Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Өзін -өзі тану елінің көшбасшылары
-222886-432945 Ақтөбе облысы Байғанин ауданы Кемерши селосы
Қ.Жазықов атындағы орта мектептің
тәрбие ісінің орынбасары,өзін - өзі тану пәнінің мұғалімі мұғалімі
Құлманова Злиха Санаққызы
Тақырыбы: <<Өзін - өзі тану елінің>> көшбасшылары
Мақсаты: 1. Өзін - өзі тану пәнінен алған білімдерін жинақтау;
2. Жағымды қарым - қатынас жасау іскерліктерін дамыту
3. Өзін және өзгені сыйлай білуге тәрбиелеу
Көрнекі құралдар: <<Өзін - өзі тану>> елінің суреті слайд,Данышпан
атаның, Махаббаттың,Алпамыстың, Ақботаның
суреттері, үш жалауша, қағаздан жасалған жүрекшелер
Мұғалім: Құрметті бүгінгі кеш қонақтары! Бүгін мектебімізде Өзін өзі тану пәнінен алған білімдерін жинақтау, және адамгершілік құндылықтар, адами қасиеттер туралы білімдерін көрсету мақсатында ұйымдастырылған <<Өзін - өзі тану елінің көшбасшылары>> атты сайыс өткелі отыр.Олай болса сайысқа қатысушы топтарды қошеметпен ортаға шақырайық.Бүгінгі сайыскерлеріміз <<Талап>> тобы, <<Ақыл>> тобы, <<Ой >> тобы. Араларында 4 - класс оқушылары топ басшылары. Сайыс болғаннан кейін сарапшы құрамы болуы шарт, олай болса бүгінгі сайыстың сарапшылармен таныс болайық.
1. Төлеш Г - бастауыш класс бірлестігінің жетекшісі
2. Сейт Н - мектепалды даярлық класының мұғалімі
3. Ахмет М- психолог
Сайыс бағдарламасымен танысайық.
1. Біз осындай оқушымыз (таныстыру бөлімі)
2. <<Тіл табыса білемін>> туры (сұрақ - жауап)
3. <<Білімге құштарлық>> туры(сахналық көрініс)
4. <<Табиғатты сүйемін>> туры(шығармашылық жұмыс)
5. <<Нағыз адам болғым келеді>> туры(білімділік сайыс)
Сайысты бастамас бұрын күнделікті сабқтың дәсүрлі бөлімі бойынша шаттық шеңберіне тұрайық.
Шаттық шеңбері Балалар өзіммен бірге шеңбер құрып тұрады, сәлемдеседі.Балалар қосылып ән шырқайды.( Өзін - өзі танудың гимні)
Мұғалім: - Балалар, бүгін <<Өзін - өзі тану>> елін аралап, үйренгенімізді көрсетуіміз керек.Ондағы елді мекеннің бізге дайындаған сыны бар.Сол сындардан сүрінбей өткен тобымыз <<Өзін - өзі тану елінің көшбасшылары>> атанып, <<Адамгершілік шыңына >> жетеді.
І бөлім <<Біз осындай оқушымыз>> таныстыру бөліміне кезек берейік.
(Әр топ өздерін таныстырып өтеді)
ІІ бөлім <<Тіл табыса білемін>> туры Сұрақ:Адамдармен тіл табысу үшін өз бойыңда қандай жақсы қасиеттер болу керек.(Қолдарындағы жүрекшелерді <<Тіл табысу>> мекеніне іледі.
Жауап: кешірімділік, келісушілік, татулық, достық, бірлік, көпшілдік, қамқорлық, сыйластық, әдептілік, адалдық, шыншылдық, әділдік
ІІІ бөлім <<Білімге құштарлық туры>> Білім сарайында Махаббатың сұрақтарына жауап береміз. Әр топ басшысы қоржынан сұрақтарды алып, сол сұрақтарға жауаптар бойынша көріністер көрсетеді.
Сұрақтар: 1.Кластастардың бір - бірімен телефон арқылы байланысы
2. Әжесі мен немерісінің бір - біріне айтқан жылы сөздері
3. Тұтынушы сен сатушының дүкендегі сыпайы қарым - қатынасы
Әр топ өзінің көріністерін жария етеді, сарапшылар қорытындылайды.
ІУ бөлім <<Табиғатты сүйемін>> Бұл мекенде Ақботаның тапсырмасын орындаймыз. Топ басшылары қоржыннан үш түрлі заттың аты жазылған қағазды алады.Әр топ осы үш затты пайдалана отырып,табиғатқа пайдалы іс жасау жолын табуы тиіс.
1 - қағазда жазылған заттар: күрек, тырма, сыпырғы
Күтілетін жауаптар: Егер мен бұл заттарды алсам, табиғатқа тазалық жұмыстарын жүргізер едім.Күрекпен бұлақ көзін ашар едім, арық қазып өсімдіктерді суарып, тырмамен жер жыртып, дән себер едім, ағаш, гүл отырғызатын едім.
2 - қағазда жазылған заттар: топырақ,су,гүл тұқымы
Күтілетін жауаптар: Егер мен бұл заттарды алсам,топыраққа тұқымды егіп, суды гүлге құяр едім . т.б.
3 - қағазда жазылған заттар: шеге,тақтай,дән
Егер мен бұл заттарды алсам, шегені тақтайға қағып, торғайға жемсауыт жасап, дәнді соған салар едім. т.б.
Топ басшылары топтың ойларын жария етеді.Сарапшылар қорытындылайды.
<<Нағыз адам болғым келеді>> туры
Тақтадағы <<Өзін - өзі тану елі>> суретіндегі <<Адамгершілік шыңы>> көрсетіледі. Алпамыстың суреті берілген.
-Қазір біз <<Адамгершілік шыңына>> шығу үшін Алпамыстың тапсырмаларын орындаймыз. Оның тапсырмасы бойынша әр топ өз атына сәйкес әрекеттер жасауы тиіс.
<<Талап тобы>> талап қояды: 1.Жақсы оқушы болғаның дұрыс
2.Бастаған ісіңді соңына дейін аяқтауға тырыс
3.Мақсатқа жетуге шыдамдылық танытқан жөн
4.Үлкендерді құрметтеуге,мәдениеттілікке үйрен
<<Ақыл тобы>> ақыл айтады: 1. Әрқашан сыйлы болыңдар
2.Жасаған жақсылғың алдыңнан шығады
3.Ерінбей еңбек етсең мақсатыңа жетесің
4.Адамгершілігі мол азамат болыңдар
<<Ой тобы>> өз ойын айтады: 1.Өзімді, өзгелерді,айналамды сыйлау
2.Әр іске жауапкершілікпен қарау
3.Нағыз адам болып қалыптасу
4.Барлық іске дайын болу
Қорытынды: Балалар, сендердің жауаптарың, пікірлерің,ойларың, әрекеттерің <<Өзін - өзі тану>> пәні арқылы көп адамгершілік құндылықтар мен қасиеттерді ұғынғандарыңды көрсетіп тұр.Бәрің де <<Өзін - өзі тану елінің>> көшбасшылары болуға лайықсыңдар.Осы үйренгендеріңді өмірде пайдаланып, олардың сендерге нағыз адам болып қалыптасу жолында көмектесетініне көздеріңді жеткізіңдер.
Бүгінгі сайыс қорытындысы шыққанса <<Бала тілегі>> әніне кезек берейік
Қ.Жазықов атындағы орта мектептің
тәрбие ісінің орынбасары,өзін - өзі тану пәнінің мұғалімі мұғалімі
Құлманова Злиха Санаққызы
Тақырыбы: <<Өзін - өзі тану елінің>> көшбасшылары
Мақсаты: 1. Өзін - өзі тану пәнінен алған білімдерін жинақтау;
2. Жағымды қарым - қатынас жасау іскерліктерін дамыту
3. Өзін және өзгені сыйлай білуге тәрбиелеу
Көрнекі құралдар: <<Өзін - өзі тану>> елінің суреті слайд,Данышпан
атаның, Махаббаттың,Алпамыстың, Ақботаның
суреттері, үш жалауша, қағаздан жасалған жүрекшелер
Мұғалім: Құрметті бүгінгі кеш қонақтары! Бүгін мектебімізде Өзін өзі тану пәнінен алған білімдерін жинақтау, және адамгершілік құндылықтар, адами қасиеттер туралы білімдерін көрсету мақсатында ұйымдастырылған <<Өзін - өзі тану елінің көшбасшылары>> атты сайыс өткелі отыр.Олай болса сайысқа қатысушы топтарды қошеметпен ортаға шақырайық.Бүгінгі сайыскерлеріміз <<Талап>> тобы, <<Ақыл>> тобы, <<Ой >> тобы. Араларында 4 - класс оқушылары топ басшылары. Сайыс болғаннан кейін сарапшы құрамы болуы шарт, олай болса бүгінгі сайыстың сарапшылармен таныс болайық.
1. Төлеш Г - бастауыш класс бірлестігінің жетекшісі
2. Сейт Н - мектепалды даярлық класының мұғалімі
3. Ахмет М- психолог
Сайыс бағдарламасымен танысайық.
1. Біз осындай оқушымыз (таныстыру бөлімі)
2. <<Тіл табыса білемін>> туры (сұрақ - жауап)
3. <<Білімге құштарлық>> туры(сахналық көрініс)
4. <<Табиғатты сүйемін>> туры(шығармашылық жұмыс)
5. <<Нағыз адам болғым келеді>> туры(білімділік сайыс)
Сайысты бастамас бұрын күнделікті сабқтың дәсүрлі бөлімі бойынша шаттық шеңберіне тұрайық.
Шаттық шеңбері Балалар өзіммен бірге шеңбер құрып тұрады, сәлемдеседі.Балалар қосылып ән шырқайды.( Өзін - өзі танудың гимні)
Мұғалім: - Балалар, бүгін <<Өзін - өзі тану>> елін аралап, үйренгенімізді көрсетуіміз керек.Ондағы елді мекеннің бізге дайындаған сыны бар.Сол сындардан сүрінбей өткен тобымыз <<Өзін - өзі тану елінің көшбасшылары>> атанып, <<Адамгершілік шыңына >> жетеді.
І бөлім <<Біз осындай оқушымыз>> таныстыру бөліміне кезек берейік.
(Әр топ өздерін таныстырып өтеді)
ІІ бөлім <<Тіл табыса білемін>> туры Сұрақ:Адамдармен тіл табысу үшін өз бойыңда қандай жақсы қасиеттер болу керек.(Қолдарындағы жүрекшелерді <<Тіл табысу>> мекеніне іледі.
Жауап: кешірімділік, келісушілік, татулық, достық, бірлік, көпшілдік, қамқорлық, сыйластық, әдептілік, адалдық, шыншылдық, әділдік
ІІІ бөлім <<Білімге құштарлық туры>> Білім сарайында Махаббатың сұрақтарына жауап береміз. Әр топ басшысы қоржынан сұрақтарды алып, сол сұрақтарға жауаптар бойынша көріністер көрсетеді.
Сұрақтар: 1.Кластастардың бір - бірімен телефон арқылы байланысы
2. Әжесі мен немерісінің бір - біріне айтқан жылы сөздері
3. Тұтынушы сен сатушының дүкендегі сыпайы қарым - қатынасы
Әр топ өзінің көріністерін жария етеді, сарапшылар қорытындылайды.
ІУ бөлім <<Табиғатты сүйемін>> Бұл мекенде Ақботаның тапсырмасын орындаймыз. Топ басшылары қоржыннан үш түрлі заттың аты жазылған қағазды алады.Әр топ осы үш затты пайдалана отырып,табиғатқа пайдалы іс жасау жолын табуы тиіс.
1 - қағазда жазылған заттар: күрек, тырма, сыпырғы
Күтілетін жауаптар: Егер мен бұл заттарды алсам, табиғатқа тазалық жұмыстарын жүргізер едім.Күрекпен бұлақ көзін ашар едім, арық қазып өсімдіктерді суарып, тырмамен жер жыртып, дән себер едім, ағаш, гүл отырғызатын едім.
2 - қағазда жазылған заттар: топырақ,су,гүл тұқымы
Күтілетін жауаптар: Егер мен бұл заттарды алсам,топыраққа тұқымды егіп, суды гүлге құяр едім . т.б.
3 - қағазда жазылған заттар: шеге,тақтай,дән
Егер мен бұл заттарды алсам, шегені тақтайға қағып, торғайға жемсауыт жасап, дәнді соған салар едім. т.б.
Топ басшылары топтың ойларын жария етеді.Сарапшылар қорытындылайды.
<<Нағыз адам болғым келеді>> туры
Тақтадағы <<Өзін - өзі тану елі>> суретіндегі <<Адамгершілік шыңы>> көрсетіледі. Алпамыстың суреті берілген.
-Қазір біз <<Адамгершілік шыңына>> шығу үшін Алпамыстың тапсырмаларын орындаймыз. Оның тапсырмасы бойынша әр топ өз атына сәйкес әрекеттер жасауы тиіс.
<<Талап тобы>> талап қояды: 1.Жақсы оқушы болғаның дұрыс
2.Бастаған ісіңді соңына дейін аяқтауға тырыс
3.Мақсатқа жетуге шыдамдылық танытқан жөн
4.Үлкендерді құрметтеуге,мәдениеттілікке үйрен
<<Ақыл тобы>> ақыл айтады: 1. Әрқашан сыйлы болыңдар
2.Жасаған жақсылғың алдыңнан шығады
3.Ерінбей еңбек етсең мақсатыңа жетесің
4.Адамгершілігі мол азамат болыңдар
<<Ой тобы>> өз ойын айтады: 1.Өзімді, өзгелерді,айналамды сыйлау
2.Әр іске жауапкершілікпен қарау
3.Нағыз адам болып қалыптасу
4.Барлық іске дайын болу
Қорытынды: Балалар, сендердің жауаптарың, пікірлерің,ойларың, әрекеттерің <<Өзін - өзі тану>> пәні арқылы көп адамгершілік құндылықтар мен қасиеттерді ұғынғандарыңды көрсетіп тұр.Бәрің де <<Өзін - өзі тану елінің>> көшбасшылары болуға лайықсыңдар.Осы үйренгендеріңді өмірде пайдаланып, олардың сендерге нағыз адам болып қалыптасу жолында көмектесетініне көздеріңді жеткізіңдер.
Бүгінгі сайыс қорытындысы шыққанса <<Бала тілегі>> әніне кезек берейік
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz