Ежелгі финикия мен палестина

Сабақтың тақырыбы : Ежелгі Финикия мен Палестина

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Финикия мен Израил-иудейлік мемлекеттерінің қалыптасуы және Шығыс Жерорта теңізі халықтарының ежелгі мәдениеті жайлы баяндау.

Сабақтың көрнекілігі : Таблица, сызба-нұсқалар, саяси карта, интерактивті тақта

Сабақтың әдісі : Баяндау, түсіндірмелі, іздендіру, сурақ-жауап, практикалық, топтастыру

Пәнаралық байланыс : География

Сабақтың барысы : І:Ұйымдастыру кезеңі:Оқушыларды топқа бөлу.

Оқушылармен шарт құру:а) тәртіпті сақтау; б) уақытты тиімді пайдалану; в) өзімізді әділ бағалау;

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру, картамен жұмыс.

Сергіту сәті : Балалар, тарих пәнінде сіздердің білімдерін картамен жұмыс істеу арқылы бағаланады. Енді осы картадан Хетт мемлекетін көрсетіңдер. 1. «Білім биржасы» ойыны.

I топ

1. Хетт мемлекеті өмір сүрген аймақ қалай аталады?(Анатолы н/е кіші Азия)

2Қазір ол жерде қай ел орналасқан?(Туркия)

3. Хетт мемлекетін үш жағынан қандай теңіздер қоршап жатты?(Солтүстігінде Қара теңіз, батысында Мәрмәр, Эгей, оңтүстік-батысында жерорта теңізі)

4. Сауда орталықтарының бірі(Ганиш)

П топ

1. Хеттердің құрылыс материалдары( ірі тас пен кірпіштер)

2. Хеттердің құрылыс өнерін кімдер үйренді? (Гректер)

3. Хеттердің басты байлығы (мал шаруашылығы)

4. Хеттердің діні түсініктері бойынша табиғаттың анасы кім?(ұзын көйлек киген ана ретінде бейнеленген)

2. Тұлғаны тану.

1 топ. Табарна патша П топ Телепин патша

3. Сандар сөйлейді.

1топ. Б. з. б. 1595 ж. (Хеттер Вавилонды тонады)

Б. з. б. 1280(Египет пен хетт мемлекеттер арасында бейбіт бітім шарты)

Б. з. б. П м. ж. ( Хетт патшалары темірді шетелге сатты)

П топ.

Б. з. б. Ш м. ж. (Бір орталыққа бағынуы басталды)

Б. з. б. 1595(Хеттер Вавилонды тонады)

Б. з. б. 14ғ. (Хеттер мен Египеттіктер күресін қайта жандандырды)

4. Ой қозғау . 1 топ. Хетт патшалығындабір ұры 9 қой ұрлап кетеді. Бірақ қойларды қойдың егесі тауып алады да, ұрлаған ұрыны сотқа береді. Ұры осы қылмыс үшін қандай жаза шегу керек?(15 есе қайтаруы керек)

П топ. Ежелгі дүниеде тәрбиелік мәні бар төмендегі тыйым сөздер қолданылған. Олар:өтірік айтпа, біреудің затын рұқсатсыз алма, біреуге жамандық жасама, жаман сөз айтпа. Бұл сөздерді балаларды тәрбиелеу мақсатында қай мемлекеттер қолданды?(Вавилон, Хетт патшалығы, Ассирия) .

5. «иә, жоқ» ойыны.

1 топ.

Хетт елінің оңтүстігіндегі тау жоталарын күміс тау деп атайды ма?(иә)

Хеттердің заңдары бойынша отбасы мүшелері үшін ерлер жауап береді ма? (иә)

Туркия жеріндегі ең үлкен өзен Ніл ма?(жоқ)

Хетт құдайларының бейнесі әдеби шығармалардан көрініс тапты мА? (иә)

2 топ.

Қазір Туркия жерінде ерте замандарда Хетт мемлекеті өмір сүрді мА?(иә)

Хетт заңдары малдың, ауыл шаруашылық өнімдерін, терінің нақты бағасын белгіледі ме? (иә)

Мемлекет пен патшаның қамқоршысы деп есептеленген хетт құдайы Тешуб ба?(жоқ)

Хетт патшалығы әскері мемлекетке айналды ме?(жоқ)

Ш жаңа сабақ

Мақсаты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушы әрекеті
Тапсырма түрі
Әдісі
Жүйесі
Тәрбиелік мәні
Игерілген білім
Ұпай

Уақыты

№: 1
Мақсаты: Білім
Мұғалімнің әрекеті: Балалар, мен сендерге жұмбақ-ребус жасырам, сонын жауабын айтындар
Оқушы әрекеті:

Финикия

Палестина

Тапсырма түрі: ұжымдық
Әдісі: ойлану
Жүйесі: Оқушы, мұғалім
Тәрбиелік мәні: Ізденімпаздық
Игерілген білім: Өздігінен білім алады
Ұпай:
Уақыты:
№: 2
Мақсаты: Түсіну
Мұғалімнің әрекеті:

Демек, бүгін біздің тақырыбымыз

Финикия мен Палестина аталады

Қазіргі мақсатымыз не деп ойлайсындар?

Сабақтың міндеттері:

рисунок3.png

Оқушы әрекеті:

Табиғи-географиялық жағдайы, Ежелгі мәдениетін білу, Сұрақтарға жауап беру. Картадан мемлекеттерді көрсету.

Әр түрлі тапсырмалар беру арқылы терең оқып үйрену.

Тапсырма түрі: Ұжымдық
Әдісі: іздену
Жүйесі: Оқушы-мұғалім
Тәрбиелік мәні: тапқырлық
Игерілген білім: Сабаққа мақсат қоя біледі
Ұпай:
Уақыты:
№: 3
Мақсаты: Қолдану
Мұғалімнің әрекеті: «Мені түсін» ойыны арқылы іске асыру. Мына тақырыпты оқындар, не ұқтындар, сөйлем етіп жазыңдар. Енді өз жазғандарынды оқулықтағы тақырыппен салыстырындар. Жаңа термин сөздерді дәптерге жазамыз. Картамен жұмыс. Кестені толтыру ұсынылады.
Оқушы әрекеті:

. фенеху-кеме жасаушы

Пелестим-Египеттіктер филистимдіктерді солай атаған.

Хананей-ежелгі тұрғындар

:
:
:
:
Тапсырма түрі: Географиялық орналасуы
Әдісі:

Жерорта теңізінің Шығыс жағалауы

Негізгі тайпасы-хананей

б. з. б. 5-4 мыңж. Сидон, Тир, Библ т. б. қалалар п. б.

Жүйесі: Негізгі шаруашылығы
Тәрбиелік мәні: Теңізде және құрлықта сауданың жақсы дамуы. Қолөнер, балық аулау шаруашылығы
Игерілген білім: Өнертапқыштық табыстары
Ұпай: Үздік кеме жасаушылар және теңізге жүзушілер атанды. Тұңғыш 22 дауыссыз әріптен тұратын алфавит құрастырды.
Уақыты: топтық
іздену
Оқушы-мұғалім
№:
Мақсаты:
№:
Мақсаты:
№:
Мақсаты:
№:

4

5

6

7

Мақсаты:

Талдау

Қолдану

Жина қтау

Бағалау

Мұғалімнің әрекеті:

І топ. «Ішіне-сыртына» әдісін қолдану. Сызбаны толтыру.

Құрғақ, құнарлы, Финикия, Палестина, Угарит, Библ, жеміс-жідек, арпа, бидай, израил, иудей,

Дәуіт(Давид), Сулеймен(Соломон), , хананей-байырғы тұрғындары, еврей тайпалары-иерусалим, филистим

ІІ топ. Сәйкестікті тап.

Оқушы әрекеті: І топ.
Тапсырма түрі: топтық
Әдісі: шығармашылық
Жүйесі: Оқушы-жұмыс дәптері
Тәрбиелік мәні:
Игерілген білім: Ойланды жауабын тапты
Ұпай:
Уақыты:
№: Финикия
Мақсаты: Палестина
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Тапсырма түрі:
Әдісі:
Жүйесі:
Тәрбиелік мәні:
Игерілген білім:
Ұпай:
№:
Мақсаты:
№:

ІІ топ.

Израил Иерусалим

Иудей Самария

Хананей Финикия

Пелестим ежелгі тұрғындар

Алфавит Египеттіктер атаған

Мақсаты:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Тапсырма түрі:
Әдісі:
Жүйесі:
Тәрбиелік мәні:
№:

«Менің білім деңгейім»тарихи диктант

«Интервью»

әдісі бойынша кесте таратылады

Мақсаты:

1топ.

1. Финикиялықтар мәдениетінің ірі жетістігі. . жазу жүйесі болып есептеледі.

2:Вавилондық жазудың негізінде, алдымен…… әріптен тұратын жазу жүйесімен салыстыра отырып…… әріптік алфавит жасалды.

ІІ топ. 1. мифтік шығармалардың ішінде кең таралғаны. . дастаны.

2. Египеттіктер де басқа халықтар сияқты әр түрлі . табынды.

2 топтың оқушылары кестені толтырады.

:
:
:

Әр топ басшысы ұпай санын анықтайды

Мұғалімнің әрекеті: білгенім
Оқушы әрекеті: үйрендім
Тапсырма түрі:

Ұқсас жұмыстар
Финикия қала мемлекеттері
Шумер және Аккад
Ежелгі парсы патшалығы
Грек мектептері
Дүние жүзы тарихы пәнінен сабақ жоспарлары. 6-сынып
Ежелгі Македония
Бисерден бұйымдар жасау технологиясы
«меруерт» алқа тұмаршасын – бисермен тоқу
Халықтың нәсілдік, ұлттық, тілдік құрамы және әлем діндері
Бисер тоқу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz