География және жаратылыстану сабақтарында өлкетанушылық материалдарды оқыту әдістемесі

Тақырыбы: География және жаратылыстану сабақтарында өлкетанушылық материалдарды оқыту әдістемесі

Мақсаты: География және жаратылыстану сабақтарында өлкетанушылық материалдарды оқыту әдістемесімен таныстыру. География сабағында және сабақтан тыс уақытта қолданылатын өлкетану тапсырмаларын көрсету. География сабағында және сабақтан тыс уақытта қолданылатын өлкетану тапсырмаларын орындау.

Өткізу түрі: шебер сынып

Қатысушылар: жалпы білім беру мекемелерінің география пәні мұғалімдері

Күтілетін нәтиже: География және жаратылыстану сабақтарында өлкетанушылық материалдарды оқыту әдістемесімен танысады. География сабағында және сабақтан тыс уақытта қолданылатын өлкетану тапсырмаларын талқылайды. География сабағында және сабақтан тыс уақытта қолданылатын өлкетану тапсырмаларын орындай алады.

Негізгі идея: Өлкетану материалдары арқылы оқушыларды ұлтжандылық пен елжандылыққа тәрбиелеу

Жұмыс түрлері: топтық, жұптық, жеке

Жұмыс жоспары:

Кезеңдер
Уақыты
Мақсаты
Оқытушының іс-әрекеті
Тыңдаушылардың іс-әрекеті
Кезеңдер: Сәлемдесу, топқа бөлу, бағыттық карта
Уақыты:
Мақсаты:
Оқытушының іс-әрекеті:
Тыңдаушылардың іс-әрекеті:
Кезеңдер: Тақырып бойынша презентациялау
Уақыты: 10 мин
Мақсаты: Мұғалімнің жұмыс жүйесімен таныстыру.
Оқытушының іс-әрекеті: «Мен сабақта өлкетану бағытындағы жұмыстарды қалай жүргіземін?» тақырыбында презентация қорғау
Тыңдаушылардың іс-әрекеті: Презентацияны тыңдап, оған байланысты сұрақтар қояды.
Кезеңдер: Топтық жұмыс
Уақыты: 15 мин
Мақсаты: Сыныптар арасында «біз өлкемізді жақсы білеміз, бұл деген үлкен табыс» деген пікірлер қалыптастырудың жолдарымен танысу.
Оқытушының іс-әрекеті:

«Біз өлкемізді жақсы білеміз, бұл деген үлкен табыс» тақырыбында постер қорғауға тапсырма береді.

Ресурстар тарату

Тыңдаушылардың іс-әрекеті: Постермен жұмыс жүргізеді. Оны қорғап болған, әр топ басқа тотың жұмыстарын, «екі жұлдыз, бір тілек әдісімен бағалайды.
Кезеңдер: Сергіту сәті
Уақыты:
Мақсаты:
Оқытушының іс-әрекеті:
Тыңдаушылардың іс-әрекеті:
Кезеңдер: Шығармашылық жұмыс
Уақыты: 10 мин
Мақсаты: Оқушыларды зерттеушілік жұмыстарға баулу, танымы мен шығармашылығын дамыту арқылы азаматтық ұстанымын қалыптастыру.
Оқытушының іс-әрекеті: «Осыдан жүз жыл бұрынғы Алматы облысы мен бүгінгі Алматы облысы» тақырыбында эссе жазуға тапсырма береді.
Тыңдаушылардың іс-әрекеті: Жеке жұмыс. Эссе жазады. Әрқайсысы жеке - жеке ортаға шығып, оқиды.
Кезеңдер: Практикалық жұмыс
Уақыты: 5 мин
Мақсаты: «Эвристика» амалы арқылы қабілетті арттыру.
Оқытушының іс-әрекеті: Сексеуіл туралы тапсырма беріп, оның не мақсатта орындалатыны жайында айтып өтеді.
Тыңдаушылардың іс-әрекеті: Олар оның бірнеше тілдегі аталуларын, емдік қасиетін, ел аузындағы аңызды айта келіп, тіпті бас ауруының қай түрлеріне пайдаланылатыны туралы өз болжамдарын айтты.
Кезеңдер: Бұл әдіс оқушылардың сабақты мұқиат тыңдауына игі ықпал етті және өзіндік пікір дәйектеріне сүйеніп, ойды дұрыс дәлелдеу мәдениеті қалыптасты.
Кезеңдер: Жергілікті жер мәліметтері жазылған хабарламалар таратылып, онда әдейі қателіктер жіберіледі. Осындай қатені кім бірінші боп байқауы және оның қате екендігін дәлелдей білуі талап етілді
Кезеңдер:
Кезеңдер:

Рефлексия

«Не шықты? Не шықпады? Неліктен?

Уақыты: 5 мин
Мақсаты:
Оқытушының іс-әрекеті:
Тыңдаушылардың іс-әрекеті:

Шебер сыныптың алдында әр қатысушыға «Бағыттық карта» таратылады. Әр кезең бойынша сол картаға өз ойларын белгілейді.

Тыңдаушының аты-жөні:

Орындалған жұмыс түрлері:

Психологиялық ахуал орнату, топқа бөлу

+ және -

Презентациялау барысындағы қойылған сұрақтарға жауаптар
Топтық жұмыс барысындағы + және -
Сергіту сәті
Шығармашылық жұмыс. Керек пе, жоқ па?
Практикалық жұмыс
Психологиялық ахуал орнату, топқа бөлу+ және -:
Презентациялау барысындағы қойылған сұрақтарға жауаптар:
Топтық жұмыс барысындағы + және -:
Сергіту сәті:
Шығармашылық жұмыс. Керек пе, жоқ па?:
Практикалық жұмыс:
Психологиялық ахуал орнату, топқа бөлу+ және -: Р
Презентациялау барысындағы қойылған сұрақтарға жауаптар:

Е

Топтық жұмыс барысындағы + және -: Ф Л
Сергіту сәті: Е К
Шығармашылық жұмыс. Керек пе, жоқ па?: С И
Практикалық жұмыс: Я
Психологиялық ахуал орнату, топқа бөлу+ және -:

Сабақтың ұраны: «Егерде оқушы бір рет болсада жеңіске жетсе, онда ол осыны қайталағысы келеді . . . »


Ұқсас жұмыстар
Математика сабақтарында мультимедиялық презентацияны қолдану арқылы оқушылардың біліктіліктерін қалыптастыру
Интерактивті тақтаны қолдану
География пәнін оқытуда электрондық білім берудің жаңа ресурстарын пайдалану
Оқу әдістемелік құрал
Интерактивті құралдармен сабақ өткізу әдістемесі
Критериалды бағалау-табысқа жетелейтін баспалдақ
ИНФОРМАКТИКАНЫ ОҚЫТУДА КІРІКТІРУ ТӘСІЛДЕРІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
ЗТО сабағының міндеттері
Мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі әдісі
Оқушыларды ауылшаруашылық техникасына баулуда жаңа технологияларды пайдаланудың әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz