Бала-біздің болашағымыз жайлы ақпарат

Алматы облысы
Райымбек ауданы
Бестөбе орта мектебі
Бала- біздің болашағымыз.
Психолог : Абдикеримова . Н
Тақырыбы : Бала- біздің болашағымыз.
Мақсаты :
1. Бала тәрбиесіне ата-ана мен ұстаздың жауапкершілігін арттыру .
2. Қоғамда қиын бала болдырмау үшін ата-ана мен мұғалім арасында үйлесімді жұмысты жолға қою.
Көрнекілігі : Өсиет сөздер, тест сұрақтартары, қабырға газеттері .
Кіріспе бөлім :
Адамзаттың өмірдегі қымбаттысы, көз қуанышы - бала . Бала - дербес тұлға . Оның бойындағы табиғи қасиеттер, адамгершілік құндылықтары отбасында, мектепте, әлеуметтік ортада нәрленеді, толысып, әрленеді. « Бала нені білсе жастан, ұядан- өле - өлгенше соны таныр қиядан» деген нақылдың астарында қаншама мән-мағана жатыр. « Бала істеген жауыздықтың жазасын » тәрбиешісі көреді деген. Бұл орайда мектептің де ролі зор. Өйткені, отбасы тәрбиесі мен мектептегі тәрбие бір- бірімен тығыз байланысты. Баланың басты ұстазы - ата- анасы. Бала ата-анасының, ата-ана баласының жан-дүниесін түсінбейінше, іс алға баспайды . Ата-ана мұғалімге көмекші, сенімді тірек болса, мұғалімде сондай болуы керек. Екі жақты байланыс нығайғанда ғана, барлық күрделі мәселелердің түйіні шешіледі.
Негізгі бөлім :
Отбасындағы, мектептегі бала тәрбиесі қандай ?
Келіңіздер, осы тақырып төңерегінде пікір алысайық.
І . Ой қозғау .
Ата-аналарға сұрақ:
- Балаңыздың білім алуына көп көңіл бөлесіз бе ?
- Білім алуына жағдай жасадым деп ойлайсыз ба ?
- Мектептен үйге келгенде көңіл -күйіне мән бересіз бе ?
- Балаңыздың достарын білесіз бе ?
Ұстаздарға сұрақ :
- Баланы қабілетті, қабілетсіз деп бөлесіз бе ?
- Баламен қарым- қатынаста ата-ананың қызметі сізді қызықтыра ма ?
- Баланың білім алуы мен тәрбиесіне жауаптымын деп ойлайсың ба ?
- Сабақта баланың көңіл -күйіне мән бересіз бе ?
Оқушыларға сұрақ :
1. Білім алуда саған жауапты кім деп ойлайсың ?
2. Саған ұстазыңның қандай қасиеттері ұнайды ?
3. Сынып жетекшісі мен ата-ана арасындағы қарым-қатынас қандай болуы керек ?
ІІ. Кездейсоқ жағдайдан шығу .
Ата-аналарға :
- Сіз тәрбиелі отбасы иесісіз. Бірақ, балаңыздың жат әрекеттерге бой алдырып бара жатқанын байқадыңыз. Балаңызды қалай қорғап қаласыз ?
Ұстаздарға :
- Сіз сыныпты тыныштандырып, сабақты бастап кеттіңіз . Бір уақытта оқушының қатты күлкісі естілді . Сіз тосыннан ештеңе айтып үлгермей, оған таңдана қарап едіңіз, ол сізге тіке қарап « Сіз сабақ түсіндірген кезде менің сізге қарап, күлкім келеді», -деді. Сіз қандай шара қолданасыз ?
Оқушыға :
- Сен би кешіне баруға достарыңмен уәделесіп қойдың .
Ата-анаң рұқсат бермеді . Бұл жағдайдан қалай шығасың ?
ІІІ. Психологиялық сараптама .
Тестердің жауабынан жинақтаған ұпайларына қарап, бағыт- бағдар беріледі .
Қорытынды
Қадірлі Ұстаздар, ата-аналар, « Отбасында берілген тәрбие жігеріңді құм қылып, жерге қаратпасын десең, балаға кішкентайынан түзу тәрбие бер » деп, ата-бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытында көңіл бөліп, еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпақ тәрбиелейік . Егер ата-ана мен мектеп өзара тығыз байланыста болса, балаларға бірдей талап қойып отырса, тәуелсіз еліміздің ұл-қыздары жан-жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз.
Ұстаздарға сұрақ :
- \Баланы қабілетті, қабілетсіз деп бөлесіз бе ?
- Баламен қарым- қатынаста ата-ананың қызметі сізді қызықтыра ма ?
- Баланың білім алуы мен тәрбиесіне жауаптымын деп ойлайсың ба ?
- Сабақта баланың көңіл -күйіне мән бересіз бе ?
- Сіз сыныпты тыныштандырып, сабақты бастап кеттіңіз . Бір уақытта оқушының қатты күлкісі естілді . Сіз тосыннан ештеңе айтып үлгермей, оған таңдана қарап едіңіз, ол сізге тіке қарап « Сіз сабақ түсіндірген кезде менің сізге қарап, күлкім келеді», -деді. Сіз қандай шара қолданасыз ?
« Ырыс-ынтымаққа жолығады, дәулет-бірлікпен толығады » деп Елбасымыз жолдауында айтқандай, ынтымақ пен бірліктің артуына барынша күш-жігеріміз бен білімімізді аямай жұмсайық .
Психологиялық дайындық
Әрбір сабақ-үйрену, ұғу, ұлағат,
Әрбір ісің -тірлік,, тірек, адамдық
Әрбір сөзің шындық, бірлік, адамдық
Білім деген -менің жарқын көңілім,
Білім деген шаттық толы көңілім,
Білім деген-әнім болып төгілдің
Білім деген -болашағы өмірдің .
Талмасын қанат, сөнбесін үміт,
Армандар алға жалғансын .
Соқса дадауыл, өрт болып өмір,
Қанаттар балғын талмасын.
Ұстазсыз жанда сөнбек күн.
Шәкіртсіз өмір-айсыз түн.
Көрінсін талабы еңбектің.
Абыройы арта берсін еңбектің
Психологиялық жұмыс барысында мектеп оқушыларын зерттеуде қолданылатын әдістер .
Мектептегі психолог жұмысының басты мақсаты :
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz