Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Брейн-ринг


Сабақтың тақырыбы: Брейн-ринг

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ой-өрісін, логикасын, танымдық
қабілетін, есте сақтау қабілетін қлыптастыру. Ауыз екі сөйлеу тілін дамыту,
сөздік қорын молайту. Өткен тақырыптарды пысықтау.
Тәрбиелік мақсаты: Топта жұмыс істей алуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Табло, лампа, компьютер, Буратино кейіпкері.

Сабақтың барысы
Ұйымдастыру бөлімі:
1. Амандасу.
2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
3. Сабақтың тақырыбымен таныстыру.

1. Оқушыларды топқа бөлу
«Алғыр» тобы
1. Жақсылыков Арманбек - топ жетекшісі
2. Мурадым Жандос
3. Пазылов Наурызбек
4. Курмангазиева Дана
5. Байболатов Наурызбек

«Тапқыр» тобы
1. Сағынбаев Елдос - топ жетекшісі
2. Қойшыбаев Ғалымжан
3. Масалова Алтынай
4. Сағидоллаұлы Асылжан
5. Канапьянов Адиет

2. Ойынның шартымен таныстыру
Ойын 6 тапсырмадан тұрады. 2 топқа да бірдей тапсырма беріледі,
белгілі уақытта қай топ тез және дұрыс жауап берсе, сол топқа әр тапсырма
сайын 1 балдан қосылып тұрады. Жалпы балл - 6. Барлығы 6 балл жинаған топ
жеңімпаз болады. Әр тапсырманы орындау уақыты - 1 минут. Екі топқа да
жетекші мұғалімдер беріледі. Олар:
1.«Алғыр» тобының жетекші мұғалімі - Умаргалиева Динара Темиргалиевна
2.«Тапқыр» тобының жетекші мұғалімі - Джакубалиева Айнагүл
Амангельдықызы

- Бізге қонаққа көңілді Буратино келді.
- Сәлеметсің бе, Буратино!
- Сәлеметсіз бе, балалар! Бүгін мен сіздерге қолдау көрсетуге келдім.
3. Бақылау комиссия мүшелерімен таныстыру
1. ППТК меңгерушісі - Б. Хасангалиева
2. ППТК логопеді - И.Абдолова
3. ППТК психологі - А.Утегенова

Тапсырма №1
Мектеп
1. Бір сабақтың уақыты неше минут болады? (45 минут)
2. Екі сабақтың уақыты неше минут болады? (90 минут)
( Бақылау комиссияға сөз беріледі)
Тапсырма №2
Жыл мезгілі
Күннің сәулесі жерді жылытып, өз нұрын төкті. Құстар көңілді әндерін
шырқады. Табиғат оянды. Бұл қай кезде болады? (Көктем)
( Бақылау комиссияға сөз беріледі)

Сергету сәті
- Кішкене бойымызды жазып алайық. Көңілді Буратиноға қарап, соның қимыл-
қозғалыстарын қайталайық.

Тапсырма №3
Жабайы аңдар
1. Жыртқыш аңдарды тауып, ата?
Қоян, кірпі, аю, арыстан, керік, арқар, қасқыр. (Арыстан,
қасқыр)
2. Жұмбақты шеш.
Жазынды қаңғиды,
Қысыңда қалғиды. (Аю)
( Бақылау комиссияға сөз беріледі)

Тапсырма №4
Үй жануарлары
Жұмбақтардың шешуін тап:
1. Тастан-тасқа секіреді,
Қалқиып қос құлағы,
Ойын болып көкірегі,
Аула оның тұрағы. (Лақ)
2. Адамға серік,
Күзетке берік. (Ит)
( Бақылау комиссияға сөз беріледі)

Тапсырма №5
Үй адамдары. Отбасы.
1.Ананның мамасы саған кім болады? (Нағашы әже)
2. Сен әкеннің папасына кім боласың? ( Немере)
( Бақылау комиссияға сөз беріледі)

Сергету сәті
- Кішкене бойымызды жазып алайық. Көңілді Буратиноға қарап, соның қимыл-
қозғалыстарын қайталайық.
(Буратино өлеңі)

Тапсырма №6
Математикалық есеп.
Балабақшаға барлығы 34 ойыншық алып келді. Олар: 14 қуыршақ, 9
машина, ал доптың саны белгісіз. Балабақшаға қанша доп әкелінді?Мазмұнды
есептің шешуін тап.
( Бақылау комиссияға сөз беріледі)

Қорытынды
Топтардың балдарын санап, ойынды қорытуға бақылау комиссияның
мүшелеріне сөз беріледі:
1.ППТК меңгерушісі-Б.М. Хасангалиева
2.ППТК логопеді - Абдолова И.
3.ППТК психологі- Утегенова А.
Сабақтың соңында оқушыларды марапаттау, «Үздік ойыншы» және «Үздік топ
жетекшісі» номинацияларын ұтып алған оқушыны атау.
- Осымен сайысымыз өз мәресіне жетті. Барлық оқушылар сабаққа өте
жақсы қатысты, бәріне рақмет.
- Қош сау болыңыздар!


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың көрнектілігі
Интеллектуалды ойын "брэйн-ринг". 1 сынып
М.мақатаев. "райымбек! райымбек!" поэмасы.9-сынып
Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңде тұрғындарды жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістері
Бағалау парақшасы бойынша бағалау
Екі топқа ортақ сұрақ
Сабақтың тақырыбы Жүз жасаған бәйтерек
Брэин-ринг жайлы ақпарат
Тақырып Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы
Қызықты жеті пән
Пәндер