдей оқушылар бір| | | |
|тренингі | |топқа орналасады) | | | |
| | | | | | |
| | |Алдын-ала бағалау парақтары ұсынылады. | | | |
|Модуль: Оқыту үшін | |Оқушылар өзара бағалау әдісімен |Өзара | |Бағалау парағы|
|бағалау және оқуды |Әр топқа бағалау |жұмыстанады. |критериалды | | |
|бағалау |парағын тарату. | |бағалау | | |
|Әдісі: өзара | |Үйге берілген «Қырғыз – қазақ бір |өлшемдерімен | | |
|бағалау | |туған» атты шығармашылық жұмыстары |танысады. |Оқушылар | |
| | |бойынша екі топ арасында байқау | |өзара |Интерактивті |
| |Шығарма |ұйымдастырылады. |Шығармашылық |бірін-бірі |тақта. |
|ІІ Үй тапсырмасын |жұмыстарын | |жұмысын оқуға |бағалап | |
|тексеру |жинаймын. | |дайындалады |отырады. | |
| | | | | | |
|Модуль: АКТ, | | | | | |
|интерактивті тақта |Еске түсіру, | | | | |
|Әдісі: сайыс |байланыстыру | | | | |
| |сұрақтарын |Топтық жұмыс | | | |
|Тұсаукесер |қоямын. |І топқа М.Мақатаев «Ақиық ақын» | | |Флипчарттар, |
|(сабақ басталмас | |ІІ топқа Ш.Айтматов | | |маркерлер, |
|бұрын оқушылар нені |Екі топқа бөлек |Ортақ сұрақ: |Әр топ өздеріне |Әр топ |түрлі-түсті |
|білетіндіктерін |тапсырма беремін.|- Бұл суреттерді көргенде қандай ой |берілген |мүшелері |қағаздар, |
|анықтау) | |туындайды? |тапсырмалармен |біріге отырып|желім, т.б. |
|Модуль: Сыни | |Тапсырма: Ойларыңызды ортаға салып, |жұмыстанады, |өзге топты | |
|тұрғыдан ойлау, | |жинақтап, топтастырып жазыңдар. |флипчарттарды |бағалайды. | |
|диалогтық оқыту |Жұпқа, топқа бөлу| |толтырады, | | |
| |арқылы оқушыларға| |ой-пікірлерін | | |
| |тапсырмалар беру,| |бір арнаға | | |
| |талдау, жинақтау.| |тоғыстырады, | | |
|Әдісі: сұхбаттасу, | | |бірігіп атқарған| | |
|топтық жұмыс, | | |жұмыс нәтижесін | | |
|ассоцация, |Еске түсіру, | |бір оқушы | | |
|зерттеушілік әңгіме.|байланыстыру | |көрсетеді. | | |
| |сұрақтарын | | | | |
| |қоямын. | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|ІІІ Негізгі сабақ |Дәптерлеріне жаңа|Шыңғыс Айтматов. |Дәптерлеріне | |Интерактивті |
|(оқушылардың жаңа |тақырыпты |« Шынарым менің, шырайлым менің» |жаңа тақырыпты | |тақта, |
|тақырыпты |жазғызу. |хикаятынынң мазмұнымен танысу |жазады. | |тақырыпқа сай |
|оқып-үйренуіне көмек| | | | |слайд |
|көрсету) | |Слайдта « Шынарым менің, шырайлым | | |материалдары |
|Модуль: АКТ: | |менің» хикаяты туралы мәліметтер | |Әр топ | |
|интерактивті тақта, |Жазушының сөзін |беріледі. |Екі топ өз |мүшелері | |
|Сыни тұрғыдан ойлау,|толықтыру | |болжамдарын |біріге отырып|Флипчарттар, |
|диалогтық оқыту |тапсырмасын | |жасап, |өзге топты |маркерлер, |
|Әдісі: сұхбаттасу, |беремін, | |дәлелдейді |бағалайды. |түрлі-түсті |
|топтық жұмыс, |оқушылар ойын | | | |қағаздар, |
|ассоцация |толықтырамын, | |Екі топ шағын | |желім, т.б. |
| |түсінік беремін. |Тапсырма: 1 топқа |ценарии жасап | | |
| | |Оқулықтың 353,354 беттегі « Шынарым |қойылым қояды. | | |
|Модуль: Сыни |оқулықтан толық |менің, шырайлым менің» берілген | | | |
|тұрғыдан ойлау, |нұсқасын |үзіндіні оқып шағын инценировка құру. | |Оқушылар | |
|диалогтық оқыту |оқытамын. | | |өзара | |
|Әдісі: | |Тапсырма: ІІ топқа |Оқулықпен |бірін-бірі | |
| |Назарларын |Оқулықтың 354,355 беттеріндегі |жұмыстанады, |бағалап | |
| |кітапқа аудару |« Шынарым менің, шырайлым менің» | |отырады. | |
| | |берілген үзіндіні оқып шағын |Дәптермен жұмыс | | |
| |Оқушыларды |инценировка құру. |істейді | | |
| |шығармашылықпен | | | | |
| |жұмыс істеуге | |Тыңдайды, | | |
| |баулу. | |түсінеді | | |
| | | | | | |
| | | | |Оқушылар | |
| | | | |өзара | |
| | | | |бірін-бірі | |
| |Оқушыларды | | |бағалап | |
| |шығармашылықпен | | |отырады. | |
| |жұмыс істеуге | |Ш.Айтматов | | |
| |баулу. | |шығармашылығы | | |
| | | |ерекшеліктерінің| | |
| |Оқушылардың | |бір қырымен | | |
| |жұмыстарын | |танысады. | | |
|Модуль: «Дарынды |қадағалау, | |Түсіндіреді, | | |
|балалармен жұмыс» |жетекшілік жасау.| |тыңдайды, еске | | |
|Әдісі: | | |сақтайды. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|ІҮ Сабақты |Бүгінгі сабақты |Әр топ оқушыларын өзара бағалау парағы |Бағалау |Үйге |Оқулық, |
|қорытындылау |қорытындылау, |арқылы бағалату. (қалыптастырушы баға)|қорытындыларын |тапсырма: |ғаламтор, |
|(оқушылардың |оқушыларды | |шығарады |« Шынарым |баспасөз |
|оқып-үйренгендерінің|бағалау, үйге | | |менің, |материалдары |
|нәтижесін бағалау) |тапсырма | | |шырайлым | |
| |беріледі. | | |менің» | |
| | | | |хикаятын оқып| |
| | | | |келу. | |
| | | | |Ш.Айтматов | |
| | | | |«Шығармалар | |
| | | | |жинағы», | |
| | | | |Алматы | |
| | | | |«Балауса» | |
| | | | |баспасы 2006.| |
| | | | |247,358 | |
| | | | |беттер. | |
|Кері байланыс |Бүгін мен не үйрендім? Балауса |
|(оқушылар |Маған не ұнады/ұнамады? |
|рефлексиясы) |Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің... |

Оқушы жұмысын өзара бағалау парағы

|р/с |Аты-жөні |Сабақ|Дискриптор және |
| | |кезең|балы. Жоғары балл|
| | |і |– 6 |
|Сурет |Мазмұндылығы |2/1 | |
|бойынша ой |Безендірілуі |2/1 | |
|толғау |Түсіндіріп, жеткізе білуі; |2/1 | |
|Афоризмді |Мазмұндылығы |2/1 | |
|жалғастыру |Безендірілуі |2/1 | |
|болжамы |Түсіндіріп, жеткізе білуі; |2/1 | |
|Қорытынды |Жалпы ұпай саны - | |


Ұқсас жұмыстар
Жамбылдың қай шығармасынан
Сынып жетекшісі
Мақалды көрсет
Шәмші Қалдаяқовтың Ана туралы жыр әнін үйрену
Шәмшінің батасы
Сарқылмайтын жылылық, ана аты - ұлылық
Аяулы күз, Алтын күз
Бақытты бол балам
Анаға құрмет-Балаға міндет
Шығармашылық тапсырмалар
Пәндер