Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
«металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары
Қарашоқы орта мектебінің химия пәні мұғалімі - Б. Шабденованың <<Металдар химиясы>> қолданбалы курс сабақ жоспары
Уақыты: 21.05. 2014ж
Пәні: Химия
Сыныбы: 10а (ЖМБ)
Сабақ тақырыбы:
<<Зергерлік өнер>>
Жалпы мақсат:
* Металдарды өңдеп, өнім алу туралы түсініктің қалыптасуы
* Білімдеріне сүйене отырып жоба құрып үйрену, біліктерін дамыту;
* Тұрмыста пайдаланатын заттардың жасалуына іс жүзінде көз жеткізіп, мамандыққа баулып, тәрбиелеу.
Сілтеме:
Білім стандарты. Химия пәні мен қолданбалы курс бағдарламалары. Химия 9-10 сыныптар оқулықтары. Интернет пен энциклопедия материалдары
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
* Зергерлік туралы түсініктерін тереңдету;
* Жоба нәтижесі қандай болатынын болжай алады, теорияның практикада өзгеру себептерін түсіндіру;.
* Өмірде қажет жағдайда қолдану.
Негізгі идеялар:
Металдар мен оларды қолдану туралы түсініктерін қалыптастыру арқылы Елбасы - Н.Назарбаевтың атадан балаға мұра болып қалатын кәсіппен айналысу жөніндегі пікірін назарға алу.
Сабақта қолданылатын құрал - жабдықтар:
Интерактивті тақта, компьютер, презентациялар, интернет желісіне қосылған ноутбук.
Көрме: металдан жасалған монеталар, қолдан соғылған 19ғ.күміс білезігі, қылыш;
Оқушылардың оқу жылы барысында ғы дайындаған рефераттары мен буклеттері.
Оқыту әдістері:
Жоба қорғау
Дерек көздері:
Оқулық 9-10(ЖМБ) сынып, жұмыс дәптері, интернет желісі.
Тапсырмалар:
жеке
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс - әрекеті:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалім іс - әрекеті:
* <<Білімнің алмайтын қамалы жоқ!>> сыныпта жағымды ахуалды қалыптасытру.
* Смайликтер арқылы кезектерін анықтау .
Оқушының іс - әрекеті:
* Оқушылар бір - біріне тілектерін айтып, жобаларын №5 химия кабинетіндегі компьютерге флешка арқылы салады .
ІІ. Қорытынды сабақ (мақсатын айту)
Мұғалім іс - әрекеті:
<<Қарлы кесек>> сұрақ - жауап
Құймалардың анықтамасы?
Зергер дегеніміз кім?
Қолданбалы өнер дегеніміз не?
<<Атакәсіп - елге нәсіп>> дегеніміз не?
Алтын құймасында мыс немесе күміс бар екенін
қалай білуге болады?
Мамандықты тек қана ЖОО - да ақып қана игеруге бола ма ?
Оқушының іс - әрекеті:
Жауап беру барысында
өзінің ой - пікірін қоса білдіру;
Сұрақ қою арқылы қосымша мәлімет алу; т.б.
ІІІ. Жоба қорғау барысында
Оқушының логикалық қабілетін дамыту
Тапсырмалардың жүйелі орындалуын қадағалау
Оқушыны одан әрі дамыту схемасы бойынша түсінігін талдап, тыңдау
Мұғалім мен оқушы арасындағы бірлескен жұмыс, оқушылардың пікірін тыңдау.
* Оқушылар металдар және зергерлік өнер туындылары туралы мәліметтерді таныстырады - жинақтайды;
* Берілген тапсырма бойынша зерттеу, талдау, сараптау, ұсыну, дәлелдеу, қайта қарастыру жұмыстарын жүргізеді;
* Компьютерлік сауаттылықтары дамиды;
* Өзіне, жасаған ісіне қанағаттану сезімі пайда болып, нәтижеге көз жеткізеді
ІҮ. Эксперттік жұмыс
Сарапшылар іс - әрекеті:
* Бұқаралық ақпарат құралдарынан мәліметтер жинап, өңдеуіне баға беру;
* Теориялық білімдеріне баға беру;
* Практикалық іс - әрекеттерін бағалау
Оқушының іс - әрекеті:
* Тақырыпты жан - жақты таныстырады
* Берілген уақыт ішінде жоба қорғайды.
Ү. Шығармашылық тапсырмалар
Мұғалім іс - әрекеті:
* Металдар химиясы мен құймалардан тұрмыста және жеке бастарына қажет әшекейлік бұйымдар мен қару - жарақтар үлгілерінің тізімдемесін ұсыну, таңдату
Оқушының іс - әрекеті:
* Компьютерде слайдтар құрып, тапсырманы тұсаукесер түрінде орындайды, қорытындыларын жазады, көрсетеді
ҮІ. Қорытындылау
Мұғалім іс - әрекеті:
* Мұғалім - оқушы арасындағы диалог,
* Оқушы - оқушы арасындағы диалог формаларымен пікір алмасу жасау.
Оқушының іс - әрекеті:
Сұраққа жауап беру, талдауға қатысу, нәтижесін дәлелдеу, т.б.
Келесі оқылым: <<Металлорганикалық қосылыстар - жаңа технологиядағы орны>>, 11 сыныпқа дайындық
Үйге тапсырма: Сынаққа дайындық, курс бойынша қайталау.
ҮІІ. Бағалау
Мұғалім іс - әрекеті:
Арнайы бағалау парағында сарапшылармен бірге формативті бағалау;
<<Мадақтама грамоталарын>> тапсыру
Оқушының іс - әрекеті:
Өзін - өзі бағалау, өзгелерге баға беру.
ҮІІІ. Рефлексия
Мұғалім іс - әрекеті:
Стикерлерді тарату, <<Қоржынға>> жинақтау.
Оқушының іс - әрекеті:
<<Не білдім, нені білмедім, нені білгім келеді?>> стикерге өз пікірін жазып тақтаға іледі.
Оқу ісінің меңгерушісі: К. Салимбаева
Уақыты: 21.05. 2014ж
Пәні: Химия
Сыныбы: 10а (ЖМБ)
Сабақ тақырыбы:
<<Зергерлік өнер>>
Жалпы мақсат:
* Металдарды өңдеп, өнім алу туралы түсініктің қалыптасуы
* Білімдеріне сүйене отырып жоба құрып үйрену, біліктерін дамыту;
* Тұрмыста пайдаланатын заттардың жасалуына іс жүзінде көз жеткізіп, мамандыққа баулып, тәрбиелеу.
Сілтеме:
Білім стандарты. Химия пәні мен қолданбалы курс бағдарламалары. Химия 9-10 сыныптар оқулықтары. Интернет пен энциклопедия материалдары
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
* Зергерлік туралы түсініктерін тереңдету;
* Жоба нәтижесі қандай болатынын болжай алады, теорияның практикада өзгеру себептерін түсіндіру;.
* Өмірде қажет жағдайда қолдану.
Негізгі идеялар:
Металдар мен оларды қолдану туралы түсініктерін қалыптастыру арқылы Елбасы - Н.Назарбаевтың атадан балаға мұра болып қалатын кәсіппен айналысу жөніндегі пікірін назарға алу.
Сабақта қолданылатын құрал - жабдықтар:
Интерактивті тақта, компьютер, презентациялар, интернет желісіне қосылған ноутбук.
Көрме: металдан жасалған монеталар, қолдан соғылған 19ғ.күміс білезігі, қылыш;
Оқушылардың оқу жылы барысында ғы дайындаған рефераттары мен буклеттері.
Оқыту әдістері:
Жоба қорғау
Дерек көздері:
Оқулық 9-10(ЖМБ) сынып, жұмыс дәптері, интернет желісі.
Тапсырмалар:
жеке
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс - әрекеті:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалім іс - әрекеті:
* <<Білімнің алмайтын қамалы жоқ!>> сыныпта жағымды ахуалды қалыптасытру.
* Смайликтер арқылы кезектерін анықтау .
Оқушының іс - әрекеті:
* Оқушылар бір - біріне тілектерін айтып, жобаларын №5 химия кабинетіндегі компьютерге флешка арқылы салады .
ІІ. Қорытынды сабақ (мақсатын айту)
Мұғалім іс - әрекеті:
<<Қарлы кесек>> сұрақ - жауап
Құймалардың анықтамасы?
Зергер дегеніміз кім?
Қолданбалы өнер дегеніміз не?
<<Атакәсіп - елге нәсіп>> дегеніміз не?
Алтын құймасында мыс немесе күміс бар екенін
қалай білуге болады?
Мамандықты тек қана ЖОО - да ақып қана игеруге бола ма ?
Оқушының іс - әрекеті:
Жауап беру барысында
өзінің ой - пікірін қоса білдіру;
Сұрақ қою арқылы қосымша мәлімет алу; т.б.
ІІІ. Жоба қорғау барысында
Оқушының логикалық қабілетін дамыту
Тапсырмалардың жүйелі орындалуын қадағалау
Оқушыны одан әрі дамыту схемасы бойынша түсінігін талдап, тыңдау
Мұғалім мен оқушы арасындағы бірлескен жұмыс, оқушылардың пікірін тыңдау.
* Оқушылар металдар және зергерлік өнер туындылары туралы мәліметтерді таныстырады - жинақтайды;
* Берілген тапсырма бойынша зерттеу, талдау, сараптау, ұсыну, дәлелдеу, қайта қарастыру жұмыстарын жүргізеді;
* Компьютерлік сауаттылықтары дамиды;
* Өзіне, жасаған ісіне қанағаттану сезімі пайда болып, нәтижеге көз жеткізеді
ІҮ. Эксперттік жұмыс
Сарапшылар іс - әрекеті:
* Бұқаралық ақпарат құралдарынан мәліметтер жинап, өңдеуіне баға беру;
* Теориялық білімдеріне баға беру;
* Практикалық іс - әрекеттерін бағалау
Оқушының іс - әрекеті:
* Тақырыпты жан - жақты таныстырады
* Берілген уақыт ішінде жоба қорғайды.
Ү. Шығармашылық тапсырмалар
Мұғалім іс - әрекеті:
* Металдар химиясы мен құймалардан тұрмыста және жеке бастарына қажет әшекейлік бұйымдар мен қару - жарақтар үлгілерінің тізімдемесін ұсыну, таңдату
Оқушының іс - әрекеті:
* Компьютерде слайдтар құрып, тапсырманы тұсаукесер түрінде орындайды, қорытындыларын жазады, көрсетеді
ҮІ. Қорытындылау
Мұғалім іс - әрекеті:
* Мұғалім - оқушы арасындағы диалог,
* Оқушы - оқушы арасындағы диалог формаларымен пікір алмасу жасау.
Оқушының іс - әрекеті:
Сұраққа жауап беру, талдауға қатысу, нәтижесін дәлелдеу, т.б.
Келесі оқылым: <<Металлорганикалық қосылыстар - жаңа технологиядағы орны>>, 11 сыныпқа дайындық
Үйге тапсырма: Сынаққа дайындық, курс бойынша қайталау.
ҮІІ. Бағалау
Мұғалім іс - әрекеті:
Арнайы бағалау парағында сарапшылармен бірге формативті бағалау;
<<Мадақтама грамоталарын>> тапсыру
Оқушының іс - әрекеті:
Өзін - өзі бағалау, өзгелерге баға беру.
ҮІІІ. Рефлексия
Мұғалім іс - әрекеті:
Стикерлерді тарату, <<Қоржынға>> жинақтау.
Оқушының іс - әрекеті:
<<Не білдім, нені білмедім, нені білгім келеді?>> стикерге өз пікірін жазып тақтаға іледі.
Оқу ісінің меңгерушісі: К. Салимбаева
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz