Шынарым менің, шырайлым менің

Бекітемін: М. Н. Кабиева,

А. Құсайынов атындағы

ОЖББМБ-ның директоры

Кенжеғарина Қымбат Мусақызы

А. Құсайынов атындағы орта жалпы білім беретін мектеп-балабақшасының

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пән
Қазақ әдебиеті
Сынып
9 б
Уақыты
13. 05. 2013 ж.
Пән: Тақырыбы
Қазақ әдебиеті: « Шынарым менің, шырайлым менің» хикаятынынң мазмұнымен танысу
Пән: Мақсаты
Қазақ әдебиеті:
  • Хикаяттың тақырыбы мен идеясын меңгерту;
  • Бүкіл адамзатқа тән идеяларды Ш. Айтматов өз шығармаларында қалай көрсеткенін түсіндіру;
  • Табиғатты суреттеудегі жазушы шеберлігі, шығарманың эстетикалық әсер, қуатының артуын көрсету.
Пән: Міндеттері
Қазақ әдебиеті:
  • оқушылардың сөйлеу мәдениетін арттыру, ой қорыту, пікір айту дағдыларын жетілдіру;
  • шығармашылығындағы жалпы адамзаттық құндылықтар тағылымын таныту арқылы адамгершілікке тәрбиелеу, туысқан халықтар арасындағы достық, туыстықты ұғындыру, туған елге деген сүйіспеншіліктерін арттыру;
Пән: Күтілетін нәтиже
Қазақ әдебиеті:
  • топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары артады;
  • талдау арқылы еркін ойлау, өз көзқарасын жеткізе, дәлелдей білу, өзгені тыңдай, тұжырым жасай білу қабілеттері жетіледі;
  • әр оқушы берілген тапсырмалар бойынша өзіндік пайымын жасайды, тәрбиелік, тағылымдық мәнін ұғынады.
Пән: Түйінді түсініктер
Қазақ әдебиеті:
  • Шығарманың тақырыбына көңіл бөлу;
  • Диологқа құрылған шағын сюжеттің ерекшелігі;
  • Шығарма мазмұны.

САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ

Сабақ кезеңдері, модуль
Мұғалімнің әрекеті
Тапсырма мазмұны
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері, модуль:

І Кіріспе

(оқу бағдарламасын анықтау: балалар нені оқып-үйренеді және сабақта жоспарланған жұмыс формаларының нәтижесінде қандай әрекеттерді игереді)

Модуль: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Әдіс і: топқа бөлу тренингі

Модуль: Оқыту үшін б ағалау және оқуды бағалау

Әдісі: өзара бағалау

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

Модуль: АКТ, интерактивті тақта

Әдісі: сайыс

Тұсаукесер

(сабақ басталмас бұрын оқушылар нені білетіндіктерін анықтау)

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту

Әдісі: сұхбаттасу, топтық жұмыс, ассоцация,

зерттеушілік әңгіме.

Мұғалімнің әрекеті:

Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабаққа қатысын қадағалау.

Бүгінгі сабақтың мақсат, міндеттерін қою.

Оқушыларды топқа бөлу.

Әр топқа бағалау парағын тарату.

Шығарма жұмыстарын жинаймын.

Еске түсіру, байланыстыру сұрақтарын қоямын.

Екі топқа бөлек тапсырма беремін.

Жұпқа, топқа бөлу арқылы оқушыларға тапсырмалар беру, талдау, жинақтау.

Еске түсіру, байланыстыру сұрақтарын қоямын.

Тапсырма мазмұны:

«Мен бүгінгі сабақта сенің бойыңнан мына қабілеттерді көргім келеді . . . » (жеміс-жидектер, гүл түрлерінің суреттерімен) тренингі арқылы топқа бөлемін.

(оқушылар мұғалімнің қолындағы «жеміс-жидектермен» және «гүлдердің» суреттерін суыру арқылы екі топқа бөлінеді, суреттері бірдей оқушылар бір топқа орналасады)

Алдын-ала бағалау парақтары ұсынылады.

Оқушылар өзара бағалау әдісімен жұмыстанады.

Үйге берілген «Қырғыз - қазақ бір туған» атты шығармашылық жұмыстары бойынша екі топ арасында байқау ұйымдастырылады.

Топтық жұмыс

І топқа М. Мақатаев «Ақиық ақын»

ІІ топқа Ш. Айтматов

Ортақ сұрақ:

- Бұл суреттерді көргенде қандай ой туындайды?

Тапсырма: Ойларыңызды ортаға салып, жинақтап, топтастырып жазыңдар.

Оқушының әрекеті:

Сабаққа даярланады, жинақталады, жаңа сабаққа ден қояды.

Топқа бөлінеді

Өзара критериалды бағалау өлшемдерімен танысады.

Шығармашылық жұмысын оқуға дайындалады

Әр топ өздеріне берілген тапсырмалармен жұмыстанады, флипчарттарды толтырады, ой-пікірлерін бір арнаға тоғыстырады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді.

Бағалау:

Оқушылар өзара бірін-бірі бағалап отырады.

Әр топ мүшелері біріге отырып өзге топты бағалайды.

Ресурстар:

Оқу құралдары,

слайдтар

Бағалау парағы

Интерактивті тақта.

Флипчарттар, маркерлер,

түрлі-түсті қағаздар, желім, т. б.

Сабақ кезеңдері, модуль:

ІІІ Негізгі сабақ

(оқушылардың жаңа тақырыпты оқып-үйренуіне көмек көрсету)

Модуль: АКТ: интерактивті тақта, Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту

Әдісі: сұхбаттасу, топтық жұмыс, ассоцация

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту

Әдісі:

Модуль: «Дарынды балалармен жұмыс»

Әдісі:

Мұғалімнің әрекеті:

Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазғызу.

Жазушының сөзін толықтыру тапсырмасын беремін,

оқушылар ойын толықтырамын, түсінік беремін.

оқулықтан толық нұсқасын оқытамын.

Назарларын кітапқа аудару

Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу.

Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу.

Оқушылардың жұмыстарын қадағалау, жетекшілік жасау.

Тапсырма мазмұны:

Шыңғыс Айтматов.

« Шынарым менің, шырайлым менің» хикаятынынң мазмұнымен танысу

Слайдта « Шынарым менің, шырайлым менің» хикаяты туралы мәліметтер беріледі.

Тапсырма: 1 топқа

Оқулықтың 353, 354 беттегі « Шынарым менің, шырайлым менің » берілген үзіндіні оқып шағын инценировка құру.

Тапсырма: ІІ топқа

  • Оқулықтың 354, 355 беттеріндегі

« Шынарым менің, шырайлым менің » берілген үзіндіні оқып шағын инценировка құру.

Оқушының әрекеті:

Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазады.

Екі топ өз болжамдарын жасап, дәлелдейді

Екі топ шағын ценарии жасап қойылым қояды.

Оқулықпен жұмыстанады,

Дәптермен жұмыс істейді

Тыңдайды, түсінеді

Ш. Айтматов шығармашылығы ерекшеліктерінің бір қырымен танысады. Түсіндіреді, тыңдайды, еске сақтайды.

Бағалау:

Әр топ мүшелері біріге отырып өзге топты бағалайды.

Оқушылар өзара бірін-бірі бағалап отырады.

Оқушылар өзара бірін-бірі бағалап отырады.

Ресурстар:

Интерактивті тақта, тақырыпқа сай слайд материалдары

Флипчарттар, маркерлер,

түрлі-түсті қағаздар, желім, т. б.

Сабақ кезеңдері, модуль:

ІҮ Сабақты қорытындылау

(оқушылардың оқып-үйренгендерінің нәтижесін бағалау)

Мұғалімнің әрекеті: Бүгінгі сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беріледі.
Тапсырма мазмұны: Әр топ оқушыларын өзара бағалау парағы арқылы бағалату. (қалыптастырушы баға)
Оқушының әрекеті: Бағалау қорытындыларын шығарады
Бағалау:

Үйге тапсырма: « Шынарым менің, шырайлым менің » хикаятын оқып келу.

Ш. Айтматов «Шығармалар жинағы», Алматы «Балауса» баспасы 2006. 247, 358 беттер.

Ресурстар: Оқулық, ғаламтор, баспасөз материалдары
Сабақ кезеңдері, модуль:

Кері байланыс

(оқушылар рефлексиясы)

Мұғалімнің әрекеті:

Бүгін мен не үйрендім? Балауса

Маған не ұнады/ұнамады?

Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің . . .

Оқушы жұмысын өзара бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Жамбылдың қай шығармасынан
Сынып жетекшісі
Мақалды көрсет
Шәмші Қалдаяқовтың Ана туралы жыр әнін үйрену
Шәмшінің батасы
Сарқылмайтын жылылық, ана аты - ұлылық
Аяулы күз, Алтын күз
Бақытты бол балам
Анаға құрмет-Балаға міндет
Шығармашылық тапсырмалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz