Сабақ жоспары :: Психология
Файл қосу
Бала-біздің болашағымыз жайлы ақпарат
Алматы облысы
Райымбек ауданы
Бестөбе орта мектебі
Бала- біздің болашағымыз.
Психолог : Абдикеримова .Н
Тақырыбы : Бала- біздің болашағымыз.
Мақсаты :
1. Бала тәрбиесіне ата-ана мен ұстаздың жауапкершілігін арттыру .
2. Қоғамда қиын бала болдырмау үшін ата-ана мен мұғалім арасында үйлесімді жұмысты жолға қою.
Көрнекілігі : Өсиет сөздер, тест сұрақтартары , қабырға газеттері .
Кіріспе бөлім :
Адамзаттың өмірдегі қымбаттысы , көз қуанышы - бала . Бала - дербес тұлға . Оның бойындағы табиғи қасиеттер, адамгершілік құндылықтары отбасында, мектепте, әлеуметтік ортада нәрленеді, толысып , әрленеді. << Бала нені білсе жастан, ұядан- өле - өлгенше соны таныр қиядан>> деген нақылдың астарында қаншама мән-мағана жатыр. << Бала істеген жауыздықтың жазасын >> тәрбиешісі көреді деген. Бұл орайда мектептің де ролі зор. Өйткені , отбасы тәрбиесі мен мектептегі тәрбие бір- бірімен тығыз байланысты. Баланың басты ұстазы - ата- анасы. Бала ата-анасының, ата-ана баласының жан-дүниесін түсінбейінше , іс алға баспайды . Ата-ана мұғалімге көмекші , сенімді тірек болса , мұғалімде сондай болуы керек. Екі жақты байланыс нығайғанда ғана , барлық күрделі мәселелердің түйіні шешіледі.
Негізгі бөлім :
Отбасындағы , мектептегі бала тәрбиесі қандай ?
Келіңіздер , осы тақырып төңерегінде пікір алысайық.
І . Ой қозғау .
Ата-аналарға сұрақ:
* Балаңыздың білім алуына көп көңіл бөлесіз бе ?
* Білім алуына жағдай жасадым деп ойлайсыз ба ?
* Мектептен үйге келгенде көңіл - күйіне мән бересіз бе ?
* Балаңыздың достарын білесіз бе ?
Ұстаздарға сұрақ :
* Баланы қабілетті , қабілетсіз деп бөлесіз бе ?
* Баламен қарым- қатынаста ата-ананың қызметі сізді қызықтыра ма ?
* Баланың білім алуы мен тәрбиесіне жауаптымын деп ойлайсың ба ?
* Сабақта баланың көңіл - күйіне мән бересіз бе ?
Оқушыларға сұрақ :
1. Білім алуда саған жауапты кім деп ойлайсың ?
2. Саған ұстазыңның қандай қасиеттері ұнайды ?
3. Сынып жетекшісі мен ата-ана арасындағы қарым-қатынас қандай болуы керек ?
ІІ. Кездейсоқ жағдайдан шығу .
Ата-аналарға :
* Сіз тәрбиелі отбасы иесісіз. Бірақ, балаңыздың жат әрекеттерге бой алдырып бара жатқанын байқадыңыз. Балаңызды қалай қорғап қаласыз ?
Ұстаздарға :
* Сіз сыныпты тыныштандырып , сабақты бастап кеттіңіз . Бір уақытта оқушының қатты күлкісі естілді . Сіз тосыннан ештеңе айтып үлгермей , оған таңдана қарап едіңіз, ол сізге тіке қарап << Сіз сабақ түсіндірген кезде менің сізге қарап , күлкім келеді>>, -деді. Сіз қандай шара қолданасыз ?
Оқушыға :
* Сен би кешіне баруға достарыңмен уәделесіп қойдың .
Ата-анаң рұқсат бермеді . Бұл жағдайдан қалай шығасың ?
ІІІ. Психологиялық сараптама .
Тестердің жауабынан жинақтаған ұпайларына қарап , бағыт- бағдар беріледі .
Қорытынды
Қадірлі Ұстаздар, ата-аналар , << Отбасында берілген тәрбие жігеріңді құм қылып , жерге қаратпасын десең , балаға кішкентайынан түзу тәрбие бер >> деп, ата-бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытында көңіл бөліп , еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпақ тәрбиелейік . Егер ата-ана мен мектеп өзара тығыз байланыста болса, балаларға бірдей талап қойып отырса , тәуелсіз еліміздің ұл-қыздары жан-жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз.
Бала
Ата-ана
Мұғалім
Ұстаздарға сұрақ :
* \Баланы қабілетті , қабілетсіз деп бөлесіз бе ?
* Баламен қарым- қатынаста ата-ананың қызметі сізді қызықтыра ма ?
* Баланың білім алуы мен тәрбиесіне жауаптымын деп ойлайсың ба ?
* Сабақта баланың көңіл - күйіне мән бересіз бе ?
* Сіз сыныпты тыныштандырып , сабақты бастап кеттіңіз . Бір уақытта оқушының қатты күлкісі естілді . Сіз тосыннан ештеңе айтып үлгермей , оған таңдана қарап едіңіз, ол сізге тіке қарап << Сіз сабақ түсіндірген кезде менің сізге қарап , күлкім келеді>>, -деді. Сіз қандай шара қолданасыз ?
<< Ырыс-ынтымаққа жолығады , дәулет-бірлікпен толығады >> деп Елбасымыз жолдауында айтқандай , ынтымақ пен бірліктің артуына барынша күш-жігеріміз бен білімімізді аямай жұмсайық .
Психологиялық дайындық
Әрбір сабақ-үйрену ,ұғу, ұлағат,
Әрбір ісің - тірлік,, тірек , адамдық
Әрбір сөзің шындық, бірлік, адамдық
Білім деген - менің жарқын көңілім,
Білім деген шаттық толы көңілім,
Білім деген-әнім болып төгілдің
Білім деген - болашағы өмірдің .
Талмасын қанат, сөнбесін үміт,
Армандар алға жалғансын .
Соқса дадауыл, өрт болып өмір,
Қанаттар балғын талмасын.
Ұстазсыз жанда сөнбек күн.
Шәкіртсіз өмір-айсыз түн.
Көрінсін талабы еңбектің.
Абыройы арта берсін еңбектің
Психологиялық жұмыстың моделі
Жұмыс істеу бағыттары
Адамгершілік психологиялық
тәрбиесі
Имандылық тәрбие
Әлеуметтік - психологиялық
тәрбие
ққ тәрбие
Салауаттылық тәрбие
Жұмыс жүргізу бағыттары
Құқықтық-психологиялық тәрбие
Этика/әдеп/этикалық тәрбие/әсемдік/
Жеке кеңес, Әңгіме
Психологиялық жұмыс барысында мектеп оқушыларын зерттеуде қолданылатын әдістер .
Оқушыларды зерттеудің әдістері
Оқушылардың тұрмыстық және тәрбие жағдайын зерттеу
Сауалнамалар
Оқушыны сырттай бақылау.
Шығарма жазу
Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру .
Мұғалімдер
мен жұмыс
Ата-аналармен жұмыс
Психолог
Оқушылармен жұмыс
Психологиялық ағарту , психологиялық түзету
Психодиагностика және кеңес беру
Мектептегі психолог жұмысының басты мақсаты :
Білімді, мәдениетті , шығармашыл, әдепті , парасаты мол, белсенді және азаматтық құндылықтары толысқан тұлға қалыптастыру . Оқушыны жеке тұлға ретінде жан-жақты зерттеу, білу- оның даму бағытын айқындаудың басты шарты. Оқушылардың қызығушылығы мен танымдық әрекеттерін және бейімділігін анықтау.Оқушы бойындағы жағымсыз қылықтарды анықтап, оны болдырмау. Жеке тұлғаның ой-өрісі мен біліктілігі, логикалық ойлау қабілеті мен сөйлеу мәнерінің дұрыс қалыптасуына , жеке тұлғаның дарындылық, шығармашылық мүмкіндіктерінің толықтай ашылуына көмектесу, олардың психикалық дамуындағы ауытқушылықты болдырмаудың жолдарын іздестіру , мұғалімдер ұжымында психологиялық ахуалды қалыптастыру, ата-аналар үшін психологиялық сауаттандыру жолдарын қарастыру, жеке тұлға ерекшелігін ескеріп, жан-жақты түрде терең зерттеу болып табылады . Мектепте психолог жеке тұлғаны зерттеуде үнемі тиімді әдістемелік жүйені іздестірумен қатар, жеке тұлғаның физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ой-өрісі мен сана- сезімінің психологиялық дамуына ерекше назар аудару .
Мектеп ұстаздарының психологиялық ахуалын зерттеу сауалнамасы
1.Сіз өзіңізге сенімдісіз бе ?
2. Сіз өзіңіздің мамандығыңызға қанағаттанасыз ба ?
3. Адамдармен қарым-қатынастық стиліңіз қандай ?
4. Өзіңіздің мектебіңізге деген көзқарасыңыз қандай ?
5. Өзіңіздің қасыңыздағы әріптестеріңіз туралы пікіріңіз қандай ?
6 Ұжымға өз пайымдауыңызға мінездеме беріп өтсеңіз .
7. Мектеп ұжымына сіздің ұсынысыңыз.
Аты-жөніңіз--------------------------------------------------
Райымбек ауданы
Бестөбе орта мектебі
Бала- біздің болашағымыз.
Психолог : Абдикеримова .Н
Тақырыбы : Бала- біздің болашағымыз.
Мақсаты :
1. Бала тәрбиесіне ата-ана мен ұстаздың жауапкершілігін арттыру .
2. Қоғамда қиын бала болдырмау үшін ата-ана мен мұғалім арасында үйлесімді жұмысты жолға қою.
Көрнекілігі : Өсиет сөздер, тест сұрақтартары , қабырға газеттері .
Кіріспе бөлім :
Адамзаттың өмірдегі қымбаттысы , көз қуанышы - бала . Бала - дербес тұлға . Оның бойындағы табиғи қасиеттер, адамгершілік құндылықтары отбасында, мектепте, әлеуметтік ортада нәрленеді, толысып , әрленеді. << Бала нені білсе жастан, ұядан- өле - өлгенше соны таныр қиядан>> деген нақылдың астарында қаншама мән-мағана жатыр. << Бала істеген жауыздықтың жазасын >> тәрбиешісі көреді деген. Бұл орайда мектептің де ролі зор. Өйткені , отбасы тәрбиесі мен мектептегі тәрбие бір- бірімен тығыз байланысты. Баланың басты ұстазы - ата- анасы. Бала ата-анасының, ата-ана баласының жан-дүниесін түсінбейінше , іс алға баспайды . Ата-ана мұғалімге көмекші , сенімді тірек болса , мұғалімде сондай болуы керек. Екі жақты байланыс нығайғанда ғана , барлық күрделі мәселелердің түйіні шешіледі.
Негізгі бөлім :
Отбасындағы , мектептегі бала тәрбиесі қандай ?
Келіңіздер , осы тақырып төңерегінде пікір алысайық.
І . Ой қозғау .
Ата-аналарға сұрақ:
* Балаңыздың білім алуына көп көңіл бөлесіз бе ?
* Білім алуына жағдай жасадым деп ойлайсыз ба ?
* Мектептен үйге келгенде көңіл - күйіне мән бересіз бе ?
* Балаңыздың достарын білесіз бе ?
Ұстаздарға сұрақ :
* Баланы қабілетті , қабілетсіз деп бөлесіз бе ?
* Баламен қарым- қатынаста ата-ананың қызметі сізді қызықтыра ма ?
* Баланың білім алуы мен тәрбиесіне жауаптымын деп ойлайсың ба ?
* Сабақта баланың көңіл - күйіне мән бересіз бе ?
Оқушыларға сұрақ :
1. Білім алуда саған жауапты кім деп ойлайсың ?
2. Саған ұстазыңның қандай қасиеттері ұнайды ?
3. Сынып жетекшісі мен ата-ана арасындағы қарым-қатынас қандай болуы керек ?
ІІ. Кездейсоқ жағдайдан шығу .
Ата-аналарға :
* Сіз тәрбиелі отбасы иесісіз. Бірақ, балаңыздың жат әрекеттерге бой алдырып бара жатқанын байқадыңыз. Балаңызды қалай қорғап қаласыз ?
Ұстаздарға :
* Сіз сыныпты тыныштандырып , сабақты бастап кеттіңіз . Бір уақытта оқушының қатты күлкісі естілді . Сіз тосыннан ештеңе айтып үлгермей , оған таңдана қарап едіңіз, ол сізге тіке қарап << Сіз сабақ түсіндірген кезде менің сізге қарап , күлкім келеді>>, -деді. Сіз қандай шара қолданасыз ?
Оқушыға :
* Сен би кешіне баруға достарыңмен уәделесіп қойдың .
Ата-анаң рұқсат бермеді . Бұл жағдайдан қалай шығасың ?
ІІІ. Психологиялық сараптама .
Тестердің жауабынан жинақтаған ұпайларына қарап , бағыт- бағдар беріледі .
Қорытынды
Қадірлі Ұстаздар, ата-аналар , << Отбасында берілген тәрбие жігеріңді құм қылып , жерге қаратпасын десең , балаға кішкентайынан түзу тәрбие бер >> деп, ата-бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытында көңіл бөліп , еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпақ тәрбиелейік . Егер ата-ана мен мектеп өзара тығыз байланыста болса, балаларға бірдей талап қойып отырса , тәуелсіз еліміздің ұл-қыздары жан-жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз.
Бала
Ата-ана
Мұғалім
Ұстаздарға сұрақ :
* \Баланы қабілетті , қабілетсіз деп бөлесіз бе ?
* Баламен қарым- қатынаста ата-ананың қызметі сізді қызықтыра ма ?
* Баланың білім алуы мен тәрбиесіне жауаптымын деп ойлайсың ба ?
* Сабақта баланың көңіл - күйіне мән бересіз бе ?
* Сіз сыныпты тыныштандырып , сабақты бастап кеттіңіз . Бір уақытта оқушының қатты күлкісі естілді . Сіз тосыннан ештеңе айтып үлгермей , оған таңдана қарап едіңіз, ол сізге тіке қарап << Сіз сабақ түсіндірген кезде менің сізге қарап , күлкім келеді>>, -деді. Сіз қандай шара қолданасыз ?
<< Ырыс-ынтымаққа жолығады , дәулет-бірлікпен толығады >> деп Елбасымыз жолдауында айтқандай , ынтымақ пен бірліктің артуына барынша күш-жігеріміз бен білімімізді аямай жұмсайық .
Психологиялық дайындық
Әрбір сабақ-үйрену ,ұғу, ұлағат,
Әрбір ісің - тірлік,, тірек , адамдық
Әрбір сөзің шындық, бірлік, адамдық
Білім деген - менің жарқын көңілім,
Білім деген шаттық толы көңілім,
Білім деген-әнім болып төгілдің
Білім деген - болашағы өмірдің .
Талмасын қанат, сөнбесін үміт,
Армандар алға жалғансын .
Соқса дадауыл, өрт болып өмір,
Қанаттар балғын талмасын.
Ұстазсыз жанда сөнбек күн.
Шәкіртсіз өмір-айсыз түн.
Көрінсін талабы еңбектің.
Абыройы арта берсін еңбектің
Психологиялық жұмыстың моделі
Жұмыс істеу бағыттары
Адамгершілік психологиялық
тәрбиесі
Имандылық тәрбие
Әлеуметтік - психологиялық
тәрбие
ққ тәрбие
Салауаттылық тәрбие
Жұмыс жүргізу бағыттары
Құқықтық-психологиялық тәрбие
Этика/әдеп/этикалық тәрбие/әсемдік/
Жеке кеңес, Әңгіме
Психологиялық жұмыс барысында мектеп оқушыларын зерттеуде қолданылатын әдістер .
Оқушыларды зерттеудің әдістері
Оқушылардың тұрмыстық және тәрбие жағдайын зерттеу
Сауалнамалар
Оқушыны сырттай бақылау.
Шығарма жазу
Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру .
Мұғалімдер
мен жұмыс
Ата-аналармен жұмыс
Психолог
Оқушылармен жұмыс
Психологиялық ағарту , психологиялық түзету
Психодиагностика және кеңес беру
Мектептегі психолог жұмысының басты мақсаты :
Білімді, мәдениетті , шығармашыл, әдепті , парасаты мол, белсенді және азаматтық құндылықтары толысқан тұлға қалыптастыру . Оқушыны жеке тұлға ретінде жан-жақты зерттеу, білу- оның даму бағытын айқындаудың басты шарты. Оқушылардың қызығушылығы мен танымдық әрекеттерін және бейімділігін анықтау.Оқушы бойындағы жағымсыз қылықтарды анықтап, оны болдырмау. Жеке тұлғаның ой-өрісі мен біліктілігі, логикалық ойлау қабілеті мен сөйлеу мәнерінің дұрыс қалыптасуына , жеке тұлғаның дарындылық, шығармашылық мүмкіндіктерінің толықтай ашылуына көмектесу, олардың психикалық дамуындағы ауытқушылықты болдырмаудың жолдарын іздестіру , мұғалімдер ұжымында психологиялық ахуалды қалыптастыру, ата-аналар үшін психологиялық сауаттандыру жолдарын қарастыру, жеке тұлға ерекшелігін ескеріп, жан-жақты түрде терең зерттеу болып табылады . Мектепте психолог жеке тұлғаны зерттеуде үнемі тиімді әдістемелік жүйені іздестірумен қатар, жеке тұлғаның физиологиялық, психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ой-өрісі мен сана- сезімінің психологиялық дамуына ерекше назар аудару .
Мектеп ұстаздарының психологиялық ахуалын зерттеу сауалнамасы
1.Сіз өзіңізге сенімдісіз бе ?
2. Сіз өзіңіздің мамандығыңызға қанағаттанасыз ба ?
3. Адамдармен қарым-қатынастық стиліңіз қандай ?
4. Өзіңіздің мектебіңізге деген көзқарасыңыз қандай ?
5. Өзіңіздің қасыңыздағы әріптестеріңіз туралы пікіріңіз қандай ?
6 Ұжымға өз пайымдауыңызға мінездеме беріп өтсеңіз .
7. Мектеп ұжымына сіздің ұсынысыңыз.
Аты-жөніңіз--------------------------------------------------
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz