Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Ұлпа


Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Абай орта мектебі

Химия биология пәні мұғалімі Хайруллина Гүлдана Қапарқызы

Санаты: ІІ Жұмыс өтілі: 13 жыл

Сабақ жоспар

|Күні: 17 қыркүйек |Пәні: Биология |Сыныбы: 9 б эксперимент |
|Тақырыбы: |Ұлпалардың негізгі топтары. Мүшелер.Мүшелер жүйесі |
|Жалпы мақсаты |Ұлпалардың негізгі топтары,мүшелер, мүшелер жүйесінің атқаратын қызметі |
| |туралы жалпы түсіктер беру. Оқушыларды топпен ,жеке жұмыстар орындау арқылы |
| |ұйымшылдыққа баулу.Өзін өзі,өзара бағалау арқылы әділдікке үйрету. |
|Оқу нәтижелері |Ұлпалар мен мүшелер,мүшелер жүйесімен танысады. Топпен жұмыс,өзіндік пікір |
| |айтулары қалыптасады.Ойлау қабілеттері артады. Мүшелер мен мүшелер жүйесінің|
| |ағзадағы орны туралы толық меңгереді |
|Сабақ түрі |Жаңа сабақты меңгерту |
|Сабақтың әдіс-тәсілдері |Топпен,жеке жұмыс. Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. Өзін-өзі бағалау |
|Жаттығулар |Үй тапсырмасына шолу «Мотивациялық кезең» |
| |Проблемалық сұрақ |
| |Топпен жұмыс Ұйымдастыру-іздену |
| |Түйіндеме Тірі жүйенің құрылым деңгейлері |
| |Рефлексифті-түзету Сұрақ-менен, жауап-сізден |
| |Сергіту сәті |
| |Тест |
| |Рефлексия |
| |Бағалау |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің |Оқушының |Ресурстар |
| |іс-әрекеті |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды топқа |Түске байланысты топқа |Түрлі түсті стикерлер |
|3 минут |бөлу |бөлініп отырады. | |
| |Диалогтік оқыту | | |
|Негізгі бөлім |«Мотивациялық |Проблемалық сұрақ |Жасуша суреттері |
|І. Өткен сабақ |кезең» |қойыла-ды, сабақ тақырыбы|Интерактивті тақта |
| |Сын тұрғысынан |шығады. | |
| |ойлау | | |
| |АКТ-ны қолдану | | |
|ІІ. Жаңа сабақ |1.Ұлпаның негізгі |Оқушылар сұрақты |Ұлпалар,мүшелер,мүшелер |
| |топтары,Мүшелер, |тыңдайды, жауап береді. |жүйесінің суреттері. |
| |Мүшелер жүйесі. |Биологиялық тілмен |Оқулық |
| |Тақырыбы бойынша |түсінік береді. | |
| |сұрақтар қойыла |Кесте бойынша баяндайды. | |
| |сабақ |Суреттер бойынша жеке | |
| |түсіндіріледі. |оқушы түсінік береді. | |
| |2. Оқулықпен жұмыс|Топтар кластер | |
| |Суреттер,кестелер |құрастырады. | |
| | | | |
|ІІІ. Деңгейлік жаттығулар |І, ІІ, ІІІ |І, ІІ, ІІІ деңгейлі | |
| |деңгейлі сұрақтар |тапсырмаларды орындайды | |
| |береді. |Шығармашылық тапсырма | |
| |Талантты, дарынды | | |
| |балалармен жұмыс | | |
|ІV. Үй тапсырмасы |20 бет . Кестені | | |
| |толтыру | | |
|V. Қорытынды |Жеке жұмыс береді.|Берілген тапсырманы жеке |Тест тапсырмалар үлгілері |
| |Оқытудағы |орындайды. |Рефлексия бетшесі |
| |көшбасшылық |Рефлексия | |
|VІ.Бағалау |Оқушыларды |Оқушылардың өзін-өзі |Бағалау бетшесі |
| |бағалайды. |бағалауы | |


Ұқсас жұмыстар
Тест тапсырмасы
Өсімдік ұлпалары туралы
Гүлді өсімдіктердің мүшелері
Тірек ұлпа
Өсімдіктерде тірек ұлпасы
Өсімдік жасушасының құрылысы
Көшбасшы
Ұлпа сұйықтығы
Ағзаның ішкі ортасы.Қанның құрамы. Плазма және формалы элементтер
Биология пәнінен тест жұмыстары
Пәндер