Математикалық кафе жайлы ақпарат

Атырау облысы Индер ауданы
С. Сейфуллин орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Жарылғасинова Райхан Жұмажанқызы
Математикалық кафе
Мақсаты:
- Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, сапалы біліммен қаруландыру, математикаға қызығушылығын арттыру.
- Оқушылардың іскерлік пен дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның дамуына жағдай жасау.
- Оқушыны тапқырлықпен төзімділікке ұқыптылыққа, пәнге деген қызығушылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дидактикалық ойын.
Көрнекілік: үн таспа, кафе үлгісіндегі кабинет, үлестірмелі қағаздар,
сілтемелер.
Шарты: кафе үлгісіндегі кабинетте математика мерекесіне қатынасушылар
үшін үстел әзірленіп, «көршілер», «достар», «туысқандар»
сілтемелері қойылады. Ойынға 3 команда 4 оқушылар
қатыстырылады және жүргізуші «бас аспаз», 3 оқушы көмекші
ролін атқарады. Төрешілер үшін «Есепшілер конторасы» болады.
Жоспары:
І. Кіріспе.
ІІ. Таныстыру.
ІІІ. Ойын тапсырмалары:
- Жұмбақтарға толы жеміс-жидектер.
- «Ебін тапқан екі асар» қаймағы қосылған «Тезпісер» тағамы.
- Біздің дастарханнан - сіздің дастарханға» атты сыбаға сұрақтары.
- Математикалық ойын антракт.
- Ойлау тұздығы қосылған - «Тұшпара»
IV. Марапаттау.
V. Қорытындылау.
Мәзір.
- Жұмбақтарға толы жеміс-жидектер.
- «Ебін тапқан екі асар» қаймағы қосылған «Тезпісер» тағамы.
- «Біздің дастарханнан - сіздің дастарханға . . . »
- Ойлау тұздығы қосылған «Тұшпара»
- Кіріспе.
(жүргізуші сөзі:)
Сәлеметсіздерме, математикалық кафеміздің құрметті қонақтары!
Математика мерекесіне қатысып отырған «Көршілер», «Достар», «Туысқандар» командаларымен той басқарушыларға «Қош келдіңіздер» деп алдарыңызға кафеміздің бүгінгі мәзірін ұсынамыз!
Біздің тағамдарымыздан дәм татып, би-билеп, уақыттарыңызды көңілді өткізулеріңізге тілек білдіреміз!
Кафенің «бас аспазы» - мен Жарылғасинова Райхан Жұмажанқызы.
Көмекші даяшыларым:
- Ермекова Ақжарқын
- Нығметова Аида
- Өмірбекова Нұргүл
Ендеше, мерекеміз ашық, дастархан жаюлы. Ас дәмді болсын!!!
ІІ. Таныстыру
- Командалардың өзін таныстыруы және сәлемдесуі.
Командалар өздерінің тапсырмаларын көрсетеді: команданың аты, ұраны, сәлемі.
а) «Көршілер» командасы:
Сәлеметсіздерме, құрметті қонақтар және математикалық кафе иелері! Біздерді математика мерекесіне шақырғандарыңызға рахмет айтамыз. Біздер математиканың көршілеріміз. Ұранымыз: «Алыстағы ағайыннан жақындағы көрші артық!»
б) «Достар» командасы:
Сәлеметсіздерме, құрметті қонақтар және математикалық кафе иелері! Біздерді математика мерекесіне шақырғандарыңызға рахмет айтамыз. Біздер математиканың достарымыз. Ұранымыз: «Жүз теңгең болғанша - жүз досың болсын!»
в) «Туысқандар» командасы:
Сәлеметсіздерме, құрметті қонақтар және математикалық кафе иелері! Біздерді математика мерекесіне шақырғандарыңызға рахмет айтамыз. Біздер математиканың туысқандарымыз. Бір атадан тараған арифметика, физика, геометрия, химия сияқты ауылдардан келіп отырмыз. Ұранымыз: «Ғылым таппай мақтанба!»
Жүргізуші: Кеш қонақтары!
Бүгінгі кештің ерекшелігі «ас мәзірінде» ерекше тағамдарға байланысты тапсырмалар бар. Тапсырманы орындаған командаға ұтыс беріледі, яғни сол тағам сыйға беріледі.
ІІІ. Ойын тапсырмалары
- Құрметті қонақтар сіздерге біздің кафеден жұмбаққа толы жеміс-жидектер ұсынамыз.
Жүргізуші қонақтарға берілетін тағамды жариялап, ойынның шартын таныстырады. Үш командаға сұрақтар кезекпен беріледі. Жауап табылмаса келесі команда осы сұраққа жауап беруіне болады. Дұрыс жауап үшін даяшылар командаға жұмбаққа толы жеміс-жидектерді сыйға береді.
Сұрақтар:
- Жердің формасы қандай геометриялық фигуралар (шар)
- Консерва калбырларының формасы қандай геомериялық фигураға ұқсайды (цилиндр)
- Әрбір өсімдікке, сөзге, теңдеуге ортақ термин (түбір)
- Теңтек балаларды жазалау үшін қоданылатын геометриялық фигура (бұрыш)
- Әрбір қар жапалағының формасы қандай фигураға негізделген (алтыбұрыш)
- 10 центнер қанша килограммға тең? (1000)
- 30 теңге тұратын балмұздақтан 1 долларға қаншасы түседі? (4-еу)
- Атырау - Индер трассасында жеңіл машиналар рұқсат етілетін ең жоғарғы жылдамдығы қандай ? (90км/сағ)
- Орал қаласы мен Индердің арасы 320км. Сағатына 80км/сағ жылдамдықпен жүретін жолаушылар автобусы Индерден Оралға қанша сағатта жетеді? (4сағ)
- Поселкеміздегі жолаушылар автобусында жолақы бұрын 25 теңге болатын. Қазір 40 теңге болды. Жолақы жаңа жылда қанша пайызға қымбаттады? (60%)
- 10дм қосу 150см тең қанша см (250см)
- Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы қанша градус? (180º)
- «Ебін тапқан екі асар» қаймағы қосылған «Тезпісер» тағамы.
Бұл сұрақтар белгілі бір сандардан тұрады. Берілген сандарға қарап ойыншылар «нені білдіретін сандар» екенін айтуларына болады. Ойыншылардың тапқырлығы мен фантазиясы бағаланады. Соңғы сұрақтағы сан қазақ мақал-мәтеліне байланысты. Командалар өз билеттерін оқып таныстырған соң 2мин ойлануға болады.
а) 1-ші команданың сұрақтары:
1) π - санының шамасы (3, 14)
2) актив бірлігін анықтайтын код (111)
3) 7-1 (жеті өлшеп бір кес)
б) 2-ші команданың сұрақтары.
1) 2π радианның градустық шамасы (360º)
2) жедел жәрдем нөмері (03)
3) 6-4 (алтау ала болса ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса,
төбедегі келеді)
в) 3-ші команданың сұрақтары:
1) ең кіші натурал сан (1)
2) еркін түсу үдеуі (9, 8)
3) 40-41 (қырқына шыдаған қырық біріне де шыдайды)
Командалардың жинаған ұпайына байланысты сонша «Тезпісер» тағамын даяшылар таратады.
- «Біздің дастарханнан - сіздің дастарханға» - командалардың бір-біріне сыбаға-сұрақтары.
«Көршілер» командасының сұрақтары:
- Латын тілінде «жоқ» деген мағына білдіретін сөз (ноль)
- Суреттегі төрт квадрат жасап тұрған сіріңкелердің 2-уін орын ауыстырып бес квадрат жасаңыз.
«Достар» командасының сұрақтары:
- Грек тіліндегі «моно» деген сөз қайсы санды білдіреді. (Бір)
- Сіріңкелерден жасалған күректегі мусорды 2 сіріңкенің орын ауыстырып шығарып тастау керек.
![]()
«Туысқандар» командасының сұрақтары:
- Грек тіліндегі «ди» деген сөз қайсы санды білдіреді? (екі)
- Суреттегі сіәріңкелерден жасалған үй. Егер екі сіріңкені қозғасақ үй екінші жаққа қарап тұрады.
Командалардың топтаған ұпайына байланысты сонша «сыбаға ас» салынған ұпайды даяшылар командаларға беріп шығады.
- Математикалық - ойын антракт.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz