Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Wordpad мәтіндік редакторы. 7-сынып. қысқа мерзімді жоспар
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің физика және
информатика пәні мұғалімі Жиенқұлова Дариға.
|Информатика пәні бойынша 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары |
|Сабақтың тақырыбы: |WordPad мәтіндік редакторы |
|Сілтеме: |7-сыныпқа арналған оқулық (Н. Ермеков, Н. Стифутина), |
| |слайд, тапсырма жазылған қосымшалар, бағалау бетшелері, |
| |мұғалімге арналған нұсқаулық (үшінші деңгей) |
|Жалпы мақсат: |WordPad мәтіндік редакторымен танысу, WordPad мәтіндік |
| |редакторы топтық жұмыста сыни ойлау, талдау және бағалау |
| |дағдыларын дамыту. |
|Оқыту нәтижелері: |Топтағы өзара оқытуды ұйымдастыру арқылы диалогтік әдісті |
| |ендіру,сыни тұрғыдан ойлауға өз пікірлерін айтуды |
| |үйренеді, ойлау қабілеттерін және топтық жұмыс дағдылары |
| |қалыптасады. |
|Түйінді идеялар: |WordPad мәтіндік редакторымен жұмыс жасауға үйрету |
|Тапсырма көздері: |Ұйымдастыру (топқа бөлу) | 3-тапсырма. WordPad мәтіндік|
| |1-тапсырма. Сөзжұмбақ шешу |редакторында 1 мамыр,7 |
| | |мамыр,9 мамыр мерекелеріне |
| | |байланысты тапсырмалар: |
| | |Өлең шумағын құрастыру. |
| | |Шығарма жазу |
| | |Суретін салу |
| | 2-тапсырма. Жаңа тақырып | 4-тапсырма. Білемін, Білгім |
| |бойынша М.Бегенов атындағы |келеді.Үйрендім. Стратегиясы |
| |орта мектебінен келген |бойынша өз ойларын айту. |
| |хаттағы тапсырмаларды | |
| |орындату. (постер қорғау) | |
|Міндеттері: |WordPad мәтіндік редакторы бағдарламасында жұмыс жасай |
| |алады, практикалық жұмыс жүргізеді; оқушыларға өз |
| |жұмыстарын қорғау, дәлелдеу, салыстыру, қорытындылау |
| |арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту; оқушылар пікірлесіп |
| |және сұраққа бірлесіп жауап беру арқылы топпен жұмыс жасау|
| |дағдыларын қалыптастыру. |
|Кейінгі тапсырма: |Үй тапсырмасына «Киелі мекенім-Маңғыстау» тақырыбына |
| |шығарма жазу |
|Бағалау: |Критерийлер бойынша кері байланыс парағымен оқыту үшін |
| |бағалау және оқуды бағалау |
|Мұғалімнің жазбасы |Тренер жазбасы |
| Бүгін зерттеу сабағымның алғашқы қадамын | |
|жасадым. Сабақ барысында оқушылардың сабаққа деген | |
|ынтасы артып, қызығушылығының оянғанын байқадым. Сабақ | |
|кезеңдеріңде жоспарлаған әдіс-тәсілдерімнің барлығын | |
|жүзеге асыра алмадым. Орын алған кемшіліктер де | |
|кездесті. Кемшіліктердің болғаны да дұрыс. Себебі мен | |
|үшін де, оқушылар үшін де жаңа тәсілдегі алғашқы сабақ.| |
|Сабақ барысындағы кемшіліктерге тоқталар болсам, | |
|біріншіден, уақыттың тапшылығын байқадым. Екіншіден, | |
|таныстырылым дайындау кезеңінде оқушылардың қорғау сәті| |
|қиындық туғызды. Мұны мен қалыпты жағдай деп түсіндім. | |
|Алдағы уақытта жаңа бағдарламамен санасып, білім беру | |
|мен білім алудағы жаңа тәсілдерді меңгереді деп | |
|сенемін. Үшіншіден, АКТ-ды пайдалану барысында ескі | |
|компьютердің мүдіріп қалуы қиындық туғызды. Сәтті | |
|шыққан тұстарды айтар болсам, cабақ үстіндегі | |
|түсірілімдерге (видео, сурет) мән бермей, өздерін еркін| |
|ұстап, белсенділік танытқандары мені қуантты. | |
|Сабақ өткен материалдарды пысықтау сұрақтарынан | |
|басталды. Мұнда «Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану» | |
|модулі интерактивті тақтадан слайдтарды бейнелеу арқылы| |
|жүзеге асты. Үй тапсырмасын тексеру барысында | |
|оқушыларға сөзжұмбақ шештірдім.Сөзжұмбақты шешу арқылы | |
|балалар жаға сабақтың тақырыбын ашты. | |
|Сөзжұмбақ жазу керек. | |
| | |
| | |
|Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету мақсатында оқушылар | |
|үлестіріліп берілген қосымшаға сүйене отырып | |
|дайындалады. 2-тапсырма. Жаңа тақырып бойынша | |
|М.Бегенов атындағы орта мектебінен келген хаттағы | |
|тапсырмаларды орындату. Мұнда оқушылар пікірлесіп және| |
|сұраққа бірлесіп жауап беру арқылы топпен жұмыс жасау | |
|дағдыларын қалыптастырады. Талқылау уақыты аяқталған | |
|соң әр топ дайын болған жұмысын ортаға шығып қорғайды. | |
| | |
| | |
| | |
|, | |
|Өз жұмыстарын қорғап болған соң бағалау критерилері | |
|жазылған бағалау бетшесі таратылды. Осы критерилерге | |
|сүйене отырып топтар бірін-бірі бағалайды. Бұл әдістің | |
|тиімділігі барлық оқушылардың жаңа сабаққа қамтылуы деп| |
|ойлаймын. | |
| | |
|(Бірін-бірі бағалау кезінен) | |
|3-тапсырма. WordPad мәтіндік редакторында | |
|1-мамыр,7-мамыр, 9-мамыр мерекелеріне байланысты | |
|тапсырмалар: | |
|Өлең шумағын құрастыру. | |
|Шығарма жазу | |
|Суретін салу | |
|Оқушылар біршама дағдыланғаны байқалды.Тапсырманы жақсы| |
|орындап,тапсырманы орындау барысында өз ойларын еркін | |
|жеткізе білді. | |
| | |
|Сабақты бекіту кезеңінде 4-тапсырма берілді. | |
|Білемін,Білгім келеді.Үйрендім. Стратегиясы бойынша өз | |
|ойларын айту.Бұл тапсырма бойынша оқушылар постер | |
|арқылы өз ойларын топтарында ақылдасы отырып,ойларын | |
|топтан бір оқушы шығып ортада қорғады. | |
| | |
|Сабақ барысында орындалған тапсырмаларды сыни тұрғыдан | |
|талдай келе, оқушылар өздерін «жақсы» деп бағалады. | |
|«Қанағаттанарлық» деп бағаламаған себептерін | |
|сұрағанымда өкпе-реніш болады деп ойладық деп жауап | |
|берді. Дегенмен де шынайылылық болмаса, алға ұмтылу | |
|болмайды. Сондықтан бір-бірімізді шынайы түрде | |
|бағалайық деп түсінік бердім. Алғашқы сабақ | |
|болғандықтан әрі сабаққа деген қызығушылықтарын | |
|қалыптастыру үшін оқушылардың «жақсы» деп бағалауларын | |
|өзгеріссіз қалдыруды жөн көрдім. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz