«металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары

Қарашоқы орта мектебінің химия пәні мұғалімі -Б. Шабденованың «Металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары

Уақыты: 21. 05. 2014ж
Пәні: Химия
Сыныбы: 10а (ЖМБ)
Уақыты: 21. 05. 2014ж: Сабақ тақырыбы:
Пәні: Химия: «Зергерлік өнер»
Уақыты: 21. 05. 2014ж: Жалпы мақсат:
Пәні: Химия:
  • Металдарды өңдеп, өнім алу туралы түсініктің қалыптасуы
  • Білімдеріне сүйене отырып жоба құрып үйрену, біліктерін дамыту;
  • Тұрмыста пайдаланатын заттардың жасалуына іс жүзінде көз жеткізіп, мамандыққа баулып, тәрбиелеу.
Уақыты: 21. 05. 2014ж: Сілтеме:
Пәні: Химия: Білім стандарты. Химия пәні мен қолданбалы курс бағдарламалары. Химия 9-10 сыныптар оқулықтары. Интернет пен энциклопедия материалдары
Уақыты: 21. 05. 2014ж: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Пәні: Химия:
  • Зергерлік туралы түсініктерін тереңдету;
  • Жоба нәтижесі қандай болатынын болжай алады, теорияның практикада өзгеру себептерін түсіндіру; .
  • Өмірде қажет жағдайда қолдану.
Уақыты: 21. 05. 2014ж: Негізгі идеялар:
Пәні: Химия: Металдар мен оларды қолдану туралы түсініктерін қалыптастыру арқылы Елбасы - Н. Назарбаевтың атадан балаға мұра болып қалатын кәсіппен айналысу жөніндегі пікірін назарға алу.
Уақыты: 21. 05. 2014ж: Сабақта қолданылатын құрал - жабдықтар:
Пәні: Химия:

Интерактивті тақта, компьютер, презентациялар, интернет желісіне қосылған ноутбук.

Көрме: металдан жасалған монеталар, қолдан соғылған 19ғ. күміс білезігі, қылыш;

Оқушылардың оқу жылы барысында ғы дайындаған рефераттары мен буклеттері.

Уақыты: 21. 05. 2014ж: Оқыту әдістері:
Пәні: Химия: Жоба қорғау
Уақыты: 21. 05. 2014ж: Дерек көздері:
Пәні: Химия: Оқулық 9-10(ЖМБ) сынып, жұмыс дәптері, интернет желісі.
Уақыты: 21. 05. 2014ж: Тапсырмалар:
Пәні: Химия: жеке
Уақыты: 21. 05. 2014ж: Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс - әрекеті:
Уақыты: 21. 05. 2014ж: І. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыты: 21. 05. 2014ж:

Мұғалім іс - әрекеті:

  • «Білімнің алмайтын қамалы жоқ!» сыныпта жағымды ахуалды қалыптасытру.
  • Смайликтер арқылы кезектерін анықтау .
Пәні: Химия:

Оқушының іс - әрекеті:

  • Оқушылар бір - біріне тілектерін айтып, жобаларын №5 химия кабинетіндегі компьютерге флешка арқылы салады .
Уақыты: 21. 05. 2014ж: ІІ. Қорытынды сабақ (мақсатын айту)
Уақыты: 21. 05. 2014ж:

Мұғалім іс - әрекеті:

«Қарлы кесек» сұрақ - жауап

Құймалардың анықтамасы?

Зергер дегеніміз кім?

Қолданбалы өнер дегеніміз не?

«Атакәсіп - елге нәсіп» дегеніміз не?

Алтын құймасында мыс немесе күміс бар екенін

қалай білуге болады?

Мамандықты тек қана ЖОО - да ақып қана игеруге бола ма ?

Пәні: Химия:

Оқушының іс - әрекеті:

Жауап беру барысында

өзінің ой - пікірін қоса білдіру;

Сұрақ қою арқылы қосымша мәлімет алу; т. б.

Уақыты: 21. 05. 2014ж: ІІІ. Жоба қорғау барысында
Уақыты: 21. 05. 2014ж:

Оқушының логикалық қабілетін дамыту

Тапсырмалардың жүйелі орындалуын қадағалау

Оқушыны одан әрі дамыту схемасы бойынша түсінігін талдап, тыңдау

Мұғалім мен оқушы арасындағы бірлескен жұмыс, оқушылардың пікірін тыңдау.

Пәні: Химия:
  • Оқушылар металдар және зергерлік өнер туындылары туралы мәліметтерді таныстырады - жинақтайды;
  • Берілген тапсырма бойынша зерттеу, талдау, сараптау, ұсыну, дәлелдеу, қайта қарастыру жұмыстарын жүргізеді;
  • Компьютерлік сауаттылықтары дамиды;
  • Өзіне, жасаған ісіне қанағаттану сезімі пайда болып, нәтижеге көз жеткізеді
Уақыты: 21. 05. 2014ж: ІҮ. Эксперттік жұмыс
Уақыты: 21. 05. 2014ж:

Сарапшылар іс - әрекеті:

  • Бұқаралық ақпарат құралдарынан мәліметтер жинап, өңдеуіне баға беру;
  • Теориялық білімдеріне баға беру;
  • Практикалық іс - әрекеттерін бағалау
Пәні: Химия:

Оқушының іс - әрекеті:

  • Тақырыпты жан - жақты таныстырады
  • Берілген уақыт ішінде жоба қорғайды.
Уақыты: 21. 05. 2014ж: Ү. Шығармашылық тапсырмалар
Уақыты: 21. 05. 2014ж:

Мұғалім іс - әрекеті:

  • Металдар химиясы мен құймалардан тұрмыста және жеке бастарына қажет әшекейлік бұйымдар мен қару - жарақтар үлгілерінің тізімдемесін ұсыну, таңдату
Пәні: Химия:

Оқушының іс - әрекеті:

  • Компьютерде слайдтар құрып, тапсырманы тұсаукесер түрінде орындайды, қорытындыларын жазады, көрсетеді
Уақыты: 21. 05. 2014ж: ҮІ. Қорытындылау
Уақыты: 21. 05. 2014ж:

Мұғалім іс - әрекеті:

  • Мұғалім - оқушы арасындағы диалог,
  • Оқушы - оқушы арасындағы диалог формаларымен пікір алмасу жасау.
Пәні: Химия:

Оқушының іс - әрекеті:

Сұраққа жауап беру, талдауға қатысу, нәтижесін дәлелдеу, т. б.

Уақыты: 21. 05. 2014ж:

Келесі оқылым: «Металлорганикалық қосылыстар - жаңа технологиядағы орны», 11 сыныпқа дайындық

Үйге тапсырма: Сынаққа дайындық, курс бойынша қайталау.

Уақыты: 21. 05. 2014ж:
Пәні: Химия:
Уақыты: 21. 05. 2014ж: ҮІІ. Бағалау
Уақыты: 21. 05. 2014ж:

Мұғалім іс - әрекеті:

Арнайы бағалау парағында сарапшылармен бірге формативті бағалау;

«Мадақтама грамоталарын» тапсыру

Пәні: Химия:

Оқушының іс - әрекеті:

Өзін - өзі бағалау, өзгелерге баға беру.

Уақыты: 21. 05. 2014ж: ҮІІІ. Рефлексия
Уақыты: 21. 05. 2014ж:

Мұғалім іс - әрекеті:

Стикерлерді тарату, «Қоржынға» жинақтау.

Пәні: Химия:

Оқушының іс - әрекеті:

«Не білдім, нені білмедім, нені білгім келеді?» стикерге өз пікірін жазып тақтаға іледі.

Оқу ісінің меңгерушісі: К. Салимбаева


Ұқсас жұмыстар
Металдар химиясы
Химия және экология
Тіршілік химиясы
Қолданбалы курс. адам экологиясы. 11-сынып
Химиялық реакция бағыты
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен
Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері
Паскаль - программалау тілі
Физика және Қазақстан энергетикасы
Сауран қаласы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz