Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары. 8 сынып

Үш өлшемді оқыту технологиясы

Үш өлшемді оқыту технологиясын қолданып « Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары» тақырыбын өткен сабағымды әріптестер назарына ұсынамын.

Оксидердің құрамы, қасиеттері, оксидтердің бір-бірінен айырмашылығы, қолданылуы туралы түсіндіру, оксидтерді жіктеуге, салыстыруға, химиялық реакция теңдеулерін жазып, теңеструды тәжірибе жүзінде көрсету- оқушыларға түсінік қалыптастыру негізі болып табылады.

Оқушылардың ой- өрісін, оксидтердың табиғатпен, адам өмірімен байланысы туралы ұғымды кеңейту, химия пәніне қызығушылығын, химиялық тілін, біліктілігін дамыту, шығармашылық қабілетін арттыру- әр мұғалімнің мақсаты.

І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.

« көпір» тапсырмаларды оқушылар үйден орындап келеді. Кім? Не? Не істеді? Деген сұрақтарға жауапбереді.

ІІ кезең. Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту тапсырмалары

  1. Теориясы «Білу» мақсатына жету. Кім? Не? Қашан? Деген сұрақтарға жауапбереді.
  2. «Түсіну» неліктен? Себебі? Не үшін? Неге? Түсіндір деген сұрақтарға жауапбереді.
  3. «Талдау» а) салыстыр ә) айырмашылығы неде? в) ұқсастықтары неде? г) тақырыптың басты идеясына жету үшін тапсырмалар орындалды.
  4. «Жинактау» қорытынды шығар, анықтама бер. Мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, т. б. түрінде жаттығулар орындалды.
  5. Практика « Қолдану» оқулықпен жұмыс. Қарапайым тапсырмалар орындалады.

Практикасы « Баға беру» сен қалай ойлайсың не істер едің?

ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырмаларды орындаңыз, ұпай жинаңыздар.

Теориясы « Біліу» мақсатына жету. Кім? Не? Қашан? Қалай? Не істеді? Деген сұрақтарға жауапбереді.

Теориясы«Түсіну» неліктен? Себебі? Не үшін? Неге? Түсіндір деген сұрақтарға жауапбереді.

Теориясы «жинактау» қорытынды шығаруға бағытталған тапсырмалар орындалады.

Практикасы « Баға беру» сен қалай ойлайсың?

Қорытындылау. Бағалау.

Үй тапсырмасы

Сабақ барысы.

Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары.

І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.
І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.: « көпір» тапсырмаларды оқушылар үйден орындап келеді. Кім? Не? Не істеді? Деген сұрақтарға жауапбереді.

Оксидтерге жалпы сипаттама

Табиғатта таралыуы

Оксидтерді қалай аламыз

Оксидтерді ашқан ғалым кім

Оксидтердің жіктелуі

Окситтерді қалай алады?

10 мол СО 2 қалыпты жағдайдағы көлемі.

І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.: ІІ кезең. Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту тапсырмалары
І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.: Теориясы « Біліу » мақсатына жету. Кім? Не? Қашан? Қалай? Не істеді? Деген сұрақтарға жауапбереді. ( әр ұжымға тапсырмалары беріледі)

1 - ұжымға

  1. Мына қосылыстардың ішінен оксидтердің формулаларын теріп жазып, оларды атап элементтердің валенттіліктерін анықтаңдар.

HCI, CaO, Na 2 S, CO 2 , KCI, P 2 O 5 , H 2 S, SO 2 , H 2 SiO 3 , Fe 2 O 3 .

  1. Мына реакция теңдеулерін аяқтап, теңестір.

C + O 2 =

S + O 2 =

HgO =

Ag + O 3 =

  1. Сынап (II) оксидіндегі оттектің массалық үлесін (%) есептеңдер.
  2. Мына элементтердің: H, Na, Mg, AI, Ca оксидтерінің формуласын жазып, атауларын атаңдар.
  3. Мына оксидтерді: MnO2, MnO3, NO, Mn2O7халықаралық атаулары бойынша екі тәсілмен атаңдар.

2 - ұжымға

1. Мына қосылыстардың ішінен оксидтердің формулаларын теріп жазып, оларды атап элементтердің валенттіліктерін анықтаңдар.

NaCI, FeO, K 2 S, CaO, KCI, Ag 2 O, H 2 S, SO 2 , H 2 SO 3 , NO.

  1. Мына реакция теңдеулерін аяқтап, теңестір.

N 2 + O 2 =

P + O 2 =

CuS + O 2 =

Cu + O 2 =

  1. Магний (II) оксидіндегі оттектің массалық үлесін (%) есептеңдер.
  2. Мына элементтердің: H, Si, Ag, Cu, Ca оксидтерінің формуласын жазып, атауларын атаңдар.
  3. Мына оксидтерді: Cr2O3, CrO3, NO2, AI2O3халықаралық атаулары бойынша екі тәсілмен атаңдар.
І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.: « Түсіну » неліктен? Себебі? Не үшін? Неге? Түсіндір.

Сұрақтарға жауап бер

Неге металдың оксиді негіздік оксид болады?

Неге бейметал оксиді қышқылдық оксид болады?

І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.: « Талдау » а) салыстыр ә) айырмашылығы неде? в) ұқсастықтары неде? г) тақырыптың басты идеясы

І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.: « Жинактау » қорытынды шығар, анықтама бер. Мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, т. б. түрінде жаттығулар орындалды.

ІІ кезең. Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту тапсырмалары

Оксидтердің жіктелуі туралы сызбанұсқасын толтыру

І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.: Практика « Қолдану » оқулықпен жұмыс. Қарапайым тапсырмалар орындалады

Теңдеуді аяқтап, теңестір.

) P 2 O 5 + . . . H 3 PO 4

2) Na 2 O + …… NaOH

3) K 2 O + …… KCI+H 2 O

4) PH 3 +…… P 2 O 5 +H 2 O

5) SO 3 + … Na 2 SO 4 +H 2 O

6) CaO + …… CaSiO 3

І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.: Практикасы « Баға беру » сен қалай ойлайсың не істер едің?

Төмендегі айналымдарды іске асыруға мүмкіндік беретін химиялық реакция теңдеулерін жаз.

  1. кальций- кальций оксиді-калциий гидооксиді- калций карбонаты
  2. сутек-тұз қышқылы-мырыш хлориді
  3. алюминий- алюминий оксиді- алюминий гидрооксиді- алюминий хлориді
І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.: ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырмаларды орындаңыз, ұпай жинаңыздар.
І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.:
І деңгей. ( 5 ұпай) Әр тапсырманың бағасы - 1 балл.
І кезең. Ұйымдастыру кезеңі.: Теориясы « Біліу » мақсатына жету. Кім? Не? Қашан? Қалай? Не істеді? Деген сұрақтарға жауапбереді.

Мына оксидтерді алыну жолдарын жаз, атаны ата, теңдеу теңестір.

  1. K2O
  2. N2O3
  3. CaO

Ұқсас жұмыстар
Оксидтердің жіктелуі
Негіздердің қасиеттерін түсіндіру
ОКСИДТЕРДІҢ АТАЛУЫ
Оксидтердің қолданылуы
Оқушылар мин
Оксидтердің жіктелуі. Сабақтың тақырыбы
Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары
Қышкылдық оксидтер
Химиялық реакция бағыты
Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz