Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

«металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары

Қарашоқы орта мектебінің химия пәні мұғалімі - Б. Шабденованың <<Металдар химиясы>> қолданбалы курс сабақ жоспары
Уақыты: 21.05. 2014ж
Пәні: Химия
Сыныбы: 10а (ЖМБ)
Сабақ тақырыбы:


<<Зергерлік өнер>>
Жалпы мақсат:




* Металдарды өңдеп, өнім алу туралы түсініктің қалыптасуы
* Білімдеріне сүйене отырып жоба құрып үйрену, біліктерін дамыту;
* Тұрмыста пайдаланатын заттардың жасалуына іс жүзінде көз жеткізіп, мамандыққа баулып, тәрбиелеу.



Сілтеме:


Білім стандарты. Химия пәні мен қолданбалы курс бағдарламалары. Химия 9-10 сыныптар оқулықтары. Интернет пен энциклопедия материалдары
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:


* Зергерлік туралы түсініктерін тереңдету;
* Жоба нәтижесі қандай болатынын болжай алады, теорияның практикада өзгеру себептерін түсіндіру;.
* Өмірде қажет жағдайда қолдану.
Негізгі идеялар:



Металдар мен оларды қолдану туралы түсініктерін қалыптастыру арқылы Елбасы - Н.Назарбаевтың атадан балаға мұра болып қалатын кәсіппен айналысу жөніндегі пікірін назарға алу.
Сабақта қолданылатын құрал - жабдықтар:
Интерактивті тақта, компьютер, презентациялар, интернет желісіне қосылған ноутбук.
Көрме: металдан жасалған монеталар, қолдан соғылған 19ғ.күміс білезігі, қылыш;
Оқушылардың оқу жылы барысында ғы дайындаған рефераттары мен буклеттері.
Оқыту әдістері:

Жоба қорғау
Дерек көздері:


Оқулық 9-10(ЖМБ) сынып, жұмыс дәптері, интернет желісі.
Тапсырмалар:



жеке
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс - әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Мұғалім іс - әрекеті:
* <<Білімнің алмайтын қамалы жоқ!>> сыныпта жағымды ахуалды қалыптасытру.
* Смайликтер арқылы кезектерін анықтау .

Оқушының іс - әрекеті:

* Оқушылар бір - біріне тілектерін айтып, жобаларын №5 химия кабинетіндегі компьютерге флешка арқылы салады .


ІІ. Қорытынды сабақ (мақсатын айту)


Мұғалім іс - әрекеті:
<<Қарлы кесек>> сұрақ - жауап
Құймалардың анықтамасы?
Зергер дегеніміз кім?
Қолданбалы өнер дегеніміз не?
<<Атакәсіп - елге нәсіп>> дегеніміз не?
Алтын құймасында мыс немесе күміс бар екенін
қалай білуге болады?
Мамандықты тек қана ЖОО - да ақып қана игеруге бола ма ?

Оқушының іс - әрекеті:
Жауап беру барысында
өзінің ой - пікірін қоса білдіру;
Сұрақ қою арқылы қосымша мәлімет алу; т.б.




ІІІ. Жоба қорғау барысында
Оқушының логикалық қабілетін дамыту
Тапсырмалардың жүйелі орындалуын қадағалау
Оқушыны одан әрі дамыту схемасы бойынша түсінігін талдап, тыңдау
Мұғалім мен оқушы арасындағы бірлескен жұмыс, оқушылардың пікірін тыңдау.






* Оқушылар металдар және зергерлік өнер туындылары туралы мәліметтерді таныстырады - жинақтайды;
* Берілген тапсырма бойынша зерттеу, талдау, сараптау, ұсыну, дәлелдеу, қайта қарастыру жұмыстарын жүргізеді;
* Компьютерлік сауаттылықтары дамиды;
* Өзіне, жасаған ісіне қанағаттану сезімі пайда болып, нәтижеге көз жеткізеді


ІҮ. Эксперттік жұмыс
Сарапшылар іс - әрекеті:
* Бұқаралық ақпарат құралдарынан мәліметтер жинап, өңдеуіне баға беру;
* Теориялық білімдеріне баға беру;
* Практикалық іс - әрекеттерін бағалау
Оқушының іс - әрекеті:

* Тақырыпты жан - жақты таныстырады
* Берілген уақыт ішінде жоба қорғайды.




Ү. Шығармашылық тапсырмалар
Мұғалім іс - әрекеті:
* Металдар химиясы мен құймалардан тұрмыста және жеке бастарына қажет әшекейлік бұйымдар мен қару - жарақтар үлгілерінің тізімдемесін ұсыну, таңдату
Оқушының іс - әрекеті:
* Компьютерде слайдтар құрып, тапсырманы тұсаукесер түрінде орындайды, қорытындыларын жазады, көрсетеді

ҮІ. Қорытындылау
Мұғалім іс - әрекеті:
* Мұғалім - оқушы арасындағы диалог,
* Оқушы - оқушы арасындағы диалог формаларымен пікір алмасу жасау.

Оқушының іс - әрекеті:

Сұраққа жауап беру, талдауға қатысу, нәтижесін дәлелдеу, т.б.

Келесі оқылым: <<Металлорганикалық қосылыстар - жаңа технологиядағы орны>>, 11 сыныпқа дайындық
Үйге тапсырма: Сынаққа дайындық, курс бойынша қайталау.



ҮІІ. Бағалау
Мұғалім іс - әрекеті:

Арнайы бағалау парағында сарапшылармен бірге формативті бағалау;
<<Мадақтама грамоталарын>> тапсыру
Оқушының іс - әрекеті:

Өзін - өзі бағалау, өзгелерге баға беру.

ҮІІІ. Рефлексия
Мұғалім іс - әрекеті:
Стикерлерді тарату, <<Қоржынға>> жинақтау.


Оқушының іс - әрекеті:
<<Не білдім, нені білмедім, нені білгім келеді?>> стикерге өз пікірін жазып тақтаға іледі.



Оқу ісінің меңгерушісі: К. Салимбаева


Ұқсас жұмыстар
Металдар химиясы
Химия және экология
Тіршілік химиясы
Қолданбалы курс. адам экологиясы. 11-сынып
Химиялық реакция бағыты
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен
Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері
Паскаль - программалау тілі
Физика және Қазақстан энергетикасы
Сауран қаласы
Пәндер