Wordpad мәтіндік редакторы. 7-сынып. қысқа мерзімді жоспар

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің физика және информатика пәні мұғалімі Жиенқұлова Дариға.
Ұйымдастыру (топқа бөлу)
1-тапсырма. Сөзжұмбақ шешу
3-тапсырма. WordPad мәтіндік редакторында 1 мамыр, 7 мамыр, 9 мамыр мерекелеріне байланысты тапсырмалар:
- Өлең шумағын құрастыру.
- Шығарма жазу
- Суретін салу
Бүгін зерттеу сабағымның алғашқы қадамын жасадым. Сабақ барысында оқушылардың сабаққа деген ынтасы артып, қызығушылығының оянғанын байқадым. Сабақ кезеңдеріңде жоспарлаған әдіс-тәсілдерімнің барлығын жүзеге асыра алмадым. Орын алған кемшіліктер де кездесті. Кемшіліктердің болғаны да дұрыс. Себебі мен үшін де, оқушылар үшін де жаңа тәсілдегі алғашқы сабақ. Сабақ барысындағы кемшіліктерге тоқталар болсам, біріншіден, уақыттың тапшылығын байқадым. Екіншіден, таныстырылым дайындау кезеңінде оқушылардың қорғау сәті қиындық туғызды. Мұны мен қалыпты жағдай деп түсіндім. Алдағы уақытта жаңа бағдарламамен санасып, білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді меңгереді деп сенемін. Үшіншіден, АКТ-ды пайдалану барысында ескі компьютердің мүдіріп қалуы қиындық туғызды. Сәтті шыққан тұстарды айтар болсам, cабақ үстіндегі түсірілімдерге (видео, сурет) мән бермей, өздерін еркін ұстап, белсенділік танытқандары мені қуантты.
Сабақ өткен материалдарды пысықтау сұрақтарынан басталды. Мұнда «Оқыту мен оқуда АКТ-ды пайдалану» модулі интерактивті тақтадан слайдтарды бейнелеу арқылы жүзеге асты. Үй тапсырмасын тексеру барысында оқушыларға сөзжұмбақ шештірдім. Сөзжұмбақты шешу арқылы балалар жаға сабақтың тақырыбын ашты.
Сөзжұмбақ жазу керек.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету мақсатында оқушылар үлестіріліп берілген қосымшаға сүйене отырып дайындалады. 2-тапсырма. Жаңа тақырып бойынша М. Бегенов атындағы орта мектебінен келген хаттағы тапсырмаларды орындату. Мұнда оқушылар пікірлесіп және сұраққа бірлесіп жауап беру арқылы топпен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Талқылау уақыты аяқталған соң әр топ дайын болған жұмысын ортаға шығып қорғайды.
,
Өз жұмыстарын қорғап болған соң бағалау критерилері жазылған бағалау бетшесі таратылды. Осы критерилерге сүйене отырып топтар бірін-бірі бағалайды. Бұл әдістің тиімділігі барлық оқушылардың жаңа сабаққа қамтылуы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz