7-сыныпқа арналған WordPad мәтіндік редакторы: қысқа мерзімді сабақ жоспары және мұғалімнің рефлексиясы

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің физика және информатика пәні мұғалімі Жиенқұлова Дариға.

Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары
Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:
WordPad мәтіндік редакторы
Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: Сілтеме:
7-сыныпқа арналған оқулық (Н. Ермеков, Н. Стифутина), слайд, тапсырма жазылған қосымшалар, бағалау бетшелері, мұғалімге арналған нұсқаулық (үшінші деңгей)
Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: Жалпы мақсат:
WordPad мәтіндік редакторымен танысу, WordPad мәтіндік редакторы топтық жұмыста сыни ойлау, талдау және бағалау дағдыларын дамыту.
Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: Оқыту нәтижелері:
Топтағы өзара оқытуды ұйымдастыру арқылы диалогтік әдісті ендіру, сыни тұрғыдан ойлауға өз пікірлерін айтуды үйренеді, ойлау қабілеттерін және топтық жұмыс дағдылары қалыптасады.
Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: Түйінді идеялар:
WordPad мәтіндік редакторымен жұмыс жасауға үйрету
Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: Тапсырма көздері:

Ұйымдастыру (топқа бөлу)

1-тапсырма. Сөзжұмбақ шешу

3-тапсырма. WordPad мәтіндік редакторында 1 мамыр, 7 мамыр, 9 мамыр мерекелеріне байланысты тапсырмалар:

  1. Өлең шумағын құрастыру.
  2. Шығарма жазу
  3. Суретін салу
Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: 2-тапсырма. Жаңа тақырып бойынша М. Бегенов атындағы орта мектебінен келген хаттағы тапсырмаларды орындату. (постер қорғау)
4-тапсырма. Білемін, Білгім келеді. Үйрендім. Стратегиясы бойынша өз ойларын айту.
Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: Міндеттері:
WordPad мәтіндік редакторы бағдарламасында жұмыс жасай алады, практикалық жұмыс жүргізеді; оқушыларға өз жұмыстарын қорғау, дәлелдеу, салыстыру, қорытындылау арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту; оқушылар пікірлесіп және сұраққа бірлесіп жауап беру арқылы топпен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.
Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: Кейінгі тапсырма:
Үй тапсырмасына «Киелі мекенім-Маңғыстау» тақырыбына шығарма жазу
Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: Бағалау:
Критерийлер бойынша кері байланыс парағымен оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Мұғалімнің жазбасы
Тренер жазбасы
Мұғалімнің жазбасы:

Бүгін зерттеу сабағымның алғашқы қадамын жасадым. Сабақ барысында оқушылардың сабаққа деген ынтасы артып, қызығушылығының оянғанын байқадым. Сабақ кезеңдеріңде жоспарлаған әдіс-тәсілдерімнің барлығын жүзеге асыра алмадым. Орын алған кемшіліктер де кездесті. Кемшіліктердің болғаны да дұрыс. Себебі мен үшін де, оқушылар үшін де жаңа тәсілдегі алғашқы сабақ. Сабақ барысындағы кемшіліктерге тоқталар болсам, біріншіден, уақыттың тапшылығын байқадым. Екіншіден, таныстырылым дайындау кезеңінде оқушылардың қорғау сәті қиындық туғызды. Мұны мен қалыпты жағдай деп түсіндім. Алдағы уақытта жаңа бағдарламамен санасып, білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді меңгереді деп сенемін. Үшіншіден, АКТ-ды пайдалану барысында ескі компьютердің мүдіріп қалуы қиындық туғызды. Сәтті шыққан тұстарды айтар болсам, cабақ үстіндегі түсірілімдерге (видео, сурет) мән бермей, өздерін еркін ұстап, белсенділік танытқандары мені қуантты.

Сабақ өткен материалдарды пысықтау сұрақтарынан басталды. Мұнда «Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану» модулі интерактивті тақтадан слайдтарды бейнелеу арқылы жүзеге асты. Үй тапсырмасын тексеру барысында оқушыларға сөзжұмбақ шештірдім. Сөзжұмбақты шешу арқылы балалар жаға сабақтың тақырыбын ашты.

Сөзжұмбақ жазу керек.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету мақсатында оқушылар үлестіріліп берілген қосымшаға сүйене отырып дайындалады. 2-тапсырма. Жаңа тақырып бойынша М. Бегенов атындағы орта мектебінен келген хаттағы тапсырмаларды орындату. Мұнда оқушылар пікірлесіп және сұраққа бірлесіп жауап беру арқылы топпен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Талқылау уақыты аяқталған соң әр топ дайын болған жұмысын ортаға шығып қорғайды.

,

Өз жұмыстарын қорғап болған соң бағалау критерилері жазылған бағалау бетшесі таратылды. Осы критерилерге сүйене отырып топтар бірін-бірі бағалайды. Бұл әдістің тиімділігі барлық оқушылардың жаңа сабаққа қамтылуы


Ұқсас жұмыстар
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Мәтіндік редактор және WordPad интерфейсі
7-сыныпқа арналған PAINT графикалық редакторы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
WordPad мәтіндік редакторы: интерфейс пен практикалық жұмыс
WordPad мәтіндік редакторы: интерфейс, құжаттарды құру және пішімдеу
Word мәтіндік редакторы: 7-сыныпқа арналған сабақ жоспары және оқыту әдістемесі
WordPad мәтіндік редакторы: мәтінді теру ережелері және мәтін бойымен жылжу
7-сыныпқа арналған WordPad мәтіндік редакторымен жұмыс: сабақ жоспары мен практикалық тапсырмалар
WordPad мәтіндік редакторы және информатика бойынша тапсырмалар жинағы
WordPad мәтіндік редакторы: қосымша мүмкіндіктер мен өңдеу операциялары
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: WordPad - қарапайым мәтіндік редактор және оның интерфейсі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz